s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
שמחה סיאני
שמחה סיאני
איך נפלת גיבור? איך נפלת עידו, אך לא בידיים ריקות    השארת אחריך ידיים מלאות במורשת קרב ואהבה למולדת, עם הטוב והפחות טוב שבה    בית חם הותרת אחריך אישה וצאצאים שיאהבו את הבריות ואת ה...
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
המחשבה שתגובה לפרובוקציה תשנה את ה-דנ"א של אויבנו המוסלמים היא מחשבת סרק    עלינו ליטול את היוזמה לידיים ולתקוף בהתמדה בנקודות הכי כואבות    התגובה והנקמה הן נשק של עניים, ואנו לא כא...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הדמגוגיה משתוללת
מאת: ד"ר חיים משגב  |  18/05/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תודה לעורך הדין משגב
  הירונימוס   18/05/19 09:28
שמגלה לנו שהמשטרה טועה כשהיא ממליצה להעמיד לדין את ביבי, שהפרקליטות טועה כשהיא ממליצה להעמיד לדין את ביבי, שהיועץ המשפטי לממשלה טועה כשהוא מתכוון להעמיד לדין את ביבי, ורק חיים משגב יודע את האמת - אין שום סיבה להעמיד לדין את ביבי. ושוב תודה, מה היינו עושים בלעדיך דוקטור משגב
כתוב תגובה ל- הירונימוס
כולם טועים אבל לא נכנס לפרטים
  גבע   18/05/19 10:20
כתוב תגובה ל- גבע
אכן תודה, כי אין שום בעיה
  מגיב ותיק   18/05/19 10:58
משפטית עם נתניהו, מדובר בניסיון גס לפוטצ' שלטוני ע"י אלו שנקראים מערכת המשפט והפרקליטות.

telecomnews.co.il
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
{{מבראון חברון נתניהו מגה חשוד
  ״שופטים בירושלים״   18/05/19 11:05
{{{לדעתי כיהודי ציוני וישראלי נתניהו חיים משגב סמוטריץ בן גביר ליצמן
דרעי לוין חיים כץ ודומיהם הופכים את ישראל למקום בלי תקוה ועתיד.
=== אם המשטרה הפרקליטות ושופטים כשרים ויודעים לטפל באברגיל ===
=== באולמרט ברוזנשטין קצב והירשנזון ===
הם מתאימים לחקור להעמיד לדין ולשפוט את נתניהו.
ואם לא אז מוטב לפרק את ישראל עכשיו!!!
כתוב תגובה ל- ״שופטים בירושלים״
שמענו ...
  מגיב ותיק   18/05/19 13:33
...כבר את הקינות הצבועות הללו מהשמאל.

ההיפך הוא הנכון, מדינת ישראל תחת נתניהו וצוותיו הפכה לחזקה יותר, בטוחה יותר, ומשגשגת יותר וזה בכל מדד אובייטיבי בכל תחום, תעסוקה, כלכלה, תל"ג , תעשייה וכו'.(ולא שאין מה לשפר)

הרבה יותר מתקדמת מהמדינה הבולשביקית שהייתה לנו פה לפני 77.

הקינות האלה מהשמאל באות, כי הם יודעים שהעם חכם ולא יעשה מהלך לחזור לתקופת השלטון הבולשביקי/מפא"יניקי/פרוטקציונרי שהיה כאן בתקופה האדומה, כאשר ענף הייצוא הכי "חכם" שהיה לנו היה ייצוא תפוחי זהב והתעשיה הכי "חכמה" הייתה תעשיית טפטפות מפלסטיק מטומטמת אותה סבסד הממסד השמאלני עבור מספר קיבוצים ממעוזיו.

שמענו, העם לא טיפש וברובו (75 אחוז) ימין.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תגובות פבלוביות ידועה מראש
  תודא   18/05/19 11:39
תודה על הדבקות האובססיבית שמדגימה שהשיטה הבולשביקית חיה ובועטת ..השיטה פרחה ופורחת והשוחט שחט ושוחט.מצב מעולה לבחירות הבאות.
כתוב תגובה ל- תודא
{{{פוטין,ארדואן,אסד ו.....
  זוכים בכל בחירות   18/05/19 13:35
{{{ פוטין, ארדואן ,אסד,אלייב,חימינאי וגם נתניהו זוכים בכל בחירות
מעניין למה???
ישראל לא באמת דמוקרטיה כי את הדתיים חרדים ושסניקים קונים.
כתוב תגובה ל- זוכים בכל בחירות
נתניהו עושה מצות מדם של ילדים?
  ככה סתם   18/05/19 15:02
מה, יכול להיות שכל כך הרבה אנשים מספרים דברים כל כך רעים על נתניהו וכולם משקרים? למה לא? ככה גם שאלו האנטישמים בעקבות משפט דרייפוס: יכול להיות שכל האנשים אומרים שדרייפוס בוגד וכולם משקרים? ככה גם אתה: סבבה, אני לא מאמין לתשקורת, אבל הכל שקרים? סתם כולם אומרים שהיהודים שולטים בעולם בחסות קנוניה מסתורית? סתם כולם אומרים שהם עושים מצות מדם של ילדים נוצרים? סתם כולם אומרים שהם יצורים שטניים שאוהבים רק כסף? מה, הגיוני שכולם אומרים סתם?
כתוב תגובה ל- ככה סתם
משגב הוא דוגמה מייצגת
  משה דב   18/05/19 15:58
לשפל המוסרי שהמדינה הידרדרה אליו תחת שלטון נתניהו. רפובליקת בננות זו מחמאה. למרות שהצבעה בחירות אינה יכולה להקנות חסינות היא מצביעה על כך שלפחות חצי העם מושחת כמו נתניהו
כתוב תגובה ל- משה דב
ואו מתיון לקחתה את התרופות
  רואה לעומק   18/05/19 16:00
מה למדתה בחיים שלך, מי אתה ומה אתה, ספר לנו אידיוט מוחלט, 2 מיליון מצביעים הצביעו לליכוד, רבים מהם הצביעו לליכוד עבור ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה אי פעם למדינת ישראל, כמה הצביעו לגנץ בתערובת של שלושה מפלגות שכבר מתקוטטות בנהם ללא הרף, קבלת חצי מכמות הקולות שקיבל הליכוד, שלא לדבר על שלי יחימוביץ הצדקנית המתועבת ותמר זנברג ואחרים, מפלגות ממש גדולות, הם מאד מוצלחות לכן יש להם פחות מעשרה מנדטים, ברררררררר, אתה מבין את זה הירונימוס חתיכת מתיון עלוב, כך מהר את התרופות שלך ותרגע, ראש הממשלה ישב על כיסאו עוד כמה שנים טובות, מוטי גילת תמר אלמוג יעלון אשכנזי וגנץ איש אינו מעל החוק רק נראה שרשימה חלקית שהבאתי הם מעל החוק, איך זה שאנשים שיש להם קופת שרצים לא נפתחת נגדם חקירה, גם כאלה שלא הוזכרו כאן, הכנסת צריכה לחוקק חוק או להגיש נגד האנשים הללו הוצאת דיבה נגד מפיצי שקרים 24 שעות ללא הפסקה, בראשם נחשי הנחשים מוטי גילת תמר אלמוג ןמיכל רבינוביץ כאן 11, כל עיסוקם הפצת השקרים, נראה שאשכנזי וגנץ הם מעל החוק, כל אחד וקופת השרצים שלו, מעניין מה הנחש יעלון מסתיר מהציבור, את השדרנים ממנים משלמי המסים לא הגיע הזמן לעשות סדר עם האנשים הללו, למה משלמי המסים צריכים לממן אנשים מהסוג הזה? ומי ממן את יעלון אשכנזי וגנץ, האוזר התלונן שנתניהו לא בא לשמוע את נאום הבתולים שלו בכנסת. האיש הזה חושב שהוא כזה מעניין ששוה להתאמץ עבורו, מדוע שנתניהו יבוא לשמוע חלאה שכמותו? האוזר למי שלא יודע היה מזכיר הממשלה, זה סוג חדש של דן מרידור, ראש הממשלה ובליכוד מכירים את האוזר מצוין אחד מגדולי הצבועים שנראו כאן,
כתוב תגובה ל- רואה לעומק
הם לא טועים
  גדעון אמיר   21/05/19 00:02
הם פועלים במזיד ובמרמה להעיף את ביבי
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
משטרה+פרקלטות=כנופיה צוארוןלבן
  ע_הראל   24/05/19 10:28
אין קידום במשטרה למי שלא מתיישר עם תפירת תיקים של הפרקליטות הסמולנית, או שלא מדליף מחקירות כדי להזין את התשקורת הסמולנית,אין! ●☆● ובכן ברור כי מדובר בכנופיה נטו של צווארון לבן, וכל המוסיף גורע! ●☆● ולגבי מנדלבליט הוא יודע שאין כלום כי לא היה כלום, לכן כבר מחק השוחד מתיקי 1000/2000, ורוקן את 2000 מתוכן (כתב שנתניהו לא התכוון לבצע כלום ממה שקישקש נוני מוזס איתו - אלא שמשך יותר מדי זמן כך שחוק "ישראל היום" לא יקודם בינתיים- בעת שהוא מכין עם החרדים את הקדמת הבחירות). ●☆● ובאשר ל 4000, אני (אולי בשונה מאחרים?) כן טרחתי לקרוא את פרטיכל הישיבה המסכמת של מועצת הכבלים והלוויין (בראשות גב' חי שגב) אשר סוכם בה פה1 על דעת כל 17 המשתתפים (מתוכם 7 בעלי זכות הצבעה) כי אין שום עילה חוקית למדינה להתנגד (לבקשת האזרח אלוביץ') למיזוג החברות בזק*Yes אשר בבעלותו, וכל זאת לפי הדו"ח המקיף שהכינה חברה כלכלית חיצונית (אשר נבחנו בו כתריסר פרמטרים משפיעים בשוק התקשורת, ונמצא כי לא התחרות ולא שום דבר אחר בשוק התקשורת לא יושפעו לרעה מהמיזוג)! ●☆● עד כאן כל בר דעת יקרא ויבין בעצמו כי נתניהו חף 100% בתור ראש ממשלה ושר תקשורת מכל נגיעה אישית בתיק 4000; יתרה מזאת אני טוען שנתניהו כאן חף מפשע 200%; מדוע? כי לו נניח שהיה מצב הפוך (על דרך ההומור, ששרה יקרה הסתכסכה קשות עם אשתו של אלוביץ'), ונניח שהפצירה בראש הממשלה לפגוע ולהזיק באלוביץ' מתוך נקמנות, ונניח (רק נניח) שמא היו ליצנים כאלה ואחרים במועצת הכבלים והלוויין שלפי "רוח המפקד BB" פעלו לסכל את תוכנית המיזוג הנ"ל במזיד (בטענות ונימוקים שונים ומשונים), כי אז האזרח אלוביץ' היה עולה לעתור ולטעון בבג"צ כי עשו לו עוול במזיד, זאת משום שכל הגורמים המקצועיים ברשות ההגבלים העסקיים (או שנתנו חוות דעת למועצת הכבלים והלוויין)- חקרו וחקרו ולא מצאו ולו בדל של השפעה שלילית של המיזוג לא על התחרות (ולא על שום דבר אחר) בשוק התקשורת! ולכן מדוע להתעלל כך באזרח הנכבד אלוביץ' על לא עוול בכפו? ●☆● הרי רק לאחרונה שר האוצר משה כחלון הסתבך כך פעמיים עם בג"צ, כאשר החליט לפי מדיניותו הידועה במשרד האוצר- כי אינו מוכן לא להעלות מיסים על הטבק לגלגול, ולא להעלות את מחירי החלב! והנה ראינו היטב איך בג"צ כמעט "זרק" את השר כחלון מכל המדרגות, משום שההחלטות בנושאים הנ"ל מסורות מאז ומתמיד בידי הוועדות המקצועיות העצמאיות והרלוונטיות (כגון:- מועצת החלב או המועצה הציבורית למחירי החשמל, או גורמים במשרד הבריאות לגבי הטבק), ואין בכוחו של שר אוצר חכם ונבון ככל שיהיה, לעקוף כך! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
כתבה מעולה של משגב
  אמנון לוי לביא   18/05/19 09:43
כתבה מעולה ונכונה של עו"ד משגב. מי שיביאו חורבן על הדמוקרטיה הם חוגי השמאל הנבזיים שבשקריהם מאיימים על הדמוקרטיה. אני מקווה שלעולם הם לא ישובו לשלטון.
כתוב תגובה ל- אמנון לוי לביא
אמנון לוי לביא: כדאי שתשטוף את
  גדעון לבטוב   20/05/19 16:32
פיך עם אקונומיקה לאחר השמעת חרפות וגידופים מלוכלכים. אני מתפלא איך רעייתך מחזיקה מעמד עם שוטה כמוך.
כתוב תגובה ל- גדעון לבטוב
3
להפקיר את הצבור, בידי ידיעות
  מייק   18/05/19 09:58
ועתון הארץ, ושלוחותיהם בערצי הטלויזיה על ידי סגירת ישראל היום וערוץ 20, על ידי מגיני הדמוקרטיה, לא צריך הגנה כזאת
כתוב תגובה ל- מייק
4
ד"ר משגב כותב במאמרו שחצרני
  רדיפה עצומה   18/05/19 10:44
השמאל מפיצים באדיקות את הסלוגן: "קץ הדמוקרטיה". זה נכון, ויש גם באתר זה של יואב, חובש כיפה (אשר אמור להיות ממצדדי משגב) אבל בכל שבוע כמעט מצטרף לחצרני השמאל, והשבוע כתב מאמר מקושקש בשם "הדמוקרטיה בסכנה" (חופף מאד ל"קץ הדמוקרטיה"). שם הכותב: איתמר לוין (העיוור והחרש). מעבר לזה המאמר מצויין, עמו מזדהים רבים רבים בציבור הישראלי. הקטע החשוב במאמר משגב הוא: "מגייסים משפטנים-מטעם, שופטים בדימוס ופוליטיקאים מתוסכלים ומנסים לבנות תפאורה של שחיתות. איש לא ממש מתעכב לבחון את טיב החשדות. את ליבת החקירה. זה בכלל לא חשוב. מה שחשוב הוא לטעת בלב הציבור את ההרגשה שמדובר בראש ממשלה מושחת". עד כאן. כה נכון, אבל הציבור אינו שוטה, והם (הסמול) א-י-נ-ם מצליחים לטעת בלב הציבור שראש ממשלתנו מושחת. לא, איננו סבורים שזה הענין, אנו סבורים שיש כאן רדיפה חמורה ומתמשכת, שהגיעה העת לעצור אותה ע"י החוקים שבדרך.
כתוב תגובה ל- רדיפה עצומה
גם על בגין אמרו
  עצמונה   19/05/19 02:59
על בגין אמרו המפאי״ניקים, שאם יעלה לשלטון, תהיה מלחמה. זו היתה סיסמת ההפחדה. ומה קרה כשבגין עלה לשלטון? שלום עם מצריים, המזרחים הרגישו לראשונה כשווים בין שווים ורק טוב יצא.
כתוב תגובה ל- עצמונה
5
משגב מלין על "דמגוגיה" ?
  שלמה המגיב   18/05/19 11:39
דוקטור למשפטים , ממשיך כהרגלו לטמטם כאן את הקוראים ,וממציא חוקים חדשים , כדי לשכנע בתובנות "המשפטיות" שלו את הקוראים , שנתניהו לא צריך להיות מובא לדין וטוען שעפ"י חוק חסינות חברי הכנסת , אזי "נתניהו זכאי לחסינות מהעמדה לדין , בזכות תוצאות הבחירות , מעמדו והישגיו" !!!. נו , יעיינו הקוראים בסעיף 4 בחוק חסינות חברי הכנסת , המפרט את התנאים הדרושים למתן חסינות לחברי הכנסת , ויבינו לבד , שדוקטור למשפטים משגב , הינו שקרן ומניפולטור , או אוויל מושלם שמבייש את תוארו ומיקצוע המשפטנות , או שניהם ביחד. באשר התנאים לחסינות מתייחסים : 1) העבירה נעברה למען מילוי תפקיד חבר הכנסת 2) כתב האישום הוגש שלא בתום לב. 3) עלול להיגרם נזק של ממש לתיפקוד הכנסת , או לייצוג הבוחרים בה. נו , האם "תוצאות הבחירות" משתנות אם יוגש כתב אישום נגד נתניהו ? ( הוא לא חייב להתפטר בכלל עפ"י החוק !) , האם "תיפקוד הכנסת" יינזק ? , האם לא יהיה "ייצוג" לבוחרי הליכוד, אם נתניהו יועמד לדין , או יוחלף באיש ליכוד אחר ?. מה הקשר בין התנאים שרשומים בחוק למתן חסינות " ולתוצאות הבחירות ומעמדו והישגיו " של נתניהו ?. איזו פרשנות משפטית אווילית זו , של דוקטור למשפטים ! . אלוהים ישמור !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על תובנות בנוסח משגב
  שלמה המגיב   18/05/19 11:58
אם לטעמו של משגב , אזי "אין בחקירות ממש..אין דבר בתיקי החקירה המצדיק כתב אישום.." ( מהיכן משגב מכיר את פרטי הראיות ?) , אז מדוע לטעמו של משגב , צריך נתניהו להיזדקק לפטור מהבאה לדין על בסיס חוק חסינות חברי הכנסת , שאינו מתייחס בכלל לראיות שקיימות כנגד נשוא הדיון חבר הכנסת ? , נו , או שאין חומר מפליל כנגד נתניהו ואז מן הסתם , יזוכה בבית המשפט ובא לציון גואל , או שיש ראיות לפלילים ואז אין הצדקה ואין בסיס חוקי בחוק החסינות לתת לנתניהו חסינות ופטור מהעמדה לדין , הלא כן ?. טוב , משגב מטמטם כאן את הקוראים ומבלבל אותם , ומציג נימוקים סותרים ב 180 מעלות , באותו מאמר ממש , מדוע לא צריך להביא לדין את נתניהו. הזוי לחלוטין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מסכים עם כל מילה, משגב צריך
  חילקיהו   18/05/19 16:40
להסתכל במראה ויראה דמגוג.
כתוב תגובה ל- חילקיהו
כמה שאלות לשלמה
  ה.א   18/05/19 19:12
1) האם הכללים של החסינות הם עם משטר "ו" ביניהם או עם משטר "או", למה מדבריך אני מתקשה להבין מה באמת כתוב בחוק. 2) האם בחוק כתוב "לייצוג ציבור הבוחרים" או שמא כתוב כפי שאתה לכאורה מצטט "לייצוג ציבור הבוחרים בה" 3) האם אתה סבור שיש קמצוץ של תום לב בהאשמה פרסונלית של ראש הממשלה בלבד בהטיית העיתונות כמתת שוחד, אשר איש לא הואשם בה עד היום, בארץ ובכל העולם הדמוקרטי, למעט נתניהו, באשר עיתונות מוטית היא חזון נפרץ יום יומי במקומתינו, בערכים השוים עשרות ומאות מליוני שקלים, כאשר עיתונות מוטית אפילו מתנה איננה נחשבת (אם היתה נחשבת מתנה היו מקבלי טובת ההנאה מסוג עיתונות מוטית חייבים להשיבה למי שנתן אותה ומאחר שאיננה חפצית היו חייבים לשלם ערכה לאוצר המדינה) 4) השאלות שלך לד"ר משגב ולסגנונו תלויות בנושא אחד, והוא תום לב של מערכות האכיפה, הוא מפקפק בתום הלב, ואתה מאמין להם על אף סימני השאלה הכבדים.
כתוב תגובה ל- ה.א
תשובות ל ה.א.
  שלמה המגיב   18/05/19 21:42
1) התנאים לחסינות עפ"י סעיף 4 לחוק החסינות , הינם כל אחד בנפרד ( "או" ). 2) בחוק כתוב "לייצג ציבור הבוחרים" , ללא השימוש במילה "בה" , ( בכנסת) , אך מהרישא שבחוק , שאותו לא הצגתי , ברור שההתייחסות הינה "ליצוג ציבור הבוחרים לכנסת. 3) האם מישהו סבור שהיועמ"ש החליט על כתב אישום כנגד נתניהו "שלא בתום לב " ? , מסופקני , ומי שטוען כך תהיה לו "הרבה עבודה" להוכיח נימוק כזה , כדי לשכנע את חברי הכנסת , שמטעם זה , ראוי לפטור את נתניהו מהעמדה לדין. אך משגב לא ציין בכלל עילה זו ( " מפקפק בתום הלב של מערכות האכיפה" ) כעילה משפטית לחסינות נתניהו , אלא , ואני מצטט - " נתניהו זכאי לחסינות מהעמדה לדין בזכות תוצאות הבחירות , מעמדו והישגיו" , ולנימוק האידיוטי הזה , שלא כתוב בכלל בחוק החסינות , התייחסתי בביקורתי כאן על משגב. תבין , ה.א. , משגב מציין את השכלתו המשפטית הגבוהה ( דוקטור !) , בכל מאמר שלו , והקוראים , מן הסתם , מבינים כל קישקוש שלו , שנובע "ממורעלות אידיאולוגית\פוליטית " אובססיבית , כתובנה משפטית מלומדת וזה חמור מאד , ומטעה את הקוראים , ועל כך אני מלין שוב ושוב , ומנמק באופן ממוקד את השגותיי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תודה על ההבהרות
  ה.א   19/05/19 03:26
1) ההבהרה לגבי "או" היא מאד מאד חשובה, מאד מאד חשובה 2) אתה מסיק מהכתבה שלמשגב יש אמון בתום הלב של מערכת אכיפת החוק ומכאן שלא קראת 99% ממנה 3) מזל שיש לנו פרשני חוק כמוך שממציאים מילים אשר אין בו, ומתהדרים ביושרה וביושר, מי יודע מה היינו עושים בלעדיכם. 4) לא צריך להסחף אחר ניסוחיו התמוהים לעתים של משגב על מנת להסיק שמשהו מאד מוזר קורה בתיקי נתניהו, משהו מאד פרסונלי, משהו שלא קרה מעולם לפניו, מעולם אחריו, בארץ ובעולם, איזה חידוש מאד מאד אישי, אשר נראה תפור בדיוק כפי מידותיו, ולכן כל דמוקרט ראוי שיסיק שמקומם של ההאשמות האלה בפח, ואם חסינות זו השיטה, אז חסינות היא הכרח בל יגונה. ודי בהאשמת הפח המרכזית (הטיית עיתונות כמתת שוחד) על מנת שתיחשב כשאור המחמיץ את כל העיסה.
כתוב תגובה ל- ה.א
6
הפושע ישלח חיילים לקרב
  עזרא מנצור   18/05/19 12:03
על מי מגן חיים מישגב? על שקרן מדופלם, שאפילו רעייתו החתימה אותו על מסמך שתופס אותו בביצים. גם חברו הטוב מנדלבליט לא הצליח להסיר ממנו את התיקים, ביניהם חשד לשוחד) - ויש עוד בדרך. זה ראש ממשלה שמטיל קלון על מדינת ישראל. "לא היה כלום"? לך ותתמודד בבית המשפט, נוכל!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
7
משגב אולי תחדש משהו ?
  ארי כספי   18/05/19 12:18
קראנו פעם את השטויות שכתבת. אולי תחדש משהו ?
כתוב תגובה ל- ארי כספי
מה חדש?פרקליטות סמולנית קנויה?
  ע_הראל   28/05/19 06:10
היוע"מ מנדלבליט נמצא בלחץ נוראי של עשרות פרקליטים סמולנים, שלמעשה לוקים באי שפיות זמנית- ושדעתם נשתבשה עליהם משום שנאתם היוקדת לימין ולנתניהו על לא עוול בכפו. ●☆● אז מה פתאום כספי ושאר קשקשנים, שנגיש את הלחי השניה נוכח תפירת התיקים ואכיפה בררנית של הפרקליטות הסמולנית? הרי ברור כי מדובר בכנופיה נטו של צווארון לבן, וכל המוסיף גורע! ●☆● וברוך השם מנדלבליט יודע שאין כלום כי לא היה כלום, לכן כבר מחק השוחד מתיקי 1000/2000, ורוקן את 2000 מתוכן (כתב שנתניהו לא התכוון ממילא לבצע כלום ממה שנוני מוזס קישקש איתו -רק הבעיה לשיטתו שנתניהו משך יותר מדי זמן, כך שחוק "ישראל היום" לא יקודם בינתיים- בעוד שהוא מכין עם החרדים את הקדמת הבחירות)!! ●☆● ובאשר ל 4000, אני (אולי בשונה מאחרים?) כן טרחתי לקרוא את פרטיכל הישיבה המסכמת של מועצת הכבלים והלוויין (בראשות גב' חי שגב) אשר סוכם בה פה1 על דעת כל 17 המשתתפים (מתוכם 7 בעלי זכות הצבעה) כי אין שום עילה חוקית למדינה להתנגד (לבקשת האזרח אלוביץ') למיזוג החברות בזק*Yes אשר בבעלותו, וכל זאת לפי הדו"ח המקיף שהכינה חברה כלכלית חיצונית (אשר נבחנו בו כתריסר פרמטרים משפיעים בשוק התקשורת, ונמצא כי לא התחרות ולא שום דבר אחר בשוק התקשורת לא יושפעו לרעה מהמיזוג)! ●☆● עד כאן כל בר דעת יקרא ויבין בעצמו כי נתניהו חף 100% בתור ראש ממשלה ושר תקשורת מכל נגיעה אישית בתיק 4000; ●☆● ואני אף טוען שנתניהו כאן צח כשלג אף ב200%; מדוע? כי לו נניח שהמצב היה הפוך (אולי בדרך ההומור, ששרה יקרה הסתכסכה קשות עם אשתו של אלוביץ'), והיא זו שהפצירה בראש הממשלה להזיק ולפגוע באלוביץ' מתוך נקמנות, ונניח (רק נניח) שהיו ליצנים כאלה ואחרים במועצת הכבלים והלוויין- ויתכן שלפי רוח המפקד BB פעלו לסכל את תוכנית המיזוג הנ"ל במזיד (כאמור ממניעים זרים ופסולים), כי אז האזרח אלוביץ' היה פשוט עותר לבג"צ נגד העוול שעשו לו במזיד, הלא כל הגורמים המקצועיים והסטטוטוריים - לרבות רשות ההגבלים העסקיים (כמו גם כל הגורמים במועצת הכבלים והלוויין)- חקרו וחקרו ולא מצאו ולו בדל של השפעה שלילית של המיזוג (לא על התחרות ולא על שום דבר אחר בשוק התקשורת)! אם כן מדוע להתעלל כך באזרח הנכבד אלוביץ' על לא עוול בכפו? ●☆● הרי רק לאחרונה שר האוצר משה כחלון הסתבך כך פעמיים עם בג"צ, כאשר החליט לפי מדיניותו הידועה במשרד האוצר- כי אינו מוכן לא להעלות מיסים על הטבק לגלגול, ולא להעלות את מחירי החלב! והנה ראינו היטב איך בג"צ כמעט "זרק" את השר כחלון מכל המדרגות, משום שההחלטות בנושאים הנ"ל מסורות מאז ומתמיד (לשיטתו של בג"צ לטוב או למוטב) בידי הוועדות המקצועיות העצמאיות והרלוונטיות בכל נושא (כגון:- מועצת החלב או המועצה הציבורית למחירי החשמל, או גורמים במשרד הבריאות לגבי הטבק), ואין בכוחו של שר אוצר חכם ונבון ככל שיהיה, לעקוף סתם כך את מעשי המרכבה של הפקידים הבכירים !! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
8
כל מילה מלמיליאן
  שונסי גנצינר   18/05/19 12:34
חיים כותב "חצרני-השמאל מפיצים באדיקות את הסלוגן: "קץ הדמוקרטיה". חיים, ראה לצידך באתר את הסמי-עיתונאי, שהשתלט פה על 50 אחוז מהתוכן באתר, שכותב השבוע - "הדמוקרטיה בסכנה". איך קרה שאתר טוב ואמין, בו יואב יצחק היה כותב את רוב התוכן, הידרדר ונתן לאדון לווין, שונא טראמפ, להשתלט עליו ?
כתוב תגובה ל- שונסי גנצינר
9
שאלת תם
  תם   18/05/19 13:21
אם, כמו שנהנתניהו טוען, אין כלום, למה שלא יתייצב למשפט ויוכיח את חפותו????????????
כתוב תגובה ל- תם
מתנדב לענות...
  מגיב ותיק   18/05/19 13:40
כי שום צדק לא ייעשה לנתניהו, הפרקליטות, היועמ"ש ובג"ץ יודעים כי נתניהו מוביל למהפכה משפטית כקונטרה למעללי אהרון ברק, לכן יעשו הכל כדי להדיחו.

היועמ"ש לא משנה מה יגיד נתניהו, יעמיד לו כתבי אישום, השופטים, לא משנה מה יציג נתניהו, ינקנקו אותו לקול מצהלות התקשורת השמאלנית.

ואם היהה ספק, ראינו זאת בהתנהלות היועמש שהזדרז להשחיר את נתניהו לפני הבחירות ע"י פרסום תמוה ומוקדם מהרגיל, וע"י שטף הדלפות מהחברה הסובבים אותן :telecomnews.co.il

ראינו זאת בהתנהלות בג"ץ שהכשיר את כסיף וסיכל את בן ארי ובהחלטותיו בייחס למקומו של בן גביר ברשימת הימין המאוחדת.

לכן.

על נתניהו למנוע שענינייו המשפטיים ידונו ע"י מערכת משפט ישראלית.

על נתניהו לדרוש שופטים זרים שאינם מוטים.

מי שמאמין שלנתניהו ייעשה משפט צדק, תמים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
חבל "שהתנדבת לענות" , מגיבי
  שלמה המגיב   18/05/19 16:45
אתה עכשיו גם עושה צחוק מעצמך , וזה חבל מאד , באשר מזמן לא קראתי "תשובה" מטופשת כל כך , לשאלת "תם" של המגיב "תם" , שלא מבין מדוע נתניהו לא רוצה להישפט , ולהוכיח חפותו אחת ולתמיד , אם הוא בטוח "שאין כלום , כי לא היה כלום". ובכן המגיב הותיק "התנדב לענות" והסביר שכדאי שנתניהו יישפט בחו"ל " ולדרוש שופטים זרים שאינם מוטים" !! , כי לטעמו של המגיב הותיק , מערכות המשפט בישראל " ינקנקו את נתניהו לקול מצהלות התיקשורת הישראלית" !. נו מגיב ותיק , האם גם אולמרט , היה צריך "לדרוש שופטים זרים שאינם מוטים " ? . אז לאיזה צד הם "מוטים" , כאשר כיריב פוליטי של נתניהו , הם "ניקנקו" אותו ? . נו , אז אולי בכל זאת השופטים "מנקנקים" רק את מי שהוכחה אשמתו ללא התחשבות " במצהלות התיקשורת הישראלית " , שצידדה באולמרט מול נתניהו ? . טוב , כאשר "מתלהבי" נתניהו , כמו המגיב הותיק , "מתנדבים" באופן פאלובי להגן עליו , בנימוקים אידיוטים כאלה , אז נראה לי כי מצבו המשפטי של נתניהו באמת קשה. תהיה לי בריא , מגיב ותיק ושבת שלום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה ממש מתעלה על עצמך.
  אמנון111   18/05/19 17:37
מים בבריכה, גלידת פיסטוק, פחימה החשמלאי, רהיטי הגן, סיגרים, שמפניות, המבשלת, חמגשיות, והדובדבן...קצף גילוח!תגיד, כמה אתה יכול להיות מטומטם? על תיק הצוללות קבע כבר היועץ המשפטי שלנתניהו אין קשר, על תיק 4000 כבר אמר ניצן זה תקדים ובא לי להתחיל מנתניהו. נשארת עם סיגרים ושמפניה... מה דעתך על חקירות רציניות יותר שלא נחקרו? למשל אשכנזי ופרשת מניות "שמן"? גנץ וקבלה במירמה של 5 מליון שקל מידיו של אלשייך? (ניסה 50 מליון ..אבל לא הצליח.)טיוח ניצן את דנינו? קשרי נוני לפיד,אפשר עוד. אבל אתה עיוור משינאה. ככלב השב אל קיאו. די כבר . סתום.
כתוב תגובה ל- אמנון111
דווקא היה שווה כי חשפתי את בור
  מגיב ותיק   18/05/19 19:56
בורותך...

אם תבדוק, פעם צידדתי בלחכות לדברי המהלכים המשפטיים עד שהבנתי לאחר פרשות כסיף, ועוצמה לישראל והדלפות הפרקליטות) כי לנתניהו לא ייעשה משפט צדק.

אחראים לכך הם החברים שלך מהשמאל.

טוב שהזכרת את אולמרט, הוא אחד הדוגמאות ללהיטות היתר של הפרקליטות לחסל אוייבים פוטנציאליים כי אם אין אולמרט אז אין דניאל פרידמן.

(אפשר לשאול בעניין זה גם את חיים רמון, את קהלני ואת ריבלין ואם היה אפשר, גם את יעקב נאמן ורפול)

ענין אולמרט גם חושף את פרצופך הבור, אצל אולמרט היו מעטפות כסף ועניינים כספיים, מה יש אצל נתניהו ? איזה האשמות המציאו לו ? אה, כן, "סקירה חיובית" .

בתיקי נתניהו אין דבר פלילי אלא כל העניין הוא פוטש במסווה האשמה משפטית..

עם פרקליטות מושחתת (עושה רושם שלא התעמקת בתחקירי אבי וויס) בעלת אג'נדת שמאל קיצוני, אין מה לנתניהו לחפש צדק לכן רק שופטים מחו"ל. נטולי אג'נדה אולי יעשו צדק.

לכן שלוימל'ה,אתה רואה ? טוב שעניתי, הבאתי אותך לחשוף את הבליך ובורותך.

אגב, תודה על איחולי הבריאות...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
10
ואתה משגב זכאי מחמת חוסר שכל
  שמץ חלודה   18/05/19 13:25
כתוב תגובה ל- שמץ חלודה
11
לא ידעתי
  עודד הנודד   18/05/19 13:32
שעל מנת להיות כלבלב בסגנון his master voice צריך קודם כל להיות בעל תואר ד״ר
כתוב תגובה ל- עודד הנודד
לא צריך להיות דר׳ כולם יתקבלו
  חלקיהו   18/05/19 16:51
כתוב תגובה ל- חלקיהו
12
עוד יש תיקוה
  יוסי מ.   18/05/19 13:56
ראיתי לפני רגע את כותרת הדברים שכתב " ד"ר למשפטים מר משגב". מה נגיד, אף פעם לא היתה לי הערכה כלפי הצד המקצועי של אותו משגב, וראה זה פלא, גם הכותרת הזו לא שינתה את דעתי עליו, פולטירוק חסר בינה ודעת (בשונה לתעודות) שטיעוניו וניתוחיו מתחרים בגאון עם הטיעונים של נכדתי בת הארבע בקרב על צעצועים בגן. מר משגב היה מגוחך ועלוב לפני דברי הטימטום שיוצאים ממקלדתו, והוא רק חיזק את הדברים. כולי תקוה, שיועציו המקצועיים של נתניהו, עורכי דינו ואלה שמסביב יהיו ברמה כמו של משגב.זה מבטיח את שיכונו במעשיהו להרבה שנים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
עדיף
  חיונית   18/05/19 14:11
עדיף שתשתוק ויחשבו שאתה בור מאשר תדבר ויראו שזה נכון. ירידה לפסים אישיים ולא למהות מראה על חוסר יכולת אינטלקטואלית להתמודד. אתה איש קטן..
כתוב תגובה ל- חיונית
החבר של אולמרט מדבר
  בעיני כתבה מעולה!   18/05/19 16:10
אמתית ונכונה, הצגת העובדות כפי שהן לאורך כל הזמן, מה שצריך להיות כאן, כמו בארה"ב, כל הפקידות בכל משרדי הממשלב במיוחד המשפטית הכלכלית והביטחונית חייבת ללכת הביתה כשיש ממשל שלא תואם את השקפת עולמם, זו אחת הרעות החולות שנשארו כאן עם המהפך הפוליטי ב 1977 אולי כך יוכלו לעבוד כאן כאמו שצריך, ולא תהיה התנגשות והשתלטות של בג"ץ על הכנסת, כמה אנשים בחרו את שופטי בג"ץ? ומי בחר את כל הפקידות המשפטית הכלכלית הביטחונית,
כתוב תגובה ל- בעיני כתבה מעולה!
אחרי שכל כך נכלם שנבואתו לא
  הכורדי חזר   18/05/19 17:04
התגשמה (שכחול-לבן יתפוס את השלטון חלילה) ונעלם מספר שבועות מרוב בושה - הכורדי אזר אומץ וחזר לתקוף עורך דין מוערך וחכם (נאחל לו למשגב, בריאות ואריכות ימים). האם בימי העדרותך, נפגשת עם אולמרט? כורדי מכוער ובזוי, בעל גידופים ירודים ונמוכים. ממילא, איש אינו מתחשב ביצור כמותך.
כתוב תגובה ל- הכורדי חזר
13
יואב איצחק. לא ראיתי שאולמרט
  תתבייש!   18/05/19 16:44
קיבל את הליטופים של עיתון זה כפי שאתה מלטף את בנימין נתניהו.
כתוב תגובה ל- תתבייש!
14
עדר בהמות מוסת,
  יוסי מ.   18/05/19 18:10
תשובה מרוכזת אחת לשירשור של מספר 12. כותבת לנו "חיונית" שירידה לפסים אישיים, וכו', תשתוק ויחשבו שאתה חכם, ועוד. חוסר יכולת אינטלקטואלית הוא יסוד הבעיה של עדר השוטים שאת חלק ממנו, שלא מסוגל להסתכל על המציאות ולקבל אותה. הרי אם ראש משפחת הפשע היה נקי כפיים,"לא יהיה כלום כי לא היה כלום" ואילו היתה לו תשובה אחת לאישומים, הוא לא היה נאחז בקרנות המזבח ולא מחפש חסינות. מי שזכאי לא צריך תרגילים, אבל מי שיש לו עדר בהמות מרעה כמוכם ,יכול לשקר ולהמשיך לשקר ולהפוך אתכם ,כחומר בידי היוצר לכל מה שהוא רוצה, מה שקורה בפועל, וכשאת משתמשת במונח אינטלקטוילזים, את צריכה ,אילו היה בך מעט שכל להבין מי האיש ולאן הוא מוליך אתכם,אבל את חיונית. לראש משפחת הפשע,רק לו. ואחריה כותב ההוא שמזכיר לכם שאני "חבר של אולמרט". אכן אני הייתי מתומכיו והיום אחרי מה שמגלים על בעלה של המשוגעת, אבא של ילד תאונה ומשחד ומשוחד כמו נתניהו, אולמרט הוא מל"ו צדיקים, מה גם שיש לו עוד מעט כבוד עצמי והוא התפטר ושילם את חובו לחברה. בגרמניה של שנות השלושים,ובדמוקרטיה של ארדואן, נתניהו משתלב מצוין,אין הבדל מהותי בין תומכי הפושע הזה לתומכי ההוא מגרמניה או להמון המוסת של ארדואן. כולכם מאותו חומר מוסרי,כמו גם נציגו חסר השם של אותו עדר התומכים חסרי ההבנה שלו, שמקשר את מהפך 77 שלא מומש לדעתו ,לגנב עלוב כמו נתניהו. אילו היה עוזר, הייתי מספר לו שמהמהפך של בגין ועד 95 שלט הליכוד כמעט ברצף ,למעט שלוש שנים, ומנהיגיו היו בגין ושמיר. מי ששם את אלה בשורה אחת עם נתניהו, אינו אלא אויל. *** ובסוף אותו בהמת רחוב שאין לו שם,שמנסה להעליב במה שנתפש אצלו כעלבון, . אמרתי לו אז ואני חוזר היום, שלח תמונות שלך ושל אמא שלך, הייתי בהרבה נמלים,לך תדע....
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
זה הכול ?
  מגיב ותיק   18/05/19 19:59
רק בהמות ?

בדרך כלל החברים שלך מהשמאל שולחים אותנו לשתות ציאניד, אז במה זכינו ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הגיון פשוט
  יוסי מ.   18/05/19 20:39
אני אסלח לך בצוק העיתים הזה,על ההכללות שאתה כולל אותי בתוכן. אני לא שולח אף אחד לשתות כלום, מקסימום קולה עם לימון, אבל הרי לא זה מה שמפריע לך, זה שאני קורא לאותו עדר של נתניהו עדר בהמות, זו שפה זולה ונחותה שהתחילה מאיזה שהוא צד, שקורא לעצמו "המחנה הלאומי". כשאתם קוראים לכל מי שלא מסכים אתכם שמאלנים ובמשמעות של נתניהו- בוגדים, אל תעלב כשעונים לכם באותו אופן נחות. אני לא מתגאה בדברים אבל לא מפחד ולא בורח משום עימות, ולך מגיב ותיק, אני מציע לחזור לויכוחים בין שנינו בכל מיני נושאים ולהזכר שאפשר להתווכח גם באופן תרבותי, אבל אלה שמסביבך הם אלה שקובעים את עומק התגובה. כותב לי אחד, אורי פ. שמו, שאפשר להתבטא בלשון נקיה והוא צודק אלא, שהעולם לא מתחיל מהרגע שבוחרים אלא יש גם עבר,ואני שולח אותו לקרא את התגובות בכתבה זו שבאות בעיקר מהצד שלכם בויכוח ולהבין שהדברים שלי הם רק תשובות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
אין זה מכבודך להתייחס לאדם
  אל: מגיב ותיק   19/05/19 05:18
הנאלח והפשוט הזה, ואין זו הפעם הראשונה. נקוה שהיא תהיה האחרונה. אינו ראוי לשום התייחסות. משול לסחבת רצפה.
כתוב תגובה ל- אל: מגיב ותיק
אחד מההמון
  יוסי מ.   19/05/19 09:54
אתה רואה מגיב ותיק למה הכוונה בכינוי עדר בהמות? הדבר הזה ששמייעץ לך לא להתיהס ולענות לי, הוא אותו אחד, שתורם את תרומתו האינטלקטואלית האישית ושל כלל העדר, בתגובה קודמת לדברים שלי. אבל מה לעשות שהוא מגיב מאותו מקום ואותו IP 89.139.23.102 ובשני המקרים עם אותם פניני לשון? זו התרומה של מרבית המגיבים מהצד שלך,ואתה הוא יוצא הדופן, לא הם. יום טוב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
לך ולכל המטנפים בלשונם
  אורי פ   18/05/19 20:17
מה כבר אי אפשר להתבטא בלשון נקיה ללא לשון ביבים, הרי השפה העברית עשירה, לא צריך לקרוא לאף אחד בהמה, טיפש וכו. הפוסל במומו פוסל. בכלל לא חשוב בעד או נגד מי אתם.
כתוב תגובה ל- אורי פ
15
למגר את דיקטטורת השמאל, עכשיו!
  אא   18/05/19 19:32
הימין חייב לדכא את דיקטטורת אליטת השמאל, שמנסה בדרכים לא דמוקרטיות להפיל את ממשלת הימין, ואת נציגו המובהק, נתניהו ע"י תפירת תיקים וכתבי אישום, הדלפות מרשיעות ואקטיביזם שיפוטי!! והימין חייב לעשות זאת עכשיו ומיד!! זה הפרצוף האמיתי של השמאל ה"ליברלי", שכשהעם זורק אותו לכל הרוחות, הוא חושף את פרצופו הסטליניסטי-דיקטטורי, ומנסה לקחת מהעם את זכותו הדמוקרטית הבסיסית ביותר - לבחור את נציגיו לממשלה!! חיים משגב היקר, חבל מאוד שבעוד שאתרכם הינו שופר לדעותיך ולכותבים אובייקטיביים כמוך, הוא נותן במה גם לאיתמר לוין, המציף את האתר בכתבות מבית המדרש של תקשורת הפייק ניוז, שאתה נלחם בהן!
כתוב תגובה ל- אא
16
לא מאמין שבן אדם כתב את המאמר
  בור ועם הארץ   18/05/19 21:04
המאמר כל כך מעוות, שקשה לי להאמין שאת המאמר לא כתב איזה רובוט חסר אינטליגנציה. המאמר כל כך מעוות שכנראה הכותב כתב את המאמר אחרי שהיה בשמש כמה שעות ביום חם במיוחד בלי לשתות ואז חזר הביתה וכתב את המאמר. על זה אמר אחד חכם, לא כל מה שהוזים כותבים. ולא כל מה שכותבים מדפיסים. ולא כל מה שמדפיסים, מפרסמם.
כתוב תגובה ל- בור ועם הארץ
17
מעניין לקרוא ולא להאמין
  טודא   18/05/19 21:06
"מקור ראשון" ראיון עם שי ניצן- לקרוא ולהפנים. תוך כדי נסיעה בכביש מהיר משנים את התמרורים. שי ניצן קבע שתיק 4000 יהיה תקדים שהוא המציא. הראיון: קביעה שסיקור חיובי יכול להיחשב כמתת בעבירת שוחד היא תקדים משפטי. האם נכון לקבוע את התקדים הזה לראשונה בתיקי ראש ממשלה? "כל תקדים משפטי חייב להתחיל בנקודה כלשהי. בתיק 4000, לדוגמה, לא הייתה מחלוקת וכולם חשבו שנכון להאשים בשוחד, למרות שלא מדובר במעטפות כסף אלא בהטיית סיקור תקשורתי. אז מה, רק בגלל שמדובר בראש הממשלה נדחה את התקדים לפעם אחרת? אני לא חושב שיש בהחלטה הזו הרחבה של עבירת השוחד או של עבירת הפרת האמונים. האם סיקור חיובי נחשב למתת בעבירת שוחד? אני חושב שגם במבחן אובייקטיבי, כתבה רצינית בעיתון היא בעלת משמעות גדולה עבור איש ציבור ועבור כל אחד. צריך לזכור שוואלה היה אז אתר החדשות השני המוביל בישראל". מה שטוב ומותר ליאיר לפיד, ציפי לבני, אהוד ברק, איילת שקד, ושאר הפוליטקאים, לא יתפוס לגבי נתניהו. הבנת את זה ברוך ??
כתוב תגובה ל- טודא
18
נתניהו קיבל חסינות מהעם ברוב!
  מפוכח   18/05/19 21:53
חקרו חקרו ובזבזו מאות מליונים ומה קבלנו.... סכין גילוח? קצף גילוח? זה ההמשך לסיגרים, חמגשיות, שמפניות ורודות וכתבות אוהדות שלא היו ולא נבראו בקיצור בולשיט! העם בבחירות שהיו אך ורק על נושא אחד לא / כן נתניהו החליט ואמר כן! לנתניהו ונתן לו חסינות לארבע שנים! רה"מ מחליפים אך ורק בקלפי! יחכו בשמאל לעוד 4 שנים ונפגש בבחירות !
כתוב תגובה ל- מפוכח
19
צודק בכל מילה
  אחת מהעם   18/05/19 22:20
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
20
נראה לי שהתבלבלת
  מתן1975   25/05/19 21:03
קץ הדמוקרטיה זה בהקשר של סירוס בית המשפט א-לה טורקיה. האישום של ביבי? אישית מקווה שיפרוש מהחיים הפוליטיים ללא עונש במסגרת עסקת טיעון, וימנה לעצמו יורש מהליכוד שירכיב קואליציה כמה שיותר רחבה.
כתוב תגובה ל- מתן1975
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il