s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לאפשר לשקד להמשיך כשרת המשפטים
מאת: ד"ר חיים משגב  |  31/05/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
משגב
  בורקיטו   1/06/19 00:09
משגב אתה לא חושב שהגזמת ,לא מספיק לנו המיקרוב ביבי ומשפחתו, גם מיקרוב כמוך אנו צריכים לסבול,נמאסת כבר הדברים שאתה כותב חייבים להריץ אותך לאברבאנל
כתוב תגובה ל- בורקיטו
תגובנ פבלובית ידועה מראש
  חיון   1/06/19 00:29
לעיתים עדיף שתשתוק ונחשוב שאתה לא חכם, מאשר תכתוב ותאשר שאכן אתה כזה. אולי תלמד ותבין שאתה עדיין צריך ללמוד הרבה עד שתגיע לקרסוליו של דר משגב
כתוב תגובה ל- חיון
בורקיטו אתה מכונם
  מורי   1/06/19 00:37
תגובתך מלאה בוז ושנאה .יש כמוך טוקבקיסטים לרוב . חכמה או תבונה איין . שנאה יש ולמכביר. במה העשרת אותנו בתגובתך. מה השבת עניינית. חמוץ עם קצוץ.
כתוב תגובה ל- מורי
דוגמה לתת רמה
  מגיב ותיק   1/06/19 00:38
חרפה
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
יה ותיק
  בורקיטו   1/06/19 08:13
מי אתה???????
כתוב תגובה ל- בורקיטו
תשובה
  מגיב ותיק   1/06/19 18:58
מזהה מקילומטרים תתי רמה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תת רמה של מי ?
  א.ל. רמת-גן   1/06/19 09:04
את התואר "תת רמה" יש להעניק לעורך התורן של האתר שלא סינן את התועבה הזו של אותו בורוקקיטו. אין צורך לאתר לרדת לדרגה של האתרים המתחרים חבורת ווינט-וואלה-הארץ, שמסננים בסיטונות מגיבים מהמחנה הלאומי.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
ומי יצר אותך חיפושית שדה
  צורי   1/06/19 15:04
מסריחה גם דביל וגם מצחין?
כתוב תגובה ל- צורי
משגב לדך
  תימוני   1/06/19 21:03
חזק אחי
כתוב תגובה ל- תימוני
2
משגב צודק
  רפי לאופרט   1/06/19 06:30
הדרך שמציע משגב נראית נכונה. אסור לימין לוותר על שירותיה של שקד. אסור לימין להתעלם מיכולתה והישגיה כשרת משפטים. אסור לימין להמנע מהמשך מהפכת הנגד לביטול המהפכה השיפוטית של ברק ועדר הנוהים אחריה ואין ראוי להמשיך במלאכה ממי שהוכיחה בה יכולת מעולה. הקדנציה הבאה של הכנסת תקבע את כיוון ההתפתחות של מדינת ישראל ותקבע את אופיה. חיוני שתהיה מנוגדת לאנרכיה שמנסים לכפות עליה השמאל הקיצוני האנרכיסטי, המרכז חסר עצוד השדרה, אודה וחבריו במפלגות הערביות והזויי אירופה המתפרקת.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
חבל שאתה ממשיך את דרכם של
  בני בנקר   1/06/19 10:13
אידיוטים שימושיים בשרות אויבנו,שמשתמשים בטרמינולוגיה "הפלסטינית" כשמדברים על "פתרון שתי המדינות",שהוא מבחינתם מדינה "פלסטינית" בגבולות 67,יודן ריין(ללא יהודים) ומדינת כל אזרחיה,עם חזרה של מיליוני פליטים מדומים בישראל. נתניהו דיבר על "פתרון שתי מדינות לשני העמים",שמחייב הכרה "פלסטינית" בזכות העם היהודי למדינת לאום בארץ ישראל וביטול מה שהם מכנים באופן שקרי "זכות השיבה",שתי דרישות שהן לב הסכסוך. למה העליתי זאת ? כי אתה משתמש כמו רבים כאידיוט שימושי בשרות הבג"ץ במונח השקרי "מהפכה משפטית",כאשר מה שעשה הפיראט המשפטי אהרון(הכל שפיט,מבחן הסבירות,מבחן המידתיות,אמת לשעתה,מסה קריטית של ראיות,הלכת אפרופים) ברק וחבר משובטיו לדעה בעליון זה הפיכה(פוטש) משפטית,השתלטות בפועל על השלטון,העברת השלטון בפועל במדינה לאסופה של פקידים ממונים,לא נבחרי העם,עם השכלה משפטית בלבד בד"כ,ששולטים ביד רמה על שרי הממשלה. יש לקבוע בחוק יסוד שכשם ששופטי העליון בעבר ובהווה דורשים לפחות 80 חברי כנסת להעברת פסקת ההתגברות,שני שליש מכנסת מלאה,כך יידרש העליון לרוב של 10 שופטים לפחות מתוך 15 לפסילת חוק שנחקק על ידי הכנסת,תמיד בהרכב מלא של 15 שופטים לדיון בהחלטה קיצונית של פסילת חוק,אחרת נראה את חיות ממנה את עצמה,פוגלמן ודומיהם בהתאם לפסיקה הרצויה לה. זה חיוני ליצירת איזונים ובלמים ביחסי הגומלין בין הרשויות. צעדים חיוניים נוספים: 1. פיצול משרת היועץ המשפטי לממשלה לשני נושאי תפקיד: יועץ משפטי לממשלה שהוא במשרת אמון של ראש הממשלה וראש התביעה,מצידי שיקרא פרקליט המדינה. 2. קביעה בחוק יסוד שיעוץ משפטי בכל הרמות,ממשלה ומשרדי ממשל הוא יעוץ,לא הנחיה לביצוע ומתן אפשרות לשרי הממשלה לקבל יעוץ משפטי שתומך בעמדותיהם בבית המשפט אם היועץ המשפטי של המשרד מתנגד לעמדה. 3. החזרת עקרון "זכות העמידה". לבג"ץ יפנו רק מי שנפגעו בעצמם מהחלטה שלטונית. 4. קביעה בחוק שוועדת איתור חייבת להציע לפחות שלשה מועמדים או מועמדות ראויים לבחירת בעל סמכות המינוי. זה אלף בית של משילות. 5. הפסקת השימוש הנרחב בבית המשפט בקריטריונים סובייקטיביים בעליל כמו: "סבירות","מידתיות" לפיהם שמים השופטים את שיקול דעתם במקום זה של נבחרי העם והופכים עצמם לשחקנים ראשיים במגרש הפוליטי בלי שקיבלו את אימון העם. 6. ביטול הוועדה המופקרת לסינון מוקדם של מועמדים לשפיטה,ללא שום בקרה ועדכון של הוועדה למינוי שופטים,וועדה המכונה "וועדת השתיים".
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ביבי הולך לכלא
  הירונימוס   1/06/19 13:06
וגם הוא כבר מבין את זה, כולם יודעים את זה, חבל שתבזבזו מאמץ להציל את הנוכל
כתוב תגובה ל- הירונימוס
עוד הוכחה שהנבואה ניתנה לשוטים
  בני בנקר   1/06/19 18:55
"פרשיות" 2000 ו 4000 יתפוגגו כנפיחה גדולה ו"פרשת" 1000 תסתיים פחות בהרבה מפרשת החמגשיות של שרה. מילות הפתיחה של נתניהו בנאום הניצחון ב 10 לספטמבר 2019: תודה מיוחדת לאיבט ליברמן שהביאני עד הלום וכולי תקווה שיתנו לו לחזור לעבודה האחרונה אותה ביצע כהלכה,שומר סף במועדון.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
3
שקד לליכוד,בעלת עקרונות ישרה
  רמי לוד49   1/06/19 06:53
שרת משפטים מצויינת.וכמה זוכרים שסייעה להביא לארץ את האסור נתי חדד לארץ.מהכלא התאילנדי הידוע לשימצה.מה שמעיד על בת אדם וזה יותר חשוב מפוליטיקה.
כתוב תגובה ל- רמי לוד49
השמאל התגייס לטובת שקד
  סמי רמלה   1/06/19 10:14
נערת השעשועים של בנט, בגיבוי השמאל, מנסה להנדס את התודעה שלנו בתרגילים זולים וירודים של דוגמנית פתיינית. במקום לפעול לטובת מדינת ישראל היא מקשקשת, מברברת, מזמרת, מדגמנת - העיקר שנשכח איך היא שיתפה פעולה עם השמאל לחיזוק החונטה המשפטית. הכל הצגה: לגנוב קולות של אנשי ימין ואחר כך לעשות שמאל. איילת שקד ידעה בדיוק מיהם דינה זילבר ושאר מושחתי בג"צ ומשרד המשפטים כבר ביום הראשון לתפקידה ובחרה להגן על החונטה המשפטית שרומסת את מדינת היהודים. אחרי כמה שנים כשרת המשפטים אפשר לקבוע בוודאות שאיילת שקד היא שליחה נאמנה של השמאל: בג"צ חזק יותר מתמיד, החלטות השופטים מסנדלות את מדיניות הממשלה וכל המינויים של השמאלנים במשרד נותרו בתפקידיהם, ביניהם המנכ"ל אמי פלמור המזוהה עם מרצ. לא עשתה כלום נגד עמותות השמאל, שתקה לנוכח עינוי קטינים יהודים בשב"כ, אפשרה את סגירת התיק נגד רות דוד, חיסלה את הביקורת על הפרקליטות על ידי סילוק השופטת הילה גרסטל מתפקיד מבקרת הפרקליטות וקיצוץ בסמכויות מבקר הפרקליטות, ברחה לחו"ל בהצבעה על פסקת ההתגברות ולא גירשה אף מסתנן, שתקה כשהדיין פשיטיצקי הודח עקב פסיקתו בדבר גירוש מסתננים, קידמה את החוק לסגירת "ישראל היום", ותרמה לקידום החוק הפמיניסטי למיגור הזנות ולהפללת גברים בלבד, שיבחה את "יושרתו" של שי ניצן שבית משפט קבע כי נהג להפלות לרעה אנשי ימין, והגנה על השופטת פוזננסקי ("תעשו פרצוף מופתע") ועל אפי נווה (יו"ר לשכת עוה"ד). שקד היא חיילת נאמנה בשירותו של אהרון ברק: מדברת ימין ועושה שמאל. תמונה אחת שווה אלף מילים.
כתוב תגובה ל- סמי רמלה
4
לא מעט אנשים בציבור הימני
  אכן   1/06/19 09:05
מייחלים שאיילת שקד תמשיך בתפקידה במשרד המשפטים. רק חבל על סמוטריץ' שנקוה מאד שיימצא לו תפקיד ראוי אחר. ובכן, רבים מצטרפים למשגב לסלול את הדרך לשקד לשוב למשרד המשפטים. היא היתה המורא של השמאל. הם שנאו אותה וחששו ממנה. דמויות כמו יחימוביץ', למשל, שטמו אותה ביותר, וזו בלבד הוכחה לכך ששקד הצליחה.
כתוב תגובה ל- אכן
5
לצרף את שק פפראציד ובנט לליכוד
  נועם בלום   1/06/19 11:29
אני מצטרף לקריאה לצרף את איילת שקד ומוסיף גם את בנט לרשימת מובילי הליכוד והימין בכלל. לא מיותר לחזור שוב על צורך במחנות מלוכדים עם טובי המועמדים בהתמודדות הפוליטית. כן, כך בשמאל וכך בימין. אז, יכריע הבוחר איזה מחנה הוא מעדיף. שקד ובנט הוכיחו יכולות גבוהות בתפקיד שרים. עמדותיהם ברורות והם שיכנעו ביכולת הביצוע. תהייה זו טעות שלא לצרף אותם כנכס למפלגת הימין המובילה. במקביל, ראוי שגנץ ישקול שנית מי באמת ראוי להנהיג תחתיו את מדינת ישראל. האם כול גחמה של 'צעקן' מקבוצה שווה מנדט, האם כול מי שצועק צודק וראוי. אז,בבחירה בין שתי דעות ושני מחנות ניתן יהיה להרכיב ממשלה בלתי סחיטה שתמשול ולא תעסוק במחיר ומכירת הקואליציה .
כתוב תגובה ל- נועם בלום
שוב מייחצנים את הנוכלים
  שוהם כלום   1/06/19 13:17
בנט ושקד זה שמאל בתחפושת ימין. המטרה של מפעילי בנט ושקד היתה לגנוב קולות מהליכוד ומאיחוד מפלגות הימין ולחבור למפלגה של לפיד וגנץ כדי להקים ממשלת שמאל. נפתלי בנט הוא "אח" של יאיר לפיד (מאותו "אבא" – נוני מוזס) ואיילת שקד היא ציפי לבני 2. בנט ושקד אם היו עוברים את אחוז החסימה היו ממליצים לנשיא להקמת הממשלה החדשה על מי שנוני מוזס היה אומר להם וזה לא נתניהו. הם כבר ניסו לעשות מה שהוא אמר להם: לסגור את "ישראל היום". אחרי שקשרו "ברית אחים" עם יאיר לפיד מאחורי גבם של רבני הציונות הדתית, הם תפסו טרמפ על המפלגה הדתית-לאומית כדי להגיע לכנסת, להתנגד לכל מה שהליכוד עושה ולשים מקלות בגלגלי המשילות של המחנה הלאומי. לא סתם התקשורת של השמאל מפרגנת להם – בלי לשאול איך זה שאשתו של נפתלי בנט ה"דתי" היתה שפית במסעדת חזיר ופירות ים בניו יורק ואיך זה שאיילת שקד בנתה לאחרונה וילה בצפון תל אביב, ליד הווילות של בוז'י הרצוג, יאיר לפיד וציפי לבני. בנט ושקד פעלו במפלגה הדתית-לאומית בתור "המפד"לניקים החדשים", כמו ש"הליכודניקים החדשים" מנסים לפעול בתוך הליכוד. בנט הוא שהלשין על ביביטורס לרביב דרוקר, שקד באופן קבוע מדליפה ממשרד המשפטים לידיעות אחרונות. בקיצור, מפלגת "הימין החד"ש" נוצרה כדי לפגוע בליכוד ובאיחוד מפלגות הימין, לסנדל את נתניהו ולדחוק את המתנחלים לפינה.
כתוב תגובה ל- שוהם כלום
6
משגב, כדאי שתפנים שזמנו....
  דודו מהשרון   1/06/19 12:32
של ביבי חלף מהעולם וכך גם זמנו של הליכוד!! מעניין על מה תכתוב כשביבי יהיה בכלא או בבית שלו. לא שמישהו רוצה לקרוא את מה שאתה כותב מלבד כל התרנגולות של ביבי.
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
7
כרגיל הימין מסרב לקבל את ההכרע
  הירונימוס   1/06/19 12:54
ה הדמוקרטית שהעניקה לשקד בעיטה יפה בתחת ושלחה אותה ואת האג'נדה שלה בחזרה הביתה. עמישראל לא רוצה את שקד בדלת הראשית? אין דבר, המשגבים למיניהם כבר יתקעו לנו אותה דרך החלון או דרך הגרון. עמישראל מסרב לתת לביבי רוב להקמת ממשלה? נמצא כבר שיטה לבטל את התוצאות ולערוך בחירות חדשות כמו בתורכיה של ארדואן. ואם נפסיד הכל אז תמיד יש לנו יגעל עמירים שנוכל לנצל לטובת ארצישראל. לא ככה?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
8
שקד חזקה, היא תביא קולות
  מייק   1/06/19 16:53
כדאי לליכוד לקחת אותה
כתוב תגובה ל- מייק
9
"לגיטימציה ציבורית", עפ"י משגב
  שלמה המגיב   1/06/19 18:55
משגב מאמין , שלאחר שנתניהו "ינצח בענק בבחירות הבאות עלינו לטובה" , " יבוא זמנה של החסינות" , ואז ( לאחר קבלת החסינות ) לנתניהו "תינתן לגיטימציה ציבורית הדרושה להמשך כהונתו עד סוף הקדנציה" !!. אתם הבנתם איך רואה משגב , את "הציבור" נותן "לגיטימציה" לראש ממשלה , שהיועמ"ש הגיש נגדו כתבי אישום פליליים , בעבירות על טוהר המידות בעת מילוי תפקידו , ורק "החסינות" שנתנו לו , מלקקי הת.. שלו בכנסת , דוחה ( לא מבטלת !) ,את הבאתו לדין , ועם "שק" כזה של האשמות , הוא ימשיך בתפקידו , כאילו לא קרה דבר , ואף תתחזק " הלגיטימיות" שלו בעיני "הציבור" ?? . וואלה , טכניקה חדשה ומעניינת מציג לנו כאן משגב , איך ניתן לפוליטיקאי "לקבל לגיטימיות מהציבור " במילוי תפקידו , באמצעות עבירות שיבצע בעת מילוי תפקידו , על טוהר המידות , ולאחר שיוגש נגדו כתב אישום , ידרוש "חסינות" מהכנסת ויקבלה , ואז אפילו תתחזק עבורו "הלגיטימיות הציבורית" , מזו שהיתה לו עוד לפני שנפתחה נגדו החקירה הפלילית , ועוד לפני שהיה בכלל חשוד בפלילים !!. נו , מה דעתכם על התובנה "המבריקה" הזו של משגב , כיצד פוליטיקאי עשוי לזק את "הלגיטימיות הציבורית" שלו ?. רעיון מבריק , בנוסח משגב.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
10
הקנאה והשנאה
  gosep   1/06/19 21:41
לק"י כאזרח ישראלי מן השורה ברצוני לומר שמעבר לכל הרחשים והפעמונים המצלצלים נגד מנויה של שקד כשרת משפטים בתחושה הפנימית שלי שקד חיבת להתמנות שרת המשפטים השמאל וכל המפחדים הסמויים מתפללים מאד חזק ובשקט לאי התמנותה כשרת משפטים הם מפחדים ממנה.ומסר לראש הממשלה הבא בע"ה ביבי תכריז בקולך על הנ"ל אתה תוסיף לליכוד מנדטים לא מעטים הצבור אוהב אותה אל חשש ביבי לך על זה בהצלחה ושבוע טוב
כתוב תגובה ל- gosep
יהודי יקר, תקרא היטב ובעיון את
  ל-gosep   2/06/19 07:51
תגובת סמי רמלה (3), את תגובת אא (11) וכן את תגובת שוהם (5). התגובות של מגיבים אלה הן ענייניות, הן עובדות שקרו, הן לא מצוצות מן האצבע. אמנם נכון, שקד הינה אהודה וחביבת הקהל (וגם חביבת התקשורת), אך היא לא אמינה. יש לכבד אותה ולחשוד בה. וחבל שכך. חבל שצריך גם לחשוד בה. היכנס לתגובת סמי (3), שם יש לינק של תצלום בו מוצג אהרן ברק נושק בידידות לשקד (שלא נרתעת מאבי המהפכה החוקתית הרעה והמושחתת, אלא מניחה לו לנשקה). אלה דברים מטרידים מאד, הגורמים לכל איש ישר הקורא אותם להסיר את הקריאה של משגב לאפשר לשקד להמשיך ולכהן במשרד המשפטים.
כתוב תגובה ל- ל-gosep
11
השינויים של שקד טקטיים בלבד!!
  אא   1/06/19 22:56
השינויים של שקד במערכת המשפט הינם טקטיים בלבד!! השינוי האסטרטגי שיביא לשינוי אמיתי וקבוע הוא שינוי שיטת בחירת השופטים! השינויים של שקד הם טיפול בסימפטומים ולא בשורש הבעייה! כל עוד יש בוועדה לבחירת שופטים רוב לשופטים עצמם, הם ימשיכו לבחור שיבוטים שלהם, והבעייה לעולם לא תיפתר!! במשך השינויים של שקד בג"ץ העניק לגיטימציה לבל"ד ולכסיף, אבל פסל את בן ארי, ועוד ועוד עיוותי דין! העיוות הזה ימשיך לקרות ללא ניתוח כירורגי!!
כתוב תגובה ל- אא
12
חוק החסינות הוא כלי הכרחי
  שמואל פישר   2/06/19 05:13
מדובר בראש-ממשלה ובממשלה הנמצאים במחלוקת חריפה מול המערכת המשפטית על סמכויות החקיקה וההכרעה. כך למשל, "חוק הלאום" ו"פיסקת ההתגברות" עומדים במוקד של מאבק קשה בין שתי הרשויות, כאשר המערכת המשפטית מתנגדת לקיצוץ כלשהו בסמכויות המופרזות שלקחה לעצמה. דבר בלתי-הגיוני, המנוגד לשכל הישר, הוא לתת לרשות אחת לשפוט ראש-רשות שניה, כאשר באותה השעה נמצאות שתי רשויות אלה במאבק איתנים חריף ונסער, ואפילו אם יבטל היועץ המשפטי לממשלה את אישומי השוחד הרי די באישום אחד מסוג "מרמה והפרת אמונים" כדי שמערכת המשפט תנצל זאת עד תום כדי להביא לסיום הקריירה הפוליטית של ראש-הממשלה. השופטים נמצאים כעת במעורבות רגשית גדולה בשל כוונות החקיקה של הממשלה ובאופן טבעי הם מנסים להגן על מעמדם. מבחינתם, ראש-הממשלה הוא היריב שאותו צריך לבלום, ועל-כן, אם ראש-הרשות המבצעת, נתניהו, יעמוד למשפט בפני הרשות השופטת - אין לו כל סיכוי לזכות למשפט הוגן. בהתאם לכך "חוק החסינות" אינו מעיד כלל על "הודאה באשמה", אלא הוא כלי הכרחי והגנתי כדי למנוע עיוות דין בלתי-נסבל שמקורו בהתנגשות פוליטית בין שתי רשויות הנאבקות ביניהן.
כתוב תגובה ל- שמואל פישר
13
כדאי לקרוא את תגובותיהם של
  אל: ד"ר חיים משגב   2/06/19 07:09
סמי רמלה (במספר 3) שם גם יש לינק המוביל לתצלום פרובלמטי של ברק הנושק לשקד בקרבה של ידידים, וכן לתגובת אא (מספר 11). שני מגיבים אלה צודקים באשר לבעייתיות להמשך כהונת שקד במשרד המשפטים. היא לא אמינה. מאד מקומם שהיא הצטרפה לגינויים נגד הקטינים שעונו עינויי תופת לשווא בכפר דומא, שהיו בו ע-ו-ד שריפות, דהיינו מלחמות החמולות בכפר, בהן הואשמו הקטינים המסכנים ללא הצדקה ועונו קשות, והיא החרישה. על כן, מר משגב, שקד אינה ראויה להמשיך ולכהן כשרת המשפטים. יש למנות במקום זה, מישהו כסמוטריץ', אשר אינו מקורב או משוייך לשום חונטה. מישהו חזק שבאמת ינקה את האורוות ולא רק למראית עין. תוספת: לפתע שקד הפכה להיות ידידת אמת לאותו אפי נווה, שהוא בכלל איש שמאל, עובדה האומרת דרשני.
כתוב תגובה ל- אל: ד"ר חיים משגב
14
משגב הנכבד (?)
  ארי כספי   2/06/19 08:17
כנראה שמרוב ליקוקים לקיסר מרחוב בלפור, שכחת שאת איילת שקת העיפה מהליכוד דווקא הקיסרית. אתה באמת מאמין שכעת האחרונה תסלח לה או שנתניהו יסרב פקודה ?
כתוב תגובה ל- ארי כספי
15
משגב, שכתב מאמר ידידותי זה
  חובה על משגב   2/06/19 11:43
על איילת שקד ואשר ממליץ לנתניהו למנותה שוב כשרה במשרד המשפטים - חובה עליו וגם על הקוראים המצדדים במאמר, לקרוא מאמר אחר באתר "מידה" מה-27.1.19 (של משה איפרגן) "המהפכה שלא היתה, שקד עובדת על כולכם". המאמר ב"מידה" מבהיר היטב מי היא באמת שרת המשפטים שקד וכמה היא מתעתעת בציבור הימני לחשוב שהיא עשתה למען שינוי משרד המשפטים, וכמה מעט היא עשתה, ולא רק זה אלא חיזקה את האקטיביזם השיפוטי. ^^^ טוב שנתניהו מסרב לקבלה. סמוטריץ' צריך לכהן במשרד המשפטים.
כתוב תגובה ל- חובה על משגב
16
עתה, משפוטרה איילת שקד -
  המלצה   2/06/19 20:22
היא חייבת להצטרף לליכוד, למען עתידה.
כתוב תגובה ל- המלצה
למען עתיד הליכוד והמדינה, אבל
  יהודי מפוכח   3/06/19 23:47
במקום לקדם אותה נתניהו פיטר אותה, וזאת עלולה להיות שגיאתו הגורלית,שתפיל אותו.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
17
תגובה
  עודד הנודד   2/06/19 22:17
ראשית,אני מברך אותך שסטית מהרגלי והעזת לכתוב משהו נגד אדונך. לדעתי , הסיבה עיקרית לפטורי שקד היא, שבניגוד לרוב חסרי החוליות ומלקקי הפינכה, שקד היא אדם קשוח ועומדת על דעתה, מה שבהחלט לא מתאים להוד מעלמו הלך ביבי שלו היה ניתן בידיו סופה היה כסופם של מתנגדי המשטר בצפון קוריאה. ולא רק היא
כתוב תגובה ל- עודד הנודד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il