News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 471,430  סלולר - 568,000
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מוסדות לימוד חרדיים ממשיכים לפעול תוך צפצוף על החוק, בעוד מערכת החינוך הממלכתית אינה עושה דבר כדי למזער את הנזקים הקשים וארוכי הטווח שגורמת הקורונה
יואב יצחק
יואב יצחק
הסתרת מחקרי התקשורת בהוראת פרקליט המדינה שי ניצן מהקצין הבודק נועדה למנוע מבוכה מדנינו וצעדים פליליים נגדו בהמשך בגין עבירות פליליות מחמת יחסיו האישיים הפסולים עם הקצינה צ'    הוראת...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
ברית-המועצות הייתה הוותיקן של המפלגות הסוציאל-דמוקרטיות במערב ובישראל    החתרנות הקומוניסטית הפכה להיות לגורם חשוב בתרבות המערב וגם בישראל    התנגדות בארה"ב למעורבות אמריקנית במפרץ ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המערכה על הדרך לנגב (ה') קרב מול הצבא הבריטי
מאת: אורי מילשטיין  |  12/07/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אנשי משק עם נשק דל, מול
  ראומה   12/07/19 11:26
משוריינים וטנקים. אבל הכבוד של ברן מעדיף את החורבן.
כתוב תגובה ל- ראומה
}}}רק השמאל יצר התישבות ונלחם
  עובדות יצוקות   12/07/19 18:08
}}} את ההתישבות והלחימה עשו שמאלנים לא הרב קוקו לא עובדיה עבדאללה לא בגין לא פורוש לא ליצמן ולא אפילו דתי חרדי או ליכודניק אחר.=== עובדות שהמרצה האסטרטג מאוניברסיטת לטביה מסתיר === עכשיו על היצירה ישראל השתלטו נטולי מוח אחרים.
כתוב תגובה ל- עובדות יצוקות
הבלחת לרגע מפח הזבל של
  חבר קיבוץ יגור   13/07/19 05:52
ההיסטוריה,עכשיו אפשר להתחיל שבת כהילכתה.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
{{{למה אתה מתחזה לחבר יגור??
  יש בעיה של זהות ?   13/07/19 09:14
מיגור יצאו ישראלים מוכשרים כמו הפזמונאי יורם טהרלב מפתח העוזי עוזי גל להבנתי לא מוכר שם מתחזה לחבר יגור.
כתוב תגובה ל- יש בעיה של זהות ?
ברן צדק: הכבוד עדיף על החורבן
  משה, עורך-דין   12/07/19 19:12
ברן הבין את שבימינו לא כל כך מבינים: דווקא באזורנו, הכבוד הוא הרכיב החשוב ביותר. הנוהג באומץ ועשוי ללא חת מתקבל בכבוד, בהערכה וגם ביראה, ואילו זה שנזק לבניין - דבר הניתן לתיקון בקלות- חשוב בעיניו יותר מהכבוד, נשאר בזיכרון כבזוי וכמי שאין לחשוש ממנו. חבל מאוד שישראל אינה נוהגת כך בהתייחסותה אל החמאס.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
}}}השבוע חגגו80לנגבה השמאלנית.
  רק בזכותם יש נגב.   12/07/19 20:08
{{{ ראוי שהמרצה האסטרטג מאוניברסיטת לטביה יכתוב אמת על המלחמה שהובילה להקמת ישראל. השבוע חוגגים 80 לנגבה שהוקמה בידי שמאלנים בלב אזור מאוכלס בכפרים ערביים והיתה אולי הגורם היותר משמעותי לבלימת והדיפת הצבא המצרי ב48 ובכך הצילה מרכז הארץ. בהקמה נקראה בית עפה כשם הישוב הערבי השכן זאב וילנאי כתב שבית עפה הערבית היא שבוש השם של הישוב היהודי המוזכר בספר מיכה בית עפרה. היום ישראל נשלטת בידי דתיים חרדים וליכודניקים נטולי בינה שהופכים אותה למקום מגעיל.
כתוב תגובה ל- רק בזכותם יש נגב.
אתה מוזמן להשאר בפח הזבל
  חבר קיבוץ יגור   13/07/19 12:16
ולעזוב את הארץ,מה שיותר מהר לרוחת כולם.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
}}}אתה ממשיך להתחזות לחבר יגור
  אתה בסדר???   13/07/19 16:26
כתוב תגובה ל- אתה בסדר???
2
היכן מראי המקום?
  יוסף מהגליל   12/07/19 13:37
האם תוכל להוסיף את מראי המקום הממוספרים בפרק זה בבקשה?
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
3
הירידה לרזולוציות האלה,מוסיפה
  חבר קיבוץ יגור   13/07/19 00:35
יותר מכל לתחושה שאנחנו היונו שם.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
4
אזרוח ברור חיל
  עוד יהודי   19/07/19 21:55
מתי בדיוק החל יישובו של קיבוץ ברור חיל?
כתוב תגובה ל- עוד יהודי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
מוצרי חשמל המחסלים כ-99% מהחיידקים
[צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |