|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
yeshurun |
|
19/07/07 20:03
|
|
|
|
ולא משפטיים.
בעלה מר בייניש, להחזיר את אימון העם בגלל הביקורת הנשית ותקשורת שמאלנית.
היא תרצה להפוך את הקערה על פיה ,או לקעקע את החלטת היועץ ,ובכך לגרום שהיה אי צדק,אך לא ניתן לעשות מאומה,להשחיר פני קצב, פני היועץ שאמור להגיש כתב אישום נגד בעלה,לפגוע בשר פרידמן, ולהטיל אימה כאילו אני לא פחות מפרו' ברק,שלו היה בזמן פרידמן הוא לא היה עושה חשבון למר ברק ותוקף אותו כפי שתקף את בייניש או יותר גרוע.
מגיע לפרידמן יישר כוח על תעוזתו ועל עשיית צדק בנושאים גם דתיים וגם העמדת בג"צ במקומו, ונתינת כוח לכנסת לשלטו ולא לבג"צ לשלוט על המדינה צבאה וממשלתה.
|
|
כתוב תגובה ל-
yeshurun
|
|
|
|
2 |
|
|
האשם תמיד |
|
19/07/07 20:16
|
|
|
|
וראיתי שכולם שם נוסעים בפיג'ו
כששאלתי למה, הם הסבירות לי שהאויב (הצרפתי) של האויב (הבריטי) הוא ידיד.
ואידך זיל וגמור.
|
|
כתוב תגובה ל-
האשם תמיד
|
|
|
|
|
|
|
שאול א. |
|
22/07/07 00:17
|
|
|
|
מדוע אתה נדרש לסיפור שאינני יודע אם הוא נכון. התאוריה אודותיה רמזת היא זו של קאוטליה. בן המאה ה - 4לפני הספירה (כמדומני מוצאו מהודו).
לגישתו "האויב של האויב שלך הוא למעשה ידידך".
|
|
כתוב תגובה ל-
שאול א.
|
|
|
|
3 |
|
|
שושי |
|
19/07/07 20:20
|
|
|
|
לכן הוא מכשיר את עסקת הטיעון הבא של אולמרט
בייניש תהיי חזקה כי את צודקת
|
|
כתוב תגובה ל-
שושי
|
|
|
|
|
|
|
בלי לערב רכילות? |
|
19/07/07 22:54
|
|
|
|
אם הבנת את טיעוניו של פרופ' פרידמן, תתייחסי אליהם. אם לא הבנת אותם, מוטב שתשמרי את דברי הרכילות שלך לעצמך.
|
|
כתוב תגובה ל-
בלי לערב רכילות?
|
|
|
|
4 |
|
|
שושיה |
|
19/07/07 20:27
|
|
|
|
פרידמן נלחם בביניש. ההוכחה הטובה תהיה כשמזוז יגיש תביעה נגד ראש הממשלמ מה יעשה ומה יאמר פרידמן
|
|
כתוב תגובה ל-
שושיה
|
|
|
|
|
|
|
אבימלך נארישקייט |
|
19/07/07 22:58
|
|
|
|
את צודקת שהצדק צריך להיראות. התנהגותה של בייניש היא פגיעה חמורה בצדק. אסור ששופט יערוך בעצמו את כתב האישום של החשוד שיובא בפניו למשפט בעתיד. רשויות התביעה צריכות להיות נפרדות מרשויות השפיטה. אם אינך מבינה זאת, ליבי ליבי לך.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבימלך נארישקייט
|
|
|
|
5 |
|
|
אחרק |
|
19/07/07 20:41
|
|
|
|
יודעת הנבלה דורית כי בעלה השרץ לא העביר ניכויים 6 מליון ש"ח.כל אדם בישראל מיד היה מחעמד למשפט,יושב מאחורי סורג ובריח,שכן הוא גנב ושדד כסף שהיה שייך לקופה הציבורית.מי ישפוט אותו אשתו דורית,מי יגיש כתב אישום הבת שלו דניאלה מהפרקליטות.הדורית בייניש הזו שהאידיוט מרידור הביא אותה היתה,היתה פרקליטת המדינה,כאשר ראש הממשלה המנוח מר רבין רצה לגרש 400 מחבלים ויולי תמיר והחברים שלה הגישו עתירה לבג,ץ נגד הגירוש,סרבה הגברת ביניש להגן על החלטת ראש הממשלה רבין,מטעמי מצפון,היתכן כי הטובלת וקופת שרצים בידה תעמוד בראש בית המשפט העליון.וכי אחרי שאמרה מה שאמרה והתבטאה בנוגע לקצב,האם יש טעם להמשיך ולקיים את המשפט ,או שדינו כבר נגזר,והוא תליה בראש חוצות ויריה ברקה,ושלא תבינו אותי לא נכון,אני חושב שקצב ביזה את מוסד הנשיאות וצריך לשלם ויש למצות איתו את הדין,אך האם עוד יש מקום להעמידו למשפט,או שדינו נגזר ונחרץ במשפט שדה,תוך התבטאיות שלומיאליות שכל מטרתן לצבור נקודות בתקשורת,לנגח את מזוז שצריך להחליט בנוגע לבעלה יחזקאל,ולהסיט את לב הציבור מהסרחון העולה מבית המשפט העליון.לשר המשפטים החדש,מר פרידמן ,אני מציע לעשות סדר בבית המשפט העליון,הוא התחיל והוא צריך לעשות חריש עמוק שלא כל זב חוטם כמישה חשין שמאיים על שר המשפטים שיגדע את ידו,ממשיך להשתלח,במקום להעמידו אחת ולתמיד במקומו ואולי לגדוע את לשונו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחרק
|
|
|
|
6 |
|
|
של ה'פרופסור' הזה |
|
19/07/07 20:46
|
|
|
|
אפילו מלה אחת, לא לעניין.
שיחזור לאקדמיה - שם בין הספרים מעלי-העובש, איש לא 'יתבע' ממנו תשובות.
האיש - וכל ה'רפורמות' שלו.
אשףשוף
|
|
כתוב תגובה ל-
של ה'פרופסור' הזה
|
|
|
|
|
|
|
פרס ישראל כמוהו? |
|
19/07/07 23:01
|
|
|
|
אם בכלל תהיה מועמד לפרס ישראל, זה בטח יהיה בתחום הרכילות. לא הצלחתי למצוא בתגובתך שום התייחסות עניינית לנימוקים שהעלה פרופ' פרידמן, כנראה כי לא הבנת בכלל את מה שהוא אומר.
|
|
כתוב תגובה ל-
פרס ישראל כמוהו?
|
|
|
|
|
|
|
האווילית,ישבת שם? |
|
20/07/07 00:45
|
|
|
|
כמו כלב-ציד, אתה צד את התגובות שלא משבחות את פטרונך כל אימת שאלה מופיעות, ובאותה שיטה זולה פוסל אותן. עד כדי כך אתה מייחס חשיבות לטוקבקים? יפול מכיסאו אותו פרידמן, אם לא תגן עליו?
|
|
כתוב תגובה ל-
האווילית,ישבת שם?
|
|
|
|
7 |
|
|
אבישי מתיה |
|
19/07/07 20:56
|
|
|
|
|
8 |
|
|
אחרק |
|
19/07/07 20:59
|
|
|
|
יודעת הנבלה דורית כי בעלה השרץ לא העביר ניכויים 6 מליון ש"ח.כל אדם בישראל מיד היה מחעמד למשפט,יושב מאחורי סורג ובריח,שכן הוא גנב ושדד כסף שהיה שייך לקופה הציבורית.מי ישפוט אותו אשתו דורית,מי יגיש כתב אישום הבת שלו דניאלה מהפרקליטות.הדורית בייניש הזו שהאידיוט מרידור הביא אותה היתה,היתה פרקליטת המדינה,כאשר ראש הממשלה המנוח מר רבין רצה לגרש 400 מחבלים ויולי תמיר והחברים שלה הגישו עתירה לבג,ץ נגד הגירוש,סרבה הגברת ביניש להגן על החלטת ראש הממשלה רבין,מטעמי מצפון,היתכן כי הטובלת וקופת שרצים בידה תעמוד בראש בית המשפט העליון.וכי אחרי שאמרה מה שאמרה והתבטאה בנוגע לקצב,האם יש טעם להמשיך ולקיים את המשפט ,או שדינו כבר נגזר,והוא תליה בראש חוצות ויריה ברקה,ושלא תבינו אותי לא נכון,אני חושב שקצב ביזה את מוסד הנשיאות וצריך לשלם ויש למצות איתו את הדין,אך האם עוד יש מקום להעמידו למשפט,או שדינו נגזר ונחרץ במשפט שדה,תוך התבטאיות שלומיאליות שכל מטרתן לצבור נקודות בתקשורת,לנגח את מזוז שצריך להחליט בנוגע לבעלה יחזקאל,ולהסיט את לב הציבור מהסרחון העולה מבית המשפט העליון.לשר המשפטים החדש,מר פרידמן ,אני מציע לעשות סדר בבית המשפט העליון,הוא התחיל והוא צריך לעשות חריש עמוק שלא כל זב חוטם כמישה חשין שמאיים על שר המשפטים שיגדע את ידו,ממשיך להשתלח,במקום להעמידו אחת ולתמיד במקומו ואולי לגדוע את לשונו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחרק
|
|
|
|
9 |
|
|
מיכל מירושלים |
|
19/07/07 21:25
|
|
|
|
אזי התוצאה היא מלחמת הכול בכול.
אלה שבחרו בו הם הם האשמים. הם ידעו מהם נטיותיו וכן
העיתונות ידעה ומילאה פיה מים. למה - כנראה שהיה כדאי לה - יש שרים שמדליפים לעיתונאים מישיבות ממשלה (ראינו את השרים יוצאים מהישיבות הישר לזרועותיהם הפתוחות של העיתונאים שחיכו להם) ושרים כאלה יכולים להיות אפסים גמורים וחסרי מעש במילוי תפקידם, העיתונות יודעת זאת אבל סותמת את פיה. כנראה שגם מאפשרת לכאלה גם להשתעשע מעת לעת עם המזכירות, ואילו אחרים - "חוטפים" מנחת זרועה ועטם המורעלת של אותם עיתונאים.
זוהי העיתונות במדינת ישראל הנאורה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים
|
|
|
|
|
|
|
תמיתת |
|
19/07/07 22:48
|
|
|
|
מצא מין את מינו.
|
|
כתוב תגובה ל-
תמיתת
|
|
|
|
|
|
|
נגן תזמורת |
|
20/07/07 01:14
|
|
|
|
קשקשני.איזה עברין מס.האיש שימש בהתנדבות יו"ר מוצלח של התזמורת והציל את נגניה מפיטורין לרבות מתן ערבויות לתזמורת בעת שמנהליה הקודמים של רשות השידור לא העבירו משכורות.הוא השיג כספי תרומות והלואות לשלם לנגנים את שכרם נטו,אך לתזמורת לא היו כספים לשלם את ניכויי המס לעובדיה בשל מחדלי רשות השידור,אז על איזה עברין מס את מדברת.באמת מוטב קודם כל לבדוק לפני שמקשקשים שטויות ופוגעים באדם כלשהו שלא לצורך.קצת צניעות לא תזיק לכל המתלהמים.
|
|
כתוב תגובה ל-
נגן תזמורת
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
20/07/07 17:14
|
|
|
|
כנראה שלא קראת מעולם את פקודת מס הכנסה. כל המשלם שכר לאדם חייב לנכות מס הכנסה משכרו ולהעביר את ניכויי המס לפקיד השומה, תוך ציון מס' תיק הניכויים. אם יחזקאל ביניש השיג תרומות לתשלום משכורת של חודש מסויים, היה עליו להשיג תרומה בגובה המשכורת ברוטו ולא נטו, ואת ההפרש ביניהם להעביר לפקיד השומה. אם לא הספיקה התרומה לכולם, היה צריך לשלם משכורת רק לאותם אנשים שלגביהם ניתן להעביר ניכוי מס הכנסה לפקיד השומה.
אנא אנו באים אם כל אזרח לא יעביר ניכויים למס הכנסה ועוד ייבקש על זה פרס בגלל שהוא עבד בהתנדבות?
גם אדם שעובד בהתנדבות יכול לעבור עבירות והוא צריך לעמוד על כך לדין כמו כל אזרח אחר במדינה, גם אם אישתו נשיאת ביהמ"ש העליון. החוק צריך להיות שווה לכל האזרחים, ללא פרוטקציות.
|
|
כתוב תגובה ל-
.
|
|
|
|
|
|
|
מיכל מירושלים |
|
20/07/07 09:46
|
|
|
|
כבר כתבתי לכם (והיום גם כותב לכם נגן התזמורת) שהשוונץ מרשות השידור לא העביר את הכסף שאמור היה לעבור. חבל ששכחתי את שמו של השוונץ - אבל הוא היה ממונה מטעם הליכוד (בטח מומלץ של מרכז הליכוד הפראחי).
א"א להבין את השקרים שפשו בעם הזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים
|
|
|
|
|
|
|
מיכל מים ריק |
|
19/07/07 23:04
|
|
|
|
|
10 |
|
|
רן 2 |
|
19/07/07 21:49
|
|
|
|
ברגע האחרון להציל את עולם המשפט מהשפל שהגיע, סוף סוף אדם עניני שלא מקבל החלטות, ולא מתבטא לפי פופלריות, ומפגיני ככרות, אלא מפגין שיקול דעת עניני בוגר ומעמיק, כיאה לאיש משפט, חזק ואמץ.
|
|
כתוב תגובה ל-
רן 2
|
|
|
|
11 |
|
|
ע. סובול |
|
19/07/07 22:02
|
|
|
|
לקבוע כמה פעמים בשבוע על זוג לקיים יחסי מין כדי שזוגיותו תהיה קבילה מבחינת חוק יסוד כבוד האדם וחירותו;
ולקבוע מהו היום ומהי שעת השין המתאימה ביותר לפתיחת מלחמה מיותרת זו או אחרת;
ולקבוע אם בהסתערות מסוימת ייעשה איגןף משמאל או מימין;
ולקבוע איזה שרים יכהנו בממשלתו של ראש ממשלה זה או אחר;
ולקבוע שהצבעתו של האזרח בבחירות הכלליות בטלה בשישים לעומת הצבעתם של חברי הוועדה למינוי שופטים;
ולא לקבוע שהמדינה חייבת לספק סל בריאות בלתי מוגבל לכול אזרחי המדינה, בדיוק כפי שהוא בלתי מוגבל לגבי השופטים עצמם ובני משפחותיהם;
ולא לקבוע חד-משמעית שלא הכול שפיט;
אז בג"צ עלול להפוך למובטל ולהצטרף למאות אלפי המובטלים הגלויים והסמויים, ואוי לה לאותה בושה...
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ע. סובול
|
|
|
|
|
|
|
הנ"ל |
|
19/07/07 22:58
|
|
|
|
יהפוך פתאום לשפיט כאחד האדם.
|
|
|
כתוב תגובה ל-
הנ"ל
|
|
|
|
12 |
|
|
יופיטר |
|
19/07/07 22:10
|
|
|
|
הבג"צ! רק כך יעמוד היוה"מ בלחץ של עורכי דין צמרת והון שלטון. שיקול הדעת של פרידמן כל כך עקום!
|
|
כתוב תגובה ל-
יופיטר
|
|
|
|
|
|
|
גילה מדמנובסקי |
|
20/07/07 06:26
|
|
|
|
אם ביהמ"ש יתערב בשיקולי עריכת כתב האישום, הוא לא יוכל לשפוט באופן אובייקטיבי.
איך שופט יכול לשפוט את החשוד באופן אובייקטיבי אם הוא ערך את כתב האישום ומשוחד נגדו?
|
|
כתוב תגובה ל-
גילה מדמנובסקי
|
|
|
|
13 |
|
|
לא משפטן |
|
19/07/07 22:23
|
|
|
|
הנושא נמצא בדיון בג"צ. האם דבריו של שר המשפטים אינם התערבות בתהליך משפטי בעיצומו? האם זאת עבירה? אם כן, היפתח היועץ המשפטי לממשלה בחקירה נגד שר המשפטים והאם יעמיד אותו לדין?
|
|
כתוב תגובה ל-
לא משפטן
|
|
|
|
|
|
|
Sub judice |
|
19/07/07 22:52
|
|
|
|
פרופ' פרידמן לא הביע כל דיעה לגופה של העתירה הנדונה בפני בג"ץ. הוא הביע את דעתו שעתירה כזו היתה צריכה להידחות על הסף. מאחר שהודעת פרופ' פרידמן פרוצדורלית גרידא ולא לגופו של ענין, אין פגם בהתנהגותו. טוב יעשה פרקליט המדינה אם לא ישעה לעצתך.
|
|
כתוב תגובה ל-
Sub judice
|
|
|
|
|
|
|
שלך, שעבר גם עבר! |
|
20/07/07 00:18
|
|
|
|
שידחו על הסף את העתירות? בעקבות דברי ה'חוכמה' שלו? במדינת חוק מתוקנת, כבר מזמן היו מוצאים דרך להעמידו לדין על שיבוש הליכי משפט.
אשףשוף, כן.
ואגב: מדוע אינך חותם בשם כלשהו, כינוי, משהו? שנדע איך להבדיל אותך...
|
|
כתוב תגובה ל-
שלך, שעבר גם עבר!
|
|
|
|
14 |
|
|
יעלבתסיסרא |
|
19/07/07 22:30
|
|
|
|
|
15 |
|
|
יהודה. |
|
19/07/07 22:41
|
|
|
|
השופטת.
ובמדינת הגמדים רעש מהומה
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודה.
|
|
|
|
16 |
|
|
אהרון אוטוביאנקי |
|
19/07/07 22:42
|
|
|
|
אם נשיאת ביהמ"ש העליון מתערבת בניסוח כתב האישום, איך היא יכולה לשפוט באופן הוגן ואובייקטיבי כאשר קצב יערער בפני ביהמ"ש העליון נגד הרשעתו או נגד חומרת עונשו?
בכל ימות חיי עוד לא שמעתי שאותו אדם משמש בעת ובעונה אחת כתובע שעורך את כתב האישום, כקטיגור שמתקיף את הנאשם וכשופט שחורץ את דינו.
הפעם האחרונה שהתקיים סידור כזה היה בימי האינקוויזיציה בספרד בהנהגת האינקוויזיטור הגדול טומאסו דה טורקוומאדה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון אוטוביאנקי
|
|
|
|
17 |
|
|
מקשה הקושיות |
|
19/07/07 22:47
|
|
|
|
פרידמן נמנע כל הזמן מלתמוך במזוז כי גם הוא, שטיפש איננו, הבין כי ההחלטה של מזוז לסגת מכתב האישום המקורי ולעשות הסדר טיעון שערורייתי כל כך אינה ראוייה לשום גיבוי מצידו. אבל ברגי שדורית בייניש נכנסה לתמונה והביע את דעתה, נעמד הפרידמן על רגליו האחוריות והחליט לתקוף את בייניש. בלית ברירה הוא נאלץ לתפוס צד ולהגן על מזוז. הכל כשר עכשיו ובלבד שהוא יכניס לבייניש. אוייביה של אוייבתי הם חברי. כמה שהוא שקוף. כמה שהוא עלוב.
|
|
כתוב תגובה ל-
מקשה הקושיות
|
|
|
|
|
|
|
אלדד חיטרון |
|
19/07/07 23:12
|
|
|
|
חוץ מרכילות זולה לא מצאתי בתגובתך שום הערה לגופו של ענין. זה כנראה נובע מכך שאת לא מבינה את נימוקי פרופ' פרידמן. אני סולח לך מראש. בסופו של דבר, רפיון שכל אינו מוגדר כעבירה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלדד חיטרון
|
|
|
|
|
|
|
המניפולטור שלנו? |
|
20/07/07 00:39
|
|
|
|
מציע שתגיב לעניין כמו כולם - הפרידמן או איך קוראים לו, באמת לא זקוק להגנה הסוחפת שאתה מספק לו. ואולי כן?
אשףשוף, שבניגוד לך, לא מתחבא כל פעם תחת כינוי אחר.
|
|
כתוב תגובה ל-
המניפולטור שלנו?
|
|
|
|
18 |
|
|
חואן בטיסטה |
|
19/07/07 23:08
|
|
|
|
אסור לערוך השוואות היסטוריות עם תהליכים במערכת המשפט הישראלי?
|
|
כתוב תגובה ל-
חואן בטיסטה
|
|
|
|
19 |
|
|
נעלם? התאדה? |
|
19/07/07 23:14
|
|
|
|
|
20 |
|
|
DAVE |
|
19/07/07 23:18
|
|
|
|
גם אני חושב כמו השר
שבג"צ נוקט עמדה מפלה
כלפי התביעה ומזוז ותומך בעותרים
במשך הדיון שהיה השבוע הותקף נציגו של היועץ
פעם אחר פעם ע"י השופטים
ולדעתי הם מושפעים משדולת הנשים והתקשורת
ומשתתפים בחגיגה שהיתה בכיכר רבין,
גם שם אנשים שלא ידעו את העובדות יצאו להפגין
ולהשמיץ את מזוז,
ומזוז במידה שבג"צ יפסול את דעתו לגבי עיסקת הטיעון
יעשה טוב ויתפטר מהתפקיד.
|
|
כתוב תגובה ל-
DAVE
|
|
|
|
21 |
|
|
סנדי |
|
19/07/07 23:42
|
|
|
|
הגיע הזמן שהשרוט הזה יעלם מחיינו הציבוריים .בחירתו נולדה בחטא וכל מאבקו בעליון נובע מכך שאת החברה המכוערת שלו לא מינו לעליון.
|
|
כתוב תגובה ל-
סנדי
|
|
|
|
|
|
|
אפריים קראצער |
|
20/07/07 00:48
|
|
|
|
נראה לי שחוץ מרכילות זולה את לא מבינה כלום. את נימוקיו של פרידמן את לבטח לא מסוגלת להבין. ואם מצבך השכלי כל כך טעון שיפור, טוב תעשי אם לא תעסקי במופלא ממך.
|
|
כתוב תגובה ל-
אפריים קראצער
|
|
|
|
|
|
|
יקטול את תגובתך. |
|
20/07/07 00:52
|
|
|
|
תפקידו לדאוג ולוודא שתהיינה רק תגובות חיוביות על פרידמן.
מעניין אם הדבר הזה לא יהפוך מקצוע: קוטל-מטעם, שהג'וב שלו לעבור על עיתוני האינטרנט ולפסול תגובות שמציגות באור אמיתי את אדונו.
|
|
כתוב תגובה ל-
יקטול את תגובתך.
|
|
|
|
|
|
|
יעלבתסיסרא |
|
20/07/07 06:51
|
|
|
|
ההתנפלות של דורית על אנשי הפרקליטות בבג"ץ קצב
מוכיחה על כמה מתלהמת היא יכולה להיות.
נראה שדורית בייניש בלחץ מכיוון שנגד בעלה צריך
להיות מוגש כתב אישום פלילי.
|
|
כתוב תגובה ל-
יעלבתסיסרא
|
|
|
|
|
|
|
בן הארץ |
|
22/07/07 12:54
|
|
|
|
שריטה קטנה של פרופ' פרידמן
שאלמלא יצא נגד הצארינה
היה נשאר גאון, פרופסור, ענק, חתן פרס ישראל
אוי לדור שענקים נאלצים להלחם בקלאפטעס
|
|
כתוב תגובה ל-
בן הארץ
|
|
|
|
22 |
|
|
חושב |
|
20/07/07 00:15
|
|
|
|
מבלבלים אותכם שלא תיתעסקו בהם רודפים אחרי הפוליטקיים אחורי כל זה ביבי
|
|
כתוב תגובה ל-
חושב
|
|
|
|
23 |
|
|
עוד סתם אזרח |
|
20/07/07 00:31
|
|
|
|
מר דניאל פרידמן שלום רב
בלי להתייחס לפרשה,
בלי להתייחס לאישיות כזאת ואחרת.
קטן זאת התגובה הזאת בעיקר לך, בהחלט גם לצופות וצופים, ובהמשך.
היום התגלה,
כבוד שר המשפטים, אדון יקר ונכבד:
אין ספק, המניע שלך שואף לטהור אמיץ ונקי.
(וכמה זוכר כעסך בפגיעה בעבר בחיים ואחר וחבר).
מה עוד סתם כזה ואחר צריך להוסיף:
אין חשש את פשטות האמת ופומבית להגיד,
כבוד שר המשפטים,
מכל הלב, רק לאחל, ביטחון הצלחה ויותר, נא להמשיך.
אבל, אדון יקר, צריך לשים לב והייטב להתייחסות אלייך:
ולמרות שאלה רגישה לא סגורה ומשפט לכבד,
חשיבות צדק, עדין כמו גם רגיש, אין לזלזל, אין ספק.
**
בגדול לעם שלנו יש חוש הבחנת צדק בהיר ומדוייק, ויותר.
מי טוב, מי קצת פחות ואחר.
******
והעיקר ולכולם/ן: לילה טוב, הרבה נחת וטוב, ואושר בלב.
(אך ורק, עוד סתם אזרח ותחושת חובת עניות דעתו להגיד).
נ.ב.
עוד תוכי גרם חמור כזה ואחר.
מסיר את הכובע, ממש על זה אין מה להוסיף.
|
|
כתוב תגובה ל-
עוד סתם אזרח
|
|
|
|
24 |
|
|
יסגרו בלשכת השופט |
|
20/07/07 00:47
|
|
|
|
|
25 |
|
|
רוניתפ |
|
20/07/07 00:48
|
|
|
|
משפטן כותב כתבה בעתון, וכתודה אולמרט ממנה אותו להיות שר המשפטים .
המדינה כל כך רקובה, . בא לי לבכות .
|
|
כתוב תגובה ל-
רוניתפ
|
|
|
|
26 |
|
|
עודדי |
|
20/07/07 00:49
|
|
|
|
|
27 |
|
|
הסניגור של אלוהים |
|
20/07/07 01:02
|
|
|
|
|
28 |
|
|
ע. סובול |
|
20/07/07 05:56
|
|
|
|
נשיאי בתי המשפט מסרבים להיפגש עם שר המשפטים כדי לדון עמו בתקנים של השופטים בבתי משפטיהם ומתרצים את הסירוב בכך שהדבר לא תואם עם נשיאת בית המשפט העליון.
כידוע, נשיאת בית המשפט העליון ועוד שני שופטי בית המשפט העליון שדעתם כדעתה, חברים בוועדה למינוי וקידום שופטים, וביחד עם שני נציגי לשכת עורכי הדין מהווים רוב בוועדה.
מישהו זוכר עדיין שלפני ימים אחדים הצליח שר המשפטים להעביר חוק המגביל את תקופת נשיאותם של הנשיאים הללו ל-7 שנים?
ובאמת, מדוע תוגבל נשיאותם ל-7 שנים בשעה שכהונתם של מנהלי התיאטראות הלאומיים והעירוניים אינה מוגבלת והם יכולים לשלוט ברפרטואר עד מוות?
הרי גם שם וגם פה מדובר על הצגות, וקלוקלות ככול שתהיינה - ההצגות הרי חייבות להימשך. לא?
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ע. סובול
|
|
|
|
29 |
|
|
דב ר |
|
20/07/07 06:23
|
|
|
|
עתה, על התנועה לאיכות השלטון להכין עתירה כנגד היועמ"ש בגין החלטתו שלא להעמיד את מר בייניש לדין בגין מעשים בהם הוא נחשד לכאורה (אי העברתם של ניכויים), מעשים שאדם מהיישוב היה נאלץ לתת הסבריו בביהמ"ש.
אך מדוע שהעמותה הנ"ל תכרת את העץ עליו היא יושבת, ומדוע העומד בראשה יעשה כן וינתק את צינור החמצן למשרדו?
צדק כלפי האחרים - בוודאי, אך מדוע עליהם ל"התאבד"?
|
|
כתוב תגובה ל-
דב ר
|
|
|
|
30 |
|
|
ליזי בן-יפונה |
|
20/07/07 09:03
|
|
|
|
העימות בין שר המשפטים לבין נשיאת בית המשפט העליון לא ייגמר לפני שהגברת השמנה תשיר כפנסיונרית מול הראי באמבטיה:
‘the opera ain’t over until the fat lady sings’
אבל קדנציה של שר משפטים, גם אם היא מלאה שבמלאה , לא מגרדת אפילו את תחתית הקדנציה של נשיא בית משפט.
|
|
כתוב תגובה ל-
ליזי בן-יפונה
|
|
|
|
|
|
|
הנאנח מיהופץ |
|
20/07/07 09:27
|
|
|
|
|
|
|
|
ע. סובול |
|
20/07/07 09:47
|
|
|
|
נכון שבארץ הזאת יותר מבכול מדינה אחרת המתיימרת להיות דמוקרטיה מתקדמת - שיירת המימסד המסואב עוברת תוך זלזול גמור בכלבים הנובחים (שהם, דרך אגב, אזרחי המדינה) אבל כול נביחה שמצטרפת למקהלת קולות המחאה מקרבת את היום שבו תפוץ השיירה לכול עבר, ובייחוד כשמדובר על נביחה איכותית.
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ע. סובול
|
|
|
|
|
|
|
קיציס דורסת החוק |
|
20/07/07 21:45
|
|
|
|
יחיו לוחמי הצדק! - פרידמן, י.יצחק ולינדנשטראוס.
וראשית- טעית באומרך שבייניש תשרוד במשרתה יותר היא הרי פורשת בעוד שנתיים - וממקור נאמן נמסר שגם רה"מ הבא של ישראל
תהיה זאת ליבני או יהיה זה נתניהו - כל אחד מהם ישאיר את החתן של פרס ישראל למשפטים, הפרופסור דניאל פרידמן בתפקידו- שתפור אליו בדיוק לכישוריו ולאומץ ליבו. לשניהם ישנן סיבות גלויות וסמויות רבות להמשיך את כהונת חתן פרס ישראל פרופ' פרידמן.
שנית גברתי- אנא רגע של עברית עסיסית ורעננה לעד (מימי התלמוד והן מסלנג קטלני חדיש) כאשר אדם אוחז בנחישות בתפקידו לזמן ארוך
אומרים "עד כלות הנשמה", "ועד להודעה חדשה" (להבדיל...)
" עד בואו של אליהו \ המשיח",
ועוד ניבי ניבים ופנינים רבים עם אותה המהות.
גברתי, התאהבתי בעברית רק בנערותי- כי לא נולדתי כאן, קל וחומר את, שנולדת כאן אל תפני לה ערפך.
3 בבקשה בלי אנגלית עילגת ובלי תרגומים מילוליים עילגים.
רוב תודות
|
|
כתוב תגובה ל-
קיציס דורסת החוק
|
|
|
|
31 |
|
|
סנדי |
|
20/07/07 09:47
|
|
|
|
זה כנראה כל מה שאתה יודע לעשות ותפסיק לבלבל בביצים.תגרד!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
סנדי
|
|
|
|
|
|
|
מגן על פרידמן. |
|
20/07/07 10:13
|
|
|
|
כפי שצפיתי מראש, צד וקטל את תגובתך (הקודמת)...
ומה שיוצא לו מהמקלדת והוא חוזר עליו: את/ה 'עוסק/ת ברכילות', 'את/ה לא מסוגל להבין', 'זה לא ברמתך', שהם אותו דבר באוצר המלים והמחשבות האימבצילי והמצומצם שלו.
היום כבר לא רואים אותו!
אשףשוף
|
|
כתוב תגובה ל-
מגן על פרידמן.
|
|
|
|
|
|
|
איילה קראצער |
|
20/07/07 15:58
|
|
|
|
האיברים הנזכרים בתגובתך לא קיימים אצלי.
|
|
כתוב תגובה ל-
איילה קראצער
|
|
|
|
32 |
|
|
אלון ה |
|
20/07/07 09:55
|
|
|
|
באמירותיו של פרידמן יש המון צביעות. כשעסקת קצב התפוצצה, אז שר המשפטים לא מיהר להתייצב לצד מזוז, ואפילו היתה על כך ידיעה בערוץ 10 שהוא עושה את זה בכוונה.
אבל ידוע היטב שפרידמן מתעב את בייניש בגלל שהיא היתה זו שהובילה את ההתנגדות למינוי נילי כהן כשופטת בעליון, אז גם במקרה הזה הוא רוצה לנקום בה ולערער את שיקול דעתה. יש רגעים שפשוט אנשים נתפסים בקטנוניות השפלה והחצופה שלהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלון ה
|
|
|
|
|
|
|
ענין יש לך משהו? |
|
20/07/07 16:07
|
|
|
|
|
|
|
|
כדי להגן על פטרון |
|
20/07/07 19:31
|
|
|
|
|
|
|
|
אלון ה |
|
20/07/07 21:12
|
|
|
|
אם תוכל לציין בשבילי מתי שמעת את אדון פרידמן יוצא להגן על מזוז לפני הידיעה הזאת שפרסם יואב יצחק, אז אני אשמח מאוד לשמוע.
רק להזכיר לך שב - 28/5/2007, מזוז מתח ביקורת על אדון פרידמן בגלל יוזמתו לשנות את הליך בחירתו של פרקליט המדינה. ואז אבוי! דניאל פרידמן, לעיני כל המצלמות והכתבים, אמר את המשפט הבא: "את שר המשפטים הקודם מזוז העמיד לדין, עליי בינתיים הוא רק מתח ביקורת. אני רואה עצמי כבר מזל".
אז על איזה רכילות אתה מדבר כאן? לא פלא שכל הזיוני שכל הללו של העיתונאים האינטרסנטים הופכים אותך לאדם סהרורי. כן, ממש... רכילות...
|
|
כתוב תגובה ל-
אלון ה
|
|
|
|
|
|
|
בראש העליון וזהו |
|
23/07/07 00:18
|
|
|
|
|
33 |
|
|
משפטן מודאג |
|
20/07/07 13:13
|
|
|
|
עד מתי נוכל לשמוע את דברי השסע והשטנה של השר בבית המשפט העליון?! לפרידמן אחריות אישית בירידת אמון הציבור בבית המשפט וזה דבר חמור ביותר שצריך להיבלם במהירות ע"י שוחרי שלטון החוק והדמוקרטיה. יש לאפשר לביהמ"ש לבקר את החלטת היועץ שלוקה בחוסר סבירות קיצונית.
אני קורא לכל אזרח שאכפת לו משלטון החוק במדינה להשמיע קול כנגד מסע הצלב שעורך השר, שליחו של אהוד אולמרט.
|
|
כתוב תגובה ל-
משפטן מודאג
|
|
|
|
|
|
|
דניאל פרידמן |
|
20/07/07 16:02
|
|
|
|
הוא לא צריך ללכת הביתה. הוא נמצא בביתו ויש להשאירו שם כל עוד תעמוד ממשלת אולמרט על כנה, או עד שהפרקליטות תתפור לו תיק בגין מעשה מגונה לחתולה שלו, לפי המוקדם שביניהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
דניאל פרידמן
|
|
|
|
34 |
|
|
אברום |
|
20/07/07 13:31
|
|
|
|
סוף סוף פרידמן נותן גיבוי ...! במקרה הזה הוא צודק ב-100% ....תמיד תמכתי בבית המשפט העליון ובבג"ץ...במקרה הזה שופטי העליון...בחרו ללכת עם דעת הרחוב...עם הלינץ' של הרחוב נגד היוץ...נגד אכיפת החוק ונגד זכויות נאשם שנערך לו משפט לא הוגן ברחוב ובתקשורת...תמיד ידעתי ששופטים אוהבים נושאים תקשורתיים ונושא חיים ומוות מטופלים בעיכוב של שנים ובסחבת מתמשכת ובלתי נסבלת ואין סופית וללא שום הגיון... !!! ( דעתי על קצב היא חמורה...חמורה...!!! אבל לכל נאשם במדינה דמוקרטית ומדינת חוק וגם לנאשם הגרוע ביותר שרצח 100 ילדים באכזריות...מגיע לו יצוג משפטי ומשפט הוגן...ולא משפט של אספסוף ורחוב...ותקשור...מדינת ישראל ירדה מהפסים ובמקרה הזה גם נשיאת בית המשפט העליון ובג"ץ...!!! ).
|
|
כתוב תגובה ל-
אברום
|
|
|
|
35 |
|
|
משה, עורך-דין |
|
21/07/07 12:34
|
|
|
|
על פי רוב אני מצדד בפרידמן, במאמציו לרסן את האקטיביזם האקטיביזם השיפוטי ואת עיסוקו של ביהמ"ש העליון בעניינים שאינם בסמכותו (כמו, לאחרונה, פסיקתו כי על המדינה למגן את כל בתי הספר באזור "עוטף עזה", כאילו בית המשפט הפך לרשות המבצעת והקנה לעצמו סמכויות של קביעת העדיפויות בתחום זה).
ואולם, השר פרידמן כשל באופן חמור, בביקורתו על נזיפת בג"ץ במזוז בפרשת קצב. בעניין זה, צודק השופט-בדימוס מצא, באמרו כי ביקורת כזו לגיטימית כאשר היא מועלית ע"י פרשנים או ע"י עתונאים, אך בשום פנים ואופן לא כאשר היא מועלית ע"י שר המשפטים (ואני מוסיף: או ע"י כל שר אחר).
שר המשפטים, וכל שר אחר, חייב להימנע מהבעת ביקורת - ובאותה מידה מכל הבעת אהדה - לדברים הנאמרים או הנכתבים בבית משפט כלשהו, בעת הדיון בעניין שלפניו. פרידמן, דווקא הוא, היה חייב להבין כי אמירה כלשהי ע"י שר מהווה פריצת-דרך מסוכנת, לעבר אנרכיה מוחלטת.
די לנו בכך שבית המשפט עוסק במדיניות ובעניינים אחרים שהעיסוק בהם והסמכות להחליט בהם נתונים בידי הרשות המבצעת. די לנו בכך שנשיאי המדינה, דווקא העבריינים שבהם - ויצמן וקצב - וכן יו"ר הכנסת בורג, הרהיבו עוז בנפשם לנהל מדיניות חוץ פרטית משל עצמם, בניגוד לדעת הממשלה ובחריגה מסוכנת מסמכויותיהם.
די לנו בכך שכמעט כל פקיד במדינת ישראל קובע לעצמו חוקים, נהלים וכללים ככל העולה על רוחו, ודי לנו בכך שרק לעיתים רחוקות אנו מוצאים בעל תפקיד כלשהו הנוטל אחריות למעשיו.
אך התערבות הרשות המבצעת בפסיקת בתי המשפט, דווקא היא, מהווה פלישה מסוכנת יותר מכל.
מן הראוי שהפרופסור פרידמן יתנצל בפני הציבור על דבריו אלה, ויחזור בו מאמירתם. ההודאה בשגיאתו אך תוסיף כבוד לו-עצמו ותחזיר מעט מהסדר החסר למדינת ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין
|
|
|
|
|
|
|
leagat |
|
22/07/07 08:07
|
|
|
|
כמוך יש לאמר את הדברים לאשורם, לעיתים נדמה שהקילקולים במערכת אינם חדלים! ונעשים בחופזה, וללא שיקול דעת, ואז הפועל היוצא הוא, שמגיעים ההגיונית למסקנה שהחתירה היא - טובה אישית, או קידום אישי.
איך בארזים נפלה שלהבת, ואין אישיות אחת מכל בעלי התפקידים במדינה שיצדיק את האמון שלנו במערכת [ואני מתכוונת מכל סיעות הבית] או שלפחות יעורר בנו כבוד.
ושיעשו את עבודתם על פי הספר, בעיון ובהקפדה
[לא בכדי נכתבו ספרים אלו אחרי שנות עמל, מחקר,ובדיקה] ושיפסיקו לחפש כותרות!
|
|
כתוב תגובה ל-
leagat
|
|
|
|
36 |
|
|
סנדי |
|
21/07/07 13:43
|
|
|
|
התגובה שלי מיועדת למגיב לתגובה מס' 21.
|
|
כתוב תגובה ל-
סנדי
|
|
|
|
37 |
|
|
בן הארץ |
|
21/07/07 22:53
|
|
|
|
על מזוז
ופרידמן מתגלה כאי של אומץ ושפיות במערכת רקובה המאיימת למוטט את המדינה בשם אידאולוגיה אנטי ציונית, אימפריאליסטות, פמניסטית, פוסט מודרנית ( וגם סתם נפוטיסטית ומושחתת ).פרידמן - חזק ואמץ
|
|
כתוב תגובה ל-
בן הארץ
|
|
|
|
38 |
|
|
baboon |
|
22/07/07 17:57
|
|
|
|
his lover is all
|
|
כתוב תגובה ל-
baboon
|
|
|
|