|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
"לקחי השואה חייבים להיות לקוד תרבותי של חינוך לערכים הומניים, לדמוקרטיה, לזכויות אדם, לסובלנות וסבלנות, ונגד גזענות ואידיאולוגיות טוטליטריות" - מתוך מנשר ניצולי השואה
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 336/61, אדולף אייכמן נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, שמעון אגרנט, משה זילברג, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 במאי 1962
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כחולבן והליכוד נגד ישראל ביתנו; ליברמן סכנה לדמוקרטיה בישראל
מאת: יואב יצחק  |  15/02/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הדברים ברורים וידועים
  שמחה חן   15/02/20 12:24
ליברמן יעוף בבחירות הקרובות,מבמת הפטליטיקה.זו תחושתי.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
יש כאן משהוא
  ז׳ופע   16/02/20 04:20
לעולים מחבר העמים אסור לחשוב על המגורים, בריאות, סיעוד לפי הכותב. אבל לכל אחד אחר מותר. בריאות ומגורים זה הבסיס שמעניין את כל אחד בכל העולם כלל. אבל הכותב רוצה לייצג שזה פשע.
כתוב תגובה ל- ז׳ופע
שמחה חן היא "קורןנאוה החדשה"
  שמריהו לוין   19/02/20 22:25
היא בעלת השכלה רחבה כקוף המחט, וזה לא מפריע לה להגיב בבוטות על כל בלוג באתר זה. בדברים כאן, קובעת ד"ר שמחה חן, שתחושתה היא שליברמן יעוף אחרי הבחירות. מעניין אם שמחה'לה אינה חשה שאולי ביבי האהוב עליה יעוף למעשיהו לאחר הבחירות.
כתוב תגובה ל- שמריהו לוין
2
גנץ
  יותר גרועים   15/02/20 13:32
כחול לבן והתקשורת הן נזק הרבה יותר גדול מליברמן. מפני שנם יביאו עלינו אסון בגלל הסתה בזוייה נגד נתניהו.
כתוב תגובה ל- יותר גרועים
3
הדוב הרוסי מקרקס אותנו
  מוטי הקרייתי   15/02/20 14:04
לא מפתיע שתמיד דרש את משרד הקליטה. ומשם הגדיל את כוחו בהבאת מאות-אלפים של פנסיונרים שמרביתם אינם יהודים. וכאן הם נצמדו לפטמות של הביטוח הלאומי ומשרד השיכון והם חולבים מאתנו במצטבר כחמשת אלפים שקלים מידי-חודש כאשר אצל פוטין היו צריכים להסתפק בחמישים דולר. הגיע הזמן להפסיק את הקרקס הרוסי.
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
4
יואב , אתה קוניסילרי ? כנס.
  ציוני אורגינלי   15/02/20 14:30
לא יעזור לקונסילרים באשר הם . האם מר יצחק מנסה בכוח לתקוע טריז בין הרמטכ"ל גנץ ,יאיר לפיד שר האוצר לשעבר לבין שר הביטחון לשעבר מר איוונט ליברמן ? לי נראה שכן ! לא יעזור לו . איוונט עובד חכם . הרי איווט יכול היה להצטרף לממשלה בראשות גנץ כבר בבחירות הקודמות ולא הצטרף וזו ההוכחה שכתבות קוניסילריות לא מחזיקות מים . היידה איווט ליברמן .העם איתך
כתוב תגובה ל- ציוני אורגינלי
5
אז זה הקו של בלפור? הגויים?
  מה? מה פתאום?!   15/02/20 14:56
מזל שמצאנו את האשמים האמיתיים, הגויים שעלו מברה״מ! זה מהמם איך שאתה משרת את השמדת גוש הימין יצחק!
כתוב תגובה ל- מה? מה פתאום?!
אזרחי ישראל מתפללים ....
  רננה   15/02/20 19:20
אזרחיה היהודים של מדינת ישראל מתפללים מדי יום ביומו לראות כיצד ליברמן מחוסל פוליטית. הוא האסון האמיתי של המדינה משום שהוא קשור לאוליגרכים מאוסטריה ונשמע להוראות שלהם ולא לאינטרס הישראלי. תפסיק לחבר מין שאינו במינו . הגיע הזמן שתפעיל את 2 האונות של המוח שלך המונונים . חשיבה חד ממדית הורסת את נפש האדם
כתוב תגובה ל- רננה
6
כמה טוב שיש עיתונאי כזה.
  7-7-7.   15/02/20 15:39
כמה טוב שיש עיתונאי כזה שקורא לאביגדור ליברמן בשמו האמיתי-מאפיונר קרימינלי מסוכן במיוחד.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
7
איפה החקירה.
  7_7_7.   15/02/20 15:47
אם כל מה שמתפרסם באתר הזה על אביגדור מאפיונר ליברמן בחודשים האחרונים נכון ואין סיבה להאמין שלא כך הדבר,אז בהחלט גם ניתן לחקור ולהעמידו לדין בעבירות אלה כדלקמן-[קבלת נכס שהושג בפשע,קשירת קשר לביצוע פשע,גניבה בידי מורשה\מנהל,לקיחת שוחד,קבלת דבר במרמה-בנסיבות מחמירות,רישום כוזב במסמכי תאגיד,מרמה והפרת אמונים-בידי איש ציבור-או\בתאגיד,עבירות מס-והלבנת הון],אז קדימה למה לא מזמינים אותו לחקירה לאלתר על כך.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
8
עכשיו הכל ברור.
  7-7-7.   15/02/20 15:51
עכשיו הכל ברור למה אביגדור מאפיונר ליברמן רוצה מאוד לשבת בממשלת שמאלבן ערבושים והוא עושה זאת רק כדי לזכות להגנה ולאתרוג מצדה של הפרקליטות השמאלבנית בארצנו כלפיו נוכח כל פשעיו מעלליו ופרשיותיו כמפאיונר סדרתי שאף עלולות להחזירו ממש בקרוב אל החדרי החקירות של משטרת קג"ב ישראל שאותם הוא מכיר היטב מעברו שם.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
9
אני מצפה מהמשטרה
  מייק   15/02/20 16:16
לשכנע את פאינה להיות עדת מדינה, כמו שהיא "שכנעה את העדים נגד נתניהו" ואם צריך גם לתת לה הגנה
כתוב תגובה ל- מייק
10
ישר כך לעיתונאי הזה.
  7-7-7.   15/02/20 16:24
ישר כך לעיתונאי הזה שנלחם גם בעבריינותם של המאותרגים החדשים בארצנו כגון אביגדור מאפיונר ליברמן.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
11
איפה החקירה.
  7-7-7.   15/02/20 16:26
איפה החקירה שצריך אותה כנגד אביגדור מאפיונר ליברמן נחכה ונראה בתקווה שהיא אכן תגיע בסופו של דבר.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
12
אינני מבין פה דבר אחד קטן.
  7_7_7.   15/02/20 17:50
אינני מבין פה דבר אחד קטן וזה למה משטרת קג"ב ישראל לא זורקת את פאינה קירשנבאום-לתא מעצר עם פשפשים עד שהיא תחליט להפוך להיות עדת מדינה כנגד אביגדור מאפיונר ליברמן לצורך הפללתו,בדיוק כמו שנעשה לניר מלשן חפץ בזמנו כדי להפוך אותו לכזה.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
13
הוא יורה לכל הכיוונים ולא פוגע
  אקטואלי   15/02/20 18:08
יש גורמים בכחול לבן שטוענים לכאורה שליברמן לא יציב, ושלא ניתן לסמוך עליו. לאור התנהלותו במשך השנים ניתן לכאורה לבסס אמת בטענה זו. ליברמן הוכיח לכאורה, במשך השנים, שמה שמעניין אותו בעיקר זה רק ליברמן. ליברמן יכול כל יום לצאת בהצהרה שונה ולפעמים סותרת את הקודמת ועדיין לקבל חיבוק מהתקשורת שהיא בעיקר בצד שמאל של המפה הפוליטית. מעניין למה התקשורת לא שואלת את השאלות הקשות, למשל בנושא אי סדרים כספיים לכאורה לאורך השנים. אפשר להאשים אותו בזה שאנחנו הולכים למועד ג', אבל התקשורת מפנה דווקא לנתניהו כאשם היחידי והעיקרי. בנושא זה הצליחו גנץ ולפיד לצאת טפלונים. לכאורה הוא לא יתאבד פוליטית ולכן לא חבר לרשימה המשותפת, במועד ב'. אגב, חבירה שכזו למשותפת תקומם את חברי מפלגתו, אולי יהיה בפעם הראשונה מרד "בישראל ביתנו" וגם תקומם עליו את כל מצביעיו - זה הזמן שלהם למחות נגד המהלך הבזוי הזה, במידה והיה מתקיים. אבל במהלכים של ליברמן רואים שיש שבר עמוק עם נתניהו, והשנאה ביניהם היא ענקית. יש כאלה שאומרים שאת החקירות נגד "ישראל ביתנו" פתח לכאורה נתניהו, וכעת ליברמן נוקם. הוא נוקם לכאורה בדתיים וזאת למרות שהלך יד ביד איתם במשך כמה עשורים. המהלכים נראים כעת שהעיקר זה המנדטים ולא החברות והרעות, יש במהלכים חוסר יציבות וחוסר עקביות. לטענתו "מילה של ליברמן היא מילה", מזמן הפסקתי להתייחס למילתו. אם מסתכלים לאחור לא מגלים מורשת מפוארת שהוא השאיר במשרדים השונים שעליהם היה אחראי ומופקד. בשנה האחרונה מגלים שהוא היה אחראי על זה שאנחנו הולכים שוב לבחירות. מקווה שהפעם תהיה הכרעה ברורה. ייתכן שההימור שלו היה לא מוצלח ודווקא הוא יירד בכמות המנדטים. אני אישית לא אצטער על כך, כמו רבים אחרים.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
14
מפחיד שיש 2 מערכות חוק בישראל
  רן ב   15/02/20 18:23
כתוב תגובה ל- רן ב
15
אחוז הצבעה נמוך = עיוות ליברמן
  עוד סתם אחד   15/02/20 21:39
כל זמן שבמעוזי "רק לא ביבי" אחוז הצבעה יהיה 80% ובמעוזי "רק ביבי" אחוז הצבעה עד 60%, עיוות ליברמן ישחק עם כולם. הרשימה המשותפת - אחוז הצבעה גבוה, ליברמן נשאר יציב (נגד כל ההגיון הבריא) כחול לבן אחוז הצבעה 80% = בחירות פעם רביעית. קשה להבין את מצביעי הימין היושבים בבית מול הקרקס הזה. הדב הרוסי-עיוות ליברמן רוקד ומרקיד את כולנו והעם רואה ולא מגיב.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
16
מחקר על העולים מרוסיה
  שלומית רז   15/02/20 22:39
חבל שלא נעשה שום מחקר לגבי טיב האוכלוסיה שמגיעה מרוסיה עוד לפני 30 שנה. אני הייתי בהלם מממדי ההתבוללות ונתק מוחלט מהמסורת ואף העדר רצון להשלים את החסר. גם אלה שמוכרים רשמית כיהודים לרוב לא מזדהים עם עם ישראל. חגי ישראל הם לא חוגגים, לא שולטים בעברית, חשוב להם חזיר, וודקה ועץ אשוח, חילול שבת, המשך התבוללות כבר בארץ.
כתוב תגובה ל- שלומית רז
עולים מרוסיה
  nhmaya   26/02/20 20:30
הי. אני עליתי מברית המועצות ב1990. אני שומרת מצוות. הרבה ממכיריי הם חרדים שלומדים בישיבות שחורות. מה שאומרים פה זה גזענות ועבירה פלילית. תמיד ידעתי שהחברה הישראלית היא גזענית בורה ויהירה. חבל.
כתוב תגובה ל- nhmaya
17
טעות, הבעייה היא המאפייה!!
  אא   15/02/20 22:52
מי שאחראי לכך שליברמן הפושע פשע וממשיך לפשוע באין מפריע היא מאפיית המשפטנים בשיתוף פעולה הדוק עם המשטרה - בדיוק כפי שקורה עם תפירת התיקים נגד נתניהו! מאפיית המשפטנים היא האיום לדמוקרטיה כשהיא מאפשרת לליברמן להמשיך לפשעו, אבל ממציאה האשמת "שוחד"על סיקור אוהד, האשמה חסרת תקדים בעולם המערבי, כשלפיד שבאמת סיקר סיקור אוהד ממוזס - פטור, בדיוק כמו ליברמן, שעכשיו עמוק בשמאל, ועל כך יגידו במיוחד הכרזתו מהיום (כאילו לא הבנו זאת קודם) שיישב עם מרצ באותה ממשלה, כשהוא יודע היטב שמשמעות הדבר גם עם הרשימה המשותפת!! המאפייה הדיקטטורית - פרקליטות, יועמ"ש-מנדלבליט, יועצים בממשרדי הממשלה השונים-משטרה-בג"ץ - היא שמאפשרת את המציאות המאפיונרית הזאת ואחראית לחיסולה של הדמוקרטיה בארץ ע"י תפירת תיקים כדי לבטל את זכות העם לבחור את נציגיו בקלפי, להפיל את שלטון הימין שבו בחר ע"י הפפלת מנהיגו, נתניהו, בהאשמות חסרות תקדים!! לכן, צריך לטפל גם בליברמן, והשופט רוזן הוא צדיק אחד במאפיית סדום, ובמאפיית מערכת המשפט בעת ובעונה אחת!!
כתוב תגובה ל- אא
18
מוזר מאוד
  יט כיסלו   16/02/20 02:26
בריאות, סיעוד, מגורים. זה מעניין את כל בן אדם בכדור הארץ. למה הכותב הזה חושב שדברים הבסיסיים האלא לא צריכים לעניין דווקא עולים בחבר העמים? אם זה מעניין עולי אתיופיה זה בסדר לדעתו? אבל אם זה מעניין עולי מחבר העמים אז לדעתו זו פשע. איזה רמה של ליקוי מוחי חייב להיות אצל איש שלא מתעניין בבריאות ומגורים שלו? כל אתיופי שעלה קיבל דיור בחינם אם 98% במימון המדינה. שום ישראלי או עולה מחבר העמים לא קיבל זאת.
כתוב תגובה ל- יט כיסלו
19
ליברמן מאפיונר?
  אבר   16/02/20 03:04
אם ליברמן מפיונר אז מי הם את כל מפלגת ליכוד? לייבא אתיופים נגד חוק השבות זה נחשב חוקי? לחייב את כולם להצביע בעד פגיע בחוק זה חוקי? תחשבו טוב טוב מי הוא המנהיג של ליכוד.
כתוב תגובה ל- אבר
20
אילמלא ''כנופית שלטון החוק''
  קורןנאוה טבריה   16/02/20 05:22
אילמלא ''כנופית שלטון החוק'' הייתה עסוקה בפוטש במסווה משפטי נגד רה''מ - ממזמן ליברמן, גנץ, אלשיך,בן-ברק, לפיד, אשכנזי ומדלבליט - היו עומדים לדין - זו הסיבה כנראה שמנדלבליט סידר לעצמו ולאשכנזי - צו איסור פרסום על הקלטות הנפיצות! זוועה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
21
כחול לבן-אוטומט שבעד מי שנגד
  כחול לבן נגד?   16/02/20 13:16
זו בדיחה ליחס לכחול לבן אידיאולוגיות שצורכות מחשבה. גנץ חף מכל מחשבה,אשכנזי אדיש לפיד רווי שנאה. זה מה שיש שם.כל מה שהם יודעים זה התנגדות טוטאלית . אין להם שום מחשבה חיובית. אלה גם התכונות של ליברמן.שנאה זה שם המשחק
כתוב תגובה ל- כחול לבן נגד?
22
רגע אחד.
  7-7-7.   16/02/20 19:30
רגע אחד לפי התקדים של תיק-4000 ניתן לחקור ולהעמיד לדין את אביגדור מאפיונר ליברמן בעבירה של מתן שוחד אם הוא אכן דאג לממן מכספי ציבור כתבות חיוביות עליו באתר יזרוס.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
23
מי שמונע הקמת ממשלה בחרם
  מחבל בדמורקאטיה   20/02/20 17:03
ומחבל במדינה ושורף כספי ציבור.מדובר בכחול-לבן וישראל ביתנו. אני לא אוהב מחרימים. (אגב הם לא מחרימים את ביבי אלא חצי עם שתומך בן). וזה כולל את בנט פרץ וסמוטריץ שמחרימים את עצמה עקב שנאה אפילו שתפגע גם בם.
כתוב תגובה ל- מחבל בדמורקאטיה
24
משפחת פשע
  הירונימוס   21/02/20 14:10
אתם מבינים לאן הגענו אתמול נכון? משפחת הפשע שמתבצרת בבלפור מינתה עבד נרצע כשר משפטים. העבד הנרצע מינה בניגוד מוחלט לעמדת היועמ"ש עוד עבד נרצע לממלא מקום פרקליט המדינה. בלחץ שר המשפטים ושר המשטרה העבד החדש הורה לפתוח בחקירה מזורזת, ללא תיאום עם המשטרה, של פרשיה שולית - רק כדי להשפיע על סיכויי המועמד המוביל לנצח בבחירות את ראש משפחת הפשע. טורקיה. רוסיה. סיציליה. זה כאן. אם פינוקיו לא יסולק מבלפור ב-2.3 זה סוף המדינה
כתוב תגובה ל- הירונימוס
תגובה פבלובית בולשביקית צפויה
  טודא   21/02/20 21:22
כל זמן שרשויות ע-קיפת הצ-חוק עובדים לפי כללי הפשיזם הבולשביקי הבריוני הכל תקין. מישהו מנסה לשנות את הדיקטטורה הפועלת בסגנון הצפון קוראני ולפתע הבריונים מתעוררים. משפחות הפשע נמצאות במערכות שופרות התעמולה של הבריונים הארץ, ידיעות וגם מעריב הנותן במה לבן כזבית וחבריו. לכחול לבן מותר לגנוב לשקר לעבוד על כולם בעיניים בחיפוי כתלבי התשקורת. עד שלא יחשפו הקלטות המרשיעות של מנדלבליט (שהוציא צא"פ על הקלטות שלו עצמו ??? קוריאה הצפונית זה כאן) כל מעשין של גנץ כולל נתוני הנייד שלו, הרי שהכל מאותרג והמשחק מכור.
כתוב תגובה ל- טודא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il