s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מגיעה התנצלות לאבי גבאי
מאת: עמוס שנער  |  08/03/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הלוואי כולם ילמדו ממך שנער
  שולמית   8/03/20 17:05
תבורך שנער. זה לא מובן מאליו לפרגן ליריב פוליטי נשכח שאפילו חבריו למחנה מחקו אותו.
כתוב תגובה ל- שולמית
2
קשה להבין מה בתוך כל הקלחת
  הבל ורעות רוח   8/03/20 17:50
והמערבולת של אירועים (פלונטר אחרי הבחירות, מגפת הקורונה) מצא לנכון איש ימין להעלות מהאוב את גבאי. ולא, לא מגיעה לו שום התנצלות ושום פרחים. מהר מאד שוכחים בישראל מאורעות. גבאי, שהיה בעברו איש ליכוד והצביע לליכוד, הכפיש והשמיץ ואמר ללא הרף דברים בוטים ביותר נגד ראש הממשלה ("נתניהו יחצה כל קו אדום בכדי למנוע את העמדתו לדין"). התנהלותו היתה מכוערת וחסרת כבוד לאורך כל הדרך. כשנבחר הפריח: "אני אהיה ראש הממשלה ואסלק את נתניהו" (זחיחות ושגעון גדלות). סך הכל הוא היה דמות נפוחה וריקה, אזי הרעיון, דוקא מהימין, להעניק לו פתאום שבחים והלל ומתנות - הזוי, הזוי ביותר.
כתוב תגובה ל- הבל ורעות רוח
צריך לראות את כל התמונה
  עמוס שנער   8/03/20 18:39
קודם כל העניין הוא לגמרי אקטואלי. היו כרגע בחירות שהוכיחו שלא גבאי הרס למפלגת העבודה ולכן דווקא עכשיו זו העת לכתוב את הדברים הללו. חוץ מזה יש במאמר זה מסר עקיף בין השורות המבטא את כישלונו של פרץ והמבקר את התנהלותה של אורלי לוי שגנבה מנדט. זה ממש לא מאמר המהלל את ראשי השמאל. חוץ מזה אני מבטא תרבות שונה. הגיע הזמן שנדע לפרגן ליריבים פוליטיים, זה לא יהפוך אותנו לאוהדים שלהם וזה לא ימחק את הביקורת שלנו עליהם. אם בכל מחיר נתקוף כל מי שאינו שייך למחנה שלנו, המתקפה תפורשן כפעילות פבלובית אוטומטית ולא כביקורת עניינית. מי שיודע להגיד מילה טובה על היריב, דבריו ישמעו גם כשיביע דברי ביקורת עליו. נראה לי שאני יודע מי את. אפילו ציפיתי לביקורת ממך (מתוך הנחה שאת זו באמת את). גם גדעון לוי התבטא לטובתו של נתניהו יותר מפעם אחת, אך אין אחד שחושד בו שהוא בעדו.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
}}}עמיר פרץ עזב חזר עזב וחזר
  אופורטוניסט מספר1   8/03/20 22:44
}}} חיים רמון,דליה איציק,עמיר פרץ,איתן כבל,אהוד ברק, שמעון פרס כל אלה ועוד אשמים בהתדרדרות העבודה. אבי גבאי עשה כמיטב יכולתו.
כתוב תגובה ל- אופורטוניסט מספר1
3
מפלגה = ארגון לקדם אינטרסים
  בן נאמן   9/03/20 14:29
"מפלגה" היא מסגרת ארגונית המיועדת לקדם אינטרסים, כמו "מדינה". ארגון שאיבד את הסיבה לקיומו, צריך "למות", אחרת הוא יבחר "אינטרס" מלוכלך ובלתי טבעי, ויהרוס את החברה בה הוא מתפקד. אנשיו יהיו אנשים מושחתים (ע"ע ההסתדרות) שיפעלו נגד אינטרסים של החברה, ופעילותם מחייבת שיהיו שליליים - שרק בהם הם יוכלו לפעול. לכן, כל אדם שיחבור למפלגת "העבודה" הוא אדם לא ראוי במבחן ה"אזרחות". כך הדבר, אם מדינת ישראל תאבד את זהותה כ"מדינה יהודית", היא עתידה לרדת מהמפה במזרח התיכון. לצערי, העובדה שראשי מערכות אכיפת החוק והביטחון, מקדמים (אפילו רק במחשבה) את חיסולה של מדינת ישראל כ"מדינה יהודית" בסייעם לאויב הערבי (בתירוץ של "דמוקרטיה") גורם לכך שמדינת ישראל תחוסל עקב הפיכתה למוקצה מחמת מיאוס, הנובע מהפשעים שהמדינה עשתה בשם "מדינה יהודית" לערבים וליהודים. ארורים הפושעים הפועלים כשונאי ישראל. יוסי גנוסר לא הועמד לדין, למה חבריו שתקו? news.walla.co.il
כתוב תגובה ל- בן נאמן
4
אבי גבאי הבין
  מאוחר מדי   10/03/20 05:43
אבי גבאי הבין מאוחר מדי שהוא היה חייב להצטרף לקואליציה של נתניהו. רק דרכה הוא היה מקדם לפחות חלק מהאג'נדה של מפלגת העבודה (עדיף מלשבת באופוזיציה) ורק כך הוא היה מייבש את כחול לבן באופוזיציה ומתחזק לאורך זמן על חשבונה.
כתוב תגובה ל- מאוחר מדי
לגמרי נכון
  עמוס שנער   10/03/20 12:17
לגמרי נכון - אולי אכתוב בקרוב מאמר בשם: "פרץ - הגיע הזמן להחזיר את השפם" במאמר זה אנסה להוכיח לפרץ שעליו ללמוד מהטעות של גבאי, אם כי גם מנתניהו מצופה שלא יציע הצעות מרחיקות לכת כפי שהציע לגבאי כי הוא קצת הגזים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
5
העבודה מתחת לאחוז החסימה
  עמוס שנער   10/03/20 06:17
פעם ראשונה שאני חושב על זה: מפלגת העבודה לראשונה, מתחת לאחוז החסימה. מי היה מאמין? מי שחיסל אותה הוא לא גבאי, לא פרץ וגם לא יחימוביץ' או הרצוג אלא אוסלו של פרס ורבין והאינטיפאדה השנייה שהגיעה בעקבות מדיניותו של ברק. אם לקח למפלגת העבודה זמן רב לשקוע זה רק בגלל שאימפריה אף פעם איננה שוקעת מיד. הסוד של כחול לבן הוא התחפושת שלהם למפלגת מרכז ימין. גם הבלוף שלהם לא יחזיק מעמד. ראו גם כאן
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
עמוס, יפה אומר יפה מקיים.
  בן נאמן   10/03/20 11:54
עמוס, אין זה נאה לדרוש מאחרים להבליג על כבודם ולבקש סליחה. כשלך ישנה מחוייבות הרבה יותר גדולה לבקש סליחה (בשם בן-גביר) על חוסר האחריות שגילת בכתיבת מאמרים - לקידום איבוד קולות לנתניהו, כאילו הייתם מושתלי השב"כ. לא, אני לא מאשים אותכם על רצון לפגוע בעם היהודי, אך בהחלט על שלא אפשרתם לאנשים לשכנע אותכם שיש דברים חשובים יותר (ביום הבוחר) ממטרות המפלגה "עוצמה יהודית". בטיפשותכם, זכו אויבי המדינה ואויבי העם היהודי - ללגיטימציה לחסל את מדינת ישראל היהודית. אז נכון שלא הייתה לכם כוונה רעה, אך ביצעתם פעולה רעה ("שריפת מחסנים המזון"), ועל כך, יש לכם על מה לבקש סליחה מהעם היהודי. נתניהו אינו טוב לנו, אך הוא הרבה יותר טוב מכל מעומד אחר בעולם. אין אדם שהיה מסוגל להתמודד נגד המנוולים, ולשמור - בשכל וביושר - על מה שמהווה העיקר עבורנו - כמו שעשה זאת נתניהו. לך לכתל (לפני שהמנוולים ימסרו אותו - קצת באשמתך) ובקש סליחה מעם ישראל ומנתניהו.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
לא תוכל להשיב לטענותיי הבאות
  עמוס שנער   10/03/20 19:48
נתחיל מזה שהקולות של עצמה יהודית לא מנעו ממשלת ימין באף אחד מהסבבים האחרונים, ההיפך, בסבב הראשון הם אפילו הצילו את הימין מהפסד ובשאר הסבבים הם לא עזרו אבל גם לא הרסו. מי שאחראי לשריפת הקולות הם בנט ונתניהו. בנט בהחרמתו את בן גביר ונתניהו בכך שלא מנע את החרם ובכך שלא קיבל את הצעת עצמה יהודית האחרונה שהייתה שווה למסירת קולות במחיר סוף עונה, כמעט בחינם. בן גביר ירד מהעץ הגבוה לקראת הבחירות. בסופו של דבר הוא רצה רק 3 דברים מינימאלים וסופר סבירים: הורדת אחוז החסימה, חאן אל אחמר ושמאי גולן מהליכוד תייצג את עצמה יהודית בכנסת. אם לנתניהו לא חשובים הקולות של בן גביר והוא לא מוכן להשקיע את המינימום שבמינימום עבורם, מדוע שלנו הם יהיו חשובים יותר? למה שלנו ה61 יהיה יותר חשוב מלנתניהו? למה???????? למה התלונות הן חד צדדיות?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
על מי אתה מנסה לעבוד?
  גורי פרבשטיין   11/03/20 18:02
כששמאלנים שמחים על כך שבן גביר רץ בבחירות וימנים טמבלים לא מבינים למה. בן גביר חייל של השמאל בתחפושת נער גבעות, פרובוקטור של אויבי היהודים שעושה מעשה אבישי רביב ומבקש שכר כרחבעם זאבי. על הידיים של "ימנים" מסוגו ומסוג השופרות שלו – הדם של נרצחי הסכם אוסלו הארור. משחק אותה נציג המתיישבים ונאמן ארץ ישראל אבל נלחם על הכיסא שלו כמו אחרון הבולשביקים. מדבר ימין ופועל כדי להפיל את הימין. מקבל עזרה מארגוני שמאל שעושים סקרים לטובתו ומהתקשורת השמאלנית שמנפחת אותו. הוא מסוכן לימין יותר מעופר שלח ומעופר כסיף ביחד, כי שני אלה אומרים בגלוי שהם פועלים לטובת השמאל אבל בן גביר מתחזה לימני כדי להחליש את הימין. אחרי שהוא מבזבז כמה אלפי קולות של אידיוטים שימושיים שמצביעים לו ולא עובר את אחוז החסימה – פעם אחר פעם, הוא מתרץ את זה בתעמולה השקרית נגדו, ותובע את מי שמספר עליו את האמת (מתוך ידיעה כי מערכת המשפט תומכת בו ובשירות שהוא עושה לשמאל).
כתוב תגובה ל- גורי פרבשטיין
אי אפשר להפיל את מי שלא בשלטון
  עמוס שנער   11/03/20 21:54
אי אפשר להפיל את הימין. כדי להפיל את הימין הוא צריך להיות קודם כל בשלטון. אבל אין ימין בכנסת. הליכוד היא מפלגת מרכז. היא עדיפה על השמאל אבל היא לא ימין.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אי אפשר להפיל את השכל למי שאין
  גורי פרבשטיין   12/03/20 07:54
ההבדל היחיד בין השמאלנים חסידי בן גביר הוא שהראשונים מוכנים להשמיד את המדינה בשביל לעשות טוב לערבים וחסידי ה"שמפניה" מוכנים להשמיד את המדינה כדי לעשות רע לערבים. לא להם ולא להם באמת אכפת ממה שיקרה ליהודים פה אחר כך. נתניהו הרבה יותר ימני מכל "חסיד שמפניה" שחושב את עצמו ימני בגלל שהוא שונא ערבים. נתניהו לא מוכן לשפוך דם ערבי (ובדרך גם דם יהודי) בקלות דעת. ארץ ישראל שלמה היא שאיפה חשובה אבל קיום העם היהודי ובטחונו חשובים הרבה יותר. חסידי שמפניה, שמאיים לקחת פח נפט ולשרוף את המועדון אם לא ייענו דרישותיו – מוכנים להקריב את נצח העם היהודי בשביל סיפוק רגעי, להבדיל מנתניהו – שיודע להתאפק כדי להשיג דבר גדול יותר. לכן הימין הקיצוני הפיל את ממשלת שמיר ב-1992, בטענה ששמיר נענה לוועידת מדריד, בעוד ששמיר שיחק משחק פוליטי, כפי שצריך לעשות. כך הפיל הימין הקיצוני את ממשלת הימין והביא על ישראל את הסכם אוסלו ואלפי נרצחים יהודים. לחסידי שמפניה המטרה של הצבת קרוואן בקצה גבעה שכוחת אל חשובה יותר מהמטרה של הבאת מדינות עצומות וחזקות להכרה שיהודה ושומרון הם חלק ממדינת ישראל, ולא אכפת להם שהגשמת המטרה הראשונה מחבלת בהגשמת המטרה השנייה: הם מוכנים להקים מהומה על כל קרוואן, גם אם התגמול על כך הוא איבוד יכולת התימרון של מדינת ישראל להשיג את ההישגים החשובים באמת.
כתוב תגובה ל- גורי פרבשטיין
תבוא בטענות לנתניהו
  עמוס שנער   12/03/20 12:17
בן גביר ירד מהעץ הגבוה. הוא דרש רק הורדת אחוז החסימה, את חאן אל אחמר שאפילו בית המשפט אישר לפנותו ושח"כ אחד של הליכוד ייצג את עצמה יהודית. ראה כאן. אם נתניהו זלזל בקולות עצמה יהודית בדרך ל61, אז למה שתומכי עצמה יהודית יחושו מחויבים יותר לקולות הללו? יש לך טענות? תפנה אותם לבנט ולנתניהו. הם שרפו את הקולות וברוב חוצפתם מפנים את האשמה למפלגה היחידה שהתפשרה והתפשרה והתפשרה. שוב - נתניהו ובנט ותרו על הקולות. עצמה יהודית אגב לא מנעה ממשלת ימין, (גם אם כל הקולות שלה היו מגיעים לליכוד, לא היה 61) ההיפך, בסבב הראשון היא אפילו הצילה את הימין ממפלה. הגיע הזמן שהליכוד יעשו חשבון נפש על שני דברים: [1] כאשר מנהלים מדיניות מרכז במקום מדיניות ימין אז אין פלא שמאתגרים אותך משמאל ע"י מפלגה שמתחפשת למרכז ולוקחים לך את הקולות. אם היו גבולות ברורים בין המפלגות והליכוד היה ימין חסר פשרות, אף אחד לא היה נע מגוש רעיוני חד וברור לגוש רעיוני אחר בגלל שמפניות וסיגרים. (אני מסכים שיש הבדלים עצומים בין הליכוד לכחול לבן אבל המדיניות של הליכוד סייעה לכחול לבן לטשטש אותם בעיני הציבור התמים). [2] כאשר הימין אינו מכתיב עובדות בשטח כמו ביטול אוסלו והרחבת התנחלויות בצורה כזו שתקשה לפנותן ובחקיקת חוק שיקשה למסור שטחים ללא רוב משמעותי (שני שליש למשל) אז הימין משמש רק כממשלת מעבר עד שהשמאל ינצח שוב (וזה יקרה בשלב כזה או אחר כי בדמוקרטיה השלטון תמיד מתחלף). כשהשמאל ינצח שוב, כל שעליו לעשות זה רק להמשיך מהנקודה שממנה הפסיק בפעם האחרונה שבה הוא ניצח כי כשהשמאל מנצח הוא מכתיב עובדות בשטח (אוסלו, דרום לבנון, ההינתקות שאמנם בוצעה ע"י שרון אך רק מהרגע שהוא הפך לשמאל ובתמיכת השמאל). הימין לעומת זאת רק מקפיא את המצב עד לניצחון הבא של השמאל. אי אפשר שארץ ישראל תהיה מאויימת כל מערכת בחירות מחדש ובזה הליכוד אשם. מה שהיה בתקופת שמיר שונה מאוד ממה שקורה היום אז אין מה להשוות, אני גם נוטה להסכים שהוא הופל סתם.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
בעניין אחד ליברמן צדק: בן גביר
  גורי פרבשטיין   12/03/20 21:05
גיבורי המקלדת של הימין הקיצוני: אם מי מהם היה ראש הממשלה מיד היה כובש את כל המזרח התיכון כמו ג'ינגיס חאן וזורק פצצת אטום על מוסקווה, בייג'ינג וושינגטון כי המדינות האלו לא הצהירו על תמיכתן בגבולות ההבטחה לישראל, מהנילוס עד החידקל. רק הם ימין אמיתי. יש לנו ראש ממשלה שאם היה רוצה להיות שמאלן היה יכול לעשות את זה עם רוח גבית מאובמה, אבל 8 שנים עמד כמו צוק איתן מול האנטישמי מהבית הלבן ופירק כמעט כל מוקש בדרך וכך מנע מאיתנו היום קסאמים מיו"ש על הראש. ראש ממשלה שטירפד בהצלחה את הקמתה של מדינה פלסטינית – עד שכיום, הרשות הפלסטינית על סף קריסה כלכלית ומדינית. ראש ממשלה שמתמרן ביד אמן בזירת המטענים הבינלאומית. ומה עושים אנשי הימין הקיצוני? מציגים אותו כאויב ישראל ואת המדיניות המחושבת שלו כאסון, מפני שהוא לא מצליח להביא עכשיו מיד את כל מה שהם רוצים. לא אתפלא אם השמאל מפעיל ומממן את ארגוני הימין הקיצוני, הם עושים בשבילו יופי של עבודה.
כתוב תגובה ל- גורי פרבשטיין
מותר לתמוך בביבי וגם לבקר אותו
  עמוס שנער   13/03/20 00:35
מותר לתמוך בביבי וגם לבקר אותו. יש כאלו שהופכים אותו לחצי אלוקים ושוכחים שאלוקים אוהב להשפיל כל מי שמגיע לדרגה כזו כדי להזכיר לעולם מי האלוקים האמיתי. עם כל הזכויות שיש לנתניהו ואינני חולק על כך מספיק פעם אחת שהשמאל ינצח (וזה יקרה בשלב כזה או אחר) כדי שהרשות הפלסטינית תשתקם. הליכוד הקפיא את המצב שהשמאל השאיר לנו במקום לקבוע עובדות בשטח כפי שהשמאל יודע לעשות (עד עכשיו למשל אנחנו מתמודדים עם מציאות אוסלו וההינתקות למרות שאוסלו היה לפני יותר מ25 שנים). אינני חולק עליך שיש לנתניהו זכויות רבות ושהוא עדיף על כל מועמד אחר שמציע את עצמו כרגע. לא הצבעתי לבן גביר כדי להמליך אותו לראש ממשלה. הצבעתי לו כיוון שהקול שלו חייב להישמע ולקבל השפעה בכנסת ישראל ובעזרת השם גם בממשלה. הביקורת שלך על בן גביר תהיה רלוונטית כאשר תהיה לו תמיכה ברמה כזו שהוא יעמוד מול נתניהו ראש בראש על ראשות הממשלה וכאשר יהיה לו כוח פוליטי שיאפשר לו להורות לצה"ל לכבוש את כל העולם (ונעזוב את זה שאין לו שאיפות כאלו בכלל).
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
שיטה מוכרת של רק לא ביבי
  חשפת את עצמך   13/03/20 11:14
מי שעוקב אחרי טוקבקים מיד מזהה בתגובה שלך דפוס חוזר בתגובות של טרולי רל"ב (רק לא ביבי): "מותר לתמוך בביבי וגם לבקר אותו" - ארגומננט שמנסה להציג את תומכי נתניהו כמי שאוסרים ביקורת עליו, והרי אני לא אסרתי שום ביקורת עליו בתגובותי. התגובה הזאת מנסה ליצור רושם מוטעה כאילו תומכי נתניהו אוסרים ביקורת עליו והיא מסגירה את שיטות הפעולה של "שמפניות" למיניהם. גם המשפט "יש כאלו שהופכים אותו לחצי אלוקים" הוא חלק משטיפת המוח הזאת: אפשר לתמוך במנהיגותו של מנהיג מבלי להפוך אותו לחצי אולקים או רבע אלוקים או שמינית. הניסיון להציג את תומכי נתניהו כסוגדים לעגל זהב וכחסידים שוטים הוא פרקטיקה ידועה בלוחמה הפסיכולוגית של השמאל ושל שלוחי השמאל המתחזים ל"ימין קיצוני". וואלה, איזה מהפכן בן גביר, צ'ה גווארה כלב קטן לידו – לא מפסיק לכתוש את השכל של אידיוטים שימושיים בימין עם הכפשות שקריות במזיד נגד נתניהו, כאילו נתניהו פועל למסירת יהודה ושומרון. כן, נתניהו כל כך שמאלני שבשירות הצבאי שלו הוא היה בסיירת מטכ"ל, סיכן את החיים שלו כדי שאתה וכל שאר השמאלנים שמתחזים כאן ל"ימין אמיתי" יוכלו להיות פה ביחד כדי לתקוף אותו שהוא לא עושה מספיק - כמו שעושה בן גביר... לא ראיתי אף שמאלן שבוחר בנתניהו למרות שהגאונים בימין הקיצוני מסבירים לכולנו שנתניהו הוא שמאל. ככה לימדו אותם לעשות המורים של אבישי רביב ה"ימני קיצוני" שארגן לשמאל את פרשת רצח רבין כדי לחסל פוליטית את הימין.
כתוב תגובה ל- חשפת את עצמך
אני רגיל שמאשימים אותי כביביסט
  עמוס שנער   14/03/20 19:08
אני רגיל שמאשימים אותי כביביסט כי התבטאתי בעבר (וגם בהווה) המון לטובתו וגם לטובת רעייתו הקדשתי שני מאמרים לפחות. אם מישהו מחליט להאשים אותי בהאשמה הפוכה (שאני נגד נתניהו) אז כנראה שאני נמצא במקום הנכון והמאוזן. וכן .... מותר לתת ביקורת לנתניהו ועדיין להיות בעדו, ומותר להצביע למפלגה ימנית אחרת ועדיין להיות בעדו אך אתה מנסה במניפולציות להוכיח אחרת. נגזר עלי לנוע בין 2 קצוות (כשאני משבח את נתניהו החברים משמאל קוראים לי ביביסט וכשאני מבקר אותו אז חולי נפש מימין מאשימים אותי כימני מתחזה). אני גאה ללכת עם האמת שלי ולא להיכנע לשום לחץ חברתי ולא להיות חלק מעדר. לא יכולה להיות לי השפעה על המחשבות של כל אחד ואחד. אם זה עושה לך טוב לחשוב שאני שונא את נתניהו ופועל להדחתו, מי אני שאגזול ממך את ההנאה הזו? ההיפך, אני צריך לשמוח שעוד יהודי מאושר. שיהיה לך שבוע טוב.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
6
אי דיוק
  רמת גני   10/03/20 11:06
אבי גבאי לא התפטר מהכנסת ההיות ולא היה חבר כנסת לא כמו אורלי לוי שעזבה את המפלגה ולקחה עמה את המנדט.
כתוב תגובה ל- רמת גני
מודה בטעותי
  עמוס שנער   10/03/20 19:59
בדקתי את דבריך ומסתבר שאתה צודק. תודה על הערתך
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
7
אבי גבאי צריך לשלוח זר לבוז'י
  אחד שזוכר   11/03/20 15:57
בוז'י הביא 24 מנדטים ובכל זאת חברי מפלגת העבודה, בטיפשותם הרבה, הדיחו אותו. כשהם הדיחו אותו הסקרים נתנו למפלגת העבודה 15 מנדטים. בסוף גבאי הביא 6 מנדטים בלבד. לא צריך לתת לגבאי אפילו פרח יחיד.
כתוב תגובה ל- אחד שזוכר
להרצוג לא היה את כחול לבן
  עמוס שנער   11/03/20 21:43
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
8
גבאי נעים להכיר..
  זורבה   26/03/20 20:52
גבאי...איש ישר יוזם וחדשני פועל ללא חת... מפלגת העבודה והפוליטיקה הפסידו!!
כתוב תגובה ל- זורבה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il