s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אנה פנתה הדמוקרטיה
מאת: עליס בליטנטל  |  20/05/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל מילה במאמר זה - שווה זהב.
  אמת   21/05/20 05:26
הכל נכון ויחד עם זה מטריד מאד את האזרח הממוצע.
כתוב תגובה ל- אמת
אני מוטרדת רק מהביביסטים,
  אזרחית לא ממוצעת   21/05/20 12:22
ובכלל לא מוטרדת מסיפורי אלף לילה ולילה שהביביסטים מביאים מדי פעם כדי לחלץ את הנאשם מבלפור ממלתעות החוק.
כתוב תגובה ל- אזרחית לא ממוצעת
2
"לחשוף לציבור" בנוסח עליס
  שלמה המגיב   21/05/20 08:06
עליס דורשת ( וגם כל "מתלהבי" נתניהו ), "לחשוף לציבור את השיחות המוקלטות של מנדלבליט עם אשכנזי" , שהיו חלק מראיות בתיק פלילי שנחקר בפרשת הרפז , לפני עשר שנים , ונסגר (!) ע"י היועמ"ש הקודם ויינשטיין. נו , ממתי רשאית מערכת התביעה או המשטרה ( מערכות האכיפה ) , לפרסם תוכן ראיות בתיקי חקירה שנסגרו ? , איזה סמכות יש להן בכלל לעשות זאת ? , ואם יש שם פרטים , שמן הסתם לא הייוו עבירה פלילית ( התיק נסגר , הלא כן ?) , אך פוגעים בפרטיות של נחקרים ? . האם כעת תבוא דרישה "לחשוף לציבור " את הראיות בתיקים שנסגרו כנגד נתניהו ושרה נתניהו , בפרשת עמדי ובפרשת גניבת המתנות של שרה ממעון ראש הממשלה , שנסגרו אז ע"י היעמ"ש רובינשטיין ? , או "לחשוף לציבור " את הראיות בתיק הסגור כנגד השר חיים כץ , בפרשת חקירת השוחד והסחיטה נגדו שנחקרה , בפרשת ועדי העובדים בתעשייה האוירית ! . נ.ב. ההתנגדות לפירסום "תוכן הקלטות בשיחות אשכנזי מנדלבליט " , של הפרקליטות , הינה עקרונית ונכונה , ולא יתכן שיינתן "פתח" ותקדים הזוי כזה , לגורמים שונים , להביך נחקרים שהתיקים נגדם נסגר , והחומר בו , לא היה בסיס לאשמות פליליות , וזו פגיעה חמורה בפרטיות של אנשים שבכלל לא הובאו לדין. וגם ישנם תיקים נגד ליברמן שנסגרו ( המיליונים בבנק בקפריסין שנפתחו על שם בתו החיילת של ליברמן !) , אז יריביו הפוליטיים , או גורמים אחרים יכולים לדרוש כעת "לחשוף לציבור" את חומר הראיות בתיקים סגורים , כדי לעשות בהם שימוש לרעה ופגיעה בפרטיות של נחקרים ועדים ? . טוב , ככה זה שמומחית לאמנות ותיאטרון , מטמטמת את הקוראים בנושאי חוק ומשפט , ומעניין איך היתה מגיבה , אם מישהו היה "דורש לחשוף לציבור" חומר מתיק פלילי שאולי נחקרה בו בעבר הרחוק והוא נסגר מחוסר אשמה פלילי !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ניסיון פתטי תוך סילוף עובדות
  עובד 1   21/05/20 15:22
התיק נגד מנדלבליט לא נסגר עקב חוסר אשמה. הוא נסגר בנסיבות לא ברורות (אחרי שהיתה כבר טיוטת כתב אישום) בהוראה של בכירי הפרקליטות ובראשם שי ניצן. לאחר שהתמנה מנדלבליט ליועמ"ש חשבו בפרקליטות שזה יהיה טוב לקבוע בהצהרה שקרית שהתיק נסגר מחוסר אשמה, בתקווה השציבור יהיה מספיק מטומטם כדי לומר אמן. הציבור לא היה לגמרי מטומטם. היועץ המשפטי הקודם ויינשטיין כתב בחוות דעת משפטית רשמית שמנדלבליט לא יכול להיות מזכיר הממשלה מאחר ש"הדבר יערער את אמון הציבור במערכת". על אחת כמה וכמה שהוא לא יכול להיות יועץ משפטי. בנוסף, מאחר ששי ניצן, הצדיק הידוע, החזיק בכספת שלו את הקלטות המרשיעות כחרב מעל לראשו של מנדלבליט, וכן יכול היה לפתוח את הפה על כמה דברים הידועים לו מהחקירות פרשת הרפז שלא ינעמו למנדלבליט, יש יסוד לחשש שמנדלבליט נסחט בידי שי ניצן, ואם זה נכון יש לכך השלכה על דברים מכריעים מאד, בין היתר ההאשמות נגד נתניהו. החונטה יכולה להשאיר כמובן את הקלטות בכספת, ומני מזוז יכול להוציא בניגוד עניינים בוטה צו על תנאי לטובת חברו מנדלבליט, אבל כשהציבור בא וטוען שהחונטה מחפה על עבריין, אזי החונטה וכת מעריציה (כולל שלמה שלנו) לא יכולים לומר מילה להגנתה. מנדלבליט רוצה לטעון שהוא חף מפשע? שישחרר את הקלטות.
כתוב תגובה ל- עובד 1
"נסיבות לא ברורות " , עובד ?
  שלמה המגיב   21/05/20 19:10
מה אתה מטמטם כאן את הקוראים , עובד ? , הרי היועמ"ש ויינשטיין , שסגר את התיק , הוא חי וקיים עדיין , וניתן "לברר" איתו , את "הנסיבות" , הלא כן ?. התיק נסגר רק ע"י ויינשטיין ולא ע"י אף פרקליט ואתה מטעה כאן את הקוראים , עובד. הועדה לבחירת היועמ"ש בזמנו , בדקה את כל החומר והנתונים בתיק , וגם בג"צ בדק את הטענות בזמנו כנגד כשירות מנדלבליט , לאור עתירות של אנשי שמאל (!!) , והיה מודע לעובדה שהתיק נסגר ללא ציון עילת הסגירה ואפילו דנו בכך בבג"צ , ואף גורם ( הועדה לבחירת יועמ"ש ובג"צ ) לא ראה שום עילה שבגינה ניתן למנוע את מעומדותו של מנדלבליט לתפקיד יועמ"ש ,ורק כעת (!!!) , לאחר שמנדלבליט החליט להגיש כתב אישום נגד נתניהו , אזי כל "מתלהבי" נתניהו , רוצים "לברר" את "נסיבות סגירת התיק" מלפני עשר שנים , כי "הנסיבות לא ברורות" להם ?. מה זו הדרישה ההזוייה הזו , לבדוק שוב נסיבות סגירת תיק מלפני כל כך הרבה זמן ? , האם כל אזרח במדינה ( מנדלבליט ואחרים !) שתיק פלילי נגדו נסגר , צריך "לשחרר" את חומר הראיות בתיק "לציבור" , כדי להוכיח "לציבור" שהסגירה היתה מוצדקת ? , את מבין את המשמעות לכך , עובד ? . ואם כעת יקום מישהו ( עיתונאי סקרן , או איזה אזרח פוליטיקאי "בעל אינטרסים" ויטען שסגירת התיק כנגד שרה נתניהו , התיק גניבת המתנות ממעון ראש הממשלה , ע"י היועמ"ש דאז רובינשטיין , היתה "בנסיבות בלתי ברורות" , אז הגיוני שידרוש משרה נתניהו "לשחרר" את החומר בתיק הסגור , כדי "שהציבור" יתרשם באם הסגירה היתה מוצדקת ??. נו , הרי גם כיום , טוענים עיתונאים ואנשים של "רק לא נתניהו" ,שאי האשמתו של נתניהו בתיק הצוללות , היה "בנסיבות לא ברורות" , אז הם יכולים לדרוש שהחומר בתיק , "ישוחרר לציבור" כדי "שהציבור" יתרשם מנסיבות אי חקירתו של נתניהו , כחשוד בתיק ? . זה כבר לא עניין פוליטי של ימין ושמאל , עובד , זה ממש טירוף מערכות , שאסור למערכות התביעה והחקירות ( פרקליטות , משטרה ) , להיגרר אליהן ואני ממש לא מבין , אנשי "מתלהבי" נתניהו וכל מיני בורים במאטרייה הזו , כמו הכותבת עליס ועוד מגיבים אנשי ימין , שלא מבינים את ההשלכות של הדרישה המטומטמת הזו , לתת "לציבור" חומר בתיקים סגורים , כדי שהוא יבדוק , את נסיבות סגירות תיקים כאלה , או אחרים כנגד אזרחים שנחקרו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כנראה שאתה חושב שאנו מטומטמים
  י.א   21/05/20 17:14
מה זאת אומרת שלא צריך לחקור תיקים שנסגרו, לידיעתך תיק הרפז שנחקר על ידי כנופיית סגלוביץ מנדלבליט ואשכנזי מעולם לא ניסגר, ולכן הדרישה שאם אין כלום בבקשה שנשמע את הקלטות, לגבי ליברמן גם צריך לחקור מכיוון שפאינה קירשנבואם כבר היפללה אותו בעדותה בבית המשפט. לעצם זילזולך בכותבת המאמר, לא ראיתי שכל כותבי המאמרים מהשמאל שהם מביני משפט, כך שטענתך היא חסרת כל בסיס, לסיכום כנראה שאתה מלהקת רק לא ביבי, וזה מובן כל התיסכול שלכם.אכיפה בררנית רק אם השם הוא נתניהו.
כתוב תגובה ל- י.א
התייחסות למגיב י.א.
  שלמה המגיב   22/05/20 13:45
1) תיק פרשת הרפז , נסגר כנגד כל הנחקרים בו , מלבד כנגד הרפז , ע"י היועמ"ש דאז , ויינשטיין , באשר לא נמצאו בו כל ראיות של ממש לפלילים. 2) תיק הרפז לא נחקר ע"י "כנופיות" , ובודאי שלא ע"י מנדלבליט ואשכנזי , שהיו נחקרים בו. 3) האם ליברמן צריך כעת להוכיח למגיב י.א. , שאינו קשור לפרשת השוחד של פאינה קירשנבאום , למרות שויינשטיין והחוקרים , לא מצאו ראיות הקושרות אותו לכך ? . 4) מי אמר "שכל כותבי המאמרים מהשמאל , הם מביני משפט" ? , מה אתה מטמטם כאן את הקוראים , אדון י.א. ? , מה הקשר בין שמאל וימין פוליטי , לראיות פליליות שנחשפות בתיק פלילי , באם מספיקות או לא , לבסס כתב אישום ?. מדוע כאשר "הכנופיות" חקרו ומצאו ראיות כנגד אולמרט , הירשזון ועמרי שרון , שהביאו להרשעתם , תוך גזרי דין של מאסר בפועל (!) , אז הם לא היו "כנופיות" , ורק כאשר הם חושפים ראיות מפלילות כנגד נתניהו , אז הופכים אותן לחברי "כנופיות" , אדון י.א. ? , הרי מדובר פחות או יותר על אותם אנשים , הלא כן ?. ואם אותם חברי "כנופיות" החליטו שלא לחקור את נתניהו כחשוד בתיק הצוללות ( למרות שעורך דינו האישי ובן דודו , עו"ד דוד שימרון הואשם בו והיה מעורב שם עד צוואר !!) , אז הם עשו "פסק זמן" מחברותם "בכנופיות" ?. טימטום השכל כאן של חלק "ממתלהבי" נתניהו , כבר עולה מדרגה ממאמר מאמר ומתגובה לתגובה. ממש מביך. כל אחד נהיה לי כאן פרשן משפטי בגרוש שגם בקי בחומר הראיות שיש בכל תיק פלילי שמנהלות מערכות האכיפה. לא להאמין !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
את אדם מלא שנאה למדינה ולחוקיה
  הירונימוס   21/05/20 10:35
ובנוסף את גם לא כותבת את האמת. כל החומר, כולל הקלטות שיש עליהן צו איסור פרסום, היו מוכרים לצוות החוקרים ולפרקליטות וכל הנוגעים בדבר נחקרו בעת שהקלטת היתה בידי החוקרים ובהתבסס על מה שמצוי בקלטת. בנוסף, שר המשפטים הודיע כי אין בכוונתו למנות ממלא מקום לפרקליט המדינה באופן מיידי אלא רק לאחר שילמד את הנושא.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הברון מינכהאוזן דוהר שנית...
  בני בנקר   21/05/20 13:28
הבלים,הקלטת של שיחת משבשי החקירה מנדלבליט ואשכנזי,הושמה כ "האזנת סתר" אסורה כביכול במעטפה בכספת,(אולי "ממלא מקום פרקליט המדינה" הנוכחי דאג "לבער" אותה) וכמדומני אין עליה צו איסור פורמלי. הדיקטטורה ההזויה של בג"ץ קבעה שתוך 100 ימים הממשלה החדשה חייבת למנות מינויי קבע של פקידים בכירים כמו פרקליט מדינה ומפכ"ל. כפי שהוסכם בין כחול לבן והליכוד,כל מינוי של בכיר חייב להיות בהסכמה. כל ניסיון של העבריין לכאורה שמכונה "היועץ המשפטי לממשלה" לכפות על הממשלה הקמת וועדת "איתור" למשרת פרקליט המדינה ידחה על הסף. המצאת וועדות "האיתור" שהופכות את השרים והממשלה לחותמת גומי,תיקבר קבורת חמור. החלטת ממשלה מלפני כ 20 שנה איננה מחייבת את הממשלות שבאות אחריה בכלום. השופט רובינשטיין קבר את מתווה הגז למשך שנים וגרם למדינה הפסדים של מיליארדים בנימוק שממשלה לא יכולה לקבל החלטות שיכתיבו את התנהלות הממשלות העתידיות. מה שנכון למתווה הגז תקף גם לוועדות "האיתור". נראה את בג"ץ מתערב,הלוואי,זה יוביל מידית לבחירות חדשות ויעביר מהעולם את הממשלה ההזויה הזאת,כאשר חיסול הדיקטטורה של בג"ץ יהיה במוקד תעמולת הנחירות של הימין כולו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
תיקון: הבחירות
  בני בנקר   21/05/20 19:20
כתוב תגובה ל- בני בנקר
4
ניסנקורן לא לבד
  א.ל. רמת-גן   21/05/20 14:15
בפארסה הזו שמנדלבליט משתלט גם על תפקיד פרקליט המדינה,יש משתתף בכיר בשם שופט ביהמ"ש העליון מנחם מזוז, שמנע בכוונת מכוון את הארכת כהונתו ב-3 חודשים בלבד של דן אלדד למ"מ פרקליט המדינה, כפי ששר המשפטים אוחנה ביקש לעשות.מזוז היה צריך מראש לפסול את עצמו מלדון בעתירה,בהיותו לעומתי כלפי השר אוחנה כפי שכולם ראו בטלביזיה. וחמור מזה: מזוז פסל את אלדד כשידע שהוא בוחן ממצאים "מדאיגים" בעניין מנדלבליט. במערכת המשפטית רק פרקליט המדינה מוסמך לבחון ולשקול צעדים כלפי היועמ"ש.ואז באו מזוז וניסנקורן וההמשך ידוע..........
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
5
ניסנקורן לא לבד
  א.ל. רמת-גן   21/05/20 14:15
בפארסה הזו שמנדלבליט משתלט גם על תפקיד פרקליט המדינה,יש משתתף בכיר בשם שופט ביהמ"ש העליון מנחם מזוז, שמנע בכוונת מכוון את הארכת כהונתו ב-3 חודשים בלבד של דן אלדד למ"מ פרקליט המדינה, כפי ששר המשפטים אוחנה ביקש לעשות.מזוז היה צריך מראש לפסול את עצמו מלדון בעתירה,בהיותו לעומתי כלפי השר אוחנה כפי שכולם ראו בטלביזיה. וחמור מזה: מזוז פסל את אלדד כשידע שהוא בוחן ממצאים "מדאיגים" בעניין מנדלבליט. במערכת המשפטית רק פרקליט המדינה מוסמך לבחון ולשקול צעדים כלפי היועמ"ש.ואז באו מזוז וניסנקורן וההמשך ידוע..........
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
6
ניסנקורן לא לבד
  א.ל. רמת-גן   21/05/20 14:15
בפארסה הזו שמנדלבליט משתלט גם על תפקיד פרקליט המדינה,יש משתתף בכיר בשם שופט ביהמ"ש העליון מנחם מזוז, שמנע בכוונת מכוון את הארכת כהונתו ב-3 חודשים בלבד של דן אלדד למ"מ פרקליט המדינה, כפי ששר המשפטים אוחנה ביקש לעשות.מזוז היה צריך מראש לפסול את עצמו מלדון בעתירה,בהיותו לעומתי כלפי השר אוחנה כפי שכולם ראו בטלביזיה. וחמור מזה: מזוז פסל את אלדד כשידע שהוא בוחן ממצאים "מדאיגים" בעניין מנדלבליט. במערכת המשפטית רק פרקליט המדינה מוסמך לבחון ולשקול צעדים כלפי היועמ"ש.ואז באו מזוז וניסנקורן וההמשך ידוע..........
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
7
אגודה עותומנית
  לא לפייסבוק   21/05/20 14:23
האיש שהיה עד לא מזמן אחראי על האגודה העותומנית הסודית ביותר בישראל מונה לשמור על משרד המשפטים. צעד ראשון שלו יהיה להפוך את משרד המשפטים לאגודה עותומנית או דמויית כזו. כך שלא ידע הציבור מה נעשה בה. מי מקבל החלטות. מי מחליט. בדיוק בדומה להסתדרות שאין לציבור שום שמץ של מושג מה קורה שם. בוז לניסנקורן
כתוב תגובה ל- לא לפייסבוק
8
ניסקורן מינה היועצ"מ לראש הווע
  יאקי   21/05/20 15:11
כתוב תגובה ל- יאקי
9
כלל הסמנים לקיומו
  של ארגון פשע   21/05/20 15:36
מה שנשמע כמו ברווז והולך כמו ברווז לא יכול להיות סוס. כאשר בכירי מערכת האכיפה בישראל מעורבים בפרימת תיקים ובתפירת תיקים, לפי העניין והם זוכים להגנה מנשיאת בית המשפט העליון אשר דואגת למנות הרכב שופטים כזה שיהדוף את עתירות המבקשות כסעד את חקר האמת, לחילופין היא עצמה מנפיקה צווי איסור פרסום על חומרים הקשורים למעורבותם הפלילית של גורמי האכיפה, מתקיימים כלל המאפינים של פשע שלטוני מאורגן. כמי אשר רכש כבוד רב למערכת המשפט מצהיר כי אבד אמוני במערכת המשפט במדינת ישראל. מדובר בחבורה כוחנית אשר לקחה לידה את רסן השלטון והיא עושה בכוחה שימוש נלוז. שופטי בית המשפט העליון במרביתם הינם להטוטני מלל גונבי דעת ומעוותי דין.
כתוב תגובה ל- של ארגון פשע
10
ועל שקר ואמת בנוסח עליס
  שלמה המגיב   21/05/20 16:36
מנדלבליט לא "הסתיר" שום קלטות ולא "החביא" שום דבר , מהשופטים , מהחוקרים וממי שדנו במועמדותו לתפקיד יועמ"ש , באשר אף אחד לא יכול "להסתיר" משהו , או "להחביא" משהו , שאינו ברשותו בכלל ואינו בחזקתו. התיק עם הקלטות וכל הראיות היה , כמו כל תיק שנסגר ( עד שמבוער לאחר שנים על פי החוק ) בידי רשויות האכיפה ( משטרה , תביעה ) , ומנדלבליט היה באותו שלב ( בחינת מועמדותו ) , בתפקיד מזכיר הממשלה !!. כל החומר בתיק , כולל הקלטות ותימלולן המלא , היה מוכר לחוקרים , לפרקליטים ובמיוחד ליועמ"ש דאז , ויינשטיין , שסגר את התיק נגד מנדלבליט ואשכנזי , וגם כיום , אין למנדלבליט כל מעורבות בהחלטה "לחשוף" או לא לחשוף , ראיות בתיק סגור כולשהו , לציבור הרחב . נ.ב. מעניין שלפתע (!) , רק כאשר מנדלבליט החליט סופית להגיש כתב אישום נגד נתניהו , רק כעת (!) , רוצים כל "מתלהבי" נתניהו , "לחשוף לציבור" חומר שהיה כבר בדיון בפני בג"צ לפני כמה שנים , בעת שעתרו לבג"צ נגד מינוי מנדלבליט , כלמיני "מתנגדי" נתניהו (!!) , שחששו שנתניהו ממנה אישית את מזכיר הממשלה שלו , ממשפחת ימין מובהקת , כמועמדו לתפקיד היועמ"ש !, ועד אז אף איש ימין , לא דרש "לחשוף לציבור" , חומר שכבר דנו בו בעבר וגם פרקליט המדינה הזמני אלדד , שראה את החומר כעת , לא קבע שיש בו היבט פלילי כולשהו , אלא העבירו למבקר המדינה , שכבר בדק וקבע (!) שאין כאן שום היבט פלילי , ואינו מתייחס בכלל למעשיו של מנדלבליט , והמבקר אנגלמן הינו מינוי של נתניהו !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
על זה נאמר: גם האמת היא אופציה
  בני בנקר   21/05/20 19:26
רק בימים אלה אמר משה ניסים מחברי וועדת "האיתור" של מנדלבליט כי לו המיידע שנאסר לפרסום כ "האזנת סתר" היה בפני הוועדה,מנדלבליט לא היה נבחר. מה ברור מזה ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
וגם לניסים "האמת היא אופציה" !
  שלמה המגיב   21/05/20 23:05
אם ניסים טוען , שלא הוצג לועדה ולו , התמליל של האזנת הסתר ( יתכן , מדובר בחומר שאינו מהווה ראיה פלילית על פי החוק !) , אז מן הסתם , אינו מכיר את תוכן התמליל , הלא כן ? . נו , אז איך ניסים קובע שאם היה מכיר את תוכן התמליל ( שאותו לא ראה , לדבריו !!), היה על בסיסו , מונע את מועמדותו של מנדלבליט ?. משהו לא "מסתדר" לי כאן , בנקר .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לאחרונה אני חושב שאתה לא
  בני בנקר   22/05/20 00:26
העיפרון המחודד ביותר בקלמר. הוא כמובן התכוון לציטוטי איילה חסון,אחת העיתונאיות הבודדות שנשארו בתקשורת הישראלית,מהשיחה ב 26.9,שנהפכה ע"י הפרקליטות ל"האזנת סתר בלתי חוקית". פריצה לטלפון סלולרי הוכשרה בזריזות ע"י הפרקליטות כדי שהשקרן הסדרתי שי ניצן יסגור חשבון אישי עם נווה,אבל הליך שיבוש חקירה ע"י רמטכ"ל ופרקליט צבאי ראשי,זה לא מספיק חשוב בשביל להכשיר "האזנת סתר",זה כמו שמשפטנים אוהבים לומר "זוטי דברים"...מזכיר לי את היועץ המשפטי לממשלה לשעבר,שסגר את תיק מנהלי הבנקים מריצי המניות בטיעון "חוסר עניין לציבור",אחרי הכל,מה זה כמה מיליארדים שהציבור הפסיד בגללם ? כנראה "זוטי דברים"...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
מי זו "איילה חסון" , בנקר ?
  שלמה המגיב   22/05/20 07:19
נו , כעת מסתמך אדם רציני ( משה ניסים) , על מה שטוענת עיתונאית שיש בהקלטה כולשהי , שתוכנה אסור בפירסום ?. ומדוע מ"מ פרקליט המדינה , אלדד , שמונה ע"י אוחנה כדי "לחפש" את מנדלבליט , ובדק את התיק ( הרפז) , לא מצא היבט פלילי בתיק והעביר את החומר ( מימצאים מדאיגים בלשונו ) למבקר המדינה ( אנגלמן , מינוי של נתניהו !) , שגם הדובר שלו קבע שאין כל היבט פלילי ואין כאן שום מימצא " שעשה מנדלבליט" ? , נו , אז להסתמך על אלדד ומבקר המדינה , או להסתמך על איילה חסון , שכבר עשר שנים "מחפשת" באובססיביות את אשכנזי ?. דרך אגב , ואם מנדלבליט באמת "עזר" לאשכנזי , לצאת מהבלאגאן של תיק הרפז ( חשד לשיבוש חקירה ) , אז מה זה קשור לתיקי נתניהו ולחומר הראיות שנחשף כנגד נתניהו ? , נו , האם מנדלבליט "המציא" ראיות כנגד נתניהו ? , מאיזה מניע ? , מה עשה לו נתניהו ? , הרי נתניהו הוא שמינה אותו למזכיר הממשלה שלו , למרות פרשת הרפז ואחר כך מינה אותו ( למעשה ) ליועמ"ש לאחר מכן , אז אולי בכל זאת צריך לבדוק כאן מי הוא העיפרון הלא מחודד בקלמר , שמסיק מסקנות מנתונים באופן מניפולטיבי והזוי כזה , אדון בנקר ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ובעניין נווה, אתה מטעה קוראים
  שלמה המגיב   22/05/20 07:39
"פריצה לטלפון הסלולרי של נווה" , ע"י העיתונאית שטייף , לא "הוכשרה" בכלל כראיה ע"י הפרקליטות , והחדירה החוקית (!) לטלפון ע"י המשטרה , לאחר שנפתחה חקירה פלילית נגד נווה ,היתה על פי צו משופט ובסמכות . נו , מי שמלין על "גם האמת היא אופציה" !!. עכשיו יש לנו מודה של התהפכות היוצרות בנוסח "מתלהבי נתניהו" , כאשר העבריינים האמיתיים ( נווה , החייל אזריה ,נתניהו , השר אוחנה ( מפר איסור פירסום על דוכן הכנסת ) , אדלשטיין שמפר הוראות בימ"ש ) ויועצי נתניהו שמדיחים עד ומאיימים עליו ( שלמה פילבר ) ) , הם הצדיקים ואילו אניש מערכות האכיפה הם הפושעים !! , הכל "הפוך" אצלם בראש , והם עוד מלינים על מי שאינו "העיפרון המחודד בקלמר" !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ולהלן פירסום מהיום באתר וואלה
  שלמה המגיב   22/05/20 09:56
חברי הועדה שהמליצה על מועמדותו של מנדלבליט ליועמ"ש (שופט עליון גרוניס ,עו"ד יחיאל כץ , פרופסור למשפטים גבריאלה שלו וח"כ מהליכוד (!) לשעבר ענת ברקו ), זעמו על דברי משה ניסים ועל "יומרתו לשמש בא כוחם והן על תוכן דבריו" בנושא והזימו את טענת ניסים ואמרו שחלקו של מנדלבליט בפרשת הרפז , עם קלטת ובלעדיה ,לא היה בכלל נושא מרכזי בדיון , והם "צוידו בכל המיסמכים הנחוצים וידעו על קיומן של שיחות שעליהן הוטל חסיון מוצדק , ונחה דעתם שאין ממש בחשדות נגד מנדלבליט שנחקרו והוסרו" ! סוף ציטוט. ואני מוסיף שראוי לציין שמשרד עורכי הדין שמשה ניסים שותף בו , נהנה משכר טרחה של מאות אלפי שקלים בשנה , ממשרד ראש הממשלה , תמורת סיוע חיצוני בניסוח חוזים , ומשה ניסים אישר זאת , אך טען שאין לכך קשר למה שאמר כעת על מנדלבליט ולעניין התאמתו לתפקיד היועמ"ש. נו באמת , אדון בנקר ! , לתשומת ליבך . ולהתלהבותך מאיילה חסון וממשה ניסים. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
להלן כתבה מאתמול מהאתר וואלה:
  בני בנקר   22/05/20 11:27
בית המשפט העליון,בהרכב דורנר,חשין ואחד אהרון ברק פסק שנאשם לא חייב להתייצב למשפטו. גם האמת היא אופציה שלמה. news.walla.co.il
כתוב תגובה ל- בני בנקר
הוא פסק זאת פה אחד,אבל משום
  בני בנקר   22/05/20 15:08
מה,בניגוד למצב של שופטי נתניהו במחוזי,הם לא הכירו את המונח "רק לא ביבי"...יכול להיות ששופטי המחוזי החרוצים,שהתעלמו מפסק דין מחייב של העליון, עסוקים בכתיבת פסק הדין ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
"אמת" היא אמת, בנקר
  שלמה המגיב   22/05/20 16:40
קראתי את המובאה שהצגת , בנקר ולא הבנתי את "הקשר" לנושאים שאליהם התייחסתי בתגובותיי כאן למאמר. נו , מתי טענתי אחרת , ממה שמתואר בכתבה שהוצגה כאן על ידך ? . מעולם לא הבעתי כל דעה , לעניין "המחוייבות" , כן או לא , של נאשם להיות נוכח במשפטו , ובאופן אישי , זה אפילו מביך אותי כאזרח , לראות את נתניהו בסיטואציה הזו , והייתי מעדיף שבימ"ש כן היה פוטר את נתניהו , מלהיות נוכח במשפטו , על פי סיכומים מראש בין התביעה והסניגוריה , וגם היינו מינעים את הקרקס התיקשורתי שעתיד ללות את "הנוכחות" הזו בבימ"ש. במה כתבה הנ"ל סותרת איזה "אמת" שהצגתי ? במה היא סותרת איזו תובנה שלי כאן בתגובותיי ? . וואלה , התגובה הזו כאן שלך , בנקר , כתשובה לתגובה קודמת שלי , היא לא "משהו" , לאדם שמתמקד "בעיפרון המחודד בקלמר" ! . שבת שלום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
11
אנא גברת יקרה, אל תשימי לב
  לגב' בליטנטל   21/05/20 17:42
למגיבים מס' 2 ו-3 וכן למגיב שהגיב לתגובה 1 (הוא זכר ולא נקרה שמתחזה לגולשת בשם שמחה חן פעמים רבות וגם לאחרים). משום ששמאלנים אלה הינם זקנים חסרי מעש, אשר כל עיסוקם הוא להכנס למאמרי ימניים ולזהם אותם ברפש ובצחנה. הדרך הטובה ביותר היא להתעלם. מעבר לזה - המאמר מצויין ונכון.
כתוב תגובה ל- לגב' בליטנטל
12
גיבובי שטויות, בדיה ושנאה
  עובדות מבאסות   22/05/20 12:31
הכותבת אורגת מסכת שקרים ובדיות. האם מבורות, חוסר הבנה מינימלי בעובדות ובתהליכים? חוסר ידע משפטי? או מפאשיזם, התייצבות נאמנה ומעריצת העריץ, המנהיג, החשוב ממנה, זה פאשיזם בהגדרתו. לא עסקינן במנדלבליט, אלא בהגנה על השליט. היי לביבי.
כתוב תגובה ל- עובדות מבאסות
13
מישהו חייב להסביר לניסקורן שהו
  קורןנאוה טבריה   22/05/20 13:08
מישהו חייב להסביר לניסקורן שהוא נבחר להגן על הציבור/ריבון מפני מערכת משפט בררנית הנוהגת איפה ואיפה בין נבחרי העם ומועלת בתפקידה. מערכת שיש לה קבלות בתפירת תיקים לשונאיה וסגירת תיקים למועדפיה. לכן אחד מקורבנותיה התפור, הנשיא ריבלין כינה אותה: "כנופיית שלטון החוק". מישהו חייב להסביר לניסקורן שהוא לא נבחר להגן על מנדלבליט ומעליליו, וגם לא על דיקטטורת הבג''ץ, עליו לדעת שהוא, היועמ''ש,הפרקליט,שופטי עליון והנשיאה חיות וכל הפקידונים - על פי חוק - עובדים אצלנו הריבון/ציבור=ולא להיפך!!! ואם ניסן קורן מפחד ממנדלבליט,סימן שיש לו ממה - ועליו להיתפטר לאלתר!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il