News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 408,406  סלולר - 496,428
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מה צריך לחשוב על נשיא ששם במקום הראשון את טובת עצמו    משטרת ישראל מפריטה בפועל את החקירות    תפיסות היסוד של דינה זילבר    כתמים על מורשתו של יוחנן פאולוס השני    ההיבט הקפיטליסטי של ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
האתגר הפרוסי על הציוויליזציה האנגלו-אמריקנית; מסורת אבירי המסדר הטווטוני; חיזוק המדינה כצו דתי; הגאוניות האינטלקטואלית והצבאית של מלך פרוסיה פרידריך הגדול, צה"ל צבא אנטי אינטלקטואל...
יואב יצחק
יואב יצחק
מידע שהובא ל-News1 פותח צוהר לסודות שהותיר אחד היוצרים הגדולים שקמו בישראל    קישון לא האמין בבנקים בישראל; במקביל רצה להרחיק סודותיו מהרשויות    לכן, משיקוליו הוא, בחר לשמור רכוש עצ...
מקיאוולי. טיעון מבית מדרשו
פרופ' עמיחי כהן
האמנם האליטה האשכנזית-חילונית-בורגנית ניסתה לשמר את מעמדה? בדיקה הגיונית ועובדתית מראה שלטענה זו אין על מה לסמוך    פרק מהספר החדש "מלחמות הבג"ץ"
סימה שיין, רז צימט
סימה שיין, רז צימט
אירן מציבה תנאי סף נוקשים ביותר לחידוש המו"מ, ושיקולים פוליטיים פנימיים ישפיעו גם הם על ההחלטה האם ומתי להידבר עם ארה"ב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
למדו לרבנות וסחטו מיליונים מהמדינה
מאת: עידן יוסף  |  02/11/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עד עכשיו הנאשמים חבשו כיפות
  תמימה   2/11/08 12:37
עד עכשיו נאשמים רבים נהגו לחבוש כיפות כדי לעורר את רחמי בית המשפט. היום למדנו על שוטרים חיילים וסוהרים שהתחזו לרבנים כדי לקבל טובות הנאה. למה לימודי רבנות בכלל מקנים תוספת שכר לשוטר או סוהר? הגיע הזמן להפסיק עם כל השיטה הפסולה הזאת של הגדלת המשכורת על סמך לימודי סרק בקורסים שונים. ישרא-בלוף, כבר אמרנו?
כתוב תגובה ל- תמימה
2
למדו עיתונאות והשמיצו בכף
  רב   2/11/08 14:04
כתוב תגובה ל- רב
3
תוקעים לנו חזק "כוחות הבטחון"
  $   2/11/08 14:11
כמה תלושים.כמה משאבות נפט עובדות נונסטופ על לא תמורה.
צריך להפריט אותנו לדעת.רק ככה נצא מזה
כתוב תגובה ל- $
4
בכירי הרבנים גנבים בחסות התורה
  חילוני אל הדתיים   2/11/08 16:10
כתוב תגובה ל- חילוני אל הדתיים
5
יש לישלול את כל השילומים לדתיי
  די לסחטנות הפולטי   2/11/08 16:24
כתוב תגובה ל- די לסחטנות הפולטי
6
זה מגיע לנו, חוצפנים
  222   2/11/08 17:38
מי שלמד גאוגרפיה זה עשה אותו טוב יותר לצבא?
יש לנו משפחות
כתוב תגובה ל- 222
ל222
  ג132   2/11/08 22:56
שמעת פעם על המילה עבודה?
אני בטוח שלא, כי אתה מבלה את כל החיים שלך באיזה חדר מסכן ומעמיד פנים שאתה לומד תורה, למרות שזה לא יעזור לך בשום דבר בחיים.
כתוב תגובה ל- ג132
7
המונח הנכון גנבו לא סחטו
  בן יהןדה   2/11/08 19:03
מעשים אופיינ ים למימסד הדתי ולציבור החרדי המהווה בית יוצר ובית מדרש לשחיתות השלטונית, כמו ניהול ספרים ותשלום מס במגזר החרדי כמו שוד הקופה הציבורית ע"י פאלנגות מתנחלים פורעי חוק ורבניהם האיטולות הצמודות לעטיני השלטון....
כתוב תגובה ל- בן יהןדה
8
לשם מה תוספת על תאר אם אינו
  דרוש לתפקיד?   2/11/08 19:05
יש לבטל את התוספת על תאר אקדמי אם אינו דרוש לתפקיד. מי שמילא תפקיד מסוים בלא תואר מדוע יש לתת לו אחר זאת תוספת אם קיבל תואר?

זאת כנראה ירושה מהתקופה לפני שהיו מכללות. הלומדים באונבירסיטה היו ברובם 'אנשי שלומנו' מקורבים לממסד השולט אשר חיפש דרכים לתת להם משכורות יותר גבוהות. מאז שיש מכללות מבקשים גם אחרים בצדק שויון וגם הם רוצים תוספת.

הכתבה הביאה לתגובות כאן נגד דתיים - וזה היה צפוי. אבל הכתבה הזאת נראית לא אמינה. לא יעניקו תאר רב למי שאינו ראוי לו. אולי לא למדו את מספר השעות באוניברסיטה אבל ודאי הגיעו לרמה הדרושה בלמודי הקדש לקבל הסמכה.

מי שקיבל הסמכה לרבנות ודאי יש לו ידע והבנה רבים יותר ממי שקיבל תארים מפוקפקים של בוגר ואף דוקטור בנושאים מצחיקים מכל מיני שלוחות של אוניברסיטות זרות.



כתוב תגובה ל- דרוש לתפקיד?
9
עוד דוגמא לפשע "כשר"
  צפוני   2/11/08 19:27
בארצות הבריתפגשנו ,בעבר, יהודים חרדים שהסבירו לנו שלרמות את השלטונות כדי לקבל כסף זו מצווה , לדעתם מותר לגנוב מגויים. כך הם גם מתיחסים אלינו החילוניים. בושה. והמדינה ממשיכה להכנע לסחטנות המפלגות הדתיות.
כתוב תגובה ל- צפוני
10
"אנשי בטחון" זה פשוט שוטרים!!!
  שחיתות במשטרה   2/11/08 20:27
כתוב תגובה ל- שחיתות במשטרה
11
הגנב הכי גדול זה אלוהים
  יוסלה   2/11/08 21:53
וכל השאר סוכנים
כתוב תגובה ל- יוסלה
12
לנכות מידי חודש שליש משכרם
  בועז רמילביץ   3/11/08 02:55
לטובת המדינה תשלומים אלו!שלא ישלמו להם משכורת או פניסיה מלאה בתוך7שנים יוחזר הסכום במלואו!
כתוב תגובה ל- בועז רמילביץ
13
מרמים,גונבים,מדינת היהודים.
  נהינו עם רע!   3/11/08 06:57
כתוב תגובה ל- נהינו עם רע!
14
דת צריכה להיות ברמת התחביב
  אילן, מפגת אור   3/11/08 10:54
מי שרוצה ללמוד לימודים דתיים שיעשה זאת בזמנו החופשי
ומתוך רצון אמיתי, אין שום קשר לתועלת שאדם מביא למערכת וללימודי דת
כתוב תגובה ל- אילן, מפגת אור
15
14 צודק:יש להפריד את הדת מהכסף
  עודד ל.   3/11/08 11:40
דת היא בחירה של אדם, ואין צורך לממן אותה מהכיס של מי שאינו מאמין.

כשם שיש לבטל את מימון אברכי הישיבות, כך אין לממן תוספת לימודים למי שלמד רבנות / כמורה / קאדי / גורו / לאמה / דרגה מתקדמת בסיינטולוגיה.

כתוב תגובה ל- עודד ל.
16
כוחות הבטחון- וככה נראה הבטחון
  טרטיף   3/11/08 14:53
כתוב תגובה ל- טרטיף
17
עוד כמה רבנים כאלו
  מרווין   3/11/08 15:38
אני עזבתי את הצבא בגלל התופעה הזו. עשרות בוגרים חלקם או מרביתם חילוניים ואפילו קיצוני מזה, החלו להופיע עם תארי רב(יורה יורה) כך קוראים לזה. רובם שרתו בתפקידי שרות והחלו להשתכר שכר של קצינים בעלי תואר אקדמי מוכר ורציני.
מי שאשם הם אותם רבנים בניהם שנחשבים גדולים שהעלימן עין, ובחתימת ידם נתנו יד לזה.
בושה להם ובושה לנו שאלו רבנינו.
כתוב תגובה ל- מרווין
18
מעבר לפלילי-דרושה חשיבה מחודשת
  יאיר בן חורין   4/11/08 04:40
האנשים שביצעו את הנ"ל הם פושעים! אבל בואו ונחשוב, מדוע הם פעלו כך? משום שהמשכורות שהם מקבלים מהמדינה,אינם מספיקים למיחיתם.{ואז מתחילות הקומבינות...} "תועיל בטובה",ממשלת ישראל ומישרד האוצר,לקבל לשורותיה אנשים איכותים שיתפקדו כפי שצריך-אז יהיה לנו ביטחון בכל הרמות ,צבא ומישטרה.המדינה תהיה הרבה יותר איכותית,רמת הפשיעה תרד ומילירדים יחסכו. אך אנשים איכותיים עולים כסף-את הכסף הזה חייבים לשלם! המצב שהמדינה הגיע אליה,נובע בין היתר מן הטעם,שמי ששומר עליה,הם ברובם אנשים ברמה נמוכה מאד,שאין להם דרך אחרת להיתפרנס. להזכירכם,היה מבצע לגיוס 1000 שוטרים חדשים,קיבלו תקציב,כמה גויסו?20.זו אינה טעות 20 אנשים,שהיו מתגיסים ממילא.
כתוב תגובה ל- יאיר בן חורין
19
Morons !
  Dr David MILLER   4/11/08 11:05
Ma nishtana halaila haze... What's new ? Someone can be shocked ? It's an old WELL KNOWN reality, the crook dimension of religious brainwashers. The disaster is that instead of learning new methodes of organized crime control, police men "studies" religion. This is the face of our nowadays Israel, because it's not only in the police domain...
כתוב תגובה ל- Dr David MILLER
20
זה הזמן לפוליטיקאי הישר באדם
  אפיקורס חרמן   4/11/08 23:00
טוב שבני בגין הגיע לפוליטיקה.
כאשר אנשים דתיים עוברים עבירות כה חמורות, טוב שאל הפוליטיקה נכנס אדם ישר וצנוע שטרם היה בכנסת במשך מאות שנים.
בני בגין ידוע כאדם הישר ביותר מיום שקמה המדינה ועד היום, וגם הצנוע ביותר שנוסע רק באוטובוסים ציבוריים ואינו מתבייש לרדת אל עמו הסובל בקיץ ואפילו בחורף.
כתוב תגובה ל- אפיקורס חרמן
21
איפה המשטרה שתחקור שוטרים?
  ירון זכאי   5/11/08 13:29
גנבים!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
PRO MIX - תערובות אגוזים עם חלבון גבוה
פיצוחים עם חלבון גבוה [צילום: עמית שטראוס]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |