|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 77/64, הירש ברנבלט נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, משה לנדוי וחיים כהן. 1 במאי 1964
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
היום לפני
מאת: פורומים  |  07/05/2024
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
ההיסטוריה
  נחמיה תנא   9/10/19 10:44
פתגם ישן (הנשמע יותר טוב באידיש)קובע כי "מי שמחזיק את העט כותב לעצמו 'שנה טובה'". תנועת העבודה על גלגוליה השונים, אשר שלטה כאן למן העלייה השנייה ועד למהפך של 1977, כתבה את ההיסטוריה של ארץ ישראל, ובאותה הזדמנות גם את הצ'קים מן הכספים אשר זרמו מיהדות הגולה (ומאוחר יותר גם ממשלם המסים הישראלי). כך נשתכחו בני המושבות אשר הקימו את החקלאות העברית עשרות שנים לפני הקיבוצים והמושבים, אנשי היוזמה הפרטית אשר הקימו כאן ענפי בנייה, תעשייה, מסחר ובנקאות. וגם כל מי שלחמו למען המדינה והעם היהודי בארץ ובגולה, ולא השתייכו לאנ"ש.
כתוב תגובה ל- נחמיה תנא
+
נתניהו מתנתק......
  papa   10/08/18 11:14
זה לא היה ב 2005 ??
כתוב תגובה ל- papa
+
פשוט תענוג לקרא את התגובות פה.
  לבני   18/12/17 18:24
איזה כיף, פשוט נפלא לראות לאן הגיע השיח הלאומי כאן, את השנאה, את הקוטביות, את ההתחשבנויות על "דפקו אותי,"אתם לא עשיתם כלום", ב"הם לא עשו כלום"," אלה בכלל בוגדים"," ההם בגדו".... פשוט נפלא... ואני אומר דבר אחד בלבד, האוייבים שלנו לא צריכים להתאמץ, לא צריכים לעשות שום כלום מלבד לשבת בשקט מהצד ולהמתין.... לא עוד הרבה.... רק לחכות קצת... עם שאיבד את דרכו!
כתוב תגובה ל- לבני
-  שהשפה נשארה אותו הדבר ואפילו
  מצחיק ועצוב   2/10/21 15:51
השיח הפך למכוער יותר. עם ישראל העם הנבחר? בעם בושה
כתוב תגובה ל- מצחיק ועצוב
-  לצערי את צודקת
  שמואל א'   10/12/19 11:37
ממש מזעזע איך משמיצים זה את זה. מה שכתבת נכון מאד: "האוייבים שלנו לא צריכים להתאמץ, לא צריכים לעשות שום כלום מלבד לשבת בשקט מהצד ולהמתין.... לא עוד הרבה.... רק לחכות קצת... עם שאיבד את דרכו! "
כתוב תגובה ל- שמואל א'
+
לא נשכח איך ההגנה ומפאי הפריעו
  שבץ חלובה (2)   5/01/16 08:53
לאצ"ל וללח"י לכבוש את יפו ואיך תקעו להם את הסכין בגב יחד עם האנגלים. עהיום ההגנה וצאצאיה מנכסים לעצמם את הכיבוש תוך כדי מזעור חלקם של המחתרות. זה מזכיר לי את מרד גטו וורשה שגם שם היו שתי מרידות אחת של הסמול מפ"ם שומר צעיר ברשותו של אנילביץ הי"ד והשני ברשותו של מנהיג בית"ר הוורשאי. עד היום בכל הספרים כתוב שרק אנילביץ לחם בראש אנשיו בעוד שאת מנהיג בית"ר בכלל לא מזכירים כאילו לא היה בכלל....למה? כי כל סיפרי הלימוד וההיסטוריה הודפסו בבית ברל מרכז התעמולה של מפא"י לדורותיה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה (2)
-  מלחמות היהודים. כל כך חבל.
  אורנה רב-הון   21/03/20 09:30
כתוב תגובה ל- אורנה רב-הון
-  לשבץ חלובה..
  הגוי..   3/01/20 14:30
חלקן של המחתרות לא היה גדול כפי רצונך שיהיה..ההיסטוריה מלמדת שללא ההגנה והפלמ"ח המחתרות לא היו מצליחות כפי שהצליחו ומדינת ישראל ללא הפלמ"ח וההגנה פשוט לא היתה קמה ולך לא היה היום מה לכתוב. גם למילשטיין לא היה היום מה לכתוב. ככה שבניחותא ממך בבקשה..ההגנה והפלמ"ח היו מסתדרים עם מדינות ערב גם ללא המחתרות. המחתרות אצ"ל ולח"י ללא ההגנה לא וזאת עובדה היסטורית אז די לקשקש בסירים בבקשה..גם למחתרות היו הצלחות, אלא שהצלחות אלה לא היו צבאיות ובטח לא אסטרטגיות, כך שכבודן במקומם מונח ואין צורך להאדיר הצלחות אלה לקנה מידה אסטרטגי. ליפו לא היתה כל משמעות כזאת בעוד הלוחמה העיקרית היתה על אזור אשקלון והדרום ככלל וירושלים והצפון ואת ערביי יפו אפשר היה לגרש גם אחרי הכל כאשר גבולות המדינה הרחק מיפו במזרת, בדרום ובצפון.. יללה, חבל על הדיבורים. למחתרות לא היה כח להחזיק את המדינה שלא לדבר על להרחיב את גבולותיה.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  ממליץ לך לחפש מסמכים
  במבה   1/10/21 03:06
בריטיים שבהם תיארו הבריטים כמה עולה להם הטרור בארץ בכסף וחיי אדם ומכאן ההמלצה לסיים את המנדט. אין ספק שהפעולות שלהם היו יותרמשמעותיות משחושבים.
כתוב תגובה ל- במבה
-  SHAVATZ V'SHACHRER ET A'ATAR
  DAIIIIIIIIIIIIIII   13/06/19 22:02
MI'NOCHECHUTCHA A'KFUYA V'HAGLGECHA A'CHOLANIYIM A'OFYANIYIM LE'ZAKEN SENILI SHE'KEMOTCHA
כתוב תגובה ל- DAIIIIIIIIIIIIIII
-  גם בתנך יעקב צדיק והאמת
  משיח/ה   8/05/19 12:33
והאמת עשיו היה צדיק גם בנו איוב ונכדו אליפז היו צדיקים גדולים. ואילו יעקב היה תכמן וגנב והילדים שלו אלימים ורוצחים. צאצאיו של עשיו, האדומים,כולם התגיירו. הורדוס היה צאצא של מתגייריםוהיה מלך בישראל. הרבנים הארורים עוללו לו מה ששמואל עולל לשאול המלך. שמואל גרם למלחמת אחים בין עשרת השבטים בראשות שאול המלךשהה "משכמו ומעלה" לבין שבט יהודה ולוי וחלק משבט שמעון דוד היה בסך הכל פרחח ראש כנופיה של 400 פושטקים ועבריינים. והתוצאה עשרת השבטים נפרדו משבט יהודה. ואחרי שיצאו לגלות לא רצו לחזור בשיבת ציון להיות תחת שלטון שבט יהודה וכך אבדו לנו 85% מעם ישראל ונשארו לנו רק המיץ של הזבל. האצ"ל עם בגין באו באוניה שלמה של נשק ולא רצו למסור אותה לצבא משותף לצה"ל אלא לצבא פרטי של עצמם. ואת הכתם הזה אי אפשר למחוק. כל יתר הסיפורים בטלים בשישים.
כתוב תגובה ל- משיח/ה
-  הפרכה
  צדק   25/01/20 20:25
"האדומים,כולם התגיירו" מדוע אם רימו את אבותיך האדומים האדומים מסתפחים לרמאים ולגנבים ? כנראה אמת אחרת - קומץ קטן של חסידי אומות העולם מתגיירים וכל האחרים בכל שבעים האומות מכים ביהודים.
כתוב תגובה ל- צדק
-  נו ? מה זה קשור לכאן
  זהר   14/01/19 09:38
יללן אוטומטי תגיד מה זה קשור. יש כאן סיפור מורשת קרב הוא אמיתי , בגללו ובעקבותיו הקימו את סיירת מטכ"ל אז תצדיע ללוחם הזה אורי אילן מקיבות השומר הצעיר ותקטין את הבכי הפרטי.
כתוב תגובה ל- זהר
-  הם היו ממש בדיחה עד קום המדינה
  בוגו בוגו   15/07/18 01:43
מי אלו היו בכלל? חבורת שודדי בנקים ולמען הקמת מדינת ישראל הם לא פעלו רבות. מספיק כבר עם האגדות שהם מספרים לציבור.
כתוב תגובה ל- בוגו בוגו
-  מן המפורסמות שמפא"י שיכתבה כאן
  קורןנאוה טבריה   8/03/17 10:28
היסטורית של חצאי אמיתות במקרה הטוב.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  נאוה, למה לא תספרי לקוראים
  רב שוטר מטבריה   18/11/17 14:10
על מה נפתח לך תיק פלילי לפני שנים אחדות, כי זה מסביר רבות מהתגובות ההזויות שלך.
כתוב תגובה ל- רב שוטר מטבריה
-  גם לגבי פעולות הצלה בהונגריה
  במבה   28/02/17 04:36
האדירו את פעלו של קסטנר והשכיחו את האחרים שעשו הרבה יותר ממנו כמו: קראוס שפעל עם לוץ וולנברג..
כתוב תגובה ל- במבה
-  חירות ווארשה
  זליג בוזגלו   24/03/16 18:41
להגיד בית"ר וורשה אמיתי כמו להגיד בית"ר ג'לג'וליה. היה דבר כזה?
כתוב תגובה ל- זליג בוזגלו
-  שבץ חלופה לא שוכחים שבגין
  חלבה משובצת   25/02/16 20:24
יו"ר ביתר בפולין נכנס לבנק בוילנה ומשך את כל כספי ביתר וברח עם משפחתו מפולין כשהשאיר את חניכי ביתר מופקרים לגורלם לא שוכחים שמרדכי אנילביץ יחד עם אנטק צוקרמן שיכלו להמלט בחרו עם שאר אנשי השומר הצעיר לחזור לוורשה לגטו ושם במשך 42 יום נתנו להיטלר מתנת יום הולדת שלא שכח חחח הנאצים רצו לנקות את הגטו ביום 1 מתנת יום הולדת להיטלר לא שוכחים שההגנה כאן הקימה מדינה בזמן שהאצל והלחי היו עסוקים בלקשקש עצמם לדעת ולא היו יכולים לכבוש את יצרם לקפה ועוגות בזמן שעשרות אלפי חברי ההגנה נלחמו על הקמת המדינה כמו שלא שוכחים כשקמה המדינה וצהל הוקם בגין פתאום נהיה גיבור וכנגד ההסכמים שהתחייב עליהם לבן גוריון הוא הבריח כמו החמאס אוניית נשק עם מעפילים עליה כמגן אנושי אנשיו על האוניה תקפו אוניית חיל הים כשנתבקשו לעצור ועל החוף אנשיו רצחו 3 חיילי צהל 2 בכפר ויתקין ואחד מחוץ למטה ההגנה בתל אביב
כתוב תגובה ל- חלבה משובצת
-  למשובצת - שקרים אינם עולים כסף
  חן45   29/12/19 19:19
כל הטיעונים שלך הם עורבא םרח פרי דמיונך שטוף השתן
כתוב תגובה ל- חן45
-  אל תשכח שאלטלנה היתה אנית
  שבץ חלובה   19/04/19 08:27
מעפילים ניצולי שואה שרבין רצח אותם בדם קר וירה בהם בעודם במים...ואחר כך עוד התפאר בזה איך טווח בהם כמו שיורים בברווזים. לא נשכח ולא נסלח...תגידו האם רבין הרג בימי חייו כחייל קרבי אפילו אויב ערבי אחד? יהודים לעומת זאת הוא הרג עד בלי די.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  שילמדו זאת בספרי ההיסטוריה
  מושיקו   13/09/16 09:37
אצל ולחי ממש כנופיות שכל פעולותיהן בטלות בשישים. ובגין שרצה להקים פלנגות ניסח לבנון נחשב למרבה האירוניה סוג של גיבור. צחוק ממש מהעבודה!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- מושיקו
-  מעניין מי כתב את ספרי ההיסטורי
  שאתה ממליץ עליהם   22/10/17 11:03
כתוב תגובה ל- שאתה ממליץ עליהם
-  לך תקרא "דגלים מעל הגטו"
  tiqvab@yahoo.com   20/06/16 13:24
של ארנס אם אתה באמת רוצה לגעת מה קרה בגטו ורשה או לחלופין לקרוא מה שאמר המפקד הגרמני שטורם שפיקד על ריכוי המרד. שם יגידו לך מי נלחם בגטו וורשה יותר מכול וזה לא היה ממילא 18 שם ישב אנילביץ. שלא לדבר שבכתבי ההסטוריה פרנקל לא מוזכר וגם לא הבונדיסטים שנלחמו אבל הס מלהזכיר. למה? הם לא היו יהודים? הם לא נלחמו? צוקרמן בכלל לא היה בגטו. הוא היה בצד הארי יחד עם לובטקין.
כתוב תגובה ל- tiqvab@yahoo.com
-  אתה שקרן מדופלם. היית שם
  שבץ חלובה   3/04/16 07:00
בכלל או שקראת את כל זה בפרסומים של מפא"י מבית ברל בית היוצר לשקרים מיפלגתיים שלהם? בגין. היה חייל של צבא אנדרס ונילחם בגבורה בקרב סטלינגרד קיבל מדליות ורק אחר כך הגיעלארץ ישראל ואז פרש והצטרף לכוחות המחץ של בית"ר שלחמו כאן באנגלים ובהגנה שהסגירה לוחמי מחתרות לידי הצורר האנגלי. לא שכחנו את המרגל והבוגד טדי קולק חברות של שימון פיירס שהיה מרגל אנגלי בעל תיק בריגול האנגלי.על טדי המרגל יש איצטדיון על שמו בירושלים ככרות ורחובות וגם קיבל פרס ישראל ועד היום לא שלו לו את הפרס למות שהאנגלים פירסמו את עובדת היותו מרגל שלהם. ואני שואל איפה ביבי? למה הוא לא דואג לשהדיח אותו ממעמדו ולערוך לו משפט היסטורי? למה עד היום מחפשים מי רצח את ארלוזורוב אבל לא מחפשים את מי שאשם ברציחתו של הקצין המהנדס טוביאנסקי? אם טדי קולק היה מרגל ב 1948 אז למה הוציאו להורג את טוביאנסקי רק כדי להציל את טדי בן טיפוחיו של בן גוריון הבולשביק? היום כ 70 שנים אחרי כל המאורעות כולם כבר מתו ומה שנשאר אלה רק הארכיונים שכולם בידי מפא"י וכולם נכתבו בידי אנ"ש לפי פקודה שבאה מלמעלה. לימין לא היו ארכיונים וגם לא היה להם כסף לממן את תעשית השקרים ששולטת עד היום בחיינו למרות שהליכוד הצולע מנהל את הממשלה. הליכוד שבגד במורשת ז"בוטינסקי מנהל את השחיתויות של היום של ההווה ומשאיר את תעשית השקרים ההיסטוריים לצאצאי מפא"י. אם תלמיד לתורת ההיסטוריה רוצה ללמוד מה קרה כאן בשנות ה 40 תמיד יוכל למצוא תשובה בארכיונים של בין ברל או הסוכנות. הארכיונים האלה נעולים על סוגר ובריח ונשמרים כאילו היו הזה של בנק אנגליה או הזהב של פורט נוקס. רק אלה שקיבלו אישור בטחוני שהם מאנ"ש יכולים לעיין בהם. אורי מילשטיין כבר לא יכול להציץ בהם כי הוא לא מאנ"ש. תעשית השקר הגדול של מה שקרה כאן בשנות ה 40 שולטת בחיינו ומצמיחה לנו דורות חדשים של כאלה אין להם מוסג ושל כאלה שמרמינים שמפא"י הקימה את המדינה ואצ"ל ולחי ר הפריעו להם לעשות את העבודה. בשבילם פיירס הקים את המדינה ובגין רק הפריע לו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  שבץ אתה בור ועם הארץ
  שמץ חלודה   22/12/17 14:44
צבא אנדרס לא לחם לצד הצבא האדום כי שיקורסקי לא הסכים. הם הועברו דרך פרס למזרח התיכון וכאן שיתפו פעולה עם האנגלים.
כתוב תגובה ל- שמץ חלודה
-  אמר שמיר הגדול שלמען א"י מותר
  שבץ חלובה   23/09/19 08:35
לשקר לבלף ולעוות את המציאות.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  אתה מעוות את העובדות
  המדייק   10/12/17 12:21
בגין ברח מפני הנאצים לתוך ברה"מ. בכתבי הזכרון של העוזר שלו קדישאי, שברח יחד אתו, כתוב שהם לקחו אתם את כספי תנועת בית"ר. הרוסים אסרו אותם וכלאו אותם בגולאג בסיביר. התנאים שם היו קשים ואנשים מתו מקור וממחלות. קרוב משפחתי שהיה אסיר שם מאותן סיבות סיפר כי בגין וקדישאי נהנו מכספם ולא חלקו את פיתם עם אסירים אחרים. כמו אזרחי פולין אחרים הם התנדבו לצבא אנדרס והועברו דרך פרס לעיראק. עברו שם טירונות ויועדו ללחימה באירופה. הם עברו דרך פלסטינה/א"י וכאן נזכר בגין שיש לו מצב לב בעייתי והצליח להשתחרר מהשירות עקב כושר רפואי לקוי. ממילא, בגין לא לחם בסטלינגראד. למעשה בתקופת מלחמת העולם הוא לא לחם בכלל.
כתוב תגובה ל- המדייק
-  על אלטלנה רבין ניסה לרצוח את ב
  צחי יפהר   30/08/17 04:21
בגין ובמקם את בגין הוא רצח בדם קר בירי בגבם של פצועי אלטלנה וזאת האמת היחידה וכל השאר שקרי מפא"י
כתוב תגובה ל- צחי יפהר
-  המשעשע הוא שאתה רוצה לזכור
  פלמח צובא   8/01/16 15:53
משהו שלא היה האצל והלחי היו אירגונים קיקיונים שמזכירים את המחתרת הצרפתית שבסוף המלחמה התחילו להמציא סיפורי גבורה שלא קרו ואל תשכח בלי הפלמח לא היתה קמה מדינה והמדינה קמה בלי עזרה מהאצל והלחי שלכם והסיבה שמרדכי אנילביץ זכור כגיבור כי הוא נשאר בפולין ונלחם עד הכדור האחרון בגטו וורשה להבדיל ממנחם מנדל ביגין שלכם שברח כן ברח אז תנו לעצמכם בימין טפיחה על השכם ומדליה וזכרו המדליה היא בעבור המהירות שברחתם
כתוב תגובה ל- פלמח צובא
-  הפלמ"ח + שקרים
  יעקב פלסטינאי   13/02/17 11:53
בציזבטים הפלמח היו גאוני הדור פרט לגנבת תרנגולות בקבוצים הפלמח לא עשה האומה רקב נזקים החל מהסירה עם הכ"ג לאחרנ מכן לטרון שהקריבו את העולים החדשים ולא נשכח את המשאיות העמוסות שלא יצאו מירושלים אלא כאשר הקבוצים היו מוכנים לקבל את השלל כמו כן אנחנו זוכרים מי הלשין על אנשי ניל"י ודאג לספר סיפורים על יוני דואר שלא היו ולא נבראו
כתוב תגובה ל- יעקב פלסטינאי
-  חצאי אמת
  עובר אורח   22/09/19 18:40
היוזמה והתכנון והפיקוד על הסירה ללבנון עם 23 אנשי פלמח היא של הבריטים... גם מפקד הסירה (הכ"ד) היה קצין מודיעין בריטי.
כתוב תגובה ל- עובר אורח
-  מנין בגין ברח בדיוק ומתי
  שמאלן אנלפאבטי רגיל   9/08/16 00:42
כתוב תגובה ל- שמאלן אנלפאבטי רגיל
-  הבורות תמיד היתה מפלטו של
  השמאלן   9/08/16 00:34
לך ולמד כמה פעולות נגד הבריטים ביצעו הלחי והאצל וכמה הפלמח, ובגלל מי הבריטים עזבו את הארץ (עפ דבריהם לפחות...) אין לי טענות לפלמח שלחמו בעוז (בסוף) אבל להגיד שהאצל והלחי זניחים וקיקיוניים זו דרכו של השמאלן שבעצמו בור ועם הארץ וחושב שגם האחרים כאלה
כתוב תגובה ל- השמאלן
-  מנהיגי השומר הצעיר בגדו בחייקה
  ב_שמואל   18/02/16 21:19
אתה מדגים יפה את השיטה הנבזית של התעמולה הבולשוויקית. כשאתה כותב על בגין ש"ברח" מהשואה, אתה דומה לטובל ושרץ בידו, שהרי חייקה גרוסמן זעמה על בגידת מנהיגיה מהשומר הצעיר שהשאירו אותה - נערה צעירה - להנהיג את השומר הצעיר וברחו לכל הרוחות. אז אנא, לפחות אל תטיל את הפרשותיך בתוך החדר בו אתה לן.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
-  מה שייך הפלמ"ח למרד גטו וורשה?
  שבץ חלובה   14/02/16 16:54
אני טוען בחיטים ואתה עונה לי בשעורים. דיברתי על עגבניות ואת משיב לי על מלפפונים. מרד גטו וורשה היה מבוסס על שתי מרידות נפרדות המרד הסמולני של השמו"צ והמרד של הבית"רים. מפא"י קברה עמוק באדמה את המרד הבית"רי כאילו לא היה והבליטה את המרד של הסמול והשמו"צ בהנהגת אנילביץ הי"ד. מה זה שייך למי הקים את המדינה? ובגלל מי לא כבשנו את ירושלים העתיקה? ומי אחראי על הבכיה לדורות? ומי הטביע את אלטלנה על כל הנשק שהיה בה ושיכול היה להציל את הצבא שלנו מהפסדים? השלטון היה בידי מפא"י וב"ג אבל את העבודה עשו חיילי האצ"ל. אני זוכר שאנשי מפא"י סרבו לקבור את חיילינו בבתי קברות צבאיים וזרקו את גוויות הנופלים לקבר אחים ללא סימונים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
יהודים, עוד הזדמנות פז:
  חלובה ברזני   22/02/17 15:41
איזכור קטן ונוסטלגי שמדליק את לבבות היהודים לניגוח, ויכוח, פלגנות ויריבות. אח, איזה עם נפלא שלא מפספס הזדמנות להתנצחות. עם, בניחוח של פעם...
כתוב תגובה ל- חלובה ברזני
+
ב 1948 לא כבשנו את לטרון אבל
  שבץ חלובה   27/05/16 08:19
ב 67 תפסנו אותה בלי קרב אחרי שהופקרה על ידי הליגיון. זה לא ברור לי למה? נכון שב 67 היא ככר לא היתה חשובה בשבילם כי ניצחנו בכל החזיתיות אבל הם עזבו את המצודה ישר על ההתחלה. שיטת הלוחמה השתנתה. אז מצודות שיחקו תפקיד והיום שדה הקרב עבר לתנועה ולשיריון. סתם מצודה היום זה בית קברות לצבא שמגן עליה. לחשוב היום על כל ההרוגי שנהרגו על הנסינות לכיבוש לטרון וזה כולל גם את אריק שרון שניפצע קשה בהסתערות וסג"מ מודעי גרר אותו על גבו למטה והציל את החייו.ככה למדנו שמודעי שבערוב ימיו זלזלו בו היה בעצם גיבור מלחמה שהציל חבר שלו תחת אש לאור היום.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  לא מודעי הוא זה שסחב את אריק
  דב בינדר   8/05/17 22:40
מי שסחב את אריק שרון על הגב 4 קילומטרים כשנפצע בקרב לטרון היה חייל מחטיבה 4 שהיה תושב רעננה והכיר את אריק שרון מילדות כי כפר מל"ל הוא סמוך לרעננה,זה היה לולקה בן צבי בנו של זבולון בן צבי מותיקי רעננה,לולקה היה שחקן כדורגל בהפועל רעננה ונהג משאית כמו אביו זבולון וסיפר שהצליח לסחוב אותו כי אריק אז היה רזה.מודעי קיבל אותו יותר מאוחר מלולקה ביער הרצל בחולדה ופינה אותו כבר ברכב לבית החולים.
כתוב תגובה ל- דב בינדר
-  אכן דוב אבל ללולקה לא היו
  שמצוץ חלומבה   16/01/19 17:08
יחסי ציבור ואילו למודעי היו גם גם היו וזה מה שנחרט בהיסטוריה. ככה זה בשר תותחים אוכל את החרה והפוליטקאים/קצינים מקבלים את המדליות.
כתוב תגובה ל- שמצוץ חלומבה
+
רק בגלל שהיה מרוקאי שחור קיבל
  שבץ חלובה   12/02/16 16:20
צל"ש נחות במקום לקבל את אות הגבורה. באמריקה הוא כבר ממזמן היה מקבל את ה medal of honor שלו. חולירות כל אלה שקיפחו אותו בשל מוצאו וחולירות הם כל העסקנים המרוקאים שלא שמרו על זכויותיו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  אין לך מושג
  אורי פ   14/02/16 11:55
בשנת 1954 צל"ש הרמטכל היה האיתור הגבוה ביותר. אח"כ הנהיגו איתור ים אחרים, נוספים. איתור המופת הוא הגבוה ביותר הניתן ולגבורה שלא בשדה הקרב. לא המוצא קובע צהל הוא עיוור צבעים כך מתבטאים קצינים בכירים לא אשכנזים .
כתוב תגובה ל- אורי פ
-  קשקשן לך תלמד היסטוריה
  שבץ חלובה   12/05/16 07:12
עיטור הגבורה כבר חולק ל 12 לוחמים ב 1949 עם בסיום מלחחת השחרור. כל שבזמן שמאיר אלבז קפץ על הרמון והתאבד הוא כבר היה קיים כמה שנים טובות . אם אלבז היה אשכנזי לבן אז הוא היה מקבל את זה אבל בגלל שהיה מרוקאי שחור הדם שלו נחשב זול יותר ובלתי ראוי....
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  קשקשן לך תלמד היסטוריה
  שבץ חלובה   12/05/16 07:12
עיטור הגבורה כבר חולק ל 12 לוחמים ב 1949 עם בסיום מלחחת השחרור. כל שבזמן שמאיר אלבז קפץ על הרמון והתאבד הוא כבר היה קיים כמה שנים טובות . אם אלבז היה אשכנזי לבן אז הוא היה מקבל את זה אבל בגלל שהיה מרוקאי שחור הדם שלו נחשב זול יותר ובלתי ראוי....
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
לא נשכח איך אנשי ההגנה ומפא"י
  שבץ חלובה   4/01/16 14:11
תקעו סכין בוגדנית בגבם של לוחמי האצ"ל ולח"י תוך כדי לחימה והסגירו אותם לאנגלים וככה למנוע מהם את סיום כיבוש יפו על מנת שכל הכיבוש ייוחס להגנה ולא לאצ"ל. עד היום הם טוענים שההגנה היא שכבשה את יפו ולא האצ"ל והלח"י. אבל אנו הלוחמיחם שכשנו וראינו מה קרה שם יודעים את האמת על בגידת הגנה הסזוניסטית.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
סטלן וגזען
  יהודי אמתי   9/10/15 02:53
למי שלא יודע נפתלי הרץ היה אדם סטלן שטייל בחצי עולם וגם כתב שיר על עולי תימן בו הוא מבזה אותם מכיוון שלא היו יהודים נאורים ומשכילים כמותו ורוב חייו הוא נשרך אחרי עשיר אנגלי שמימן אותו ממש "גוואה ציונית"...ראו בויקפדיה
כתוב תגובה ל- יהודי אמתי
-  אתה טרול אמיתי
  שוחר-שלום   17/10/15 18:17
בנוגע ליהדות? יהודי אמיתי לא שונא ולא נוטר.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
+
נעלמו 1.5 מיליון ארמנים אז מי
  שבץ חלובה   24/04/15 17:03
העלים אותם. אין רישומי הגירה על מספר כזה באף ארץ. האם הארץ בלעה אותם כפי /בלעה את הילדים שהלכו אחרי החלילן מהמלין? בעיתץ הארמנים כבר ידועה כ 100 שנים ישר עם הוצצרה. יש עדויות וצילומים מהתקופה והכל ידוע . כולם יודעין מה קרה להם ומי ביצע את רצח העם הזה חוץ מעם הרוצחיןם שטומן את ראשו בחול ומסרב להודות ולקחת אחריות על הפשע הנורא שהווה אפילוג לשואת יהודי אירופה. היטלר עצמו הודה ששואת הארמנים נתנו לו את הכח לבצע את שואת היהודים אבל ביעילות פי 4 יותר גדולה. הטורקים כבר תופסים את העולם כבר קרוב ל 100 שנים בביצים ולא נותנים לאף אחד לספר את האמת. היום אין כבר אשמים ברמה האישית כי כל המעורבים בפשע כבר מתו. מה שנשאר זה לקחת אחריות ולשלם פיצויים למשפחות. אם כל משפחה תקבל 1 מיליון דולר אז טריליון וחצי דולרים יכסו את הנזק וישימו קץ לפרשה. אם לטורקים אין כסף אז שימכרו חתיכות מארצם כדי לממן את הפיצויים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  ומי היה הקצין היהודי, דאז?
  ביננו   1/01/16 23:58
שלמעשה היה , שר הביטחון הראשון , מלפני 1914
כתוב תגובה ל- ביננו
-  רוסים וגרמנים פולשים לגרמניה
  ראיס-פוטין-טיל400   1/09/15 21:10
מישהו נרדם בשמירה?
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
-  והיום רוסיה לא פלשה לאוקראינה?
  מ.אלקרייאף   13/03/16 09:54
גם לאחר מלחמת העולם השניה..מדינות ממשכות לפלוש ולכבוש...טורקיה פלשה לקפריסין ומחזיקה במחצית האי עד היום..והיא עדיין חברה ב נאט"ו..לא עונש ולא סנקציות..רוסיה פלשה לגרוזיה ..סיפחה חלקים מאוקראינה..וכובשת חלקים ללא סיפוח..מי שהוא עושה דבר ? סנקציות שקריות זו התוצאה ! רוסיה עושה בסוריה ככל העולה ברוחה ..איש לא מהין להתערב..טורקיה עסוקה ברצח העם הכורדי ללא לאות ..לאף אחד לא יכפת..מה שמעניין את העולם זה היהודים ישראל והעם המלאכותי..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
-  צודק במאה אחוז
  ירדנה   19/08/15 07:01
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  שבץ
  urixo   18/08/15 22:25
כל העמים הרגו אחרים .רק הרוסים אהבו אותנו ונתנו לנו לחיות לברוח וללחום. תודה לך החבר סטאלין. תחי החברה ברית המועצות. נא לא לישכוח ...רוזבלט מס 3 אחרי היטלר והימלר.
כתוב תגובה ל- urixo
-  תגיד יא אהבל אתה באמת מתכוון
  שבץ חלובה   7/09/15 13:34
למה שאתה כותב? אני לא מכיר אותך אבל זה עתה גיליתי עוד טמבל אחד ששייך לצערי לעם ישראל....צר לי שאני ואתה שייכים לאותה מדינה ולאותו העם....מצידי אתה יכול לחזור בתשובה ולהתחרד...הגיע הזמן שתדע שסטלין היה שונא יהודים גדול וזה שניצלו יהודים ששהו ברוסיה היה בלי כוונה מצידו. זה סתם היה מוצר לוואי של הנצחון הרוסי על הגרמנים. אם הגרמנים היו למשל פולשים לרוסיה רק כדי לרצוח יהודים הוא היה מסגיר אותם לידם בלי שום נקיפות מצפון....הנצחון הרוסי במלחמה האפיל על פשעיו האיומים של טובריש סטלין והוא עשה קפיטל מהנצחון הזה ואחר כך המשיך לרצוח את בני עמו כולל גם יהודים םחפים מפשע..
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  פרוטוקול משיחה בין סטאלין לרוז
  ראיס-פוטין-טיל400   1/09/15 21:17
רוזוולטה לסטלין-טוברישט סטלין מה נעשה עם היהודים האלה... סטאלין:איזה אוורייה(יהודים)? רוזוולטה:שהיטלר התרשל והשאיר לנו כאן... סטאלין:יש לי בעיות עם יהודים(אווראייה) משלי... רוזוולטה: מה עם היהודים שלך? סטלין: נתתי להם ארץ במזרח קרוב לסין ומנג'וריה-בירובידג'אן,אבל הם רק מסחר ורמאות... רוזוולטה: יש לך פתרון? סטלין: נשלח אותם לפלסטינה אל האנגלים ,מנדט ופלסטינאים שם. רוזוולטה:קל לך לומר נשלח,לי יש5 מיליון "מזה"-רק צרות...
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
-  1 מליון דולר למשפחה?!
  וינטר הניה   4/06/15 17:26
איך לך, כנראה, מושג לפי איזה עקרון פיצתה גרמניה את שרידי השואה. הניצולים, לא קבלו פיצוי בגין השמדת משפחותיהם. מדינת ישראל היא שלקחה את הפיצוי והשתמשה בו לצרכיה דאז, ובודאי לא בסכומים בהם נקבת.
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
-  הירשזונות וביבי עשו קרנוול וממ
  ראיס-פוטין-טיל400   27/07/15 12:32
- "פתרון סופי טבעי" ?המצאה של גאון עם IQ 180...משלנו. ישראל פרי ונחום גולדמן-פרקורסורים...
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
-  אני לא אשם שד"ר גולדמן מכר
  שבץ חלובה   19/06/15 20:23
את קרבנות השואה בהסכם השילומים תמורת שוחד כבד שהקנצלר אדנאואר הפקיד לחשבונו בבנקים בשוייץ. בן גוריון סמך עליו אבל המניאק הזקן הזה הוליך אותו שולל....לא פלא שבגין התנגד אז ב 1952 להסכם השילומים כי כבר אז הבין שמכרו אותנו בנזיד עדשים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  ממש לא נכון מר שבץ חלובה
  ישראלי זועם   12/08/16 00:10
הכל מעורבב אצלך בראש
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
-  יש הוכחות לדברים שאתה כותב ?
  נימו   18/10/15 04:31
כתוב תגובה ל- נימו
-  אם שאלתך מופנית אלי אז כן!
  הגוי..   12/01/16 14:04
בהסכמי קמפ-דייביד נקבע כי הסכסוך הפלסטיני ישראלי הוא מקור המלחמות בין מדינות ערב ולנו היות ולהם אין (אז), הכרה בעוד לנו יש והם אכן קיבלו הכרה ביו לאומית. אותו כנ"ל בעניין מדינה-אוטונומיה פלסטינית שתקום (אז), בתוך 10 שנים מחתימת ההסכם הוא הסכם קמפ-דיביד. עברו 10 שנים ופרצה האינטיפאדה ובאה ההכרה וחלקית האוטונומיה אותם התחייב בגין שחייב כל ממשלה שתקום או קמה אחריו, מה שאילץ את שמיר לחתום על הסכם מדריד קודם להסכם אוסלו שגם הוא המשך לקיום הסכמי קמפ-דיביד עליהם חתום בגין..לרבין כמו לשמיר פשוט לא היתה ברירה אלה למלא צעד אחר צעד את הסכמי קמפ-דיביד עליהם חתם בגין באישור הממשלה והכנסת כאשר רבין היה עדיין שגריר ישראל בארהב. היום, גם נתניהו מחויב לאותם הסכמים ובין אם ירצה או לא יחתום גם הוא על ההסכם הבא שהוא נסיגה מלאה מיהודה ושומרון ומדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל. אם לא יחתום, הממשלה הבאה אחריו תעשה זאת כי הסכמים חתומים יש לכבד וכי ארהב בתור אפוטרופוס על הסכמים אלה שנערכו בארצם ונשיאם גם חתום עליהם, בעוד ארהב מחזיקה אותנו בביצים ומתמרנת בנו ובפלסטינים כחפצה וגם זאת עובדה. כעת, כבודו מבין מאיכן צומחות הרגליים? אם לא, אז הן צומחות מהתחת וזה מה יש כאשר חושבים מהתחת לפני שחותמים וחותמים הסכמים כי התחת חושב רק על כיסא ולא חשוב לתחת אם זה כיסא בבית כיסא או כיסא ראש הממשלה שזקוק גם הוא לבית כיסא, העיקר שיהיה לתחת על מה לשבת..תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  אפנה את הצד השני אליך כעו"ד
  מקבל את עמדתם אבל   9/08/16 10:34
מתבסס על חצאי אמיתות , שקרים ותעמולה. יהיה קל לקסח לכם את הצורה
כתוב תגובה ל- מקבל את עמדתם אבל
-  בגין התנגד בגלל
  הגוי..   4/09/15 12:32
"כבוד הקצין הפולני". כשקצין פולני בא לזונה ואחרי הכל היא שואלת מה עם הכסף? הקצין הפולני משיב, כי קצין פולני לעולם לא לוקח כסף מזונה. אז בנגוריון היה סרסור פולני והקצינים הפולנים שהכריזו חרם על תוצרת גרמניה נוסעים במרצדס והעם באוטובוסים של מאן שבעשן מנועי מאן מרצדס ואודי DKV חנקו למוות יהודים ולא רק, במשאיות סגורות.. תתעורר, שבץ חלובה תתעורר. יהודים? אין עם כזה. יהודים זאת פלסיפיקציה נוצרית שהותירה פחות משמינית האחוז (פחות מ 0.8%), מעם ישראל בחיים כ 2000 שנה לפני הולדת היטלר.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  חזק.
  נצר יעקב   15/07/15 15:23
יש הוכחות לכך ?. יום טוב.
כתוב תגובה ל- נצר יעקב
-  הוכחות? אין הסבר אחר למכירה
  שבץ חלובה   19/07/15 06:06
שלנו בנזיד עדשים לגרמנים ואחר כך לעובדה שגולדמן תפס תחת כלפי מנהיגי ישראל ולא פחד לזלזל בהם וגם לריב איתם. את זה עושה אדם בעל בטחון כלכלי בעצמו כי ראשי ממשלות ישראל יכלו לזרוק אותו מהתפקיד ולא עשו כן מה שמצביע שגם הם התחלקו איתו בשלל השוחד שאדנאואר חילק להנהגה שלנו תמורת החתימה על ההסכם המשוקץ הזה. קבלת השוחד ע"י ההנהגה שלנו קיבעה את הסטראוטיף שהיה לגרמנים כלפי היהודים וזה שהיהודים ימכרו את האמא שלהם ואת העם שלהם תמורת כסף.היהודי בדרך כלל הוא עוור צבעים חוץ מאשר צבע ירוק. כשמראים לו סטיפות של "ירוקים" פתאום הוא מתחיל לראות....
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  אם כולם יודעין אז יודעין לא ?
  סויסה   3/06/15 13:15
כתוב תגובה ל- סויסה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il