s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יו"ר בצלם: "אני מעריצה את סרבני הגיוס"
מאת: יהונתן דחוח-הלוי  |  02/10/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גם הגב' הזו נחשבת נורמלית?
  ל רפי   2/10/09 16:53
כתוב תגובה ל- ל רפי
2
א מצפים מהגב' הזאת לתגובה שונה
  bentz1945   2/10/09 17:14
אישה דחוייה שונאת את עם ישראל,משתפית,אינה ראוייה לתגובה.אם היא כל כך מעודדת ומכבדת סרבני גיוס,אין לה שום זכות לחיות בין עם ישראל.מי היא שתקבע איך המדינה תתנהל בשביחל להתקיים ! איני יודע בדיוק מה ההיסטיוריה של גברת זאת אבל כדאי מאוד ולאור התבטאויותיה שהמוסד ישים עליה עין חזק . יש לנו עוד פחימה שנייה !!!
כתוב תגובה ל- bentz1945
3
א מצפים מהגב' הזאת לתגובה שונה
  bentz1945   2/10/09 17:14
אישה דחוייה שונאת את עם ישראל,משתפית,אינה ראוייה לתגובה.אם היא כל כך מעודדת ומכבדת סרבני גיוס,אין לה שום זכות לחיות בין עם ישראל.מי היא שתקבע איך המדינה תתנהל בשביחל להתקיים ! איני יודע בדיוק מה ההיסטיוריה של גברת זאת אבל כדאי מאוד ולאור התבטאויותיה שהמוסד ישים עליה עין חזק . יש לנו עוד פחימה שנייה !!!
כתוב תגובה ל- bentz1945
4
מה את מעריצה
  צפרא   2/10/09 17:18
מה את מעריצה, סרבני גיוס אשר מוכנים לשבת בכלא מאשר להגן על מדינת ישראל? אילו היו הרבה כמוך, ספק אם המדינה היתה מגיעה ל- 61 שנה, או נכחדת קודם לכן. מזלנו שעדיין רוח ההתנדבות לא פסה מן העולם ויש לנו עדיין צבא הגנה לישראל. אני מסכימה איתך רק באשר לאמרתו של י. לייבוביץ -" הכיבוש משחית" אבל בין זה לבין סרוב גיוס, הדרך ארוכה !! הבוז למשתמטים ולמגינים עליהם, ולא מגנים!! נולדתי כאן בארץ לפני 73 שנה. אבי בן העלייה הרביעית היה מתהפך בקברו- לו שמע את דברייך!
כתוב תגובה ל- צפרא
5
לא מפרסמים!
  צפרא   2/10/09 18:13
מדוע אינכם מפרסמים את התגובות???
כתוב תגובה ל- צפרא
6
איזה שמאל סהרורי
  מוציקו   2/10/09 18:44
כתוב תגובה ל- מוציקו
7
חבורת יפי נפש, חסרי מצפון
  זוהר אלון   2/10/09 19:16
מדובר בחבורת חוצפנים, חסרי מצפון שמנסים להציג עצמם כבעלי מוסר על. אדם שמדבר על מצפון וצדק ואומר ,,אפילו אם המדינה תותקף, עליה להימנע מתגובה באש ,, טוען למעשה שעלינו להתאבד או לברוח מארצנו אם נותקף וכי איננו זכאים להגן על עצמנו. איזה תובנה מטומטמת וחסרת מוסר בבסיס הטענה ועוד חבורת חולי ויפי הנפש הללו מטיפים לנו על מצפון, מוסר וערך האדם.אדם שיש לו ערך לחיי בני אדם , אמור לנסות להגן עליהם ולא להפקיר אותם לתוקפנות. זה א-ב במוסר ומצפון.והפסיכים הללו מקבלים במה לנבזות האנוכית שלהם בתיקשורת הישראלית.
כתוב תגובה ל- זוהר אלון
8
סיכון בטחוני
  ser34   2/10/09 19:29
עדיף שהשמאלנים האלה לא יתגיסו.
חיילים כאלה יכולים לשמש כסוכנים של גופי מודיעין פלסטינים, ארגוני טירור או ארגונים בינלאומים שמפעילים אותם. זה כמו לגייס חברי המפלגה הקומוניסיטית פעילים הקומיטרן. מה שכן ניתן לעשות זה למנוע ממסרבי גיוס את הדברים היקרים להם ביותר: הזכות לשאת דרכון והאפשרות להתקבל למוסדות להשכלה גבוהה.
כתוב תגובה ל- ser34
9
אחד שלא לומד כלום
  בן קנז   2/10/09 19:52
כותב המאמר דומה למגני סרבני הגיוס בארה"ב, בעת מלחמת ווייטנאם; אלה ראו בסרבנים בוגדים לכל דבר וענין. למותר לציין מי ניצח לבסוף בקרב על דעת הקהל ומה היתה אחרית-דבר. אינך לומד מאומה, מר דחוח-הלוי.
כתוב תגובה ל- בן קנז
איזה השוואה מטופשת
  זוהר אלון   3/10/09 08:24
וייטנאם לא איימה או סיכנה או תקפה את ארצות הברית והמעורבות של האמריקאים באזור היתה במחלוקת בתוך ארצות הברית.האם אנו צריכים לברוח ולחזור לגלות,רק כדי שלא יצטרכו יפי נפש לשרת בצהל באופן עקרוני.האם יש בכלל ויכוח על האיום הצפוי לישראל ממדינות ערב.אין בכלל מחלוקת היסטורית בעובדה שהערבים סירבו להחלטת האום על חלוקת הארץ ותקפו אותנו ב1948 ו 1967 וכתוצאה ממלחמות אילו נהפכו ל ,,ניכבשים,,.שיסכימו להחלטת האום ולא יהיו ,, עם כבוש,, ההחלטה בידיהם.
כתוב תגובה ל- זוהר אלון
דומה, או לא?
  בן קנז   3/10/09 10:52
מובן שכל מה שלא "מתיישר" עם הדוקטרינה שלך, הינו מטופש.
מובן שכל השוואה היסטורית לוקה בחסר, כי ההיסטוריה לעולם אינה חוזרת על עצמה במדויק. אבל ניתן בהחלט למצוא קווים משותפים בין אירועים כאלה ואחרים. ברור לחלוטין שארה"ב לא הייתה מאויימת פיזית כמונו, אבל:

1. ארה"ב ראתה את האינטרסים שלה מאויימים במפורש וישירות ע"י הצפוניים, שהיו זרועה הארוכה של סין.
2. לעניין זה שלחה ארה"ב את צבאה להילחם ולנסות לשלוט בטריטוריה שאינה ארה"ב עצמה.
3. היו בארה"ב (בעיקר צעירים משכילים) שראו במלחמה זו אסון, עשו ככל יכולתם שלא להתגייס אליה וניהלו תעמולה אינטנסיבית בגנות מעורבותה של ארה"ב.
4. רוב האמריקאים הינם "פטריוטים" מובהקים, וראו בתחילה באותם צעירים בוגדים ועוכרי האומה.
5. למרות זאת הלך מספרם של סרבני הגיוס ומתנגדי המלחמה וגדל ללא הרף, עד ליצירת שסע מהותי בציבור ובדעת הקהל בארה"ב.
6. הנ"ל היה אחת הסיבות הרציניות לסיומה (הלא-מוצלח מבחינתה של ארה"ב) של המעורבות האמריקאית בווייטנאם.

אם אינך רואה קווי-דמיון כלליים בין הנ"ל לבין מצבנו, עליך לחדד את ראייתך ההיסטורית; גם במזה"ת ישראל תצטרך בסופו של יום להסיג את צבאה משטחים אותם כבשה 'כדי להגן על עצמה'(בעידן הטילים...),גם בגלל ההתנגדות הפנימית למדיניותה הנוכחית. מיספר הצעירים שיהיו מוכנים למסור נפשם לא על קיומה של המדינה אלא על מימושם של רעיונות משיחיים מוטרפים, יילך ויגדל. להוות נפשך ונפשו של דחוח-הלוי.ודבר אחרון : יש אומץ רב (ישנם המכנים זאת גבורה) לכל אדם צעיר , ימני כשמאלי, המוכן לשלם במאסר על דעותיו. האם אתה מוכן לכך ?!
כתוב תגובה ל- בן קנז
דוקטרינה שמוקטרינה אתה הוא ...
  דוק   3/10/09 22:12
כתוב תגובה ל- דוק
מה באת ללמדנו? אנו כבר יודעים
  אחמד זיבי   3/10/09 23:59
עד כמה העולם נגוע בסרטן הממאיר הזה הנקרא שמאל רדיקלי. לא חידשת כלום. אותה מחלה סופנית האוכלת אט אט בכל ערכי המערב, לו אתה וחבריך הבוגדניים סוגדים כאליל תורן...

בוגדנותן של באייז ופונדה לא הועילה לארה"ב בכלום - היא רק הרימה חדות את ספירת הגופות, בשני הצדדים הלוחמים. בדיוק, אבל בדיוק המעשה המגונה, הנלוז והבזוי שעושות פה כל ה"נשים" למיניהן, בשחור, בווימן וואטצ, בשוברות שתיקה ובכל שאר מחוזות הכולירע שלכם.
כתוב תגובה ל- אחמד זיבי
להוסיף לתגובתך...
  יהודי גאה,   3/10/09 11:39
שכל השטחים "הכבושים", הם שטחים משוחררים, ולא יעזור לאף אחד בעולם. ב-67 לאחר שחרור ירושלים, לטלו שלטים, שירושליים היא שטח כבוש. השמאל הקיצוני, "השטולים" מטעם שונאי ישראל, שעד היום הם מקבלים מליונים מאירופה, ושהפלסטינים ניתמכים על ידם. אילולי כך, מזמן היה שלום במדינה הדפוקה הזו. הממשל "הדפוק" בארץ, לא יודע, או רוצה, להשתיק אותם.
כתוב תגובה ל- יהודי גאה,
10
מריח מאוד לא טוב!
  נפתחלי להב קבוץ מ   2/10/09 22:07
צריך להבין השמאל הקיצוני בעצם חותר תחת עשויות וקיום ישראל כמדינה יהודית - ועסוק באוטפיה שמאלנית אירופאית. הכיוון שלהם מסוכן - בעצם הם מתנגדים למדינת ישראל! וכמו הערבים הם בעד "מדינת כל אזרחיה" שאנחנו לא נוכל לקבל היות ומצבנו שונה - מדי פעם יש משהו שרוצה פשוט לחסל את היהודים - ולכן בין היתר קמה מדינת ישראל מקום ליהודים [וגם עכשיו הערבים השמאל האירופאי והשמאל החולני שלנו] את תוצאות המאמץ שלהם אנו רואים בדו"ח האנטישמי של גולדסטון. מה צריך לעשות - להתחיל להפעיל את החוק גם כנגד שמאל חתרני-בוגדי שכן חלקים בו מקיימים קשרי כסף-הסברה עם האויב.
כתוב תגובה ל- נפתחלי להב קבוץ מ
11
סבירסקי אשה חולה מסוכנת למדינה
  א.ב.ס.ט   2/10/09 23:13
כתוב תגובה ל- א.ב.ס.ט
אתה יותר מסוכן למדינה מסבירסקי
  גץ פ.   3/10/09 03:11
אתה צופה בשוויון נפש איך המנהיגים הבוגדנים של ישראל מוכרים בהדרגה את כל שטח המדינה לפלסטינים, כנראה תמורת בצע כסף. במקום לזרוק בוץ על דמות לא חשובה, היית צריך לצאת להפגנות רחוב כדי לזעוק על האסון הממשמש ובא.
כתוב תגובה ל- גץ פ.
זקנה בלויה ומאותגרת שיכלית
  לוחם במיל'   3/10/09 07:27
בדבריה ובדברי המשתמטת ההזויה השניה הם מערערים את הלגיטימציה של מדינת ישראל אפילו להגן על עצמה,בכך שהן מעודדות המשך מצב של הטרור נגד המדינה.
באופן קו המחשבה המעוות של גל האנרכיסטים הנוכחי יש לעשות הכל ובכל דרך ואמצעי לסתום להם את הפה תרתי משמע,שאם זה לא יקרה העם הזה ידרדר לכדי מלחמת אחים וכל האחריות לתוצאות תהיה מוטלת לרגלי השמאלנים הקיצוניים והאנרכיסטים.
במקרה ותפרוץ כאן מלחמת אחים בגללם,לא תהיה בי,כלוחם,שום אמפטיה לגורלם תוך כדי ובסיום המאבק. מה שסבירסקי,בצלם,המשתמטים הפחדנים ההזויים,האנרכיסטים והשמאל המיליטנטי הקיצוני ההזוי עושים משול לרוח גבית להמשך הטרור נגד המדינה ובעם הזה גוברת התסיסה לדבריהם הבזויים ופעולותיהם החתרניות.
כתוב תגובה ל- לוחם במיל'
12
אנרכיה מסרטנת
  בוטן   3/10/09 01:21
איך אפשר לצפות ממדינה מתוקנת לתקן את עצמה כשמי שאחראי על התיקון, חובב אנרכיסטים בעצמו?

אם מזוז לא יועף ויישפט על מחדליו, האנרכיה תגרום לקבוצות לעשות דין לעצמן, לאסוף את החולירות מהשמאל המטורף - זה די קל, להתחיל במשרדי הקרן לישראל החדשה ולכל נמעני הכסף שלה, ולזרוק אותם מעבר למחסום ארז (במקרה הטוב).
כתוב תגובה ל- בוטן
13
די לה "למה לשרת ?",מונעו טרור.
  מסיק מסקנות ריקות   3/10/09 07:33
כפי שאמרה יושבת הראש והמעודדת הראשית פה "כל מדינה, כולל ישראל צריכה לפעול אך ורק בדרכים של שלום". סרבנים אתם כלכך מוצלחים שאפשר להכתיר אותכם דלאי למה ... אחד אחד ... ממש כמו כל חסיד הלמה הגולה אתם ראויים לאותו גורל. כך אתם בפועל תמצאו את עצמכם בלי מקום שאפשר להגדיר עבורכם כבית. מתנזרים לא רק מאחריות ,לא רק מהתעלמות במניעת טרור ועידוד האנרכיה אלא גם ממדינה ,גם תמשיכו להיות ממותגים כ"מסורסים" לכל החיים. כל משחסר לכם זה את הבד האדום. בד אדום כך שנוכל לזהות את הביזיון שלכם עם ה"גאווה" הפציפיסטית שאיתם הולכים לכל מקום עם תעודת שחרור שמתואר בה "לא שרת מסיבות של מצפון" בתעודת השחרור. אחרי שתקבלו "דרגת" את הבד האדום וירבו אנשים כמותכם עוד ועוד ,זכרו רק הטובים מביניכם "תקדמו" לדרגת תלאי הצהוב בצורת מגן דוד. כמובן משם כבר הדרך קצרה מאוד לדרגת "המספר על היד". אבל זה ה"אידאליזם" של בצל"ם כל אחד "פציפיסט" רק לצד הישראלי ,מקופח ,כבוש ,חמוץ ואולי אף מכחיש שואה. יתכן שרבים מאנשי בצל"ם בעזה הם לפחות מחבל מתאבדים אם לא תהיה גיוס אז במקום הריק שצה"ל יגיע רודנים , אנרכיסטים ,ומיני איטולה. ההיענות לזכיות אדם תהיה בסטנדרטים שיותר תואמים את של סדאם חוסן, חמאס , חיזבאלה , סוריה , ... ועוד ועוד רבים ו"טובים".
כתוב תגובה ל- מסיק מסקנות ריקות
14
גם את החמאס,גיהאר ואל קאעידה
  dodel   3/10/09 08:04
כתוב תגובה ל- dodel
15
בושה של אישה
  עודדי   3/10/09 08:08
הגברת הזאת מובילה אירגון שמטרתו להכפיש, לרסק ולחבל במדינת ישראל. השופט "הנאור" גולדסטון,מרעיוודומיו מקבלים הרבה חיזוקים מהאירגון העויין הזה.
היא אמרה שהיא מוכנה "להוריד את הכובע" למען "הגיבורים" האלה.
טובה גדולה היא תעשה למדינת ישראל אם היא תוריד גם את מה שמתחתיו (של הכובע שלה!).
כתוב תגובה ל- עודדי
16
תפיסה נאצית המסיעת לרצח וטירור
  נחום שחף   3/10/09 08:17
כתוב תגובה ל- נחום שחף
17
"ופרצת ימה וקדמה וצפונה ונגבה"
  עידןסובול   3/10/09 08:19
שלוש שאלות לרוה"מ ולאנשי מועצת החכמים-בלילה שלו:

היש ביניכם אחד שיכול לומר לאזרחי מדינת ישראל היכן בדיוק עוברים גבולות מדינת ישראל?
היש ביניכם אחד שיכול לומר לחיילי צבא ההגנה לישראל על איזה גבולות בדיוק הם אמורים להגן?
היש ביניכם יותר מאחד הסבור שניתן להגדיר את גבולותיה של מדינת ישראל על פי בראשית כח יד?
 והוא אפילו לא היה יהודי...
כתוב תגובה ל- עידןסובול
ל 17 : מה לא ברור ?
  צבי גלברד   3/10/09 12:14
תשובתך טמונה בשאלתך
העם היהודי נוכח במזה"ת לאורך כל ההיסטוריה, היהודים בארצות ערב דוכאו וסבלו מהכיבוש הערבי. מגיע לנו כברת ארץ וכל מה שנשיג הוא שלנו - בזכות ובצדק.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
מסיבות השמורות עמם
  עידןסובול   3/10/09 14:01
שכחו יהודים רבים שגירוש יהודי ספרד נעשה על-ידי נוצרים ולא על-ידי מוסלמים וכנ"ל האינקביציציה, וכי 6 מיליון גברים, נשים וטף יהודים, לרבות יהודים שפקידי משרד הפנים שלנו לא היו מכירים בהם כיהודים - חוסלו תוך תוך פחות משבע שנים רעות, לא בידי בני דת האיסלאם, ושבכול המלחמות כאן בין הים והירדן "מול כול העולם המוסלמי", מאז ראשית "העליה השלישית" ועד עצם הרגע הזה,נפלו פחות חללים מאשר ביום פורה אחד של השמדה במכונת ההשמדה הנאצית.

נ.ב.
הקיני, הקניזי, הקדמוני, החיתי, הפריזי, עם הרפאים, האמורי, הכנעני, הגרגשי, היבוסי, החיווי והחורי - כולם חיו כאן לפני שנציגי מינהל המקרקעין האלוהי על כדור הארץ הבטיחו ליהודים את אדמות ארץ כנען, ואפילו לפני כמה מהמגיבים הפטריוטיים-בפרוטה.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
18
בצלם
  יוא"ב   3/10/09 08:50
אנחנו כנראה אימפוטנטים בכל הקשור לנבלים מבית.(בכל מקום הכתוב בלשון זכר הכוונה היא לשני המינים)
כתוב תגובה ל- יוא"ב
19
נשמה של שטן.
  פרימאייר   3/10/09 09:37
כתוב תגובה ל- פרימאייר
20
עדות
  יהוידע   3/10/09 09:38
אז איזה טענות יש לנו לוועדת גולדסטיין? יש להניח שהגברת הנכבדה הייתה אחת מהעדים המרכזיים שהעידו בפני הוועדה.
כתוב תגובה ל- יהוידע
21
לא למדה הלקח
  ריאליסט 1   3/10/09 09:55
עד להקמת הבית השלישי ליהודים, היו היהודים ללא כוח מגן. ומה התוצאה: פוגרומים, השפלות, "נומרוס קלאוזוס" שנאה כן, ולבסוף שואה.

האם לזה מטיפה הגב' הלא נכבדה. לחזור לניוון?

לא למדה לקח? האם לתת לסובבים אותנו את חיינו כפקדון? ירצו נהיה בני חסות, לא ירצו, יטבחו בנו.

די! הדמוקרטיה שלנו מגיעה לכדי אנרכיה. טיפוסים הזויים כאלה יש לטפל בהם. זוהי הסתה לאי קיום חוקים. נא לתבוע.
כתוב תגובה ל- ריאליסט 1
22
אחת כמוך צריך לתלות בככר העיר
  השטן הגדול   3/10/09 10:00
ואם לא נעים לך לחיות בארץ ישראל תלכי לחיות באיראן שמה יהיו לך אחלה חיים, ושמה גם תסיתי שהצעירים לו יתגיסו ושמה יעמידו אותך מול כתת יורים .ככה צריכים לעשות לך כאן בארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- השטן הגדול
23
אינטרס השילטון
  איל   3/10/09 10:07
כמו הרבה אירגונים אידאולוגיים כביכול, הגופים האילה קיימים בעידודו של השילטון החלש שמעוניין בפיצול החברה על מנת לשלוט בעזרת ההפרדה בנינו. אין בין המטרות של האירגונים הללו ובין האינטרס של אזרחי ישראל כל קשר. והדבר נכון לגבי רוב האירגונים הסקטוריאליים במדינה.
כתוב תגובה ל- איל
24
אתר נחמד , מדוע מפרסמים
  י.ש.י   3/10/09 10:07
את הכתבה עליה מאת יהונתן דחוח הלוי המסיתה לסירוב לגיוס לכן אחת כמוה צריך להוציא להורג
כתוב תגובה ל- י.ש.י
25
אובייקטיבית? שתגור באו"ם
  נזק נזק נזק   3/10/09 10:45
כתוב תגובה ל- נזק נזק נזק
26
סתם פחדנים שמצאו דרך להתחמק מש
  בנימין הדרומי   3/10/09 11:07
אני בטוח שהם סתם מפחדים להתגייס וזאת "אופציה" לסרב בגלל האפשרות שהם יגיעו לשרת בשטחים. הריי זה שטויות.... על האיום האיראני והסורי יש לנו הרבה סיבות להתגייס על מנת להגן על המדינה שלנו... ההגנה וההתגייסות היא מושרשת אצל כל אחד ואחד מאזרחי המדינה היהודים... זה בדם!!! כך שרק פחדנים מוגי לב וכאלה שחושבים את עצמם מבינים יותר... דוקא הם הסרבנים... סה"כ פחד או שטיפת שכל!
כתוב תגובה ל- בנימין הדרומי
27
מציע שתתגייסי רשמית לחמאס.
  משה ג   3/10/09 11:16
לשלוח את אנשי בצלם לעזה לפחות ידעו באיזה צד הם.
כתוב תגובה ל- משה ג
28
בצלם = גדוד בגיס החמישי
  זיו א.   3/10/09 11:52
הבעיה היא לא בכך שהם גיס חמישי אלה בהתייחסות הממסדית אליהם שנותנת לגיטמציה.
כתוב תגובה ל- זיו א.
צל"ם=צבא למען מחבלים
  לוחם במיל'   3/10/09 15:47
כתוב תגובה ל- לוחם במיל'
29
דחוח לוי- עיתונאי מעולה :
  צבי גלברד 2   3/10/09 12:22
אני תמיד בודק את המדור של דחוח לוי ומצפה למאמר הבא.

המאמרים של דחוח לוי הם "ספר חובה".
כתוב תגובה ל- צבי גלברד 2
30
תמיד היו בעם היהודי תבוסתנים
  יואב ה   3/10/09 12:39
עם לא נהיה עם לוחם יאוכלו אותנו כמו שעשו 2000 שנה
כתוב תגובה ל- יואב ה
31
תפקיד היהודי למות
  נחום שחף   3/10/09 12:41
לכל עם בעולם יש זכות להגן על עצמו, פרט לעם היהודי בארצו. הבעיה שלנו אינה רק גולדסטון, אלא הקאפו היהודי תומך הטרור.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
קואליצית נשים תומכות טירור
  אוטו-אנטישמיות   3/10/09 13:04
כתוב תגובה ל- אוטו-אנטישמיות
זכותה וחובתה של מדינה להגן
  על אזרחיה   4/10/09 08:47
על אזרחיה. והנה יו"ר בצלם טוענת שלמדינת ישראל אסור להגן על תושביה נגד הטירור.
ההסטוריונים של השואה ניסו לא פעם להבין מדוע היהודים שנשלחו לגטאות ואח"כ למחנות הריכוז ולתאי הגזים לא ניסו להתנגד למרצחים הנאצים.
והנה יהודיה העומדת בראש אירגון המוציא דוחות אובייקטיביים לכאורה על התנהגות צה"ל במבצע בעזה טוענת שליהודים אסור להגן על עצמם כנגד רוצחים.
תפיסה דומה מיצג גדעון לוי ועתון הארץ (במאמרי מערכת).
גדעון לוי עתון הארץ וארגון בצלם אלו האישים והגופים עליהם סומך השופט גולדסטון בדוח האו"ם.

הגיע הזמן לקרוא לילד בשמו - גדעון לוי עתון הארץ וארגון בצלם אוטו-אנטישמיים התומכים בטירור.

נחום שחף
כתוב תגובה ל- על אזרחיה
32
אין חדש תחת השמש
  אריה1   3/10/09 14:21
אירגונים מגוחכים כמו "בצלם" פעלו גם בבריטניה בימי מלחמת העולם השניה. אם חלילה היו מצליחים במטרותיהם העולם (כנראה בלעדינו) היה נמצא היום בשליטת הרייך השלישי.
כתוב תגובה ל- אריה1
33
לסבירסקי הייתה ילדות קשה...?!!
  הרשלה   3/10/09 14:46
והיא מוציאה את תיסכולה על בנינו המתגייסים לצה"ל...!!!

אילולא צה"ל השומר על מדינת ישראל , גברת סבירסקי לא הייתה
קיימת ועושה ומוציאה מפיה שטויות , שאפילו השטן לא יכל להתמודד איתם...!!!

אם כול חיילי צה"ל יהיו סרבני גיוס ...!!! לאן חושבת גברת סבירסקי להגיע , למעט מקום טוב באמצע בבית הקברות שהמצלמות שסיפקה לאוייבנו נגדנו ינציחו את מקום קבורתה של אותה אחת ויחידה שעזרה לאוייבנו לחסל את מדינת ישראל..!
כתוב תגובה ל- הרשלה
הרשלה לא ידעתי שאת גם פסיכיאטר
  איך היתה ילדותך??   3/10/09 14:52
כתוב תגובה ל- איך היתה ילדותך??
טמבלית , חיזרי לטיפול בביה"ח-
  הרשלה   3/10/09 15:04
לחולי נפש , שם הפסיכאטר יורה לך את סוג הטיפול שאת/ה זקוקים לו ביותר לאור התפרצויות הזעם היוצאים מפיך לעיתים קרובות...!!!
כתוב תגובה ל- הרשלה
עוד לא הבנו
  רונן גולדשטיין   4/10/09 15:49
מההתקפה שלך על הרשל'ה- את בעד יו"ר בצלם?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
34
"אדם פשוט אינו יכול להיות כה ש
  קורןנאוה טבריה   3/10/09 19:24
שוטה"(אורוול)
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
35
בגידה בריש גלי
  סער   3/10/09 22:31
"גילוי הדעת" הזה הוא רק קצה קרחון מאוד מדאיג. קשה לדעת מהן הפעילויות המזיקות הנוספות של הבוגדים האלה. לפעול מיידית לנטרל אותם.
כתוב תגובה ל- סער
36
סוכנים זרים
  ג'וחא   3/10/09 23:53
עד אשר לא יחוקק כאן חוק שאוסר לקבל כספים מאירגונים שעוינים את מדינת ישראל,לא יהיה שקט מאותם משומדים,שעושים יד אחת עם אויבינו מבית ומחוץ.בארה"ב אנשים כאלה נחשבים למי שמקיים מגע עם סוכן זר והם נשפטים לשנות מאסר רבות.רק אנחנו איננו יכולים לשמור על ארצנו ושואפים תמיד להיות יותר "דמוקרטים"ו"יפי נפש".כך אנחנו משחקים לידי אלה החפצים בחיסולה של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- ג'וחא
37
לא שווה התיחסות!
  סיישל   4/10/09 08:12
הכיבוש נוצר עקב מלחמה! ועקב רצונם של הערבים להשמיד את מדינת ישראל. מאז קום המדינה, הטרור מלווה אותנו, והרצון לשלום הוא של ישראל ולא של אלה הקמים עליה! מה את רוצה גברת סבירסקי ועם היד על הלב! פירסום? ועל חשבון קיומנו? מדוע אנך פונה לאלה שאנם רוצים בשלום! מדוע אינך קמה נגד הטרור? אובססיה, רוע, והתעלמות ממציאות, לצורך פירסום של אישה מבוגרת, שעם השנים רוע ליבה רק התעצם, לא שווה התיחסות!
כתוב תגובה ל- סיישל
38
חברה נפתחה קבוצה בפייסבוק נגדם
  אמיר מכלוף   7/10/09 16:32
תכנסו בפייסבוק לקוצה נגד סרבני השמאל הנלוזים הללו.facebook.com
אסור לתת לגיטמציה לפורעים הללו. בנתיים אני רק רואה כתבות בשבחם לא בגנותם. בואו נראה להם שהעם חושב אחרת!
כתוב תגובה ל- אמיר מכלוף
39
מותחת את החבל =פרצוף...
  דוידי   16/10/09 21:51
הביטו רק בפרצוףה...של הגברת הזו ותבינו למה היא נמצאת היכן שהיא נמצאת
אני לא שמח להגיד את הדברים הבאים אבל בכל זאת אעז ואגיד
כאשר נרצח אמיל גריצוייג רעשו כל הרוחות פה והיה נדמה שהעום קרס[השמאל תמיד טובים בלעשות רעש]
הגברת הנכבדה הזו גורמת לליבוי יצרים על ידי דברי השטנה והנאצה שלה [אין כל הבדל בין רוח הדברים שלה לרוח הדברים של ה""דר שטימר""]שניהם מהולים ונאמרים באוירה של שנאת יהודים
וכאשר יהיה מישהו בארץ הזו שייקח את דברי השטנה שלה עוד צעד קדימה עלול להתרחש פה אסון נוסף בממדים של רצח גריצווייג
אנשי שמאל קיצוניים ופנאטיים ואנטישמיים ושונאי מדינת ישראל צריכים להציב לעצמם גבולות של חופש הביטוי מרצון
כעניין של בחירה בנורמה סבירה של חופש ביטו
אני גם מציע לה בהנזדמנות הזו לשקול לעבור ולחיות במדינה יותר "מתוקנת"כמו סוריה או לרשות בעזה או לבנון
שם תהיה קרובה לאהובי נפשה ולתמוך בהם ללא כל הגבלה
כתוב תגובה ל- דוידי
40
כך נהגו יהודים בדרכם אל הכבשן
  נחום שחף   11/09/10 17:27
כך נהגו היהודים המתוארים בשירו של ביאליק "על השחיטה", כך נהגו יהודים בפוגרומים ובשואה. אני משפשף עיניים ולא מאמין. ציטוט: "כל מדינה, כולל ישראל צריכה לפעול אך ורק בדרכים של שלום, אפילו אם היא מותקפת, עליה להימנע מתגובה באש. בכל מצב, ובכלל זה בישראל". ופעם אמרנו "לא עוד".
כתוב תגובה ל- נחום שחף
41
תתעוררו!
  אביב1212   15/01/11 12:46
אסור לתת לערבים במה! נתנו להם אצבע והם לקחו את כל היד ימח שמם!
כתוב תגובה ל- אביב1212
42
שנאה עצמית
  שנגרילה   27/07/12 19:59
שורשה וזרעה של סבירסקי "נטוע" בערבי !
כתוב תגובה ל- שנגרילה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il