News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 467,365  סלולר - 543,922
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מבקר המדינה ואנשי משרדו ראויים לתשבחות על בחינה בזמן אמת של היבטים חשובים ביותר במאבק בקורונה - אבל עיקר חסר מן הספר: אחריותו של הדרג המדיני    בין אם הממשלה והעומד בראשה פעלו כראוי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
המהפכה החקלאית, התיישבות הקבע והמלחמות בין נוודים לבין יושבי הקבע    היתרונות של הברברים    מהלכים תרבותיים בקרבות אל-עלמיין ומלחמת העצמאות    מאפיינים ברבריים בלחימה הגרמנית במלחמת ה...
עידן יוסף
עידן יוסף
גחמתה האומללה של שרת התחבורה נגד המטרו - מיזם-העל החשוב ביותר של המדינה לתחבורה ציבורית - בניגוד לעמדתם של גורמי המקצוע בכל משרדי הממשלה ובלי לקיים התייעצות מעידה על חובבנות שלטוני...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ברק נפרד מלוין
מאת: אהרן ברק, נשיא בית המשפט העליון  |  20/02/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תפילות
  רפי   20/02/03 19:19
בס"ד

השיבה שופטינו כשראשונה ויעצינו כבתחילה, והסר ממנו יגון ואנחה, ומלוך עלינו אתה ה' לבדך בחסד וברחמים בצדק ובמשפט.

ולמלשינים אל תהי תקוה, וכל המינים וכל הזדים כרגע יאבדו וכל איבי עמך מהרה יכרתו, ומלכות הרשעה מהרה תעקר ותשבר ותמגר, ותכניע במהרה בימינו.

אמן.
כתוב תגובה ל- רפי
2
רפי אחי שא ברכה
  שי   20/02/03 19:32
כתוב תגובה ל- שי
3
שירלי הסטודנטית החמודה
  עומרי הלה   20/02/03 20:21
כתוב תגובה ל- עומרי הלה
4
אוי לדור השופט את שופטיו
  הצבור הלא נאור   21/02/03 01:33
הבקורת כלפי ביה"מש העליון, נובעת,

ממגמה לרמוס ברגל גסה את עיקרון הפרדת הרשויות.

אל לה לרשות השופטת להגרר לשדה המרעה של הרשות המחוקקת, או הרשות המבצעת.

הרשות השופטת, הולכת ומאבדת את ההילה
המכובדת שאפפה אותה בעבר הלא רחוק.

לרשות השופטת אין קיום רגע אחד, ללא

תמיכה מסיבית של הפוליטיקאים המאכלסים את הרשות המבצעת והמחוקקת.

רב הפיתוי לתקן עולם, ברם,

נקמתם של הפוליטיקאים תבוא, בכך שיוקם בית משפט ל"חוקה" שיהפוך את בית המשפט
העליון לגוף שידון בנושאים פליליים ואזרחיים בלבד.

לדעתי הכנסת הנוכחית תחוקק חוקים עוקפי
ביהמ"ש העליון.

"אוי לדור השופט את שופטיו" קרב ובא.

לתשומת ליבו של מר אהרון ברק, גם תפסת מרובה לא תפסת תופס כאן.

כתוב תגובה ל- הצבור הלא נאור
5
בסוף ניפטר מכולם, לאט לאט
  ציוני   21/02/03 10:19
אכן, "כול כאלב ביג'י יומו". עלינו לברך על כל אחד מאותם שופטים שמונו בדרך המושחתת שבה ממנים שופטים בישראל, ונמחק מחיינו לאלף עזאזל.

ישראל היא מדינה עם מערכת המשפט בין הרעות והמכוערות ביותר בעולם. כולם אומרים זאת (חוץ ממקורבי מערכת המשפט עצמם).

כולנו יודעים איך אילן רמון נבחר לקורס טייס, ואיזה מבדקים מפרכים עבר. כולנו יודעים איזה מבדקים עברו ביבי נתניהו ואהוד ברק לפני שהתקבלו לסיירת מטכ"ל. אפילו רב עירוני של עיריית לא-חשוב אנחנו יודעים איזה מבחני יושרה, כשירות, התאמה פסיכולוגית, ומקצוענות עבר.

לוין לא עבר שום מבחן בהצלחה. זו עובדה. איך נבחר לוין לשופט? למה נבחר? בתמורה למה? את מי שירת לוין? "בזכות" מה עלה לעליון?

ועיקר העיקרים: האם יש פסיקה אחת שלו, אשר עמדה למבחן חיצוני, עצמאי ובלתי תלוי, ולא התגלתה כפסיקה מטופשת, אבסורדית ונגועה באינטרסים אישיים?

בית המשפט הזה איננו בית המשפט שלי, איננו בית משפט של העם היהודי או של הציונות. הוא בית משפט של עצמו ושל האינטרסים שלו, וככזה לא חשוב אם לוין פרש או לא, ומי בכלל פולט שם איזו שטות בעניין כלשהו. צריך להתעלם מהם, לבודד אותם, לרוקן אותם מהחשיבות העצמית שבה הם מנפחים את עצמם, ולהתקדם קדימה. שכל אחד יבחר לעצמו שופט (בורר) ומערכת הוצאה לפועל יעילה ופעילה, ויום אחד אני מקווה שלמדינת ישראל יהיה גם בית משפט.
כתוב תגובה ל- ציוני
6
מי יחליף את לוין???????
  שכן של חשין   21/02/03 12:32
מדוע שלא יראו לנו פעם כיצד נבחר שופט עליון, למי הוא צריך בדיוק ללקק???
ולמי הוא יהיה חייב!!!

כתוב תגובה ל- שכן של חשין
7
כך נראית מערכת משפט אגו-אשכנזית
  אני פרחה מבית שמש   22/02/03 11:18
ויש להודות על האמת, לא צדק ולא משפט, לא נשמה ולא מצפון, לא מוסר ולא דרך,
אגו, אגו, אגו,ועוג אגו, כל כך הרבה אגו יש שם בירושלים. אם רק ניתן היה להפוך אגו למזומנים, ניתן היה להפריח את כל המזרח התיכון , ניתן היה לחלץ את אמריקה מקשייה הכלכלים. שימו לב הרשלים וזלמנים שאתם בוכים, מגדפים ומקלסים, השאלתם את נפשכם ????? מדוע, למה , איך ומה פשר, דמות הגולם שנוצר כאן, התעתיק בגדול של המוסר והצדק בשתתלים שהיו תחת המגף של הקוזק. זה לא בית משפט שלי ולא של 80% מיושבי הארץ גם אם יכפה עצתמו בוא יבוא והוא יוכא. ישנו חוק פיזקלי שאומר כאשר אתה עובר את המסה הקריטית של האגו. במקום מסויים. אתה יוצר פיצוץ אטומי בפוטנציה. וזה יקרה רבותי, זה יבוא, אל תתפלאו אל תאמרו הכתובת לא היתה על הקיר. ישנה דרך אלגנתית מהירה להיפטר מהם : תפסיקו לצרוך את שרותם של העליונים. לא בגץ ולא ערעור, שיתיבשו להם שם למעלה ויעסו אחד לשני את האגו עד שיתפוצצו להם.
כתוב תגובה ל- אני פרחה מבית שמש
8
השופטים דהיום - בושה
  אבי   23/02/03 21:02
כמעט כל מערכת יודעת שאמון הציבור בה הנו מהדברים החשובים ביותר.
כמעט, אמרנו, משום שמערכת המשפט (או יותר המשפח) שלנו אינה כזו.
שופטינו, נפוחי האגו שנבחרו ע"י ועדה עלומה בשיטת "חבר מביא חבר" ואשר כישוריהם האמיתיים הנם קשריהם עם מאן דהו מהועדה לבחירת שופטים שהריץ אותם,רואים במערכת שלהם כלי להשגת מאויים אישיים.
הם פורשים לגימלאות בגיל 70 - היינו גורמים נזק עוד 5 שנים,ואינם "בני תמותה" רגילים הפורשים בגיל 65.
הם יושבים על שכר עתק ועובדים פחות מכולנו, וראיה הנם, עינויי הדין הארוכים הנמשכים בכל הערכאות למיניהן.
הם מקבלים 7% פנסיה ולא 2% כמונו,שהרי הם אינם "בני תמותה" רגילים אלא "נאורים".

ולאחר כל אותם תנאים מפליגים,שיכלו לחסוך לקופת המדינה מליונים,ולהאכיל הרבה רעבים ומובטלים, באה החבורה הנ"ל ומחלטרת.
ברק,לוין וכל השאר מרצים תוך כדי תפקידם ובשכר לא מבוטל בכל מיני מכללות,בעוד שאני ואתה ניזרק על ידם מעבודתנו אם רק נעיז לחלטר.

במצב הדברים דלעיל, אין לי אמון במערכת רקובה זו ויש להיפטר ממנה ובמהירות האפשרית ולקוות שיבוא יום ותקום מערכת משפט אחרת אשר עליה אנו מתפללים שלוש פעמים ביום "השיהב שופטינו כבראשונה..."
כתוב תגובה ל- אבי
9
יש לכונן בית משפט לחוקה שיבטל את
  גאה להיות יהודי   27/02/03 00:56
בית המשפט העליון ,ויחזיר אותו לממדים המתאימים לו.
כתוב תגובה ל- גאה להיות יהודי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
מוצרי חשמל המחסלים כ-99% מהחיידקים
[צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |