|
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
|
|
|
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
|
|
|
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
|
|
|
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מנכ"ל משרד הביטחון אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
|
|
|
|
|
אשת עסקים יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
יופיטר |
|
2/07/07 11:43
|
|
|
|
מאלפת היא למה מיהר מזוז לעיסקת הטיעון לפני הגשת כתב האישום! גם אחרי ההגשה עו"ד של קצב וקצב היו הולכים על ארבע לקבל עיסקת טיעון!
|
|
כתוב תגובה ל-
יופיטר
|
|
|
|
2 |
|
|
מזוז תזוז |
|
2/07/07 13:02
|
|
|
|
|
3 |
|
|
יוסי לא דר |
|
2/07/07 14:13
|
|
|
|
טיוטה? כתב אישום? על מה ולמה הרי ממילא אין ולא היה מאומה הכל נועד על מנת להכשיל את הנשיא.אני רק תמה כיצד אתה מתמהמה ולא מגיש בג"צ. ויתרה מכך האם תגיש כל כך הרבה בגצי"ם במידה ותהיה להם עלות כספית ניכרת?
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי לא דר
|
|
|
|
4 |
|
|
! |
|
2/07/07 15:47
|
|
|
|
אתה מצטט מפסק דין של בג"ץ כאילו מה שאומרים משקך איזו אמירה, עובדה או ידיעה של ממש.
פסקי הדין של בג"צ אינם אלא הבעת דיעה, שלא לומר מאווי לב, ורק תמימים במיוחד ייחסו להם משקל עובדתי של ממש.
|
|
כתוב תגובה ל-
!
|
|
|
|
|
|
|
משפטן |
|
2/07/07 16:26
|
|
|
|
שפסק הדין של בג"צ מקבל משקל עודף??
הרי מצויין בפירוש כאפשרות ראשונה שבג"צ - למרות תכונותיו האלוהיות - אולי טעה.
אלא שמזוז עצמו אומר מה שבג"צ אומר.
|
|
כתוב תגובה ל-
משפטן
|
|
|
|
5 |
|
|
אורח |
|
2/07/07 18:28
|
|
|
|
זה לא השקר הראשון שלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורח
|
|
|
|
6 |
|
|
דני |
|
2/07/07 22:55
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
דני
|
|
|
|
7 |
|
|
אורנה בולס |
|
2/07/07 23:09
|
|
|
|
המדינה. חוץ מזה המחבר יודע היטב שעסקאות טיעון רבות נערכות לפני הגשת כתב האישום.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורנה בולס
|
|
|
|
8 |
|
|
משה, עורך-דין |
|
3/07/07 00:09
|
|
|
|
הכל מכירים את הבדיחה על הרב, שבאו לפניו שני ניצים, ולכל אחד מהם בנפרד אמר "אתה צודק". כאשר אשת הרב שאלה אותו כיצד יכול לומר לשניהם שהם צודקים, והרי טענותיהם סותרות זו את זו, השיב לה: "גם את צודקת".
למקרא דבריו של עו"ד יוסי דר, אני אומר: גם אתה לא צודק, ולפניך לא צדקו מזוז ובג"ץ. טיוטת כתב אישום אינה אלא טיוטה, ובשום פנים ואופן אין בה "ממד של סופיות". כטיוטה יכול להיחשב כל מסמך שעליו שורבטו רישומים של פרטי האישום, אפילו על גבי פתקים קטנים ולאו דווקא על נייר רשמי.
נראה כי גם בג"ץ לא ייחס חשיבות רבה למהות הטיוטה, והיה מסתפק גם בהודעת מזוז בעל-פה לפרקליטי קצב, כי חומר הראיות מצדיק אישום באונס ועל כן הוא, מזוז, מוכן לשימוע.
צודק דר בסברתו, כי מזוז מנסה להפחית מחומרת השטות שעשה לפני חמישה חודשים, כשיצא לציבור בהכרזות קולניות על חומרת המעשים שעשה קצב, על אמונו המוחלט במתלוננות ועל הצטברות התלונות כאות להיעדר קנוניה. לכן הוא אומר "לא היתה טיוטה", כאילו בכך יש לנקותו מהאיוולת. ואולם, אין חומר חיטוי שיעלים את שגיאתו, ולדעתי היה עושה טובה לעצמו אילו התייצב באומץ ואמר: לפני חמישה חודשים טעיתי ונכשלתי, בהודיעי את הודעותי. היה עלי לשתוק כדג, שכן כל הודעה מטעמי מרשיעה את החשוד - אף בטרם הפך לנאשם - ללא צידוק ובניגוד להתנהלות תקינה של התביעה הכללית, החייבת לשמור את נאום הפתיחה - שכמעט אינו נהוג בישראל אך אמירתו היא זכות התובע והסניגור - למשפט עצמו ולאולם המשפטים בלבד.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין
|
|
|
|
|
|
|
משפטן |
|
3/07/07 04:28
|
|
|
|
במובן המקובל שלה אינה פתק או שירבוט על נייר.
טיוטת כתב אישום במובן המקובל בפרקליטות נראית כמו כתב אישום לכל דבר, ורק מצוין עליה שהיא טיוטת כתב אישום.
כך למשל, כאשר היועמ"ש רוצה להסיר חסינות של חבר כנסת, הוא מגיש להם טיוטת כתב אישום, שנראית כמו כתב אישום ממש ולא שירבוט על נייר.
וההבדל בין השניים ברור. טיוטת כתב אישום מצביעה על סיום העבודה בתוך הפרקליטות - כפוף להתערבות חיצונית של גוף שמחוץ לפרקליטות (לרבות שימוע וכו').
שירבוט על נייר מצביע על כך שהעבודה על כתב האישום בתוך הפרקליטות לא הסתיימה.
זו הסיבה שמזוז כל כך הקפיד להבחין בין השניים.
|
|
כתוב תגובה ל-
משפטן
|
|
|
|
|
|
|
נדיה |
|
3/07/07 10:49
|
|
|
|
בכלל נשאר שם שמץ של כבוד אחרי התנהגותו של השפן. אין שום רע בהודאה של מזוז לפני חמישה חדשים כי מבחינת התביעה הם עומדים להגיש כתב אישום על א,ב, ג. זה נעשה בכל מקרה. כתב האישום מדבר בעד עצמו ואם כתב אישום מהוה הרשעה לפני משפט הרי כל כתב אישום הוא כן. בגלל משרתו הרמה של העבריין ובגלל חומרת כתב האישום נוצר כמובן הד עצום. אין זה ענינו של השפן. העובדה שרם המעלה נהנה מפריבילגיה של שימוע שלא כפשוטי העם אינה משנה את העובדה שנכון לפני חמישה חדשים הודיע מזוז לאומה כי מבחינתו יש כתב אישום חמור בכפוף לשימוע. קרי, בכפוף לשימוע ולא לשום דבר אחר!
|
|
כתוב תגובה ל-
נדיה
|
|
|
|
9 |
|
|
עו"ד מבקר |
|
3/07/07 00:26
|
|
|
|
האם עלה על דעתך כי מזוז פשוט מתוך הרגל של איש מקצוע נוטה להחליף בין המושגים טיוטת כתב אישום/הודעה?
להזכירך לא הכותרת קובעת את המהות אלא התוכן הפנימי.
|
|
כתוב תגובה ל-
עו"ד מבקר
|
|
|
|
|
|
|
שופינג |
|
3/07/07 05:45
|
|
|
|
טעות מתוך הרגל? איזה צירוף מקרים.
כולם כאן טועים מתוך הרגל, עד שיהיה זה פשע של ממש לחשוד בהם.
וחוצמזה, מזוז כבר סיים מזמן את מכסת הטעויות שלו - מתוך הרגל או לא - ולא יזיק לו אם יחטטו לו קצת בקרביים.
לא צריך לקפוץ ולהגן על מזוז מתוך הרגל.
רק ראש עקום - של עורך דין כמובן - יכול לכנות את המאמר הזה טעות.
|
|
כתוב תגובה ל-
שופינג
|
|
|
|
10 |
|
|
שופט כדורגל |
|
3/07/07 00:50
|
|
|
|
|
|
|
|
הגולש הנבון |
|
3/07/07 20:57
|
|
|
|
קרא פעם נוספת את פסק הדין שהבאת. אין שם ציטוט מטיוטת כתב האישום, והחוק המצוטט שם לא מחייב בכלל הגשת טיוטה כזאת.
|
|
כתוב תגובה ל-
הגולש הנבון
|
|
|
|
|