News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 189,353  סלולר - 341,186
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
דבריהם ומעשיהם של אחשורוש והמן הקדימו במאות ואלפי שנים את שנאת ישראל הנוצרית, את האנטישמיות המודרנית ואת גרמניה הנאצית    החל מההאשמה הקולקטיבית נגד כל היהודים בשל חטאו של יחיד, דרך...
טובה ספרא
טובה ספרא
המפגש של מזל שור עם אורנוס מביא להתנגשות. השור, שאוהב לשבת על הכורסה ושכל דבר יגיע אליו, נפגש באורנוס שלא יוותר לו ויכריח אותו לקום מהכורסה כי הוא רוצה בשינוי    נסיגת מרקורי יכולה ...
קיבל את צל"ש הרמטכ"ל. בר-לב והמזכרת שקיבל מלוחמי סיירת מטכ"ל [צילום: דוד חרמץ]
דוד חרמץ
אל"ם (מיל') עמר בר-לב, לשעבר מפקד סיירת מטכ"ל וכיום מספר 2 ברשימת 'העבודה', גדל לאבא שהיה רמטכ"ל. לשאלה האם הוא נהנה ממעמד זה, הוא משיב בתקיפות: "זה מאוד תסכל אותי. רציתי לקבור את ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
על שריפת ספרי קודש
מאת: אלכס לוין  |  21/05/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אנלוגיה טועה ומטעה
  איש מימי הביינים   21/05/08 11:18
באנלוגיה הדמגוגית שלך כל מי שיש לו 4 גפיים הוא כלב/חמור/אדם מחק את המיותר.
ולנמשל.
אין להשוות שריפת ספרי הברית החדשה שמחולקים ע"י מיסיונריים ע"מ לנצר יהודים לכל שריפת ספרים שארעה בהיסטוריה.
הספרים שנשרפו לא נאספו מחנויות, ספריות או כנסיות.
אפשר להסכים אולי שבעידן הפוליטיקל קורקט שריפת ספרים במקום ציבורי לא מצטלם טוב.
אבל אחרי השמדת 6 מיליון יהודים בשואה, לנבות להמיר יהודים על דתם זה סוג אחר של השמדה.
גם אם אתה אדם לא דתי אתה חייב להפנים שהמרת דתם של יהודים בארץ ישראל מהווה סכנה קיומית למדינה.
כתוב תגובה ל- איש מימי הביינים
2
אתה כותב דברי בלע ושקר!
  חיים אריה   21/05/08 12:27
פשוט מצאת לך הזדמנות לעשות "עליהום" על אנשים שלא מבית סיפרך... כמו אינסטינקט ידוע של עיתונאי מצוי אתה מכפיש ישירות אנשים ואותם אנשים במקומות אחרים היו יכולים לטול רווח נאה מתביעת הוצאת דיבה נגדך! הקונוטציות שלך מוכיחות שהנך נהנה לנפח ולעורר פרובוקציה ויותר מיסוך עשן מהמדורה המקורית... "פובליציסט (פרובוקטור) היית ופובליציסט תישאר"
כתוב תגובה ל- חיים אריה
3
איזה שטויות זה ספרים ששולחים
  דוקא ליהודים   21/05/08 17:56
זה ספרים ששולחים דוקא ליהודים ואף אחד לא נכנס לתוך מקום נוצרי לשרוף הספרים שלהם.
ולידעתך אסור על פי חוק מדינת ישראל לשדל נגד דת וזה בדיוק מה שהמסיתים האלו עושים כששולחים בדואר ולפעמים זה מגיע לאנשים תמימים שלא מבינים מה נסתר בפנים בתוך הספרים הקבוצות האלו מזרימים מליונים דולרים ולאט לאט תופסים יהודי פה ויהודי שם ובעזרת אנשים כמוך נותנים להם יד חפשי.

ואתה סתם שונא יהודים ושונא דת היהודית.
ואולי אתה אפילו שייך למשחיים האלו.
כתוב תגובה ל- דוקא ליהודים
4
דמגוג לא קטן כלל וכלל!
  דני דין   21/05/08 22:55
אני נגד זה שנכנסים לבתים של יהודים לוקחים את ארון הספרים שלהם ושורפים! כלומר שורפים ליהודים את הספרים שלהם! אם איזו ספריה קטולית תחליט לשרוף את הספרים היהודיים של הספריה אין לי שום בעיה עם זה. מי שהחליט לשלוח ליהודים ספרים מיסיונרים שלא התפלא אם למישהו נמאס ואותו אחד החליט לשרוף את החומר המיסיונרי הדוחה על פי השקפתו. אדון לוין תרגע!
כתוב תגובה ל- דני דין
5
קשה להאמין
  מוזאר   22/05/08 01:00
אם הדברים נכונים, חייבים לפטר מייד את הסגן הזה ולהעמידו לדין פלילי. יש במדינה הזאת דתיים/חרדים שאינם טובים יותר מגלוחי הראש באירופה. אנשים פרימיטיביים וחסרי בינה ומוסר מינימליים. ואם מדובר בעורך דין שהוא סגן ראש עירייה, מדובר בפושע ממש, המנצל רגשות פרימיטיביים לצרכיו.
כתוב תגובה ל- מוזאר
פרימיטיבי זו שאלה של הגדרה.הנה
  ארוין קירשנבוים   22/05/08 10:50
למשל התגובה שלך היא ביסודה פרימיטיבית ומתלהמת. האנטישימיות או שנאת הדת בעיניך היא פרימיטיבית או לא?
כתוב תגובה ל- ארוין קירשנבוים
6
ומה אם לא?
  ע.ג1   22/05/08 01:03
ואם שרפת ספרים לא תעזור אז נשרוף כנסיות? נקים מחנות ומשרפות לנוצרים? היצור המתועב ששרף את הספרים והמגיבים פה רק מוכיחים שכל דתי הוא חלאה ולא משנה אם הוא נוצרי מוסלמי או יהודי.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
אתה משוגע על כל הראש שמע לי
  הלנה מטרויה   22/05/08 11:15
לא על חצי על הכל! רוב העולם המערבי הנאור, כולל גדולי אנשי המדע הם נוצרים מסוג זה או אחר. אתה הוא זה הנמצא במיעוט ניהליסטי חסר מוסר המסוכן לא פחות מהקיצוניים בדתיים
כתוב תגובה ל- הלנה מטרויה
7
אדון אלכס בשבילנו היהודים אלו
  אנין הדעת   22/05/08 11:21
לא ספרי קודש ממש כשם שהתלמוד הקדוש לנו אינו קדוש לנוצרים! אז אל תעבוד על אף אחד בעינים. בשם הספרים האלה רצחו עינו רדפו יהודים במשך דורות, אז אלכס שב בבית ואל תטיף לנו מוסר!
כתוב תגובה ל- אנין הדעת
8
לא בחיל ולא בכח, כי אם ברוחי
  מספר זכריה   23/05/08 19:53
"לא בחיל ולא בכח, כי אם ברוחי, אמר ה' צבא-ות"
(זכריה ד, ו).

כתוב תגובה ל- מספר זכריה
9
תגובות מזעזעות
  יוסי פלס   28/05/08 22:50
התגובות למאמר מזעזעות בפאנאטיות ובחוסר-הסובלנות שלהן. לעצם העניין: הטקסטים של "הברית החדשה" הם ביסודם טקסטים יהודיים. הם שייכים להיסטוריה היהודית לא פחות מן התלמוד. תרגומיהם של דליטש וזלקינסון הפכו אותם גם ליצירות מופת עבריות. שריפת ספרים פומבית היא מעשה נתעב בכל מקרה, קל וחומר כאשר מדובר בספרים שהם חלק מ'ארון הספרים היהודי', בשר מבשרה של היהדות.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
מחלקה ראשונה
סדרת מוצרי היגיינה של קלינקס
מוצרי היגיינה חדשים [צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |