News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 408,406  סלולר - 496,428
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
מידע שהובא ל-News1 פותח צוהר לסודות שהותיר אחד היוצרים הגדולים שקמו בישראל    קישון לא האמין בבנקים בישראל; במקביל רצה להרחיק סודותיו מהרשויות    לכן, משיקוליו הוא, בחר לשמור רכוש עצ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
האתגר הפרוסי על הציוויליזציה האנגלו-אמריקנית; מסורת אבירי המסדר הטווטוני; חיזוק המדינה כצו דתי; הגאוניות האינטלקטואלית והצבאית של מלך פרוסיה פרידריך הגדול, צה"ל צבא אנטי אינטלקטואל...
איתמר לוין
איתמר לוין
ויכוח נוקב על סמכותו של בית המשפט העליון להתערב בחוקי יסוד מתקרב לנקודת הרתיחה - הן בנושא ממשלת החילופים והן בנושא דחיית אישור התקציב    חיות, הנדל ופוגלמן הורו לנמק מדוע דחיית התקצ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שס מנסה להשתלט על מינוי הרבצ"ר
מאת: איתמר לוין  |  26/06/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רק אחרי שכל ילדי ח"כי ש"ס
  חייל לתמיגד   26/06/12 14:44
יכול להציע הצעות שכאלה, רק אחרי שכל ילדי חכ"י ש"ס יתגייסו לשירות מלא. הגיע הזמן להפקיע את הצבא מאנשים, שהצבא לא ערך אצלם ואין בניהם משרתים שירות מלא. גם כך הדוסים צוחקים עלינו "הפריירים" המשרתים
כתוב תגובה ל- חייל לתמיגד
גמלאי
  ג.מהמרכז   26/06/12 17:45

כתוב תגובה ל- ג.מהמרכז
2
כדאי לדייק בפרטים
  אולי   26/06/12 19:23
הציטוט הוא ״או בעל כשירות לשמש כרב עיר או דיין״ זה לא שמור רק לחרדים ישנם הרבה מהציבור הדתי לאומי שיש להם כושר כזה, וזה אכן תפקיד הדורש ידע הלכתי... האמת שהייתי מצפה מאיתמר לתקן ידיעה כזו...
כתוב תגובה ל- אולי
3
ייהרג ובל יעבור
  רקס   26/06/12 20:30
אמר אלי ישי מש"ס על גיוס חרדים לצבא והנה מצאו להם עוכרי ישראל עוד מקום שאפשר להכניס את היד לכיס הציבור ולמרות שהם לא ישלחו את בניהם לשרת ולהגן על המדינה רוצים גם כאן כיבודים ואם זה לא היה כל כך עצוב זה היה יכול להיות משעשע שאדם כניסים זאב עם אינטילגנציה של מכונת תפירה מפקפק ביכולתם של האשכנזים לשאת בתפקיד ש"סניקים למען כבודכם הצביעו לרב חיים אמסלם יהודי נאור ודתי ולא לחונטה הדתית
כתוב תגובה ל- רקס
4
מי שלא שרת-אל יתערב בצה"ל!!!
  הדודה קלרה   26/06/12 21:25

ח"כ נסים זאב-מי אתה שתדחוף את חוטמך לעניני הצבא- אתה, בניך, נכדיך חתניך וכל הכבודה שלך ושל חמולת עובדיה וחבורת הזבל רחוקים מתרומה כלשהי למדינה בכל דרך פרט להפקת תועלת!! אז בבקשה בנימוס-הרחיקו ידיכם מצה"ל כי אתם עולים על יבלת!!
כתוב תגובה ל- הדודה קלרה
5
ניסים זאב מנסה פופוליזם
  אחד שיודע טוב   26/06/12 21:58
אסור שרבנים חרדים ייכנסו לרבנים צבאיים! הם לא מבינים את המשמעות בכלל. עדיף שיהיו רבנים ציוניים דתיים. הרב רונצקי היה מצויין
כתוב תגובה ל- אחד שיודע טוב
6
אולי נכפיף ת'רמטכ"ל לרב עובדיה
  מוטי הקמ"צ   26/06/12 22:57
מכסת המשרות אותן ממלאים חברי ותומכי ש"ס מוגבלת. כמה משגיחי כשרות כבר צריך? כמה מועצות דתיות כבר יש? כמה תפקידים אפשר להמציא בעיריות ובמועצות המקומיות? בסך הכל יש היצע מצומצם של משרות, מצד אחד, וכמות הולכת וגדלה של בטלנים שצריך לפרנס, בצד השני.
לכן, הרעיון הבסיסי של חבר הכנסת השסני"ק הוא שמכיוון שיש מאגר משרות פוטנציאלי בצה"ל אז יש דרך לאפשר קצת אוויר לנשימה לחכי"ם של ש"ס מהעסקנים חסרי תלוש משכרות שתלויים על צווארם.
כל שנותר הוא למצוא תירוץ ונוהל כזה שאת כל המשרות הללו יוכלו למלא רק בטלנים של ש"ס.
כתוב תגובה ל- מוטי הקמ"צ
7
שטבון, תחליף את כבוד הח"כ
  דביר יש"ע   26/06/12 22:58
רק לנציגי ש"ס החוצפה לבקש להשתלט על משרות גם במקום שהם לא מוכנים לבצע בו את הנדרש מהם. אני מקווה שאנשים כמו שטבון יתפסו את מקומם של הסוציומטים.
כתוב תגובה ל- דביר יש"ע
8
צודק יוני
  אני26   26/06/12 23:16
רבצ"ים צריכים להיות אנשי שטח המחוברים ללוחמים ולא מוצנחים שלא מבינים לאן הם הגיעו.. ישר כח!
כתוב תגובה ל- אני26
9
העיקר שרוצים חרדים בצבא..
  מיכאל ירושלים   26/06/12 23:27
כל דבר שקשור לחרדים אתם תתנגדו. שלא יכנסו חלילה לעמדות כח שלכם. מה המפקד הזה יודע על חרדים?!
כתוב תגובה ל- מיכאל ירושלים
תהיה בטוח שיוני יודע,
  לוחם במיל'   27/06/12 00:48
מי שלא משרת שלא יחפש הטבות. יוני עשה בצבא דברים ראויים מאד.
כתוב תגובה ל- לוחם במיל'
10
רבצ"ר ציוני דתי
  רב צבאי במילואים   28/06/12 10:11
עצם הבקשה למנות רבצ"ר שיהיה אישיות בעלת כובד משקל תורני היא מבורכת אבל מכאן ועד להתנות את הדרישה במינוי לרבנות עיר הדרך רחוקה משום שברור מראש מי יהיו ברשימה. על כן אמר יפה יוני שטבון (וגם הרב הרשקוביץ) שאין לתת יד לדבר. עלינו לגדל דור של רבנים דת"ל שיהיו בחוד החנית של הרבנות הצבאית כמו ביחידות הקרביות.
כתוב תגובה ל- רב צבאי במילואים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
PRO MIX - תערובות אגוזים עם חלבון גבוה
פיצוחים עם חלבון גבוה [צילום: עמית שטראוס]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |