News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 466,786  סלולר - 554,605
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מבקר המדינה ואנשי משרדו ראויים לתשבחות על בחינה בזמן אמת של היבטים חשובים ביותר במאבק בקורונה - אבל עיקר חסר מן הספר: אחריותו של הדרג המדיני    בין אם הממשלה והעומד בראשה פעלו כראוי...
עידן יוסף
עידן יוסף
גחמתה האומללה של שרת התחבורה נגד המטרו - מיזם-העל החשוב ביותר של המדינה לתחבורה ציבורית - בניגוד לעמדתם של גורמי המקצוע בכל משרדי הממשלה ובלי לקיים התייעצות מעידה על חובבנות שלטוני...
"בדור הבא מרבית האנושות תעסוק בלימוד, העשרה עצמית ותחביבים". מרגלית בחצר ביתו 
 [צילום: דוד חרמץ]
דוד חרמץ
כך זוכר ינקי מרגלית, מייסד ומנכ"ל חברת ההיי-טק 'אלדין' אותה עזב לפני כעשור. הוא הגיע לאן שהגיע, למרות שהוא נטול תואר אקדמי ולא ברור אם יש לו בכלל זכאות לבגרות. הוא מאמין שהקורונה ת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"טבע" מורידה נוגדי דיכאון מהמדפים
מאת: יפעת גדות  |  07/10/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מכה קשה/אנושה לטבע!!!!!!!
  ומכאן ה-שאלה:   7/10/12 12:30
האם תרופות הגנריות א-ח-ר-ו-ת של חברת ," טבע" יעלות כמו תרופות מקור?????????
אני כלל ל-א בטוח.
כתוב תגובה ל- ומכאן ה-שאלה:
אתה יכול להיות בטוח שלא.
  ברוריה מקרית חיים   7/10/12 13:07
ולא רק של טבע. שום תרופה גנרית לא דומה למקור. ואנשים רבים שסובלים מהשינוי אפילו לא מקשיבים להם: התשובה הסטראוטיפית של הרופא כשאומרים לו: "עם התרופה הקודמת לא היה לי כך וכך..." תשובת הרופא: "...עם הזמן הגוף מתרגל, זה אותו חומר...
" וועד כהנה וכהנה פלברות. האמת שהכסף קובע הכל.
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
תגובה ל-1
  משגיח כשרות   7/10/12 14:38
אתה תמשיך לקנות תרופות מקור ואני אשתמש בגנריות-טיפש שמקשקש בלי מושג בתחום.בשביל לרדת לרמה שלך אסביר לך בתחום שאולי תבין. שמעת שבתחום הרכב ישנם יצרנים רבים שמייצרים חלקים תחליפיים למקוריים של היצרן. האם ידעת שיש חלקים תחליפיים שהם טובים בהרבה מהמקוריים של היצרן !!!!!!! אל תשתמש בהם כי הם לא מקוריים- למרות שיחזיקו לך זמן ארוך יותר.
כתוב תגובה ל- משגיח כשרות
אני מקווה שבבוא הזמן ימצא לגוף
  עוד משגיח כשרות ו   7/10/12 15:09
שלך חלקי חילוף ומאחל לך בריאות ואריכות ימים
כתוב תגובה ל- עוד משגיח כשרות ו
2
תרופה גנרית אינה זהה..והמשמעות
  ירון זכאי 1   7/10/12 14:18
המשמעות של תרופות גנריות היא שהן אינן זהות לחלוטין.! לפעמים הגנריות הן תרופות משולבות כמה חומרים פעילים יחד כיוון שהן יוצאות לשוק באיחור של 20 שנה אחרי התרופה המקורית ובנתיים הצטבר ידע נוסף על חומרים פעילים נוספים. במקרים רבים גל התרופות השני טוב יותר, או מותאם יותר לפלח אוכלוסיה מסוים. אולם יתכנו תקלות המתגלות בשימוש נרחב בדיוק כפי שהן אפשריות בתרופות המקור. באשר להשפעת הוראת ה-FDA , ספק אם מכירות אותה תרופה הן מקור הכנסות כה מרכזי לטבע, שישפיע לרעה. כרגיל הבורסה אוהבת לייצר טרנד של עדר כדי לנצל את המצב.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
??????
  יגאל22222   7/10/12 15:47
???????????????????
פשוט לא
כתוב תגובה ל- יגאל22222
3
עכשו תגיע תביעה במיליארדים
  דברי   7/10/12 15:54
כתוב תגובה ל- דברי
4
ככה חסכו גם באלטרוקסין-זיוף
  58   7/10/12 17:01
כל הזיופים האלה לא ממש כמו האוריגינל-פלצבו !
כתוב תגובה ל- 58
5
הגיע הזמן לחייב בדיקה של תרופו
  שלומי-כלכלן   7/10/12 21:26
הגיע הזמן לחייב בדיקה של תרופות הזבל -גנרי, זה מאפשר לטבע למכור כל תרופה גם אם היא לא מתאימה. העיקר שהיא מתאימה לרווח שקופות חולים עושים על גב ציבור החולים. כאשר אתה מבקש תרופה מקורית -בדרך כלל אין -כי קופות החולים מקצים כמות קטנה.!!!!!!!!!!!1 שערוריה.
כתוב תגובה ל- שלומי-כלכלן
6
עכשיו מחליפים את NORAVASC
  שושית   8/10/12 19:59
זוהי תרופה לטיפול בלחץ דם ועכשיו במאוחדת מחליפים אותה ל-אמלודיפין. למה ? ככה ! ברור שזה המחיר לא ? הנה רשמתי ואם ארגיש רע - בגלל ההחלפה , אביא אתכם כעדים שזעקתי מראש !
כתוב תגובה ל- שושית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
מוצרי חשמל המחסלים כ-99% מהחיידקים
[צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |