News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 522,665  סלולר - 380,211
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
בני גנץ ויאיר לפיד מוכנים ככל הנראה לתת לרשימה המשותפת "שינוי חוקי תכנון ובנייה". זהו שם מכובס לביטול דוח קמיניץ והכשרת עבריינות רחבת היקף - בידי מי שמתיימרים להגן על שלטון החוק
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
רק שמסתובבים בשווקים הפתוחים וברשתות המוזלות, רואים את פערי המחיר האדירים בינם לבין החנויות המתמחות, לפעמים בפער של פי 3
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"טבע" מורידה נוגדי דיכאון מהמדפים
מאת: יפעת גדות  |  07/10/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מכה קשה/אנושה לטבע!!!!!!!
  ומכאן ה-שאלה:   7/10/12 12:30
האם תרופות הגנריות א-ח-ר-ו-ת של חברת ," טבע" יעלות כמו תרופות מקור?????????
אני כלל ל-א בטוח.
כתוב תגובה ל- ומכאן ה-שאלה:
אתה יכול להיות בטוח שלא.
  ברוריה מקרית חיים   7/10/12 13:07
ולא רק של טבע. שום תרופה גנרית לא דומה למקור. ואנשים רבים שסובלים מהשינוי אפילו לא מקשיבים להם: התשובה הסטראוטיפית של הרופא כשאומרים לו: "עם התרופה הקודמת לא היה לי כך וכך..." תשובת הרופא: "...עם הזמן הגוף מתרגל, זה אותו חומר...
" וועד כהנה וכהנה פלברות. האמת שהכסף קובע הכל.
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
תגובה ל-1
  משגיח כשרות   7/10/12 14:38
אתה תמשיך לקנות תרופות מקור ואני אשתמש בגנריות-טיפש שמקשקש בלי מושג בתחום.בשביל לרדת לרמה שלך אסביר לך בתחום שאולי תבין. שמעת שבתחום הרכב ישנם יצרנים רבים שמייצרים חלקים תחליפיים למקוריים של היצרן. האם ידעת שיש חלקים תחליפיים שהם טובים בהרבה מהמקוריים של היצרן !!!!!!! אל תשתמש בהם כי הם לא מקוריים- למרות שיחזיקו לך זמן ארוך יותר.
כתוב תגובה ל- משגיח כשרות
אני מקווה שבבוא הזמן ימצא לגוף
  עוד משגיח כשרות ו   7/10/12 15:09
שלך חלקי חילוף ומאחל לך בריאות ואריכות ימים
כתוב תגובה ל- עוד משגיח כשרות ו
2
תרופה גנרית אינה זהה..והמשמעות
  ירון זכאי 1   7/10/12 14:18
המשמעות של תרופות גנריות היא שהן אינן זהות לחלוטין.! לפעמים הגנריות הן תרופות משולבות כמה חומרים פעילים יחד כיוון שהן יוצאות לשוק באיחור של 20 שנה אחרי התרופה המקורית ובנתיים הצטבר ידע נוסף על חומרים פעילים נוספים. במקרים רבים גל התרופות השני טוב יותר, או מותאם יותר לפלח אוכלוסיה מסוים. אולם יתכנו תקלות המתגלות בשימוש נרחב בדיוק כפי שהן אפשריות בתרופות המקור. באשר להשפעת הוראת ה-FDA , ספק אם מכירות אותה תרופה הן מקור הכנסות כה מרכזי לטבע, שישפיע לרעה. כרגיל הבורסה אוהבת לייצר טרנד של עדר כדי לנצל את המצב.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
??????
  יגאל22222   7/10/12 15:47
???????????????????
פשוט לא
כתוב תגובה ל- יגאל22222
3
עכשו תגיע תביעה במיליארדים
  דברי   7/10/12 15:54
כתוב תגובה ל- דברי
4
ככה חסכו גם באלטרוקסין-זיוף
  58   7/10/12 17:01
כל הזיופים האלה לא ממש כמו האוריגינל-פלצבו !
כתוב תגובה ל- 58
5
הגיע הזמן לחייב בדיקה של תרופו
  שלומי-כלכלן   7/10/12 21:26
הגיע הזמן לחייב בדיקה של תרופות הזבל -גנרי, זה מאפשר לטבע למכור כל תרופה גם אם היא לא מתאימה. העיקר שהיא מתאימה לרווח שקופות חולים עושים על גב ציבור החולים. כאשר אתה מבקש תרופה מקורית -בדרך כלל אין -כי קופות החולים מקצים כמות קטנה.!!!!!!!!!!!1 שערוריה.
כתוב תגובה ל- שלומי-כלכלן
6
עכשיו מחליפים את NORAVASC
  שושית   8/10/12 19:59
זוהי תרופה לטיפול בלחץ דם ועכשיו במאוחדת מחליפים אותה ל-אמלודיפין. למה ? ככה ! ברור שזה המחיר לא ? הנה רשמתי ואם ארגיש רע - בגלל ההחלפה , אביא אתכם כעדים שזעקתי מראש !
כתוב תגובה ל- שושית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |