News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 464,505  סלולר - 526,107
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
המהפכה החקלאית, התיישבות הקבע והמלחמות בין נוודים לבין יושבי הקבע    היתרונות של הברברים    מהלכים תרבותיים בקרבות אל-עלמיין ומלחמת העצמאות    מאפיינים ברבריים בלחימה הגרמנית במלחמת ה...
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
אפשר לכתוב ספרים שלמים שיסבירו מדוע דונלד טראמפ הוא אדם מסוכן ונשיא בלתי כשיר. אפילו אם היו לו הצלחות - ואפשר להתווכח על זה - חסרונותיו ומעשיו מבטלים אותן בשישים. ננסה לתמצת את הסי...
"בדור הבא מרבית האנושות תעסוק בלימוד, העשרה עצמית ותחביבים". מרגלית בחצר ביתו 
 [צילום: דוד חרמץ]
דוד חרמץ
כך זוכר ינקי מרגלית, מייסד ומנכ"ל חברת ההיי-טק 'אלדין' אותה עזב לפני כעשור. הוא הגיע לאן שהגיע, למרות שהוא נטול תואר אקדמי ולא ברור אם יש לו בכלל זכאות לבגרות. הוא מאמין שהקורונה ת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"מתעלמים מרצון אבנרי המנוח"
מאת: איציק וולף  |  06/07/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אומ"ץ בלי אריה אבנרי,זה גוף
  ריק מתוכן   6/07/16 22:25
כמי שהכיר את אריה ואת פועלו, יודע שאין מישהו שיוכל להעלות את אומ"ץ על המסלול. אומ"ץ היה אריה אבנרי, וכשאריה אבנרי עם הכאריזמה והנשמה שלו, הלך לבית עולמו, גם אומ"ץ תגיע לשם.
כתוב תגובה ל- ריק מתוכן
בתי הקברות
  היהודי הנצחי   7/07/16 10:16
בתי הקברות מלאים באנשים שמתו ולא היה להם תחליף. התפטרות אורנשטיין מאכזבת. אבל לוותר כל כך מהר זה חבל ומיד על חוסר יכולת עמידה. אבל אולי היא תוכל להקים ארגון חדש ויעיל שימש את המלחמה הכל כך נדרשת נגד השחיתות.
כתוב תגובה ל- היהודי הנצחי
עקרונית נכון, אך עם סייג להלן
  א. וינשטיין   7/07/16 12:56
ובסמוך לאותם בתי הקברנות ר"ל שציינת; קבורים אותם ארגונים רבים מאד, מלאי היוקרה והביטחון המופרז, אשר מצאו מחליף "גרוע"! לצרכי הארגון, זאת מסיבות שונות ומשונות. ולכן על כל "יהודי נודד" ושאינו נודד, מוטלת האחריות האישית שיתמקד ברצינות ובמוסריות, מלשון: "על תבונה ורגישות", במציאת "המחליף" המתאים ביותר!.
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
2
פעילות מבורכת וייחודית
  חבל שכך נהרסת   6/07/16 23:00
יואב יצחק יכול להרים את הנטל
כתוב תגובה ל- חבל שכך נהרסת
3
הייכה "האגו" את ה'אומ"ץ'? :-(
  א. וינשטיין   6/07/16 23:26
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
4
מעניין שתנועה שקמה למען
  היכן נעלם המאבק?   7/07/16 01:46
מאבק בשחיתות ולמען מנהל תקין - מגלה סימני אי תקינות בתוכה, לאחר מות מייסדה.....
כתוב תגובה ל- היכן נעלם המאבק?
אומ"ץ לא התנהלה בצורה תקינה
  דורון טל (טירקל)   7/07/16 10:03
גם בחייו של אריה אבנרי המנוח, אומ"ץ לא התנהלה בצורה תקינה. ראשית, הקמתה הייתה בחטא. עמותת אמיתי מעולם לא נסגרה כדין. אבנרי וחבריו ברחו מאמיתי מבלי לבצע את הפעולות הנדרשות על פי דין. בידי מסמכים המעידים על כך. אבנרי חתום על תצהיר שקרי שנשלח לרשם העמותות. לאחר מכן, התנהלות עמותת אומ"ץ הייתה שערורייתית, לפחות לדעתי. לא אחת אמרתי לאריה (שאותו הערכתי חרף הליקויים שנתגלו): "אנחנו צריכים להיות הסמן הימני" ועל כך הוא ענה לי: "אבל אתה מכיר אותי..." אף לא אחד מה"חברים" (פרט לאבנרי) לא היה מוכן להקשיב לדברי ולכן הגעתי למסקנה שרוב פעילי תנועת אומ"ץ, בעיקר אלו שנותרו צמודים לדגל, עשו את מה שעשו מתוך אינטרסים אישיים ולא לטובת הכלל. צר לי שכך פני הדברים. האמת חייבת להיאמר!
כתוב תגובה ל- דורון טל (טירקל)
אתה ידוע בשם הטוב שלך ובכל זאת
  בכל מקום הראו לך   7/07/16 13:43
את הדלת לכיוון אחד בלבד, ליציאה. מעניין למה?
כתוב תגובה ל- בכל מקום הראו לך
רק פחדן אינו מזדהה בשמו המלא
  דורון טל (טירקל)   7/07/16 22:04
שמתי לב שלא הזדהית בשמך וככל הנראה את/ה יודע/ת למה. אם לדייק הרבה מאד ארגונים ואנשים לא יכלו לעמוד בפני הביקורת האמיתית והמדויקת שהעליתי נגדם. לכן אין פלא שהם לא חפצו ביקרי. יחד עם זאת, יש גם ארגונים ואנשים שהשתמשו בביקורות שלי כדי להשתפר. אלו הארגונים והאנשים האמיצים שיש להניח שיצליחו בדרכם.
כתוב תגובה ל- דורון טל (טירקל)
5
אומץ זה אריה אבנרי
  רחובות   7/07/16 08:44
ללא אריה אבנרי לא קיים אומץ.
כתוב תגובה ל- רחובות
6
שערוריה
  מאן דהוא   7/07/16 09:10
אפילו את משאלתו האחרונה של אריה אבנרי תרפדו, למנות את לונקה במקומו. נערכו בחירות שמעולם לא קויימו ב-13 שנות קיומה של אומ"ץ באסיפה כללית של חבר אחד. אם היו בחירות הן היו בחירות כלליות להנהלה כולה. בכל פעם כשפרש חבר הנהלה או נפטר מונה האחרון ברשימה. חוקים חדשים? תקנון חדש? במקום להלחם במושחתים יש מלחמות אגו ואחרות בתוך חברי התנועה. כמה חבל! זה נוגד את דרכו של אריה
כתוב תגובה ל- מאן דהוא
7
ממשיכיו של אריה אבנרי
  ד"ר יעקב ניר   7/07/16 16:35
כחבר פעיל בתנועת אומ"ץ מאז כשמונה שנים ברור לי כי לא קל יהיה למלא מקומו של אריה. אולם, אם נתחיל לעשות חשבונות, ולא נבין כי חייבת להיות אחדות - גורלה של אומ"ץ יהא מוות. מצד שני, נמשיך, נתנדב וננסה להגיע לאותם הישגים. מדינה רקובה דורשת כפל מאמץ במיגור תחלואיה, וזאת נעשה בכוחות מאוחדים. אגב, היכן הם אותם מאות המשתתפים בכנסים השנתיים של אומ"ץ, אלה המדברים גבוהה ולא עושים דבר - "באתי, ראוני, והלכתי"... אומ"ץ לא תימוג ותמשיך בדרכו של אריה, עם כל הקשיים הכרוכים בכך. חבל לי שאורה נוטשת, זה צעד קל, לא מחייב, אפילו באומ"ץ ניתן להלחם מתוך המערכת, ומי כמוני 'נציב קבילות' מכיר זאת.
כתוב תגובה ל- ד"ר יעקב ניר
יענקלה קבל תלונה
  דורון טל (טירקל)   11/07/16 18:59
על פי החלטת הנהלת אומץ (8 דצמבר 2015), חברים שלא הסדירו את מיסיהם לא יוזמנו לאירועי התנועה בשנה הבאה. חתום שרגא בן צבי למותר לציין כי החלטה זו עומדת בניגוד גמור להוראות תקנון העמותה התקף. אם הנהלת העמותה אכן נהגה לפי ההחלטה הנ"ל הרי שהיא ירתה לעמותה ברגל. ככל הנראה לא נשלחו זימונים לאירועי העמותה לרבים מחברי העמותה, לרבות הזמנה לאסיפה הכללית. מדוע אין זימון לאסיפה הכללית של שנת 2016 באתר העמותה? האם הייתה השנה אסיפה כללית? אם כן, מי הגיע אליה? מה הוחלט בה? באיזה פורום?
 הפקעת חברות בעמותה בניגוד לתקנון
כתוב תגובה ל- דורון טל (טירקל)
8
צריך לדייק לפני הכול
  אמיר חרמוני   7/07/16 17:10
ראשית, אם באים בטענות, חבל שלא מדייקים - בלשון המעטה. אומ"ץ הינה עמותה הפועלת כחוק. כאשר מתקיימות בחירות, כל חבר רשאי להגיש מועמדות, ואם לונקה חשש שלא ייבחר, זכותו להסיר את המועמדות. אריה לא ציווה על בחירתו של הנ"ל, וגם כלל לא חשב שסופו קרב. אריה פנה ללונקה להצטרף כעוזרו האישי, אך אריה לצערם של כולנו, נפטר לפני שלונקה הצטרף. חבל שאורה מצאה לנכון "ללכלך" את העמותה בה הייתה חברת הנהלה, יותר מחבל שהמידע שפרסמה אינו נכון, פרט לשתי עובדות: היא התפטרה מההנהלה. לונקה הסיר מועמדותו. אני מאמין שאומ"ץ - ע"ש ולזיכרו של אריה אבנרי הנערץ, תמשיך בדרכה החדשה, ותהווה זיכרון לאריה המנוח. יהי זיכרו ברוך !
כתוב תגובה ל- אמיר חרמוני
אמיר חברי "שאפו", אשר וינשטיין
  א. וינשטיין   7/07/16 19:29
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
אם לדייק, אז עד הסוף!
  דורון טל (טירקל)   7/07/16 22:15
אמיר, לצערי אתה טועה. הגיעו לידי פרסומים של אומ"ץ משנת 2016 המתנים את הזכות לבחור ולהיבחר למוסדות התנועה וזאת בניגוד לתקנון העמותה והדין המחייב. כפי שקרה בשנת 2010 כך גם בשנתיים האחרונות לא הומצאה לידי הודעה על אסיפה כללית של העמותה. מה זה אומר?
 מדוע תנועת אומץ ממדרת חברים מסויימים?
כתוב תגובה ל- דורון טל (טירקל)
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
מוצרי חשמל המחסלים כ-99% מהחיידקים
[צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |