News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 447,539  סלולר - 919,410
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
בני גנץ, שהיה יו"ר הממד החמישי, השתתף בעצמו בפגישה שהובילה להתקשרות התמוהה והבלתי-חוקית שתעמוד במרכז החקירה    יש גם צורך לבחון האם גנץ ורם בן-ברק - שהיה נשיא החברה - היו מעורבים במ...
יואב יצחק
יואב יצחק
יו"ר כחול לבן התנהל באופן מגונה בשורה של עניינים: הוא שיקר לאנשי השב"כ כשהגיעו לתשאלו לאחר שהתגלתה פריצה למכשיר הנייד ונשאבו גם תמונות וסרטונים מביכים גם בתקופה ששימש רמטכ"ל    הוא ...
טובה ספרא
טובה ספרא
בנימין נתניהו ממשיך בתפקידו כראש הממשלה. כחול לבן יגיעו לבאר, אבל לא יזכו לשתות ממנה מים. ובכלכלה: סין נפגעת מהקורונה ואיך זה ישפיע על העולם כולו
אינטרס משותף [צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90]
ד"ר ערן לרמן
בכל דיון על מתווה מדיני אפשרי, חשוב שישראל תעמוד על כך שלא יחול שינוי במצב הנוכחי בירושלים בכלל ובהר-הבית בפרט. יש לדחות רעיונות בדבר העברת סמכויות השליטה בווקף מידי ירדן, ולהתעקש ...
ארמון המלוכה, פאס [צילום: ג'וזף רנליאס]
נעם סולברג
הקהילה היהודית המפוארת בעיר פאס שבמרוקו הוציאה מתחת ידי חכמיה עשרות תקנות מרחיבות דעת ומרחיקות ראות    גם בדורנו מוטלת על חכמי ישראל החובה לפתור את בעיות השעה - למשל בנושא הגיור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"מתעלמים מרצון אבנרי המנוח"
מאת: איציק וולף  |  06/07/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אומ"ץ בלי אריה אבנרי,זה גוף
  ריק מתוכן   6/07/16 22:25
כמי שהכיר את אריה ואת פועלו, יודע שאין מישהו שיוכל להעלות את אומ"ץ על המסלול. אומ"ץ היה אריה אבנרי, וכשאריה אבנרי עם הכאריזמה והנשמה שלו, הלך לבית עולמו, גם אומ"ץ תגיע לשם.
כתוב תגובה ל- ריק מתוכן
בתי הקברות
  היהודי הנצחי   7/07/16 10:16
בתי הקברות מלאים באנשים שמתו ולא היה להם תחליף. התפטרות אורנשטיין מאכזבת. אבל לוותר כל כך מהר זה חבל ומיד על חוסר יכולת עמידה. אבל אולי היא תוכל להקים ארגון חדש ויעיל שימש את המלחמה הכל כך נדרשת נגד השחיתות.
כתוב תגובה ל- היהודי הנצחי
עקרונית נכון, אך עם סייג להלן
  א. וינשטיין   7/07/16 12:56
ובסמוך לאותם בתי הקברנות ר"ל שציינת; קבורים אותם ארגונים רבים מאד, מלאי היוקרה והביטחון המופרז, אשר מצאו מחליף "גרוע"! לצרכי הארגון, זאת מסיבות שונות ומשונות. ולכן על כל "יהודי נודד" ושאינו נודד, מוטלת האחריות האישית שיתמקד ברצינות ובמוסריות, מלשון: "על תבונה ורגישות", במציאת "המחליף" המתאים ביותר!.
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
2
פעילות מבורכת וייחודית
  חבל שכך נהרסת   6/07/16 23:00
יואב יצחק יכול להרים את הנטל
כתוב תגובה ל- חבל שכך נהרסת
3
הייכה "האגו" את ה'אומ"ץ'? :-(
  א. וינשטיין   6/07/16 23:26
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
4
מעניין שתנועה שקמה למען
  היכן נעלם המאבק?   7/07/16 01:46
מאבק בשחיתות ולמען מנהל תקין - מגלה סימני אי תקינות בתוכה, לאחר מות מייסדה.....
כתוב תגובה ל- היכן נעלם המאבק?
אומ"ץ לא התנהלה בצורה תקינה
  דורון טל (טירקל)   7/07/16 10:03
גם בחייו של אריה אבנרי המנוח, אומ"ץ לא התנהלה בצורה תקינה. ראשית, הקמתה הייתה בחטא. עמותת אמיתי מעולם לא נסגרה כדין. אבנרי וחבריו ברחו מאמיתי מבלי לבצע את הפעולות הנדרשות על פי דין. בידי מסמכים המעידים על כך. אבנרי חתום על תצהיר שקרי שנשלח לרשם העמותות. לאחר מכן, התנהלות עמותת אומ"ץ הייתה שערורייתית, לפחות לדעתי. לא אחת אמרתי לאריה (שאותו הערכתי חרף הליקויים שנתגלו): "אנחנו צריכים להיות הסמן הימני" ועל כך הוא ענה לי: "אבל אתה מכיר אותי..." אף לא אחד מה"חברים" (פרט לאבנרי) לא היה מוכן להקשיב לדברי ולכן הגעתי למסקנה שרוב פעילי תנועת אומ"ץ, בעיקר אלו שנותרו צמודים לדגל, עשו את מה שעשו מתוך אינטרסים אישיים ולא לטובת הכלל. צר לי שכך פני הדברים. האמת חייבת להיאמר!
כתוב תגובה ל- דורון טל (טירקל)
אתה ידוע בשם הטוב שלך ובכל זאת
  בכל מקום הראו לך   7/07/16 13:43
את הדלת לכיוון אחד בלבד, ליציאה. מעניין למה?
כתוב תגובה ל- בכל מקום הראו לך
רק פחדן אינו מזדהה בשמו המלא
  דורון טל (טירקל)   7/07/16 22:04
שמתי לב שלא הזדהית בשמך וככל הנראה את/ה יודע/ת למה. אם לדייק הרבה מאד ארגונים ואנשים לא יכלו לעמוד בפני הביקורת האמיתית והמדויקת שהעליתי נגדם. לכן אין פלא שהם לא חפצו ביקרי. יחד עם זאת, יש גם ארגונים ואנשים שהשתמשו בביקורות שלי כדי להשתפר. אלו הארגונים והאנשים האמיצים שיש להניח שיצליחו בדרכם.
כתוב תגובה ל- דורון טל (טירקל)
5
אומץ זה אריה אבנרי
  רחובות   7/07/16 08:44
ללא אריה אבנרי לא קיים אומץ.
כתוב תגובה ל- רחובות
6
שערוריה
  מאן דהוא   7/07/16 09:10
אפילו את משאלתו האחרונה של אריה אבנרי תרפדו, למנות את לונקה במקומו. נערכו בחירות שמעולם לא קויימו ב-13 שנות קיומה של אומ"ץ באסיפה כללית של חבר אחד. אם היו בחירות הן היו בחירות כלליות להנהלה כולה. בכל פעם כשפרש חבר הנהלה או נפטר מונה האחרון ברשימה. חוקים חדשים? תקנון חדש? במקום להלחם במושחתים יש מלחמות אגו ואחרות בתוך חברי התנועה. כמה חבל! זה נוגד את דרכו של אריה
כתוב תגובה ל- מאן דהוא
7
ממשיכיו של אריה אבנרי
  ד"ר יעקב ניר   7/07/16 16:35
כחבר פעיל בתנועת אומ"ץ מאז כשמונה שנים ברור לי כי לא קל יהיה למלא מקומו של אריה. אולם, אם נתחיל לעשות חשבונות, ולא נבין כי חייבת להיות אחדות - גורלה של אומ"ץ יהא מוות. מצד שני, נמשיך, נתנדב וננסה להגיע לאותם הישגים. מדינה רקובה דורשת כפל מאמץ במיגור תחלואיה, וזאת נעשה בכוחות מאוחדים. אגב, היכן הם אותם מאות המשתתפים בכנסים השנתיים של אומ"ץ, אלה המדברים גבוהה ולא עושים דבר - "באתי, ראוני, והלכתי"... אומ"ץ לא תימוג ותמשיך בדרכו של אריה, עם כל הקשיים הכרוכים בכך. חבל לי שאורה נוטשת, זה צעד קל, לא מחייב, אפילו באומ"ץ ניתן להלחם מתוך המערכת, ומי כמוני 'נציב קבילות' מכיר זאת.
כתוב תגובה ל- ד"ר יעקב ניר
יענקלה קבל תלונה
  דורון טל (טירקל)   11/07/16 18:59
על פי החלטת הנהלת אומץ (8 דצמבר 2015), חברים שלא הסדירו את מיסיהם לא יוזמנו לאירועי התנועה בשנה הבאה. חתום שרגא בן צבי למותר לציין כי החלטה זו עומדת בניגוד גמור להוראות תקנון העמותה התקף. אם הנהלת העמותה אכן נהגה לפי ההחלטה הנ"ל הרי שהיא ירתה לעמותה ברגל. ככל הנראה לא נשלחו זימונים לאירועי העמותה לרבים מחברי העמותה, לרבות הזמנה לאסיפה הכללית. מדוע אין זימון לאסיפה הכללית של שנת 2016 באתר העמותה? האם הייתה השנה אסיפה כללית? אם כן, מי הגיע אליה? מה הוחלט בה? באיזה פורום?
 הפקעת חברות בעמותה בניגוד לתקנון
כתוב תגובה ל- דורון טל (טירקל)
8
צריך לדייק לפני הכול
  אמיר חרמוני   7/07/16 17:10
ראשית, אם באים בטענות, חבל שלא מדייקים - בלשון המעטה. אומ"ץ הינה עמותה הפועלת כחוק. כאשר מתקיימות בחירות, כל חבר רשאי להגיש מועמדות, ואם לונקה חשש שלא ייבחר, זכותו להסיר את המועמדות. אריה לא ציווה על בחירתו של הנ"ל, וגם כלל לא חשב שסופו קרב. אריה פנה ללונקה להצטרף כעוזרו האישי, אך אריה לצערם של כולנו, נפטר לפני שלונקה הצטרף. חבל שאורה מצאה לנכון "ללכלך" את העמותה בה הייתה חברת הנהלה, יותר מחבל שהמידע שפרסמה אינו נכון, פרט לשתי עובדות: היא התפטרה מההנהלה. לונקה הסיר מועמדותו. אני מאמין שאומ"ץ - ע"ש ולזיכרו של אריה אבנרי הנערץ, תמשיך בדרכה החדשה, ותהווה זיכרון לאריה המנוח. יהי זיכרו ברוך !
כתוב תגובה ל- אמיר חרמוני
אמיר חברי "שאפו", אשר וינשטיין
  א. וינשטיין   7/07/16 19:29
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
אם לדייק, אז עד הסוף!
  דורון טל (טירקל)   7/07/16 22:15
אמיר, לצערי אתה טועה. הגיעו לידי פרסומים של אומ"ץ משנת 2016 המתנים את הזכות לבחור ולהיבחר למוסדות התנועה וזאת בניגוד לתקנון העמותה והדין המחייב. כפי שקרה בשנת 2010 כך גם בשנתיים האחרונות לא הומצאה לידי הודעה על אסיפה כללית של העמותה. מה זה אומר?
 מדוע תנועת אומץ ממדרת חברים מסויימים?
כתוב תגובה ל- דורון טל (טירקל)
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |