News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 559,683  סלולר - 941,050
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
ליברמן פצח שוב בהאשמות חסרות בסיס. הפעם בתוכניתם של אופירה וברקוביץ'    ליברמן מאשים את נתניהו בנסיון לתפור לו תיק, ובשיגור "...כל מיני טיפוסים מפוקפקים שכל הזמן מחפשים ושואלים בשלי...
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
הכישלון של ממשלת הג'ובים במאבק בקורונה הוא כל כך קולוסאלי, עד שנדמה שמבחינה ציבורית - חבריה הם או משוגעים או פושעים    האשם העיקרי הוא בנימין נתניהו, ואחריו שורה של שרים - אך איש מב...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
צמיחתו של מנהיג ברברי; סוף פולחן הקרבת הבנים במלחמות במערב; מדיניות של מתיחות בינלאומית מתמדת; זלזול בחיי אדם; השליט כמיליארדר; שוחד לאנשי תקשורת; הערכה שתרבות המערב רכרוכית ומפחדת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ישראל נגד ביה"ס האקולוגי בשבט הג'האלין
מאת: איתן קלינסקי  |  08/12/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האם קלינסקי מקבל כסף
  מהאיחוד האירופי?   8/12/09 14:36
יש בישראל יותר בוגדים מאשר אזרחים נאמנים למולדת. לכן סוף המדינה קרוב, יותר קרוב ממה שאתם חושבים...
כתוב תגובה ל- מהאיחוד האירופי?
תגובה לאיחוד האירופי
  איתן קלינסקי   8/12/09 18:05
איתן קלינסקי מקבל את משכורתו ממשרד האוצר כגימלאי של משרד החינוך זה כבר שמונה שנים , לאחר שיצא לגמלאות בגיל 65 אחרי 42 שנות עבודת הוראה.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
2
מעלה אדומים תהיה כמו רהט
  תושב רהט   8/12/09 15:54
מי שנוסע בכביש רואה את ההתרחבות הבדואית. רובה הגדול אנשי יריחו שהרשות ממנת אותם על מנת לחנוק את מעלה אדומים ואת הכניסה המזרחית בירושלים.
לא כבשת רש, ולא מסכנות. פוליטיקה, כיבוש בדואי משחית.
כתוב תגובה ל- תושב רהט
תגובה לרהט
  איתן קלינסקי   8/12/09 18:20
חבל שבורות הנחתה את תשובתך.
לא הרשות הפלשתינאית העבירה אותם לאיזור מעלה אדומים.
אנשי הג'האלין מקורם בנגב. ב-1948 הם גורשו על ידי ישראל מאיזור הנגב ובאותה שנה מיקמו אותם בניגוד לרצונם באיזור ואדי קלט. הישוב בודי קלט מאופין בתנאי מגורים קשים אוהלים ומעט מבני אזבסט .
מ-1967 הם שוב בשליטת ישראל .אנשי השבט מתפרנסים בעיקר מרעית צאן.רב הגברים משלבים עבודות צאן עם עבודות בבנין בהתנחלויות. גם נשים לא מעטות עובדות בהתנחלויות.
מאחר שהם באיזור c ,הריבון הוא ישראל ונציגו בשטח המינהל האזרחי. 19 בג"צים היטיבו במעט את תנאי חייהם של אנשי השבט ומנעו צוי גירוש של המינהל. גם לבית הספר האקלוגי - כך אני מקוה - יוגש הסעד מרשויות המשפט.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
תגובה לבורות
  רהט   8/12/09 20:24
אם היית מכיר את האיזור - היית יודע שאתה טועה. הג'אהלין אכן הועברו מן הנגב, אבל רוב ה"בדואים" בסביבה אינם הבדואים היושבים כאן כשלושים שנה, אלא תושבים מיובאים מיריחו.
אם אתה טועה - אז תלמד. אם אתה מטעה - חבל.
כתוב תגובה ל- רהט
משום מה יש לי הרגשה שהוא
  מטעה בכוונה תחילה   14/12/09 00:06
הוא מכיר היטב את אנשי השבט וידוע שהם הסתננו לישראל מאיזור יריחו בשנים האחרונות. אין גבול לבוגדנות הישראלית.
השמאל הזה יוריד אותנו ביגון שאולה, עד שכל המדינה תעבור לידי הבדווים והפלסטינים.
כתוב תגובה ל- מטעה בכוונה תחילה
3
סיפור של שמאלן הזוי וסהרורי על
  כיפה אדומה וזאב   8/12/09 16:42
כיפה אדומה זה הבדואים והזאב זה כמובן המתנחלים.

כאשר בפועל מדובר, בהעתקת השיטה הבדואית בצפון הנגב של השתלטות על קרקע ציבורית ובניה לא חוקית בצמוד ולאורך נתיבי תנועה ושולי ישובים יהודיים (מי שנוסע בנגב מפעם לפעם מבין על מה מדובר ומי שקרא את הכתבה על מפקד בסיס ח"א שאסר על חיליו להכנס ולצאת מהבסיס בלילה בגלל התנכלות בדואית מבין לאן זה הגיע ויגיע).
ביהודה ושמרון פעילות זו ממומנת ע"י הרשות הפלשתינית, השוק האירופי סעודיה ושאר שונאי ישראל.

בחלק מהמקומות נבנו בתים ללא סיום ע"מ לחנוק ישובים יהודיים.
כתוב תגובה ל- כיפה אדומה וזאב
המגיב בודה מליבו
  איתן קלינסקי   8/12/09 18:31
בשטח עליו יושב שבט הג'האלן אין אף לא מבנה בטון אחד!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חבל שהמגיב בודה מלבו דברים.אני חוזר ומדגיש לשבט הזה אין אף לא בית אחד.
ישנו רק מבנה קשיח אחד עשוי מצמיגים משומשים, חול וכיסוי של בוץ יבש מעשי ידם של הילדים ומתנדבי התנועה האקולוגית שבאו מאיטליה וסיעו בהקמת המסנה.
גם לבידואים שהגיעו מישראל ב-1948 מגיע שילדיהם יזכו לבית ספר, או כפי שאני רואה אותו ב י ת מ ק ד ש .
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
מארז ייחודי במהדורה מוגבלת מבית אקניל
שלושה מוצרים במארז [צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |