News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 492,834  סלולר - 625,770
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מוסדות לימוד חרדיים ממשיכים לפעול תוך צפצוף על החוק, בעוד מערכת החינוך הממלכתית אינה עושה דבר כדי למזער את הנזקים הקשים וארוכי הטווח שגורמת הקורונה
יואב יצחק
יואב יצחק
הסתרת מחקרי התקשורת בהוראת פרקליט המדינה שי ניצן מהקצין הבודק נועדה למנוע מבוכה מדנינו וצעדים פליליים נגדו בהמשך בגין עבירות פליליות מחמת יחסיו האישיים הפסולים עם הקצינה צ'    הוראת...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
ברית-המועצות הייתה הוותיקן של המפלגות הסוציאל-דמוקרטיות במערב ובישראל    החתרנות הקומוניסטית הפכה להיות לגורם חשוב בתרבות המערב וגם בישראל    התנגדות בארה"ב למעורבות אמריקנית במפרץ ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הדרת נשים
מאת: פורומים  |  24/10/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
איזה קב' גברים תרצה נשים
  סוג של בדיחה   29/08/18 12:29
רמת הנשים, הגבוהה ביותר, בכדורסל לא מתאימה לליגות הצעירות של הגברים. הכל פרובוקציה שלא יצא ממנה כלום.אף גבר לא יפרוש מפני שאף אשה לא תכנס לקבוצת גברים
כתוב תגובה ל- סוג של בדיחה
+
לחילונים אין מה למכור בתחום
  חומוס   22/06/17 12:12
כבוד האישה .

החילונים מחפיצים את גוף האישה וסוחרים בו ,כאילו היה חפץ עובר לסוחר , בפרסומות , באופנה ובמסחר .

מעדיף את הטוהר והשמרנות של החרדים !
כתוב תגובה ל- חומוס
-  כמו שאומרים ב"בור" -פססט
  יאיר4   11/08/19 18:43
כתוב תגובה ל- יאיר4
-  תיקון- כמו שאומרים ב"גור"-
  יאיר4   11/08/19 20:17
פססט...
כתוב תגובה ל- יאיר4
-  חרדים מחפיצים פי כמה וכמה
  אחד העם   4/09/17 16:54
נשים כמכונות לייצור ילדים...
כתוב תגובה ל- אחד העם
+
אמא'לה -שוב "הדרת נשים"
  יינגלע   14/01/16 20:46
אז ,אולי מישהו יסביר לי:1)מדוע אם גברים אחורה ,זה לא "הדרת נשים" ? 2) מדוע כשיָם של גברים מצטופף מקדימה בשעות גמר לימוד ב"כוללים", ומאחור לכל אשה ספסל ורבע - זה "הדרת נשים" ? 3ׂ) מדוע הפרדה בין גברים לנשים היא "הדרה" ? 4)מדוע אני חייב לנהוג כרפורמי מתבולל ולא כמנהג אבותי ? -ומי צריך להיפגע מזה ? בתנאי כמובן ,שכל פנייה בנושא תעשה בדרך של כבוד ! 5) אולי עולם המושגים החילוני הינו חולני בכמה תחומים ? -ודווקא שם כבוד האשה נירמס ,כי הנשיות האמיתית עוּותה ,מטעמים הנוחים לגברים, למעצבי האופנה והסוחרים בגופן הפיזי !
כתוב תגובה ל- יינגלע
-  דברי הבל ורעות רוח
  ק.ר.   25/06/18 16:23
רפורמי ? שטויות. אצל כל הדתיים בארץ גברים ונשים עומדים יחד, כך בחתונות וכך בכל אירוע. החרדים הקיצונים רואים זאת כפריצות. לא אנחנו.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
-  תגובה ליינגלא
  סתם אחד   4/12/17 19:30
זה לא מנהג אבותיך כל בכל התנך גברים מדברים ען נשים. צריך לאחד אותך עם אירן נראה לי שתסדרו מצויין
כתוב תגובה ל- סתם אחד
-  מרחם עליך
  מאיר אא   15/01/16 03:04
כתוב תגובה ל- מאיר אא
-  יש לנו משהו משותף , כי -
  יינגלע   15/01/16 10:51
אני מרחם עליך ,שאינך יודע למה נולדת ולמה תמות .למה אתה יהודי . מה פירוש יהודי ! אינך מבין מה כל העולם רוצה ומתבחבש בכל הקורה כאן ! והעיקר לעיניננו : מהו גבר ומה מהות האשה ! בחילוניות החולה ,הגבר נהיה נשי והאשה נהייתה גברית - וכולם מפספסים את הפוטנציאל הגלום בהם באופן ייחודי ! הצביעות של " דאגה לכבוד האשה" ,כשהופכים אותה בעיקר לחפץ מיני -מקדם מכירות , כשלוקחים ילדות ומלבישים אותן באופן פרובוקטיבי לצורך פסטיבל בגרוש- וזו כביכול פיסגת השאיפות ! היש לך עלבון צורב מזה לכבוד האשה ?
כתוב תגובה ל- יינגלע
+
חשוב ארגון קולך נתמך עי הקרן ל
  ירדנה   9/12/15 21:51
ארגון "קולך"של יא עייני נשים חרדיות נתמך ומשרת את ה"קרן לישראל חדשה" לכן הוא מציק לכל החרדים נגדם נלחמת הקרן כדי שהמדינה תאבד זהות יהודית ותהפך למדינת כל אזרחיה
כתוב תגובה ל- ירדנה
+
מייל של בן משה