News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 507,102  סלולר - 363,413
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
מדענים ישראלים גילו כי לכ-4% מהנשים האיטרות יש חוש ריח תקין, אף שאין להן "פקעת הרחה"
יואב יצחק
יואב יצחק
ישראל ביתנו וליברמן בראשה הפעילו מערך של עמותות, בהן: עמותת עזרא העולמי, עמותת ביתנו עולמי, ועמותת הפורום העולמי של יהודים דוברי רוסית    העמותות שתוקצבו בחלקן מכספים קואליציוניים ו...
איתמר לוין
איתמר לוין
אין-ספור פסקי דין, החלטות של נציב הביקורת על הפרקליטות ודוחות של הסניגוריה הציבורית מלמדים: שוטרים מפרים את החוק והנהלים, וזוכים לגיבוי מצד פרקליטים. הדוגמאות מששת החודשים האחרונים...
עו"ד עופר רשו
עו"ד עופר רשו  |  
ההתנהלות בחקירת תיק 4000 נראית על פניה בלתי תקינה בעליל. קל לדמיין מה נעשה כלפי מי שאינו ראש ממשלה אלא "סתם" חשוד. על כן הדיון הציבורי וחופש הביטוי חייבו את אוחנה לאפשר דיון ציבורי...
לוחמים כורדים בסוריה [צילום: בדרחאן אחמד, AP]
ד"ר ערן לרמן
ניתוח האירועים המהירים בסוריה - הנסיגה האמריקנית, הפלישה הטורקית וחיסול אל-בגדדי - מלמד על האינטרסים המורכבים של כל הצדדים ומציע מספר לקחים מנקודת מבט ישראלית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הדרת נשים
מאת: פורומים  |  12/11/2019
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
איזה קב' גברים תרצה נשים
  סוג של בדיחה   29/08/18 12:29
רמת הנשים, הגבוהה ביותר, בכדורסל לא מתאימה לליגות הצעירות של הגברים. הכל פרובוקציה שלא יצא ממנה כלום.אף גבר לא יפרוש מפני שאף אשה לא תכנס לקבוצת גברים
כתוב תגובה ל- סוג של בדיחה
+
לחילונים אין מה למכור בתחום
  חומוס   22/06/17 12:12
כבוד האישה .

החילונים מחפיצים את גוף האישה וסוחרים בו ,כאילו היה חפץ עובר לסוחר , בפרסומות , באופנה ובמסחר .

מעדיף את הטוהר והשמרנות של החרדים !
כתוב תגובה ל- חומוס
-  כמו שאומרים ב"בור" -פססט
  יאיר4   11/08/19 18:43
כתוב תגובה ל- יאיר4
-  תיקון- כמו שאומרים ב"גור"-
  יאיר4   11/08/19 20:17
פססט...
כתוב תגובה ל- יאיר4
-  חרדים מחפיצים פי כמה וכמה
  אחד העם   4/09/17 16:54
נשים כמכונות לייצור ילדים...
כתוב תגובה ל- אחד העם
+
אמא'לה -שוב "הדרת נשים"
  יינגלע   14/01/16 20:46
אז ,אולי מישהו יסביר לי:1)מדוע אם גברים אחורה ,זה לא "הדרת נשים" ? 2) מדוע כשיָם של גברים מצטופף מקדימה בשעות גמר לימוד ב"כוללים", ומאחור לכל אשה ספסל ורבע - זה "הדרת נשים" ? 3ׂ) מדוע הפרדה בין גברים לנשים היא "הדרה" ? 4)מדוע אני חייב לנהוג כרפורמי מתבולל ולא כמנהג אבותי ? -ומי צריך להיפגע מזה ? בתנאי כמובן ,שכל פנייה בנושא תעשה בדרך של כבוד ! 5) אולי עולם המושגים החילוני הינו חולני בכמה תחומים ? -ודווקא שם כבוד האשה נירמס ,כי הנשיות האמיתית עוּותה ,מטעמים הנוחים לגברים, למעצבי האופנה והסוחרים בגופן הפיזי !
כתוב תגובה ל- יינגלע
-  דברי הבל ורעות רוח
  ק.ר.   25/06/18 16:23
רפורמי ? שטויות. אצל כל הדתיים בארץ גברים ונשים עומדים יחד, כך בחתונות וכך בכל אירוע. החרדים הקיצונים רואים זאת כפריצות. לא אנחנו.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
-  תגובה ליינגלא
  סתם אחד   4/12/17 19:30
זה לא מנהג אבותיך כל בכל התנך גברים מדברים ען נשים. צריך לאחד אותך עם אירן נראה לי שתסדרו מצויין
כתוב תגובה ל- סתם אחד
-  מרחם עליך
  מאיר אא   15/01/16 03:04
כתוב תגובה ל- מאיר אא
-  יש לנו משהו משותף , כי -
  יינגלע   15/01/16 10:51
אני מרחם עליך ,שאינך יודע למה נולדת ולמה תמות .למה אתה יהודי . מה פירוש יהודי ! אינך מבין מה כל העולם רוצה ומתבחבש בכל הקורה כאן ! והעיקר לעיניננו : מהו גבר ומה מהות האשה ! בחילוניות החולה ,הגבר נהיה נשי והאשה נהייתה גברית - וכולם מפספסים את הפוטנציאל הגלום בהם באופן ייחודי ! הצביעות של " דאגה לכבוד האשה" ,כשהופכים אותה בעיקר לחפץ מיני -מקדם מכירות , כשלוקחים ילדות ומלבישים אותן באופן פרובוקטיבי לצורך פסטיבל בגרוש- וזו כביכול פיסגת השאיפות ! היש לך עלבון צורב מזה לכבוד האשה ?
כתוב תגובה ל- יינגלע
+
חשוב ארגון קולך נתמך עי הקרן ל
  ירדנה   9/12/15 21:51
ארגון "קולך"של יא עייני נשים חרדיות נתמך ומשרת את ה"קרן לישראל חדשה" לכן הוא מציק לכל החרדים נגדם נלחמת הקרן כדי שהמדינה תאבד זהות יהודית ותהפך למדינת כל אזרחיה
כתוב תגובה ל- ירדנה
+
מייל של בן משה