News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 315,675  סלולר - 265,817
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עליס בליטנטל
עליס בליטנטל
המחזה "איך יוצאים מכאן" שכתב דודי גורדון וביים אסי שמעוני הוא מלאכת מחשבת של השימוש במילים. התמליל של ההצגה הוא בבחינת מעדן שכמוהו נדיר לפגוש. כה מצחיק, שנון, מדגדג את החושים, וכה ...
עו"ד אברהם פכטר
עו"ד אברהם פכטר
כשאני שומע וקורא את הפרשנות של המומחים והמבינים לנושא של חמאס והפתרונות שהם זורקים לאוויר, בא לי לצחוק ולפעמים לגחך    הקולות הרמים של האופוזיציה, כפי שבאו לידי ביטוי בהצהרות של בני...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
בשבוע הבא: ראש עיריית יפו מעוניין בהסכם אי-התקפה עם היהודים; הוראה לארגון ההגנה לא ליזום תקריות בגבול יפו תל אביב; המלחמה פוגעת ביצוא ההדרים והפרדסנים הערבים מעוניינים לקיים הפסקת ...
חברות הקונגרס הדמוקרטיות: אילהאן עומר ממינסוטה (משמאל), איאנה פרסלי ממסצ'וסטס, אלכסנדריה אוקסיו-קורטז מניו יורק ורשידה טייב ממישיגן  [צילום: ג'.סקוט וייטאפל/AP]
זהר טל
הסיפור של אישור הביקור ההומניטרי לחברת הקונגרס האמריקני מספר את סיפור תעשיית השקרים כולה - השנאה לישראל גדולה יותר מהאהבה למשפחה. עדיף לא לכבד סבתא קשישה בביקור, על-מנת שלא לוותר, ...
לפיד וגנץ. חפרפרת במפלגה [צילום: פלאש 90]
אפרים הלפרין
ההקלטות המביכות של בני גנץ, וההדלפות מהטופ של הטופ של הטופ של הסיעה, הורידה אותם מהפסים, ולא שהיו ממש על הפסים קודם לכן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חלם זה כאן? משט סיוע הומניטרי או קומנדו עזה?
מאת: זאב גולדשטיין  |  31/05/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כתיבה מצויינת!!
  אבי11   31/05/10 19:35
אני תומך בכתבה ובנאמר בה
כתוב תגובה ל- אבי11
2
לקראת משאל עם בתורכיה
  אליהו חיים   31/05/10 20:54
ארדואן יש לו בעיות בבית ,הפופולריות שלו יורדת ומה טוב יותר מלהסית נגד היהודים, הוא לא הראשון ולא האחרון שעושה כך,היטלר עשה זאת לפניו, אתא תורק מתהפך בקיברו כאשר רואה את השרץ הזה מחזיר את תורכיה לימי הבנים.
נותרה תיקוה יחידה והיא הצבא וזאת השאלה הגדולה , האם הצליח ארדואן לסרס את הצבא ,או שהגנרלים יחזירו את תורכיה לשפיות.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
3
תגובה
  NIV_A   31/05/10 21:19
מכיוון שאני מכיר אותך ויודע שכתיבתך באנגלית אפילו טובה יותר, הייתי מציע לך לתרגם לאנגלית ולהפיץ בכל מקום אפשרי
ובכך תצטרף להסברה הישראלית שבהחלט אם נומר שהיא גרועה זאת תהיה מחמאה.
כתוב תגובה ל- NIV_A
כתבה מעולה
  זהר   1/06/10 07:15
הייתי מצתרף לבקשה ומבקש לתרגם לאנגלית וגם לאנטישמים הספרדים
כתוב תגובה ל- זהר
4
צודק בהחלטצריך לדבר כאן תורכית
  יוסלביץ   31/05/10 21:27
כתוב תגובה ל- יוסלביץ
5
הנך צודק בהחלט,אלא שמנהיגנו
  פלא יועץ   31/05/10 23:18
נהנתני משמני אוסלו אשר נפלו בחייקם.לא יוותרו בקלות על תגמולי סיר הבשר,ולכן שפתם כ"כ חלבית,ומלאת שמן צופים. ושהעם כבר יסתדר לבד,כי לנו אין זמן בשבילו,אנחנו קופצים רגע למשחק כדורגל באירופה,אז תעזבו אותנו בשקט ואל תפריעו בשעות המנוחה,תודה.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
6
למה לא לנהל מלחמה בתחבולות?
  שלמה_המלך   1/06/10 02:04
אתה צודק בכל מילה
אבל למה לא לנהל עימם מלחמה בחכמה ??
לפני כשנה ניסו להשתלט בים סוף על ספינה פירטים, והופעל נגדם נשק חדש, תותח אקוסטי...
הנשק הוציא אלומת קול כיוונית , ששיתקה את הפירטים
סופר שיש דבר כזה לאמריקנים, לישראל ועוד
זרנוקי מים מהים עם צבע היה קל להפעיל לחיל ששמו חיל הים
לתקוע את הפרופלור של ספינה, זו לא משימה מסובכת לאנשי ים
לזרוק כמה פצצות סירחון או גז צחוק אפשרי די בקלות
בתחבולות תעשה מלחמה אמר שלמה, אבל חיל הים שיכור מנסיון העבר
אין ספק שמפקדי חיל הים לוקים בחוסר דימיון מקצועי מטריד
בעוד שחיילי הקומנדו הם אריות , הם מובלים על ידי תרנגולים שמוטי כרבולת
כתוב תגובה ל- שלמה_המלך
7
לכן בבחירות הבאות פיגלין
  אריק1   1/06/10 07:14
כתוב תגובה ל- אריק1
8
אכן, חלם זה כאן!
  חייזר   1/06/10 07:48
כתוב תגובה ל- חייזר
9
למה כל ראיון נפתח בהתנצלות?
  מוציקו   1/06/10 08:27
מה זה השטויות האלו ? מה הם מצטערים שאבדו חיים? מי שנהרג שם ניסה לרצוח חילים של צבא ישראל, אז מה יש להתנצל ? טוב שנהרגו וחבל שלא נהרגו יותר כי אלו שהשתתפו בלינץ ויצאו ללא פגע עכשיו ישוחררו ולא יקבלו עונש המגיע להם על נסיון רצח.
כתוב תגובה ל- מוציקו
10
בים היה חכם הצדק לאלוהים
  gabrielk   2/06/10 14:04
המאמר של זאב חוצב להבות
הבעיה שלנו היא שלומיאליות פוליטית ומבצעית את זה כמעט כל אחד מבין.

יש לך זאב טעות טכנית.
הספינות שטו במים בינלאומיים והעילא לעוצרם לא הייתה החוק הביןלאומי.
אלא הכרזת המלחמה הסמויה של טורקיה על ישראל.

מנהיגינו צריכים לנהל דיאלוג ישיר עם הצורר החדש שקם עלינו לכלותינו ורק כעת אנו מגלים את מלוא היקפה של תוכניתו.ארדואן הוא סוג של מוסוליני מוסלמי שמריח אימפריה חדשה ישנה ומוצא את בני בריתו ושכמותו בקופת השרצים המזרח תיכונית
כתוב תגובה ל- gabrielk
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |