|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ההסתה המסוכנת שבתערוכת איווט ליברמן
מאת: יעקב איציקוביץ  |  10/08/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מעניין שלא חשבו על שמעון פרס
  בשם חופש הדיעות.   10/08/10 12:44
שנאה עיוורת של מעוז השמאל הקטנטן.
ו התוצאה של עבודתם.
בושה לעצמם.
אאמין להם ביום שיעשו חזיר בדמות של שמעון פרס...
כתוב תגובה ל- בשם חופש הדיעות.
2
מעניין מי מדבר על הסתה
  יוסי פלס   10/08/10 13:01
מעניין מאוד: ברברני הימין מצאו להם עניין לענות בו - הסתה, כביכול, נגד צדיק-הדור, ר' אביגדור ליברמן שליט"א. כשהם מנבלים את פיותיהם, משמיצים ומנאצים, הם קוראים לזה 'חופש ביטוי'. כשמעבירים אותם ואת מנהיגיהם תחת שבט הביקורת זו 'הסתה' או אפילו 'אנטישמיות' (היותר משכילים מביניהם - ואין רבים כאלה - משתמשים במושגים האוויליים 'אוטו-אנטישמיות' או 'שנאה עצמית', מה שמעניק לדבריהם הנבובים איזו הילה של פסיכולוגיזם זול). אז מר איציקוביץ' הנכבד, טול קורה מבין עיניך (זה ביטוי שאתם אוהבים להשתמש בו, לא כן?). הגיע הזמן שאתה ושותפיך תבינו, שחופש הביטוי הוא דו-סיטרי. זו זכות השמורה לא רק לכם אלא גם ליריביכם.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
תוכי יוסי, אתה כסיל מדופלם....
  מטאטא   10/08/10 13:59
מעניין מאוד: ברברני השמאל מצאו להם עניין לענות בו - הסתה, כביכול, נגד צדיקי-הדור, "הקרן לישראל החדשה". כשהם מנבלים את פיותיהם, משמיצים ומנאצים, הם קוראים לזה 'חופש ביטוי'. כשמעבירים אותם ואת מנהיגיהם תחת שבט הביקורת זו 'הסתה' או אפילו 'אנטישמיות' (היותר משכילים מביניהם - ואין רבים כאלה - משתמשים במושגים האוויליים 'פאשיזם' או 'נאציזם', מה שמעניק לדבריהם הנבובים איזו הילה של מביני דבר). אז מר תוכי יוזי הנכבד, טול קורה מבין עיניך (זה ביטוי שאתם אוהבים להשתמש בו, לא כן?). הגיע הזמן שאתה ושותפיך תבינו, שחופש הביטוי הוא דו-סיטרי. זו זכות השמורה לא רק לכם אלא גם ליריביכם.
כתוב תגובה ל- מטאטא
תגובה למאמטא סכל
  יוסי פלס   12/08/10 23:54
הרעיון שלך דווקא מוצלח כבדיחה, בייחוד בהתחשב בעובדה, שיש לך, כפי שאתה עצמך אומר, שכל של מטאטא. ברם, אם אתה מסוגל להשוות, בעזות-מצח אופיינית של יהודו-ימני, מפעל מבורך כמו "הקרן החדשה לישראל" לאדם מסוגו ומרמתו המוסרית של הליברמן הזה, כי-אז אין לך אפילו שכל של בלטה. והשורה התחתונה נותרת בעינה: כל מה שמותר לך, מותר גם לי; אין לך שום זכויות יתר.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
Peles you are a menace
  Gilead   10/08/10 14:32
It is you Peles, and your friends from the left that inflict image damage on the state of Israel. You are trying to be unique, but you never thought how bad you are for the state that provide you food and shelter from imminent slaughter by your "good neighbors" the Arabs. The freedom of democracy allow you to open your dirty mouth. There is a limit, and the left reached that limit. Israel should outlaw people like you and deport them at once.
כתוב תגובה ל- Gilead
תגובה לגלעד
  יוסי פלס   13/08/10 00:11
אכן, גלעד, צר לי שאינני יכול להיות "רע" יותר - לך, לכהנאצים כמותך ולממשלת הזדון של ליברמן-ישי, שאתה מן-הסתם תומך נלהב שלה. לצערי (ולשמחתך), אני זקן ועני וחולה ואין בכוחי לגרום לכם אותם נזקים שהייתי רוצה מאוד לגרום, כדי שמולדתי האהובה תיטהר סוף-סוף מכל הטומאה שדבקה בה. חשוב גם שתדע, שאין לי שום מחוייבות למדינת-העולם-השלישי המושחתת והמנוונת הזאת; אני לא חייב לה כלום, משום שלא קיבלתי ממנה כלום, פרט לעוני, מצוקה וייסורים.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
יוסי והבעיה המשפטית
  עו"ד פנחס לוי   10/08/10 18:30
1. כותב המאמר לא כותב אותו בשמו של ארגון ואו קבוצת אנשים. לכן הפנייה שבדבריך "כשהם.. וכולי" בהחלט מזכירה כתיבה פאשיסטית של העיתון שטירמר, המצוין במאמר לעיל. גם שם כתבו "הם"...
2. הסתה היא הסתה ולא משנה מי האישיות נשוא ההסתה, גם אם הוא "צדיק הדור" אם לאו (ציטוט מדויק מדבריך). הסתה על פי הדין היא אסורה בישראל.
3. לעומת זאת, מה שאתה טוען לכאורה ומשתמע מדבריך הוא כי "גם לי (כלומר לך יוסי) מותר להתיר את דמו של שר החוץ". ההסתה כנגד השר ליברמן זה מבחינתך "בסדר". האמנם? וכאן נחוצה תשובתך החד משמעית, כן או לא.
4. אשר על כן, דבריך, תגובתך הכתובה, הם על פי החוק לכאורה הסתה "פאר אקסלנס". דע לך כי תגובתך זו היא בתחום הפלילי ויכולה לשמש עילה ראויה.
4. ועוד דבר, כותב המאמר, על פי הנכתב במאמר לעיל, טען כי בזמנו התריע בציבור גם כנגד ההסתה שהייתה בצומת רעננה שסופה הייה רצח ראש ממשלה. לכן, לטענה שלך כאילו הכותב איננו "מאוזן" בדבריו אין בסיס עובדתי. גם לזה משקל משפטי. והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- עו"ד פנחס לוי
תגובה לאדבוקט
  יוסי פלס   13/08/10 01:40
קודם כול וראש לכול: בלי איומים והפחדות. הסיגנון שאתה נוקט מתאים אמנם למשטרים אפלים, שממשלת הרשע של ליברמן-ישי שואפת להידמות אליהם, אבל עדיין לא אלמן ישראל; משהו עוד נותר לפליטה מן המורשת של ציונות דמוקרטית, שחרתה על דגלה את המלים: "להיות עם חופשי בארצנו, ארץ ציון וירושלים". האיומים המרומזים והנפנוף ב"בעיה משפטית", שכלל אינה קיימת כאן, מיותרים איפוא לחלוטין (ובדרך אגב אזכיר לך, כי במדינות רבות עורכי-דין נוהגים אחרת מכפי שאתה נוהג: הם הראשונים לצאת חלוצים לפני המחנה במאבק על זכויות האזרח ובחשיפתן של עוולות שלטוניות). תגובותיי למאמר זה ולמאמר מקביל לו, של אהרון רול, אינן מתייחסות לתערוכה עצמה, שאותה לא ראיתי (והפעם שכחתי לציין זאת), אלא למסר העולה מדברי שני הכותבים, שעיקרו - סתימת-פיות, הדיפת כל ביקורת ומחאה מצד שמאל של המפה הפוליטית ודה-לגיטימציה של ההשקפות הפוליטיות העומדות מאחורי המחאה הזאת. אני עצמי מזדהה בעניינים מסויימים עם השמאל הציוני, אך יש גם שמאל בלתי-ציוני ואנטי-ציוני, שכלל אינו מקבל את מדינת-ישראל במתכונתה הנוכחית וגם לו יש זכות מלאה, בלתי ניתנת לערעור, להתבטא בחופשיות ובאין מפריע בארץ ומחוצה לה. שני כותבי המאמרים מבקשים, למעשה, לחמוס את הזכות האלמנטרית הזאת ולשלול אותה מאזרחים שהם לכאורה שווי-זכויות. כיוון שלא ראיתי את התערוכה, אינני יודע אם יש בה 'התרת דם' אם לאו. 'התרת דם' היא, כמובן, מעשה פסול מכל בחינה שהיא ויש לאסור אותה ללא שום תנאי, אם כי אינני שותף לכל אלה הסבורים שנאומי השיטנה נגד רבין וממשלתו הם שגרמו לרציחתו של ראש-הממשלה. בעלה-ובועלה של לריסה היה עושה זאת גם ללא הנאומים האלה. אמנם, ייתכן שהוא ציית לדין מוסר - כתם מביש בהלכה היהודית, שאיש עוד לא הואיל למחותו ושיש בו התרת דם מפורשת. ואם כבר בהתרת דם עסקינן, אני מתפלא מאוד, אדוני האדבוקט, שעברת בשתיקה על כל אותן עשרות ומאות תגוביות של אנשי ימין מתלהמים, שהיו בהן אמירות גלויות של הסתה לרצח. אני עצמי קיבלתי עשרות תגובות כאלה ב"וואלה" ובאתרים אחרים. מדוע לא נשמע בעקבותיהן קולך? האם הדם של אביגדור סמוק יותר משלי?
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
אתה חי באשליות
  עו"ד פנחס לוי   16/08/10 09:03
מכובדי,
למרות מרחב הזמן, בתשובה זו, לא ראוי מצידי להתפנות לדברי "הבית סוהר" שלך. וכי למה? אתה שבוי בסיסמאות ומנטרות למיניהן, ישנות, ואינן שייכות לקונטקסט המציאות. אתה חי באשליות. כאלו שאין להם כל קשר למציאות. במיוחד מציאות החוק. במיוחד הפרוש לחוק.
לידיעתך, האנשים המעורבים בתערוכה בתהליך חקירה משטרתית לעניין הפרת החוק תוך שימוש בהסתה. יש לקוות שלא יואשמו. אשר על כן, כל דבריך לעיל, הם חסרי ערך חשיבות כי אין להם משמעות.
כתוב תגובה ל- עו"ד פנחס לוי
אתה ספק-אדם בזוי ונקלה !
  בוש ונכלם   11/08/10 10:26
כתוב תגובה ל- בוש ונכלם
3
לא שמאלן , ומתעב את ליברמן,
  אליהו חיים   10/08/10 17:13
מאז שכהנא ז"ל הלך לעולם שכולו טוב, קמו לו יורשים מכל המגזרים, ראשית הליכוד הוציא את המפלגה מחוץ לחוק וגנדי היה הראשון שהבין שיש קהל שנותר ללא רועה ,גם גנדי הלך לעולמו וליברמן בחושיו המפותחים התחיל לדבר על אסואן ועל טהרן ועל זכויות וחובות ונאמנות ומכל זה הצליחו להביא 15 כיסאות ושום דבר מהעקרונות שמפלגת החופש של ליברמן הבטיחה, שום דבר לא קוים ,הם העדיפו למלא את הכיסים ולרוקן את האידאולוגיה(אם אפשר לקרוא לזה כך),אבל ליברמן לא ישב בשקט ,הוא המשיך לקבל תרומות ומתנות, הפריע לחקירת המשטרה ,שיקר שהכסף שייך לביתו, וממשיך להוציא שם רע לימין , הגיע הזמן להעמידו במקום וכל תמונה המוצגת בתערוכה הוא הרויח ביושר, בכל מדינה מתוקנת אדם כזה לא היה מגיע לכיסא של שר ,רק בישראל שברק ופרץ שרי בידחון,פרס נשיא המדינה ,קצב , דרעי, הירשזון.........תערוכה אחת לא מספקת ,צריך עוד אלף תערוכות ואולי אז תטוהר המדינה מכל השרצים שדבקו בה.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
שרצים...כמוך?
  אחמד זיבי   10/08/10 18:59
כתוב תגובה ל- אחמד זיבי
רק להביא את העובדות לא יותר
  מושיקו   10/08/10 20:34
מאיר כהנא - נרצח ע"י מוסלמי
רחבעם זאבי (גנדי) הי"ד - נרצח ע"י ערבים
בנו של מאיר כהנא וכלתו - נרצחו ע"י ערבים
אף אחד מהנרצחים לא הרג ערבים.
אז מי פה בדיוק הגזען?
כתוב תגובה ל- מושיקו
אין כאן שום מילה על גזענות
  אליהו חיים   11/08/10 10:18
ליברמן הוא אדם מושחת ובמדינה הנלחמת על חייה אין מקום לאנשים מהסוג הזה שישבו סביב שולחן הממשלה אותו הדבר לגבי ברק ,בוזי הרצוג ומשפחת פש"ס ולכן המטרה מקדשת את האמצאים ותבורך התערוכה והלואי עוד תערוכות על ברק הרצוג ופרס.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
בוא נאמר שליברמן אכן מושחת...
  עוד הונגרי   11/08/10 13:50
האם יש מקום לתערוכה כה בזויה, ארסית, נאצית ומלאה מסתמה כמו זו?
עד היום, גם לאחר 130 שנות טרור ושחיטה, רצח וסכינאות, מצד הערבים בארץ ישראל, לא עלתה "תערוכה" כה מלאת שינאה אפילו נגדם.
איך אתה מעז להקביל ענישה בגין עבירות פליליות, גרועות ככל שיהיו, למסע שיסוי אישי, עם סממנים מובהקים מבית מדרשו של גבלס ימך-שמו? חזור בך מהתמיכה בשרץ המתועב הזה, שקרוי "אוצרת התערוכה".
כתוב תגובה ל- עוד הונגרי
לפני שאתה שולח תגובה, אולי תתן
  דב נאור   16/08/10 09:39
למישהו, יודע עברית, לעשות הגהה לרשימתך? בושה וחרפה לשלוח רשימה עם שגיאות כתיב וסגנון רבות כל כך.
כתוב תגובה ל- דב נאור
4
גדעון סער מממן את זה,כנסו
  סער זה הקרן החדשה   10/08/10 18:43
בתוקף תפקידו כשר חינוך,המימון למכללה מגיע מהשר סער,סער הוא שתול של הקרן"לישראל חדשה"בליכוד
כתוב תגובה ל- סער זה הקרן החדשה
5
לא יודע...אם אצטער על
  עוד הונגרי   10/08/10 18:48
מה שאכתוב פה כעת....

אני דור ראשון לניצולי שואה, מפליטי העיר סאטמר.

לפעמים, כמו עכשיו, אני די מצטער שהנאצים לא הצליחו להשמיד עוד כמה יהודונים טובים...ככה, על הדרך של הנסיגה.

למשל - הסאטמרים הנאלחים שעשו את כל הדרך לנשק את זיפי זקנו של הנאצי אחמדיניגד...

למשל - היהודונים העלובים והנקלים שמרחו את צואתם על קירות הגלריה הנתעבת הזו, בראשם ה"אוצרת" האומנותית. סניטר של בית חולים עוסק בפחות חרא ובפחות סרחון מהעיסוק שלה בתערוכה הבזויה הזו.

אה כן...אני בכלל, אבל בכלל לא מחובבי ליברמן. אני סתם אוהב יהודים באשר הם יהודים.

אלה לא יחשבו ליהודים...
כתוב תגובה ל- עוד הונגרי
6
קצת עובדות
  שייייקה   10/08/10 18:59
גרבוז כבר לא צייר (היה פעם?) לויטה היא פוליטיקאית,לא חכמה.(אוצרת תערוכה? אפילו גרבוז לא היה מספר בדיחה ברמה כזאת) אפשר להיות שמאלן ואפילו צייר שמאלן. בתערוכה אין לא מזה ולא מזה. סתם זבל . אפילו המומחים שטוענים שגם בזבל יש אומנות הם לא התכונו למקרה הזה חוץ משנאה לליברמן אין כאן התמודדות עם שום טענה ענינית בשום נושא. זו דרכה של דמגוגיה פאשיסטית-"כולם יודעים שהיהודים שותים דם ילדים" הטיב להגדיר מוטי קירשנבאום שאינו אוהד של ליברמן. התערוכה פאשיסטית בנוסח דר שטירמר
כתוב תגובה ל- שייייקה
7
למה לקרוא להם ציירים הם סתם
  אברהם מערב השומרו   10/08/10 19:21
חולי שנאה.
הם קשקשני צבע
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
8
הם היו ינולים לעבוד בשטירמר
  להם הכל מותר   10/08/10 19:42
כתוב תגובה ל- להם הכל מותר
9
מי הסית את יגאל עמיר?
  גדעון אמיר   10/08/10 21:43
להזכירכם המסית הראשי היה "שמפניה" סוכן השב"כ. הוא גם הציג את תמונת רבין במדי אס אס.
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
10
אין כאן הסתה בתערוכהכותב המאמר
  vהפטריוט   10/08/10 23:02
ישנה סתימת וסתימת האומנות מאחר והאמן מבטא את הפרצוף האמיתי של נשוא התערוכה כפי שהם האמן מבטא את אופיים האמיתי כפי שהם ודומיכם ניראים ומיתנהגים האמן סהכ מראה לכם את עצמכם ומעשיכם ואת זה אינכם אוהבים זה משקף אותכם ועל זה אתם שונאים ורודפים הלאה מכם .נאמר במקורותנו איזה הוא חכם הרואה את הנולד.
כתוב תגובה ל- vהפטריוט
11
מהנעשה במדרשה למורים לאמנות.
  עדות חיה מהעבר   10/08/10 23:08
את המשפט "גנן גידל גזען בגן" המופיע בתערוכה לעיל,שמעתי כבר לפני 28 שנים, מיאיר גרבוז אחד מהמורים לאמנות שלי.בכלל בשנות השמונים בהם למדתי באותו המקום, כול צוות המורים היה בעיקרו בעל השקפה שמאלנית.
רפי לביא, מיכל נאמן, משה גרשוני, צבי גבע, אלימה, דגנית ברסט,
ועוד עשרות שמות מפורסמים יותר או פחות מכור ההיתוך של אמנות ישראל.
כולם היו מוריי... והלכתי שבי אחריהם.
באותן השנים, המדינה הייתה בטראומה אחרי הטבח בסברה ושתילה, והרבה מייצירות התלמידים דאז, נסובו מסביב לאירוע הזה.
זכור לי מייצג אחד בחצר המדרשה לאמנות, בו היו פזורים הרבה שלטים... בם נכתב שחור על גבי רקע צהוב כתזכורת לשואה,
"אריק רוצח" "שרון רוצח"
כבר אז נערך משפט שדה בעצם התווית שהודבקה עליו. בהסכמה שבשתיקה מצד כול צוות המורים והסטודנטים כאחד.
לא שמעתי ולו מחאה אחת כנגד אותה תצוגה שנמשכה כמה שבועות.
הכול בשם חופש הדיבור בשלטון דמוקרטי.
רשימתו של ד"ר איציקוביץ, מחזירה אותי אחורה בזמן, ומאפשרת לי לבחון שוב בדיעבד, את דרכי הפעולה של השמאל, אשר רואה עצמו כנאור ומתקדם מחד, אבל מעולם לא הפנים את השינויים האמיתיים שהתחוללו בינינו לבין עמי ארצות ערב מסביבינו, מאידך גיסא.
אנשי השמאל שנשארו תקועים בבועה אידיאולוגית המתנפצת להם כיום בפנים.
כתוב תגובה ל- עדות חיה מהעבר
הטלאי הצהוב של היהודים
  בזמן השואה   11/08/10 14:49
נהיה ללוגו, במייצג האותיות השחורות כנגד התנהלותו של אריק שרון.
דהיינו לא רק סתם רוצח, אלא יהודי הנושא עמו את סמל השואה.
כתוב תגובה ל- בזמן השואה
12
בשם הצדק והיוהרה
  הסתכלו במראה   11/08/10 01:15
ממש מפליא, כיצד איש השמאל הרדיקאלי מאמין שהוא ורק הוא הצדק עלי האדמות. שהוא ורק הוא טוהר המידות והיושרה. שהוא ורק הוא זה המגלה חמלה לזולת... בדרכו שלו. כאשר מתקרבים לתוכו בחיי היומיום, תפיסת עולמו לא עומדת במבחן הזמן. זמנים משתנים ומצבים מתחלפים לא נתפסים בחשיבתו המתנשאת והמקובעת.
אוי לאותה יוהרה, כמה חבל.
כתוב תגובה ל- הסתכלו במראה
13
הדור הצעיר נוטה אחר ליברמן.
  במבחן המציאות   11/08/10 01:24
אנו נראה זאת היטב לקראת הבחירות הבאות.
הכל בתנאי שהאחרון יצא מהתסבוכת אליה נקלע.
כתוב תגובה ל- במבחן המציאות
14
כדורים פוליטיים נורים מימין
  מומחה בליסטיקה   11/08/10 14:11
זה נחמד שאתה מנסה ליצור סימטריה בין ימין ובין שמאל אבל בוא נהיה הגונים. ראשית השמאל הוא מיעוט זניח ושנית שמאלנים לא רוצחים את המתנגדים הפוליטים שלהם. לעומת זאת, לא חסרים רוצחים אידיאולוגים מהימין. אה נכון סליחה, לא חסרים "עשבים שוטים" בימין.
כתוב תגובה ל- מומחה בליסטיקה
אתה טועה וגם מטעה ומסכן
  עו"ד פנחס לוי   11/08/10 16:11
לו היית לרגע צודק, הרי מה שאתה אומר, הוא כי אם מטורף מהימין רצח, אזי גם למישהו מהשמאל מותר לרצוח. ובלוגיקה שלך, כדי "להגשים" את האיזון שלך אתה בעד הסתה לרצח מכיוון השמאל דרך המסרים של הסתה זו הקיימת בתערוכה. דע לך, ההגיון שבדבריך, ודבריך, הם בתחום הפלילים. ראוי לך להזהר, למרות שאתה חסר אומץ להזדהות.

ובהגיון הזה שלך, כשמאלן, איך תוכל לעשות שלום עם השכנים? הרי אליבא דגירסתך, צריך להרוג מהם באופן שווה. באמת דעתך השתבשה לה.

לגבי אמינות בדבריך, בצניעות היית מזכיר לך את אותה בחורה מטורפת שהציגה ראש של חזיר בחברון ונשפטה ונענשה על כך. כאן מדובר על תערוכה ששמה אישיות ציבורית בדמות החזיר. חמור עוד יותר. אז היכן ההוגנות והאיזון שבדבריך? ברור שהיא לא מאוזנת וסלקטיבית. השנאה שמבעבעת מדבריך מעבירה אותך על דעתך ולא מאפשרת לך להגיד דברים הוגנים ומאוזנים. שנאה כאג'נדה תמיד נכשלה.

לגבי האלימות ומקורה. גם כאן לא דייקת. השמאל על אידאולגיה מאז ומתמיד נהג באלימות בצורה ישירה, קודם בתוכו ואחר כך עם גורמים חיצוניים, וגם בצורה עקיפה כולל הסזון. כל משטר "סוציליסטי" שמאלני או שנפל וקרס או שהפך לדיקטטורה.

כתוב תגובה ל- עו"ד פנחס לוי
15
לכוון גם לכיוון ההפוך
  יוא"ב   11/08/10 19:03
למה לא לעשות תערוכה דומה, בכיוון ההפוך? לצייר את אורי אבנרי מלקק לעאראפת דמוי ארטיק או ביילין גוהר על בחורה בשם ז'נבה.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il