s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ערבי? תתחבר!
מאת: דודו אלהרר  |  15/08/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יהודים מזרחים וערבים- אותו דבר
  אשכנזי גזען   15/08/10 16:46
כתוב תגובה ל- אשכנזי גזען
2
אבל ביבי רוצה מדינת פלסטין מאד
  לשכת ביבי מכחישה   15/08/10 19:03
כתוב תגובה ל- לשכת ביבי מכחישה
3
דודו ,הם לא הבעיה
  נבו   15/08/10 21:44
הערבים חלקם הם מעם ישראל אני לא תמים חלקם גם אויבי עם ישראל .אבל האויב האמיתי של עם ישראל זה הכוזרים אשכנזים החבורה הזאת באה מזרע יפת אדום .דודו בגלי צהל יצא לך לראות את הערב רב האשכנזי כוזרי את השנאה שלו לדת, לתורת ישראל, לארץ ישראל ,זה הערב רב דודו עוכרי ישראל.
דודו שים לב שהערבים לא מוכנים לחלק את הארץ לשנים ,ולאשכנזים ממש לא מזיז להם לחיות רק בתל אביב או באיזה קיבוץ אוכלי חזירי בר ולחלק את הארץ לשתיים.
דודו אני לא שמאלני כלב אבל תשים לב שליהודי המזרח יש קשר טבעי עם הערבים יותר טבעי מאשכנזים כוזרים שלהם הקשר הוא רק פורמלי .דודו יש מחקרים בעולם בעניין הגנטי שטוענים שאשכנזים והגזע הארי התפתח באותו זמןומאותו גזע רק אלא קבלו את היהדות ואלא התנצרו .תכנס לאתרים בעולם יש הסבר איך מתי כמה ולמה נוצר העם הכוזרי אשכנזי ,דרך אגב רבים בעולם מכירים בספרדים כהמשך של בני ישראל ולא בכוזרים ממזרח אירופה .ואורה הכפולה כפרה עלייך אשכנזיה שלי ,אני יודע יש גם יהודים שמים שבאו מאירופה אבל הם מיעוט שולי ביותר .
כתוב תגובה ל- נבו
אתה עושה נזק
  ציוני   16/08/10 01:14
אתה נותן תחמושת בידי שונאי ישראל. בגלל דברים של אנשים כמוך ערפאת היה טוען שליהודים אין זכות על הר הבית שכן הם כוזרים. - יהודי הוא יהודי הוא יהודי. גם אם נולד באתיופיה וגם אם נולד באוקראינה. לכולנו גורל משותף. חדול לזרוע הרס וחורבן. אני אגב אשכנזי, חילוני וציוני גאה, בן לשושלת יהודית מפוארת.
כתוב תגובה ל- ציוני
הכוזרי הם גרים ולא ערב-רב
  מוטי1   16/08/10 13:06
ערב-רב הצטרף לעם ישראל ביציאת מצרים והם האחראים/אשמים בחטא עגל הזהב ומהם צרותינו הגדולות ביותר, אמת, מקורו של עם ישראל הוא בבבל/עירק ודמותם החיצונית של היהודים אז הייתה כדמותם של תושבי המזרח התיכון, אין עדויות כיצד בדיוק נראו, מאז חברו לעם ישראל קבוצות אתניות רבות, הן בלונדים תכולי עיניים, והן תימנים שחומי עור ואתיופים כהי עור, הן קוצ'ינים מהודו והן צהובי עור מהמזרח הרחוק, אל תשכח שדוד המלך הוא נכד לרות המואביה שגם היא גרה, ומשיח צדקינו שעומד להגיע כל רגע הוא מזרע דוד המלך.....כך שכל גר צדק שקיבל עליו את היהדות בתום לב וברצון, הוא יהודי לכל דבר וענין. "כל ישראל אחים" ומכאן ש-"כל ישראל ערבים זה לזה"
כתוב תגובה ל- מוטי1
4
התחברות וערבות של עם ישראל
  יצחק אוריאל   15/08/10 22:24
דודו,נהנתי מאד לקרוא את הכתבה המאלפת שלך,יש משהו מיסטי ,חזק וגדול מכל מנהיג באזור. ברעיון הזה,מצד אחד אנשים(יהודים=אנוסים) שמוכנים לעזוב את דתם ולא את ארצם ,ומצד שני היהודים אשר יצאו לגלות בכדי לשמר את דתם והיו ציונים במשך אלפיים שנה (הרצל לא המציא את הציונות)והתפללו "המחזיר שכינתו לציון" והרצון שבכול שנה נעלה לירושלים הבנויה.
יכול להיות כי זה הערבות האמיתית של עם ישראל ,יש אשר לא עוזב את הבית כצורך פיזי לשמור מקרוב אדמתו וארצו ויש היוצא לגלות על-מנת לשמר את התוכן הרוחני של עמנו.
מי יודע יכול ליהיות ואלה הם זמנים חדשים הבאים אלנו לטובה.
כתוב תגובה ל- יצחק אוריאל
ליצחק הכל נכון .
  נבו   15/08/10 23:25
אבל לא נכוןלגבי הכוזרים אצלם הדת היהודית וארץ ישראל זה תחפושת .ציונים שאוהבים את הארץ ואת מוסרת ישראל זה רק העם היהודי .איך אתה מסביר ש2000 שנה שמרנו בגלות על תורת ישראל ושבאנו לארץ ישראל מדינת הכוזרים הכל נעלם בזכות הציונים הכוזרים .לדוגמא אבי בא לקיבוץ באחד העמקים בצפון ,מה אתה חושב שהכוזרים עשו לו אמרו לו לא להאמין באלוהים לא להניח תפילין וגם לאכול חזיר נתנו לו .ואתם קוראים לאשכנזים כוזרים חלק מעם ישראל .מדינת ישראל וארץ ישראל זה שתי דברים שונים לגמרי .
תל אביב והקיבוצים זה המקום הכי אנטישמי שיש היום בעולם .

לא סתם מדינת ישראל הביאה מעל מיליון גויים סלאבים לשבור את העם היהודי האמיתי .אנחנו עדיין בגלות מי שחושב שהעם היהודי חופשי יש לו טעות חמורה העם נשלט על ידי חבורה כוזרית אנטישמית עוכרת ישראל .השמאל הכוזרי מפגין ונלחם בחירוף נפש בעד ילדים זרים ובאותו זמן יש ילדים יהודים מעיירות פיתוח רעבים .עם ישראל נמצא בדיוק כמו ערב חורבן בית שני שהורדוס האדומי המושחת העוכר ישראל שלט ביהודה ,כך גם כל ראשי הממשלה עד היום ,ביבי נתניהו מדבר על מורשת ישראל ואוהב להביא דוגמאות מעם ישראל והוא בעצמו אוכל במשקו לויקו בצומת גלילות צלעות חזיר בזמן שילדים יהודים רעבים .
ביבי וכולם בתחפושת של יהודים יש כאן קבוצה מאז יסוד הציונות הכוזרית שדואגת רק לחבורה קטנה בעם וזה לא קשור לימין ושמאל אריאל שרון ובני הם המושחתים הכי גדולים בהסטוריה .אני לא תמים לגבי הערבים בכלל אולי רק 10 אחוז מתוכם הם יהודים כל השאר הם מהגרים ערבים מכל הארצות .
הבעיה פה זה הערב רב הכוזרי ששולט בעם ישראל .

כתוב תגובה ל- נבו
5
דודו, זה עלול להיות כמו אוסלו
  אחד העמך   15/08/10 22:39
הם אולי מפחדים ממדינה פלסטינית, אבל זה לא אומר שהם אוהבים אותנו. גם אתה נדמה לי תמכת באוסלו בהתחלה, עד שהתברר שהכול שקר. וגם כאן: אתה מכיר בכך שהם יהודים במקורם, אבל הם לא יסכימו להכיר בך. בדיוק כמו באוסלו, הכל יהיה חד צדדי, ואת המחיר אנחנו נשלם. ואולי אני טועה - אבל איך נוכל לקחת סיכון כזה?
כתוב תגובה ל- אחד העמך
6
דעות אחרות
  גדעון אמיר   16/08/10 01:00
קיימת דעה שרוב הערבים הגרים כיום בארץ ישראל הם צאצאי מהגרים שהגיעו במקביל לעליה היהודית ובעיקר לאחר הכיבוש הבריטי.
האם קיימים מאפיינים גנטיים לערביי ארץ ישראל או אולי הם דומים גנטית לכל הערבים? ואם כך אולי הדמיון בינינו לבינם מוכיח שמוצאינו הוא שמי על כל העדות שבנינו (ברור שלא כוזרי וניתן לבדיקה קלה. האם אחוז הלויים והכוהנים בין האשכנזים קטן מאחוזם בעדות אחרות? ידוע שכהנים ולויים אינם צאצאים של מתגיירים)
בכל מקרה הנסיון שלנו מאז תחילת הציונות מראה שעלינו להיות זהירים מאד וחובת ההוכחת רצון טוב עליהם.
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
7
דודו המאמר הבא שלך צריך
  נבו   16/08/10 02:23
להיות, כוזרי תתחבר, הערבים מחבורים לארץ כנען פי אלף מהכוזרים .קח ילד קקה מצפון תל אביב למערת המכפלה והוא עוד ישתין בתוך קברי האבות מה להם דודו למורשת ישראל ,ואותו דבר תקח את תושבי הקיבוצים הכוזרים ארים למערת המכפלה ויגידו לך דודו אלהרר החולי נפש .קח את אנשי גלי צהל לכותל או לקבר רחל הם התאבדו לפני שהם יעלו לאוטובוס .
דודו הציונות הבסיס שלה הוא לא ארץ כנען ותורת ישראל זה רק חתיכת נדלן של הכוזרים .בערב 9 באב בעיר העברית הלבנה חוגגים כל שנה בבארים ובבתי קפה ואת מי שתראה שם רק כוזרים ואשכנזים מה להם ולבית המקדש או לנביאים .
קשים גרים כספחת לעם ישראל .דוקוטר יצחקי אהרון אמר שהיום הכי שחור בתולדות העם היהודי זה הגיור של הכוזרים סלאבים וחבל שהם נכנסו לעם ישראל .
כתוב תגובה ל- נבו
לנבו הכוזרי הגזען: תתעורר
  טטיאנה אברג'יל   16/08/10 09:57
כתוב תגובה ל- טטיאנה אברג'יל
דווקא הייתי שולחת אותו לישון
  אנוכי(פנינהזמנית)   16/08/10 11:32
ועדיף שלא יתעורר בכלל מאשר לסבול את הטירוף האינפנטילי שלו !!
כתוב תגובה ל- אנוכי(פנינהזמנית)
8
הייתכן שפולארד נמק בכלא מכיוון
  נביל   16/08/10 04:33
שחשף שבכירים ישראלים מגויסים ועובדים בעבור ה סי אי אי
ובתמימותו הוא דיווח על כך לאלה שדואגים שימות בכלא? אכן, אריק שרון, אהוד ברק, אהוד אולמרט ובנימין נתניהו, כמנהיגי העם היהודי הוכיחו בפעילותם שהם יותר מזיקים לציונות מאשר מעודדים אותה. פעילות השב"כ בנושא "הרוצח היהודי" הוכיחה בפעם נוספת שאנשים אלה מסוגלים לכל בכדי לקדם אג'נדה אנטי ציונית, פעילותם האחרונה מבססת את הטענה שיגאל עמיר לא רצח את רבין והוא משלם את מחיר המזימה של חיסול מדינת היהודים. פה פועלים כוחות ששמו להם למטרה להשמיד את מדינת ישראל ואת ארה"ב. אלה שיש להם נגישות לתקשורת כמו מר אלהרר ושכמותו חייבים להפסיק ולהתעסק בתפל ולהתמקד בכוחות השמאל הליברלי בישראל ובעולם הפועלים להשמיד את מדינת היהודים. זה שארבעת ראשי הממשלה שציינתי למעלה איפשרו לאירנים להגיע לטכנולוגית פצצות האטום, מעוררת תמיהה באם הארבעה האלה באמת עובדים למען מדינת ישראל...
כתוב תגובה ל- נביל
נביל היקר אין דבר כזה
  נבו   16/08/10 09:40
ציוני מזרחי זה לא שייך למזרחים ,ציוני זה אשכנזי הם בנו מדינה רק לאשכנזים והשתמשו במזרחים כעבדים ,אנחנו בני ישראל לא ציונים ,ציונות היא אנטי יהדות ,עד לפני 70 שנה כולנו היינו יהודים שומרי מסורת רק שבאנו לארץ ישראל נהפכנו לאשכנזים ,תשים לב נביל שאף פעם לאשכנזים ולציונים לא היה איכפת מדוסים אשכנזים וזה שהם מקבלים כסף ,רק שקמה ש"ס פתאום מרצ פתחה את הפה נגד הספרדים ,תבינו האשכנזים זה עם אחר הוא התפתח בערבות רוסיה לפני 1600 שנה והם היו אמפריה והם דברו הידיש השם הזה בא מהנהר האירדיש שנמצא בסביר .ומשם הוא נדד ובמאה 6 הם היו אמפריה ורובם התגיירו ,שנפלה הממלכה במאה 10, שבטים של סלאבים איפה שהיום פולין בלרוס גם קבלו את היהדות וכך נוצרה הקהילה היהודית בפולין ,יהודי אירופה מבני ישראל הם לא מ5 אחוז .
זה עם שדואג רק לעצמו ,ללא השואה הם לא היו מעלים את המזרחים, זה לא הייתה בתוכנית של האשכנזים שראו שאין להם ידיים עובדות הם הביאו עבדים יהודים מארצות ערב .
הפכו אותנו לעבדים שמו אותנו בעיירות פיתוח .
95 אחוז מבתי הכלא מואכלס במזרחים 95 אחוז מהשופטים הם אשכנזים ,אשכנזים אונסים מרמים רוצחים בעלי צווארון לבן לא יושבים יום אחד בכלא ,בארצות ערב לא ידענו מזה כלא ,הייתה כאן תוכנית אשכנזית כוזרית לנשל את המזרחים ,יהודי עירק הפסדו את רכושם בגלל תוכנית של בן גוריון הוא שלח לשם סוכני מוסד לרצוח יהודים ליצור פאניקה ולגרום ליהודים לעזוב .בן גוריון חתם עם מלך עירק על חשבון היהודים שהפלסטינים יקבלו את הרכוש היהודי ,כל זה שיהודים יהיו עבדים של הכוזרים הפולנים .תשמעו מזרחים אתם נאביים ותמימים יש כאן עם אכזר שמצדו ימותו כל המזרחים מרעב ומלחמות ,אין היום כמעט חיילים אשכנזים כולם מזרחים והם הבשר התותחים של האשכנזים,שדרות מופגזת שנים רק בגלל שהם מזרחים ישראל לא עושה דבר ,טיל אחד באפקה או ברמת אביב ויש מלחמת עולם רק בגלל שמת ילד אשכנזי אחד.

רבותי עזבו את הערבים רגע בצד אנחנו המזרחים נמצאים תחת כיבוש של עם אכזר שלא אוהב, אפילו שונא את העם היהודי .

שימו לב לעוד משהו דוס חרדי שחזר בשאלה ישר נהיה כופר הכי גדול הוא חוזר לעבר שלו לפני 1000 שנה לפני התגיירות הגדולה במזרח אירופה והממלכה הכוזרית, אין להם אמונה אמיתית .אנחנו המזרחים יש לנו אמונה משחר הבריאה .
אצלם זה או אוכלים חזירי בר בקיבוצים או הבני דודים שלהם זורקים אבנים בשבת ,הם לא יהודים מעם ישראל ,הם מזרע יפת שהוא מזרע אדום שזה שיא הרוע וחוסר הרחמים .
נביל הכוזרים יודעים שאנחנו רגישים והם מנצלים את זה ,והם יודעים שאנו היהודים מארץ ישראל והם לא ,הם מקנאים בזה וזה הורג אותם ,אבל אנו עברנו שואה כלכלית תרבותית דתית ומה לא, מאשכנזים כוזרים.

אני מתפלל לאלוהים שיציל אותו מהעם הכוזרי שכבש את ארץ ישראל שרק יעזוב אותנו ומה עם הערבים ,אללה כרים ,האשכנזים הם נחסים והם עושים את כל הבעיות של עם ישראל ,הם הביאו לעצמם שואה וחבל הם מביאים גם למזרחים שואה רק בגלל החמדנות וחוסר האלוהים שלא נמצא בנשמתם .מה הקשר לבן איש חי מבבל ולנתן שרנסקי או לאהוד אולמרט הכוזרי ,אנחנו עם אחר יאנשים .
כתוב תגובה ל- נבו
9
בעייתי ולא מדוייק
  מד' ליונה עיוורת   16/08/10 07:30
על אף השורש השמי של עם ישראל ושל הערבים גם יחד, היהדות איננה אומת גזע כי אם אומת תרבות ודת. לכן קיימת בה אופציית ההתגיירות, ולכן רבים מבני עם ישראל לא נושאים שום שורש גנטי שמי בדמם. מי שמחפש יסודות גנטיים להגדרת אומה עושה בדיוק מה שהגרמנים עשו בגרמניה הנאצית. יתר על כן, שורש גנטי כזה יערער את הלגיטימיות שביהדותם של הגרים שאינם נושאים את המבנה הגנטי המיוחל בדמם, וזו טעות גדולה בחשיבה, בהבנה של היהדות, ובסכנה שבתורת הגזע... כל זה איננו מבטל את המחוייבות שלנו ליהודים הניסתרים המעורבים בערבים. לא על בסיס גנטי כי אם על בסיס יהודי...
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
10
יהודים מוסלמים ונוצרים - אחים!
  אורנה רב-הון   16/08/10 10:24
הרי ברור שיש לנו ולמוסלמים אותו שורש - ישמעאל ויצחק שניהם בניהם של אברהם אבינו, אבי המסורת המונותיאסטית והמקובל הראשון בעולם.
הוא הדבר לגבי הנוצרים - הרי ישו הוא למעשה יהודי, וקראו לו יהושע!!!
כתוב תגובה ל- אורנה רב-הון
אורנה נשמה שלי מה הקשר
  נבו   16/08/10 11:30
לישו והנוצרים .בוא שתדעי משהו ישו הוא היה יהודי שמי מזרע אברהם גם מוחמד מזרע אברהם .עכשיו לא כל הנוצרים והמוסלמים הם מזרע אברהם ,היום יש נוצרים רוסים כמו שעלו לארץ יש נוצרים פולנים ואנגלים וגם הודים ,אז זה אומר שהם מזרע אברהם ,אותו דבר לגבי המוסלמים יש מוסלמים הודים אפגנים, פרסים ,במלזיה ,וגם גרמנים ,אז מה זה אומר שהם מזרע אברהם ,לא ממש לא.רק העמים השמים הם מזרע אברהם ,ויש יהודים נוצרים ומוסלמים בעולם שהם אינם מזרע אברהם .
את אישה נחמדה אז אני לא יהיה גזען הפעם, כוזרים וכל זה .
כתוב תגובה ל- נבו
11
תגובה
  צנחן   16/08/10 10:42
דודו. אינני מסכים לחלוטין עם הכתבה.שוב פעם היהודים מעלים רעיונות שונים ומשונים שאחמד מהשוק בדהיישה לא מבין...מתעצבן...ואח"כ מתפוצץ עלינו.שר ההסטוריה יביא פתרונות כפויים על כולנו לטוב ולרע.הנה הנה תופי המלחמה קרבים ואם משהו חושב בצד הערבי שקל יהיה להם אחרי הרי שהם שוגים שוב כמו בעבר.גם לנו יהיה קשה אך נשרוד.איראן תסיג את כל רעיון האומה הערבית למקום שאליו הוא שייך.פח הזבל ההסטורי.יהיה כמובן מרחץ דמים המתלווה לכל הרעיונות האנושיים הנאצלים.עצתי לך המתן דודו.אל תתגייס לשום רעיון חדש.יש צורך לשבור את האוייב הערבי בכוח הנשק בלבד.ואינני מתכוון רק לזירה המקומית שלנו.ראה את פקיסטן איראן סעודיה. זהו עניין גדול מידיי בשביל רעיונות נאצלים.זהו עניין גדול מידיי בשביל מדינת ישראל בלבד.העולם המערבי כולו יתעורר ואז יחשוף שיניו האכזריות.עלינו להמשיך לבנות ולהבנות בארצנו הקטנה ולחתור להרחיב את גבולותיה כל הזמן על מנת שלא נהיה פרוצים למתקפת שמד מהירה כמו ביום הכיפורים ההוא. בבנין ירושלים ננוחם.
כתוב תגובה ל- צנחן
12
אבל הזהות היהודית שנואה כל כך
  על השמאל היהודי!!   16/08/10 11:22
כתוב תגובה ל- על השמאל היהודי!!
13
לא לשים לב ל נבו מדובר בערבי
  tr   16/08/10 13:37
ןלכל השמאלנים שהם בדרך כלל אשכנזים זה סוג האנשים שאתם תומכים בהם זאת אומרת לא רק את הארץ הוא רוצה לכבוש ולגנוב גם את הזהות היהודית שלכם הוא רוצה להרוג למרות שהוא מדבר באויר ללא הוכחות, ושכל הוכחה היא ההפך ממה שהוא אומר.
כמו שהוא "פלסטיני" ולא פולש מהגר מצרי.
כתוב תגובה ל- tr
14
אתה לא הר נבו אתה ביב שופכין
  זהר   16/08/10 17:14
כתוב תגובה ל- זהר
זהר ,זה לא בושה להיות כוזרי
  נבו   17/08/10 11:21
שמע זהר המשכיל יוצא אירופה הקלאסית היכן שהיו מפלצות אדם .תשמע להיות כזורי זה כבוד אתה שייך לממלכה אדירה היא אפילו שלטה על האמפריה הביזנטית .אתם עם חכם אציל פיקח יודע לעשות כסף כמו כל כוזרי פולין .מה אתה לוקח ללב אתה מעדיף להיות פרענק כמוני ברברי פרימטיבי אבל יהודי אמיתי משורש נשמתו ,לא כדאי לך תמשיך להיות כוזרי ערב רב בקיבוץ ולחשוב שאתה יהודי ,זהר לא קל להיות פרענק בארץ ישראל ,הכוזרים הגזענים החמדנים הערב רב אוכלים אותם בלי מלח את הפרענקים היהודים מזרע אברהם .תמשיך להיות כוזרי אוכל חזירי בר ,ולא לשכוח בקיבוץ לא לעשות ברית מילה ובר מצווה לילדים כי אתם גלגול של אנטייוכס הרשע .
כתוב תגובה ל- נבו
15
נראה לי שזו עוד הזיה שמאלנית
  מחפש   27/08/10 10:57
כתוב תגובה ל- מחפש
16
נבו היקר עשית עבודת קודש
  מוני יקים אנטיציו   26/10/10 17:36
האשכנזים כוזרים היו כוזרים ויהיו כוזרים
כתוב תגובה ל- מוני יקים אנטיציו
17
גיור
  ערבי בן דת מוסה   20/01/13 16:35
גם לערבים שאינם ממוצא יהודי רצוי לבדוק אפשרות להקל בגיור למעוניינים ואז יהיה סיכוי להישרדות במרחב
כתוב תגובה ל- ערבי בן דת מוסה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il