s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ד"ר אביטל ניצל את האמון שנתתי בו
מאת: גדעון סער  |  14/10/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בושה למדינת ישראל
  המושך בגזר   14/10/10 23:34
בושה למדינת ישראל שגדעון סער הוא שר החינוך שלה.
לפי צורת התנהגותו ולא רק בנושא זה נראה שהוא משוכנע שנבחר לתפקידו ע"י גורמים שמימיים
כתוב תגובה ל- המושך בגזר
מסכים עם כל מילה שלך
  פיליפ רוזן   15/10/10 00:32
גדעון סער הוא חבר אישי של שלי יחימוביץ' ושל עדנה ארבל, פרקליטת המדינה לשעבר. לחידה בעיני מה עושה טיפוס כמו גדעון סער במפלגת הליכוד. מקומו לפחות במפלגת העבודה או במרץ. נוכחותו בליכוד היא לדעתי הונאת ציבור הבוחרים. הוא בחר שמאלן קיצוני (ד"ר שושני) למנכ"ל משרדו.
כתוב תגובה ל- פיליפ רוזן
סער משכמו ומטה
  נחום שחף   15/10/10 02:01
כתוב תגובה ל- נחום שחף
י.יצחק מיחצן את רקובי ביבי...
  מטאטא   15/10/10 09:07
מדוע בכלל העלה יואב יצחק את נאמו של גדעון סער בכנסת. האם יש לזה איזה ערך עיתונאי? הרי ברור שלא. יואב יצחק מיחצן מאז הקמת הממשלה את ביבי וחבורתו. איזו מין עיתונאות זאת? האם מר יצחק מקנא בפוליטרוקים של ידיעות אחרונות? האם מר יצחק מאז נעשה מו"ל, שכח מה זאת עיתונאות?===== הערה לנחום: סער לא משכמו ומטה, אלא מקרסוליו ומטה...:=)
כתוב תגובה ל- מטאטא
סער מנצל את האמון שהעם נתן בו
  דן ה   15/10/10 20:41
כתוב תגובה ל- דן ה
2
סער והליכוד ניצלו את האימון
  בוחר מאוכזב   15/10/10 00:32
שנתתי בם.

גדעון סער הוכיח כי מקומו לא בליכוד אלא במר"צ ורצוי שיעבור לשם (יחד עם מרידור)

הבחירות האחרונות היו הפעם האחרונה שאני מצביע לליכוד, מפלגה שמפחדת מהצל של עצמה , עם רגשות נחיתות כלפי השמאל ושהפכה להיות המוציאה לפועל של אידיאולוגית השמאל.

תתביישו לכם ליכודניקים חסרי עמוד שידרה.
כתוב תגובה ל- בוחר מאוכזב
3
כשבור ושוטה מתמנה ל"מדען ראשי
  בן דוגית   15/10/10 01:00
כל המעמד הנלעג הזה היה נחסך מאתנו אילו היה שר החינוך שוקל ברצינות את משקלו המדעי של מי שאמור לייצגו באחד התפקידים החשובים ביותר במערכת החינוך. לא יתכן שלשר לא היה מידע מוצק וברור על טיב השקפותיו של המועמד שהתגלה יותר כצרור נקוב ועלוב מאשר כמדען נכבד ראוי למעמדו. חבל שהשר לא חתך אז את המועמדות המגוחכת הזאת והיה בולם את "הצגת השנה" המורכבת ממערכוני המדען החיוור ששמו לא נודע בקריית המדע - ואם נודע כי אז לגנאי ולשנינה. רק כשאותו ליצן התחיל לנגח את שר החינוך נאלץ האחרון להגיב כראוי. על זה נאמר שעדיפה היתה שתיקה רועמת מצד השר.
כתוב תגובה ל- בן דוגית
4
סר חינוך - פוליטרוק
  איש עצוב   15/10/10 01:14
מישהו כינה כאן בפוסטים את רעהו בכינוי פוליטרוק - חייכתי לעצמי, כי כולנו כאן פחות או יותר פוליטרוקים מביאים מן הגורן ומן היקב, (מן התורן ומן הרקב) ראיות ל"צדקתה" של תורתנו ה"קדושה" השמאל ה"קדוש" הימין ה"קדוש" וכדומה. אך אנו אספסוף, מותר לנו. יש תפקיד אחד במדינה שאסור לשים בו פולטרוק, וזה תפקיד שר החינוך, או מי שממלא היום את המשבצת סר החינוך. לא חשוב ליכוד, לא חשוב ימין או שמאל, מה שחשוב שעלה לצמרת אדם מרובע, מקובע, בעל דיעות האופיניות לימים אפלים שאסור לחזור אליהם, ימים בהם הבעת דעה מדעית גרמה לאדם לנידוי, לסנקציות ואפילו לחיסול, וכידוע עני חשוב כמת, ואחרי כזה זובור ודאי שלבחור יהיה קשה מאד למצוא עבודה. והכי מפחיד שהשר הזה צעיר, והוא עוד יתקדם. מילא היה מתחיל בתפקיד סגן השר לאמרכלאות, או סגנית שרת הדואר, אבל הסר הזה התחיל ישר בחינוך, ומשם הוא רק יכול לדרדר אותנו עוד יותר. תחזירו את יולי, הלו תחזירו את יולי ויש כמה סיבות (1) אם מדובר בשר שרחוק מאת מהציפיות שלנו לפחות שלא יהיה פעיל כל כך, לצמצום הנזק (2) ואם כבר שמאל, אז הבו לנו שמאל מקורי ואמיתי ולא שמאל מחופש.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
5
מדיניות המשרד ליקוק תחת
  לוי   15/10/10 01:30
ד"ר אביטל התיחס בדבריו להתחממות כדור הארץ וחיווה את דעתו בנושא. נושא ההתחממות נדון בפורומים מקצועיים בעולם הגדול שם הואשמו מדענים ופוליטיקאים בדיווחי שקר כדי לקדם עצמם.
תיאורית דרוין היא היפוטזה אשר לא הוכחה, דהינו לא אותר שום מנגנון המאפשר הפיכת תרנגולת לברווז או שימפנזה לאינשטיין. האם מדיניות משרד החינוך היא להכריע בנושאים מדעיים?
בעצם מה תפקידו, סמכויותיו והתקציב העומד לרשותו של המדען הראשי?
תפקידו הוא ללקק כל תחת מזדמן לפי הואות שר החינוך?
כתוב תגובה ל- לוי
אתה שקרן ברמות עלובות
  אלון ה   15/10/10 08:28
כתוב תגובה ל- אלון ה
6
"בשם הממלכתיות "
  שונאת צבועים   15/10/10 01:39
אתה לא מתבייש !!! כולם יודעים שהוא פשוט דרך על הנקודות הרגישות שלך !! הסגידה ללא גבול לבית המשפח העליון , ולדת המשיחית הירוקה . אתה באמת מצפה שנאמין לך שפיטרת אותו כי התראין ללא אישור ? וזה מנוגד לממלכתיות של משרד החינוך ? כולם יודעים שאם דעותיו היו תואמות את דעותיה של בייניש הוא היה מקודם לתפקיד רם יותר ומקבל טור קבוע בעיתון הארץ כספרדי המחמד שלהם , שאומר בדיוק את מה שהם רוצים לשמוע .
כתוב תגובה ל- שונאת צבועים
7
ליכוקניקים סמרטוטים=נמאסתם!=וא
  קורןנאוה טבריה   15/10/10 03:32
ואת גבי אביטן היהודי האמיתי היה אסור היה לפטר=ולו רק כדי לא לשמח את השמאל האנטישמי שבא מהקוף=מקווה שנותרו כמה ליכודניקים שלא שכחו מה זה להיות יהודים=כדי להעניש את סער בקלפי!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
סער,אביטל-הכול יימוג בעשן הזמן
  כולם גמדים   15/10/10 07:16
צריך להפסיק עם ההתלהמות כשמחליטים על פיטורי עובד.
הבומבסטיות במלים "האמון שנתתי בו" מיותרות. פטר והמשך הלאה מבלי לעשות גלים.
נמאס לנו מצורת החיים הזאת - אהיה עוד פעם בכותרות, לכן עליי לבחור את המלים והפאתוס המתלווה.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- כולם גמדים
9
גדעון אכזבת אותי! אנטי דמוקרט
  אביטל אמר נכון   15/10/10 07:43
רמת האמון בבג"צ הולכת ונשחקת ולהוסיף אל האמת הזו כדי להשלימה לאמת מושלמת- האמון בבתי המשפט השלום והמחוזי כבר אינם לגמרי!!!! גם אתה אדון גדעון סער יודע זאת אז למה להעניש מישהו שאמר אמת? זה כמו שהתנפלו על אורי קורב שאמר אמת. סליחה?! ממתי אמת היא עוון או פשע ואפילו חטא? גדעון סער אתה צבוע לדעתי וחבל כי הערכתי אותך כל כך והייתי בטוחה שמלעיזך בעיקר משמאל המתייפייף טעו כשהתקיפו את המינוי שלך כשר חינוך. יצאתי להגנתך, ועל כך אני מצירה.
כתוב תגובה ל- אביטל אמר נכון
10
ומתי יפטר ג.סער את האנטישמים
  פלא יועץ   15/10/10 08:01
שונאי ישראל שהשתלטו על האקדמיות בישראל? האם הם פועלים בהתאם למדיניות המשרד לחוסר חינוך?גדעון סער מתגלה יותר ויותר כסוס טרויאני של השמאל בתוך הליכוד.לידיעת חברי מרכז הליכוד,נא לפקוח עליו עין בוחנת,לגבי דרכי התנהלותו, והשקפתו המדינית האמיתית.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
11
סער חייב לזרום עם עדר השמאל
  רבקה ט.   15/10/10 08:10
לדעתו, כאחד הכבשים. מעל בציבור הבוחרים. מזכיר לי את שיטות הכנסיה נגד גלילאו, עריבה לאוזנו רק הדעה היחידה המקובלת ו"הנאורה". כל דעה שונה ובמיוחד הדתיים פסולים מכל וכל.
כתוב תגובה ל- רבקה ט.
12
גדעון, לפחות תהיה ישר
  שאול א.   15/10/10 08:19
אין בך אומץ אלא עליבות. פטרת אותו לא משום פועלו אלא משום שאינך מסוגל לעמוד מול הלחץ של קבוצות לחץ מהשמאל ומהמגזר האנטי דתי. אך את זה אני עוד יכול להבין.
מה שקשה לי להבין זו העליבות שלך שבאה לידי ביטוי בחולשה עד כי אינך יכול אפילו לומר שנכנעת ללחץ שגדול עליך עשרות מונים ואתה נאלץ להמציא טיעונים שאינם משכנעים איש.
כתוב תגובה ל- שאול א.
13
פרופ' סער תומך באבולוציה
  דוקטור לכימיה   15/10/10 08:45
מי אנחנו שנטיל ספק בקביעתו של מדען דגול כל כך?
כתוב תגובה ל- דוקטור לכימיה
14
גדעון סער מתמם
  בני בנקר   15/10/10 09:11
ד"ר אביטל לא עשה סוד מדעותיו בנושאי האבולוציה ו"ההתחממות הגלובלית".הם פורסמו הרבה לפני שמונה לתפקידו והם דעות לגיטימיות.
אין שום אדם דתי שחושב שמוצא האדם מהקוף ונדמה לי שד"ר אביטל מעולם לא החביא את הכיפה שעל ראשו.אחת מהשתיים:
או שגדעון סער מינה אדם לתפקיד בכיר ביותר במשרדו מבלי לדעת עליו דבר,או שסער נבהל מהעליהום של התקשורת השמאלנית,אינני יודע איזה אפשרות גרועה יותר.
חבל,נראה שסער צועד בדרכי דן מרידור ויסיים כהבטחה מוחמצת.אין לי ספק שבבוא היום הוא ישלם מחיר פוליטי כבד על התנהלותו.
אבל בכל דבר רע יש טוב.נחשפנו לד"ר אביטל שהתגלה כאדם מוכשר וראוי לקידום במסגרת הפוליטית של הליכוד כחבר ליכוד אוטנטי ולא מזוייף.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
15
למרץ יש שר בממשלה, גדעון סער
  יצחק הכהן   15/10/10 09:50
כתוב תגובה ל- יצחק הכהן
16
אוי לנו שזה שר החינוך
  אבי12   15/10/10 10:00
אוי לנו שאנו עם ישראל צריכים את תורת האבילוציה כאשר יש לנו תורה מעת בורא העולם.האם שר החינוך הזה באמת שיך לליכוד או למר"צ.גדעון חבל כי את הקול שלי הליכוד הפסיד
כתוב תגובה ל- אבי12
17
תגובה נכונה של גדעון סער !
  יגאל צפון   15/10/10 10:05
אני אישית לא חסיד של דוקטורים גם אם הם באים מהליכוד וזה לא משנה השקפתם הפוליטית,לא ייתכן שמר אביטל ישבור את כל המוסכמות ויחליט שהוא משתולל עם דעותייו הנוגדות את דעתם והמדינות של משרד החינוך,ההיפך, הוא צריך לחזק את דעותיו של השר הממונה והמנכ"ל ולא לחבל במדיניות המוסכמת והמונהגת של השר הממונה.התבטאות מיותרת ותגובה נכונה של גדעון סער,אני אומר זאת כאיש ליכוד דווקא,כל הדיבורים כאן על ההשפעות של אנשי השמאל והליקוקים כביכול של השר הם מיועדים ללכלך על השר ולהסיט את החברים בליכוד נגד השר ופועלו,הרי היה קל יותר לשר להשאירו בתפקיד ואז למצוא חן בעיני חברי הליכוד,אבל גדעון הוא איש של אמת ואנשי אמת בד"כ משלמים מחיר פוליטי כזה או אחר, ימים יגידו אם כן,בכל מיקרה יש לי רק דבר אחד לומר למר אביטל:
"למי שיש חמאה על הראש שלא יסתובב בשמש".
ולשר אני אומר: שבת שלום ידידי פעלת נכון !
כתוב תגובה ל- יגאל צפון
18
תגובה לסער על קצה המזלג. כנסו:
  צבי גלברד   15/10/10 15:56
על קצה המזלג: "תקף ד"ר אביטל הכנסת מחשבים לבתי הספר." - מה סער מבין במחשבים? מחשבים אינם פתרון קסם ואינם "דגלים". על מנת שיועילו צריך לתכנן נכון את השימוש בהם. "הוא הציע שחלק מהתלמידים יסתפקו בלימוד פחות משלוש יחידות מתמטיקה" - רוב האוכלוסייה לא זקוקה ולא יכולה ללמוד יותר. לא כל אדם יכול/חייב להיות מתמטיקאי או מהנדס. מה סער מבין במתמטיקה ובשימושיה? מתמטיקה היא לא אידיאולוגיה. "קבע כי החרדים הם חברה בעייתית"- מי אומר שלא? "תקף את העובדים הזרים" - גדעון סער מסתיר את העובדה שמשלמי המיסים מממנים את החינוך שלהם. "חזר כמובן על השקפותיו לגבי תורת ההתפתחות, התחממות כדור הארץ והירוקים" - האם זה מפריע לתכנית הלימודים? " תקף את בית המשפט העליון והביע את שמחתו על כך, אני מצטט: "שהאמון בבג"צ הולך ונשחק"." - מה לעשות אי אפשר להתחמק מהמציאות הכואבת.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
מר גלברג אתה צודק
  אני2   15/10/10 21:09
כתוב תגובה ל- אני2
19
מס שפתיים של רופס ומתרפס!!!
  הניה   15/10/10 20:59
כתוב תגובה ל- הניה
20
סהר לא מתאים לתפקיד בעצמו...
  מי לא מתאים???   15/10/10 23:52
כתוב תגובה ל- מי לא מתאים???
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il