s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ביריה, הקק"ל - ואל-עראקיב
מאת: נפתלי רז  |  09/02/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אין בכלל מקום להשוואה
  מוציקו   9/02/11 19:28
הקרקע בביריה נקנתה ע"י הקק"ל ואילו הקרקע באל עראקיב נגזלה ממדינת ישראל לטובת הפולשים הערבים
כתוב תגובה ל- מוציקו
2
המנדט הזמני איננו ישראל .
  החינוך לעבריינות   9/02/11 19:46
השוואתך המגמתית איננה מקרית
המנדט היה זמני, חסם ליהודים את קניית הקרקעות, אבל איפשר לערבים קנייה והתיישבות. ערבים לא היו צריכים סרטיפיקט להיכנס לארץ..............
מלחמה עושה איפוס RESET על בעלות של אוייב, וכל אוכלוסיה שהתנגדה למדינה.
תמיכתך בעבריינות של בנייה לא חוקית, ודאי לא ממשיכה גם אצל יהודים, הלא כן ???
האם אתה הגון בעיני עצמך ???
כתוב תגובה ל- החינוך לעבריינות
3
בביריה היהודים נאבקו לבד
  אלישמע   9/02/11 19:57
ובאל ערקיב אמצעות הגיס החמישי
כתוב תגובה ל- אלישמע
4
ביריה,אכן סמל לנחישות היהודית
  פלא יועץ   9/02/11 20:14
בא"י.וגם כאן מוכיחים היהודים את נחישותם לא לאפשר למפירי חוק להשתלט על אדמות מדינה,ועל כך הם ראויים לכל שבח . השילטון הבריטי,באם כבר הספקת לשכוח,היה שלטון זר בארץ לא לו.האנטישמים הבריטים עשו כל שלעיל ידם לעזור לבני ישמעאל,ולפגוע בישוב היהודי,[נשמע לך מוכר?].אין,ולא היה מעולם זכות לאף בדואי,על למטר אחד בא"י.ולא יעזור כל מסע השקר המתוקשר והמתוזמר ע"י,במימון אירגוני שיטנה למיניהם. בסופו של דבר הם ימצאו את עצמם מעבר לגדר במדבר סיני. טמבלים מסוגך גורמים להם להזיות שוא אשר לא ימומשו אף פעם,ואך גורמים נזק לכולם.יש להכריז על כל האזור שם כשטח צבאי סגור,וכל מי שיכנס ויפעל בניגוד לנוהלים ייעצר ויועמד לדין.להגיד על הבדואים כי הם גידלו עצי פרי,זהו שקר מופרח לחלוטין,הבדואים תיעבו עובדי אדמה,ואך גרמו להם נזקים.באם בכמה נאות מדבר גדלו עצי תמר,זה לא בגלל הבדואים,אלא למרות הבדואים.תתחיל להתפקח.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
5
האמת על על-עראקיב:
  צבי גלברד   9/02/11 20:48
רז וחבר מרעיו בעל צד שמאל, הם חבורת אנרכיסטים מחרחרי מלחמה. ציניים אכולי שנאה עצמית, שמנצלים את הדמוקרטיה הישראלית כדי להרוס את המדינה. מבחינתו של רז- מדינת ישראל איננה לגיטימית. הפרופסורים שקיבלו פרס מאגודת הזכויות הם פסיאודו-אינטלקטואלים, חבורת פוליטיקאים שהשתלטה על האקדמיה ומדרדרת אותה לרמות נמוכות. אני שואל אם לא הגיעה העת למהפכה במוסדות האקדמיים? האם יש עדין הצדקה למימון האקדמיה הזאת? תקראו מאמרים שכתבתי כאן. אני ממליץ להיכנס לאתר הבא, ולקרא בעיקר את המאמר של ארנון סופר: izs.org.il
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
6
עבודה בעיניים
  ע. הנביא   9/02/11 23:36
נפתלי רז כותב שהוא הצטמרר למחשבה על הילדים הבדואים המסכנים שיושבים בגשם כי אין להם איפה לגור. אם באמת זה המצב, מדוע לא הצטמרר נפתלי רז בחורף לפני שנתיים, או בחורף לפני ארבע שנים? הרי הוא רוצה שנאמין שבמשך 50 שנה יושבים הילדים הבדואים המסכנים בבית הקברות כי אין להם היכן לגור. כמו שקורה בדרך כלל למניפולטורים בלתי עקביים, דווקא ההשתפכות הדמגוגית המוגזמת חושפת את העבודה בעיניים. או שהבדואים עובדים על רז, או שהוא מנסה לעבוד עלינו. לילדים הבדואים יש מקום לגור בו בדיוק כפי שהיה להם במשך 50 השנים האחרונות, וחלקם אף מתגוררים לפי השמועות בוילות מפוארות למדי. נראה שהאמת המסתתרת מאחורי היללות על ילדי עראקיב המתגוררים כביכול תחת כיפת השמים, היא בדיוק כמו האמת על ילדי עזה המסכנים שגוועים ברעב בגלל המצור הישראלי. במילים אחרות - חרטא ברטא.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
7
עבודה בעיניים
  ע. הנביא   9/02/11 23:44
נפתלי רז כותב שהוא הצטמרר למחשבה על הילדים הבדואים המסכנים שיושבים בגשם כי אין להם איפה לגור. אם באמת זה המצב, מדוע לא הצטמרר נפתלי רז בחורף לפני שנתיים, או בחורף לפני ארבע שנים? הרי הוא רוצה שנאמין שבמשך 50 שנה יושבים הילדים הבדואים המסכנים בבית הקברות כי אין להם היכן לגור. כמו שקורה בדרך כלל למניפולטורים בלתי עקביים, דווקא ההשתפכות הדמגוגית המוגזמת חושפת את העבודה בעיניים. או שהבדואים עובדים על רז, או שהוא מנסה לעבוד עלינו. לילדים הבדואים יש מקום לגור בו בדיוק כפי שהיה להם במשך 50 השנים האחרונות, וחלקם אף מתגוררים לפי השמועות בוילות מפוארות למדי. נראה שהאמת המסתתרת מאחורי היללות על ילדי עראקיב המתגוררים כביכול תחת כיפת השמים, היא בדיוק כמו האמת על ילדי עזה המסכנים שגוועים ברעב בגלל המצור הישראלי. במילים אחרות - חרטא ברטא.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
8
ביריה כמו גנבי אדמות בדואים?
  פרופוגנדה שמאלנית   10/02/11 00:44
הבולשביקים החדשים המתועבים שלנו לא מתביישים לקחת סמלים לאןמיים ישראלים ולהצמיד אותה לבדואים חצופים גנבי רכוש ואדמות.הלו..כל המרכסיסטים והבולשביקים מתו...מתי תורככם?
כתוב תגובה ל- פרופוגנדה שמאלנית
9
שונא שמאלנים בדם
  שונא שמאלנים בדם   10/02/11 02:28
כתוב תגובה ל- שונא שמאלנים בדם
10
כואב הלב - וגאה
  שירלי ג'   10/02/11 06:32
אני שותפה לכאב הלב של הכותב, ומעריכה מאד את הנחישות של התושבים הבדואים ושל הפעילים היהודים. אתם מצילים את גאוותי כיהודיה. אנסה להגיע לאל-עראקיב להזדהות, ואנסה להביא עמי חברות וחברים.
כתוב תגובה ל- שירלי ג'
אל זה נאמר "פחחחחח"
  מוציקו   10/02/11 07:51
את אמיתית ?
כתוב תגובה ל- מוציקו
11
יש לי שאלה אליך
  אבי גיא   10/02/11 08:44
אני קורא את המאמרים שלך. ועכשיו ממש ברצינות וללא שום ציניות, אני ממש חייב להבין, מדוע אתה כל כך שונא את מדינת ישראל ואת היהודים ? ובבקשה אל תענה לי תשובה שבה תגיד שאתה אוהב את המדינה וממש לא שונא יהודים. מכיוון שכל פעולותיך ומאמריך מוכיחים שאתה כן שונא. אז בבקשה הסבר כנה. המשפט שכתבת - שמתי בג'יפ יריעות פלסטיק להורים וסוכריות לילדים, ונסעתי למקום. - האם פעם אחת בחייך שמת בתיק סוכריות שהיו מיועדות לילדים יהודיים ? האם בפינוי ששרון ביצע - גם אם אתה מסכים איתו - האם גם אז לא נכמרו רחמיך על הילדים היהודים שמגורשים מביתם ונסעת לשם לחלק להם סוכריות ? מה עשתה לך המדינה או איזה יהודי , שהחלטת מאז להקדיש את חייך כדי לסייע לכל מי שרוצה להשמיד את ישראל והיהודים ? שוב ברצינות זה ממש מעניין אותי. כי אדם שכואב לו מעוולות, כואב לו על כל עוולה שעושים ולא משנה למי. במאמריך לא קראתי אפילו פעם אחת על כך שסייעת ליהודים, או לילדי יהודים. ולכן אתה מוכיח שאתה שונא יהודים. ואני שואל למה ?
כתוב תגובה ל- אבי גיא
12
מעידה איזה איש חינוך אתה
  תמיכתך בעבריינות   10/02/11 09:13
האפשרויות של התישבות לערבים במזרח התיכון ממש מועטות ביחס ליהודים. ממש ציניות. מה דעתך על כל מדבריות ערב הסעודית ?? וירדן ????
כתוב תגובה ל- תמיכתך בעבריינות
13
תגובות לתגובות
  נפתלי רז   10/02/11 15:19
ל-1: הבנת הנקרא - על קרקעות אל-עראקיב ישבו בני אל0עראקיב מאות בשנים, הרבה לפני קום המדינה.
ל-2: אם הבנייה (אגב, הקמת אוהלים!) באל-עראקיב חוקית או לא יחליט בית המשפט, כשייגמרו הדיונים.
ל-3: היום 28 שנה לרצח אמיל גרינצווייג, בהפגנה שבעוונותי ארגנתי אני. כשצעק עלי שם צחי הנגבי "סכין בגב", ענתה הסופרת שולמית הראבן (ז"ל), שידעה שחזרתי מלחימה כצנחן מיל' בלבנון: "סכין בגב? הוא הגב!".
ל-4: ראה תגובתי הנ"ל ל-2. ואתה מוזמן לראות את עצי הפרי שם.
ל-5: וכל הגידופים הם כי סרבתי לקבל ממך מאמר ל"על צד שמאל"?...
ל-6+7: למה "לפי השמועות"? בוא לאל-עראקיב לראות.
ל-8: ראה תגובתי הנ"ל ל-2.
ל-9: שהמאלנים הם רבים, תיזהר לאולקוס...
ל-10: תודה! להתראות באל-עראקיב.
ל-11: "ממש ברצינות" כבקשתך - אני ציוני אוהב ישראל. בשנות הקסאמים על שדרות ארגנתי 5 שיירות הזדהות לשם מת"א ומירושלים, עם הרבה יותר מסוכריות. ואתה?
ל-12: גם אותנו היהודים רצו לזרוק מארצות הולדתנו...
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
14
חדשות רעות מאל-עראקיב!
  נפתלי רז   10/02/11 15:37
היום - יום ה' - כוחות מינהל וקק"ל הגיעו להמשיך את עבודות הכנת השטח לנטיעות יער, ומצאו ילדים שישנו באוהלים שהקימו במשך הלילה. פרצה אלימות וירי כדורי גומי. יש 5 פצועים, ו-3 עצורים מהפעילים היהודים. הרב אריק אשרמן הגיע למקום, טל: 050-5607034.


כתוב תגובה ל- נפתלי רז
אלו הינן בשורות טובות לקראת
  פלא יועץ   10/02/11 16:22
ז' באדר יום ההילולה של משה רבנו ע"ה.-נחישות כבר אמרנו?
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
היכן המועצה להגנת הילד?
  ע. הנביא   11/02/11 08:50
הילדים ישנים במאהל לא בגלל שאין להם בית, אלא משום שההורים שלהם הביאו אותם לשם במקום לשלוח אותם לבית הספר, כדי לייצר את האפקט הדמגוגי הידוע "ילדים מול בולדוזר", שעובד כל כך טוב על מיליוני מטומטמים באירופה שאין להם מושג מה קורה פה.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
ומה עשינו אנחנו בביריה? ו...
  נפתלי רז   11/02/11 10:27
ומה עשו המתנחלים בהתנתקות? ובעמונה? ובמאחזים הבלתי חוקיים?
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
תאומים סיאמיים
  ע. הנביא   11/02/11 15:17
טוב שאתה לוקח את המתנחלים כדוגמא ומודל. זה בדיוק האישור לאמת שכל אדם שפוי יודע: השמאל הקיצוני והימין הקיצוני הם תאומים סיאמיים שייפגשו תמיד בכל צומת, משלבים ידיים גם במטרה הסופית וגם באמצעים.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
אפרופו, סתם עצה בחינם
  ע. הנביא   11/02/11 10:28
בשתי תמונות הבולדוזר שבכתבה, היה יוצר רושם עצום להעמיד ילד (בן 3 או 4 עובד הכי טוב) שמסתכל על הבולדוזר הישראלי הפשיסטי במבט פרולטרי עגום. מה קרה? הצלם התרשל?
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
15
ריקוד בובות הסמרטוטים
  יוני שדה   11/02/11 18:32
בובת הסמרטוטים נפלתי ממשיכה במחול העיוועים המפגין מוח מעוות, מוסר מעוות ומצפון מעוות. אבל מה לא עושים תמורת כסף טוב משונאי ישראל?
ציטוט מדברי אחד מ"פעילי השלום":התחלתי להבין גם שיש דבר מה בלתי הפיך בהשתייכות לקהילה זו.נדמה היה לי כי מי שקשר את גורלו כתוצאה מיחוס משפחתי או החלטה פרטית בגורל הארגונים הבלתי ממשלתיים בישראל הבטיח לעצמו פרנסה ולו מינימלית, אך לפחות מספקת למשך רב חייו הבוגרים".
עוד הוא כותב:"עובדה ידועה אך לא מאד מדוברת היא שחלק ניכר מאד מפעילי השמאל בתל אביב מתפרנסים בצורות שונות מענף זכויות האדם".
עכשיו אתם מבינים את ההתנגדות לחקירת מקורות המימון של הבוגדים?

כתוב תגובה ל- יוני שדה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il