s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קלישאות נדושות נגד ביטול חזקת הגיל הרך
מאת: אלי דניאל  |  15/09/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל מילה בסלע
  אבאאאא   15/09/11 09:44
חבר שההגיון הבריא וההסתמכות על מחקר ניטרלי לא עובדים בישראל. בתי המשפט ושירותי הרווחה בארץ הם "אלכימאים" שעושים מ 1+1 -> 7 ומ 3+7 -> 5 . כלומר, לא מתבלבלים מהעובדות. הכל נמצא בפניהם ועדיין, לתוצאה ולהחלטות אין קשר לעובדות. בתחום המשפחה בישראל יש "שלטון גנרלים", כמו בארגנטינה, קבוצה קטנה, מעל החוק שעושה כל העולה על רוחה. מי ייתן ויום אחד תקום פה צעקה ויפתחו בתי דין לפושעי משפחה, עו"סיות ושופטים שסרחו.
כתוב תגובה ל- אבאאאא
>תגובה6=אנו הטמבלים שלא דרשנו!
  ע_הראל   23/09/11 15:36
לאחר שנדרוש תיקון העוולות באמצעות חוק אחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים - ראה בקומונת תפוז מס' 19624 (ותגובה מס' 6 להלן), אזי נחפש גם נקמה באמצעות בית דין מיוחד לפשעים נגד האנושות (שיוסמך גם לשפוט את השופטים של היום - אחרת מה שווה?)!


כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
לקרוא את המאמר לפני שמתחתנים
  ירון זכאי 1   15/09/11 12:21
>>> למעשה אם יקראו הגברים היהודיים ה"חיילונים" את המאמר בטרם יתחתנו, הם יוותרו על נישואין קצרים שמניבים בעיקר תלונות שווא במשטרת אלמ"ב, שפע של משפטים חסרי סיכוי לגבר גם כאשר הוא מוכיח את צדקתו, התרוששות כלכלית, ומעט ילדים.! >>>> בינתיים החרדים והמתנחלים עושים ילדים בקצב, והפמיניזם ימחק תוך דור. פמיניסטיות זקנות ישבו באחורי האוטובוס (מהדרין) גם אם הם היו שופטות מחוזיות! >>>>> בקיצור אפשר לעשות ילדים גם בלי כל הטררם הזה, והתוצאה תהיה יותר קלה לעיכול מבחינה משפטית וכלכלית. למה גבר צריך לאבד את הדירה המשותפת את המכונית ואפילו את המיקסר. פמינונאצית שרוצה דירה שתרכוש לעצמה....
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
עוד מתנובת נישואין:
  תנובה נוספת   16/09/11 12:34
מחיקת גבר, העדר יכולת להתפרנס, נכות נפשית מובניית קבועה ללא יכולת שיקום, אבדן אמון בחברה, במדינה, באדם בכלל, שינאת בנות המין הנשי ופירות ביאושין נוספים.
כתוב תגובה ל- תנובה נוספת
מ.כחלון רוצה חוק אחריות הורית!
  ע_הראל   23/09/11 16:16
מר זכאי היקר שלום!

ראה נא בקומונת תפוז מס' 19624 את 3 הקבצים של הצעת החוק, שהצלחתי להכניס ב 4 עמודים את כל שיטות המשמורת המשותפת שקיימות בעולם, בנוסף לטיפול בשיתוף האישה במזונות ילדים.

ראה נא גם את תגובתי מס' 6 להלן; אגב גם הרב יובל שרלו יצ"ו חד משמעית תומך עקרונית בהצעת החוק הנ"ל - וכך גם השר משה כחלון.

ובכן הייתה לי פגישה כחצי שעה כמעט בארבע עיניים במחצית אוגוסט השנה עם שר הרווחה בתל אביב בקשר לחוק האחריות הורית הנ"ל, אך לפני שהסתכל בזה הראיתי לו רק את עמוד 23 של דו"ח שניט שכולל את סעיף 3.1 בדבר הפרדת החקיקה ויישום עקרון האחריות ההורית לטובת הילד, כי שם פרופ' שניט דורש בפירוש ממשרד המשפטים לחוקק חוק נפרד כזה למשמורת ומזונות - וזאת בנפרד ובמקביל לחוק כשרות משפטית ואפוטרופסות, ואז מיד זה מצא חן בעיניו - ואמר שגם לדעתו צריך להיות חוק נפרד לטיפול במשפחות הנורמטיביות - שזוהי בדיוק הדרישה שהייתה מהשר כחלון בבג"צ 2111/11.

כלומר המסר החיובי עבר בסדר, אבל נשאר לנו לטפל רק במסר השלילי - כלומר את מי צריך להאשים למה עד עכשיו לא נפתרה הבעיה - אבל על זה אני חייב להתייעץ איתך בבקשה בארבע עיניים.

עזרא הראל

03.6515408

כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
אאאאאאאאאאבבבבבבבבבבאאאאאאאאאא
  גיאשמיר   16/09/11 11:44
כתוב תגובה ל- גיאשמיר
תגובה6=גם טמבלים חוזרים בתשובה
  ע_הראל   23/09/11 15:55
מודה ועוזב ירוחם.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
ישר כח אלי !!!
  YיורםY   16/09/11 16:22
כתוב תגובה ל- YיורםY
5
ביטול חזקת הגיל הרך
  גיגי   17/09/11 09:40
מעניין איך הוא חבר משלחת שאומר שאין לו כסף לחיות? ברור שאדם שאין לו כסף איננו יכול לנסוע לגנבה.
כתוב תגובה ל- גיגי
6
הוועדה לא המליצה על ביטול חזקת
  רמי התותח   17/09/11 09:47
תפירת חליפות לא תעזור לאף אחד. העובדה שהוועדה לא החליטה שברירת המחדל הינה משמורת משותפת . יש לפעול ולא לדבר אלי דניאל . יש להפגין ולא לברוח לשינוי המצב . יש להפגין מול שר המשפטים. המסקנות אינם בשורה לאיש הוועדה מנציחה את המצב השינוי הינו בכנסת ובשטח ולא בברברת . ובזה אתה טוב הגיע הזמן לצאת לשטח......
כתוב תגובה ל- רמי התותח
הטמבלים לא דרשו משמורת/מזונות!
  ע_הראל   23/09/11 14:35
הרי שום דרישה - קל וחומר שתי הדרישות העיקריות של אבות גרושים - קרי המשמורת המשותפת ושיתוף האישה במזונות ילדים - כלל לא הוצגו בפני ועדת שניט מאז ומעולם - ודאי לא במסגרת הצעת חוק, וגם לא בפני ועדת אמסלם/רביץ מהכנסת ה17 ששבקה חיים, ואפילו לא בפני ח"כ יוליה שמאלוב שמתיימרת כאילו לסייע לאבות - ועובדה שכך דיברה בפוליטיקה וכך נכתב בידיעות 7.7.11 שתגיש מתי שהוא הצעה לביטול חג"ר, וחוצמזה כל מקרה לגופו -כלומר שום כלום!

מאז טוענים הטמבלים כאילו ביטול חג"ר משמעו משמורת משותפת!
אם כך יתכן שאינם טמבלים אלא חולי נפש, ואני לא רופא!

בדו"ח שניט משנת 2008 נכתב כי הופיעו (אם זכרוני לא מטעה אותי) רז משגב +2הורים +הורות שווה בפני הוועדה ודרשו ביטול חג"ר בלבד, אך לא דרשו לא משמורת משותפת ולא שיתוף האישה במזונות (לפי הילכת השיתוף בין בני זוג), שזה בסה"כ כאילו ביקשו מזגן לאוטו (שניתן רק לאחסנו בבוידם - שגם בוידם אין להם) במקום לבקש אוטו עם מזגן; הרי מה יועיל ביטול חג"ר אם לשופט יש עדיין סמכות בלעדית ומוחלטת לתת 100% משמורת לאם - לטענתו כביכול לטובת הילד -עד גיל 20, ושהאב עד אז עבד מזונות?

בעולם כה אכזר, אם הטמבל אפילו לא מבקש, אז מה פתאום שיקבל?
בכל אופן כדי שהטמבלים יישארו טמבלים ולא יתעוררו, מרחו אותם שם לאמור "כל מקרה משמורת יידון לגופו" - כלומר לא יישחטו הכבשים כולם יחד אלא כ"א לחוד - וזאת רק לאחר מסאז' רפואי ויחס אישי ושמפו חרובים ריחני.

למזלנו, דורש פרופ' שניט ממשרד המשפטים (בסעיף 3.1 לדו"ח שניט) לחוקק חוק אחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים (שידידינו אלי דניאל ישלח לכם - או לחילופין ראה קומונת תפוז מס' 19624) וזאת בנפרד ובמקביל לחוק כשרות משפטית ואפוטרופסות - כלומר חוק חדש דנדש שפותר "על הדרך" גם את בעיית התלונות שווא; ויש לדרוש חוק נפרד זה לאלתר בתור אולטימטום מיוליה - אחרת נרסק פוליטית גם את הבוסית שלה ציפיטפוט באינסוף הפגנות עד בחירות 2013.

ובכן להלן רשימת 18 הנקודות ששכחו החברה ליצים בזמנו ליישם בכלל, ואני בס"ד דאגתי להכלילם בחסדי השם במסגרת חוק אחריות הורית - כפי שדורש פרופ' שניט - להבנתי, וכפי שמצא חן בעיני משה כחלון בפגישתנו במחצית אוגוסט 2011 - שקנה בשמחה את רעיון חוק האחריות הורית שנחוץ עבור משפחות נורמטיביות (שזו גם הדרישה משר הרווחה בבג"צ 2111/11):-

א. כאמור מעולם לא דרשו משמורת משותפת גם לא מוועדת שניט, והרי גם אם תבוטל חג"ר סופית - אזי שום דבר לא מפריע לשופט לתת משמורת מלאה לאישה עד גיל 20; ולמעשה חג"ר היא כמו מזגן לאוטו שלא מועיל לך המזגן עד שיש לך את האוטו ביד - בדיוק כפי שחג"ר לא מועילה לך בכלום עד שיש לך את המשמורת ביד.

ב. לא דרשו שיתוף האישה במזונות ילד - משום גורם עד כה - ובשום מקום.

ג. לא ביקשו את המשמורת והסדרי הראיה אוטומטית ללא מו"מ לא עם האישה ולא עם השופט - ואפילו לא עם הקב"ה, כך שאם האב לא מסתדר לו לקחת משמורת משותפת אז יוכל לקחת אותה מאוחר יותר מבית משפט -אם וכאשר יסתדר לו.

ד. לא דאגו לכתחילה שלא לשנות סדרי דין (שהפק"ס ממליצה והשופט מכריע), אחרת עלול משרד המשפטים לתקוע אותנו עוד 50 שנה עם כל מיני ועדות וגישורים פישורים וקשקושים.

ה. לא דרשו פתרונות משמורת מתוך תפריט קבוע - כדי לחסוך בהוצאות משפט (סעיף 3.1.8 בשניט), ומה שאמרו שכל מקרה לגופו - הרי זה בדיוק המצב היום שזה לעג לרש.

ו. לא דרשו שהאישה תחוייב במינמום שליש או רבע מהמזונות - ללא קשר למצבה הכלכלי, ושצורכי הילד ייגזרו בהתאם לעשירון הדירוג הכלכל
כתוב תגובה ל- ע_הראל
המשך-הטמבלים לא דרשו שום כלום!
  ע_הראל   23/09/11 15:15
ו. לא דרשו שהאישה תחוייב במינמום שליש או רבע מהמזונות - ללא קשר למצבה הכלכלי, וכן שצורכי הילד הבסיסיים ייגזרו מעשירון הדירוג הכלכלי החדש של ההורים (ואז שיפמן שמינה את עצמו - שילך לעזה).

ז. לא דרשו שהמשמורת והמזונות יוכרעו ללא קשר לחלוקת רכוש - כלומר ללא סחיטת האב כספית ורגשית.

ח. שכחו שהמילה ברירת מחדל מנוגדת לעיקרון טובת הילד, כי היא מכתיבה לשופט פתרון מראש שהוא לא בהכרח זהה לטובת הילד, ולכן גם משרד הרווחה עלול לתקוע אותנו עוד 50 שנה.

ט. למה איפשרו לארגוני הנשים לדבר על משמורת לפי נטיית הילד (ידיעות 7.7) שזה אסון, למרות שאפילו לא הוזכר בדו"ח שניט?

י. למה איפשרו לנשים לדבר על משמורת לפי מי טיפל בעבר בילד - שזה עוד אסון =חזקת מטפל עיקרי (ידיעות 7.7) שגם זה לא הוזכר בשניט?

יא. הם מפטפטים יותר מדי ומוקדם מדי על חג"ר - שזה בדיוק המוקש שעלול לגבש נגדנו את הקואליציה של חוטובלי והדתיים עם קדימה וליברמן והשמאל - כפי שריסקו את שר האוצר בעניין גיל הפנסיה לנשים ברוב 67 נגד 1; ומאידך סעיף 4 של החוק המוצע (משמורת עיקרית בימי חול לעומת משמורת משנית עם יותר שבתות לאב ע"מ לפצותו בזמן איכות לילדים) מאפשר לעקוף את חג"ר באלגנטיות.

יב. לא דאגו להרגיע את הדתיים שלא משנים את הדין האישי למזונות - כלומר אנחנו בעיקר מצפים שהאישה תשתתף במזונות בהתאם להילכת השיתוף בין בני זוג - שאין מי שיעיז לחלוק עליה היום.

יג. איזה סנקציות בחוק דרשו על אישה מסיתה - מהבחינה שהיא עלולה להפסיד את המשמורת?

יד. איזה סידור קבעו למשפחה עניה עם משכנתא כבדה - שעדיף לאישה להשכיר את חלקה בבית המשותף במחיר מופחת לאב - ואז לא תשלם מזונות?

טו. למה לא תוקפים את האויב המשותף לנשים ולגברים - הבארונים של תעשיית הגירושין הארורה, כפי שעשיתי לרוב בדברי ההסבר להצעת החוק?

טז. איפה דאגו לקשר טלפון או וידיאו סביר בין האב לילד - גם כשהוא נמצא אצל אמו?

יז. איפה דאגו לחלוקה סבירה של הטבות לחד הוריים (במשמורת משותפת)?

יח. איפה דאגו להחלת פתרונות משמורת ומזונות רטרואקטיבית - למי שכבר התגרשו ולא קיבלו?

מה גם שנרוויח מיגון מפני תלונות שווא, כי כל נושא הילדים יעוגן בחוק ואז לא תצמח שום תועלת למתלוננ/ת מלבד בזבוז אנרגיה.

ובכלל אם נדרוש חוק חדש שהיה חסר עד כה -אז הכנסת במגננה כי פרופ' שניט דורש אותו מלפני 3.5 שנים, עדיף מאשר לתקן חוקים קיימים שאז נטל ההוכחה נופל עלינו -לפי הכלל "המוציא מחברו עליו הראיה".

ברכה והצלחה, עזרא הראל
ezrahare.shahraba@msmail.ariel.ac.il
כתוב תגובה ל- ע_הראל
7
מפחיד כמה המאמר מדויק
  אב גרוש   17/09/11 22:50
אחרי שירות קרבי של 3 שנים ואחרי 15 שנה מילואים בקרבי אני יכול לאמר בפה מלא : מדינת ישראל . אני שונא אותך!!!. עברתי ועובר בדיוק את כל מה שכתוב בכתבה : צוי הרחקה' והגנה שקריים והזויים. נסיונות ניתוק מילדי.עלילות שווא. פקה"ס מוטה. שופטת שלא רואה אותך בעיניים ודיונים על הכתובה בבית-דין רבני. הממסד הרבני והממסד הפמיניסטי משלבים ידיים כדי לרדת לחייו של כל אב גרוש.
כתוב תגובה ל- אב גרוש
אפליית גברים
  גבר גרוש   18/11/19 07:11
אני אב גרוש, פעם הייתי מלח הארץ אחרי הגירושין אתה הופך לזבל שנטחן ללא רחם ע"י מערכת הרווחה והמשפט.
מדינת ישראל אני שונא אותך - מסכים גבר!
כתוב תגובה ל- גבר גרוש
8
מקיף ממצה נבון ונכון
  ח   17/09/11 23:14
אלא שהמוטיבציה של הנשים לשמר את האפליה נגד אבות, באה ממקום אחד ויחיד: כסף והמון כסף לטובתן
כתוב תגובה ל- ח
9
דמעות בעיני
  ירין   18/09/11 19:25
קראתי והדמעות לא מפסיקות. גם אני מכיר את כל זה מקרוב מאוד. והכל נכון. אין בו מתום. כתבת מדהים אלי. כתבת גם בשבילי
כתוב תגובה ל- ירין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il