News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 452,008  סלולר - 877,056
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
תובע שלא ממש יודע כיצד להתנהג, מעמיד במבחן את סבלנותו של השופט שלמה בנג'ו ואת חובתו לשמור על כבודו של בית המשפט. כיצד הוא מגיב?
יואב יצחק
יואב יצחק
מחקר שבוצע עבור הליכוד מגלה: לישראל ביתנו ובראשה ליברמן 4-3 מנדטים ראשונים בטוחים; מקורם - מצד מאות אלפי ישראלים בעלי זכות בחירה שאינם יהודים    מפלגת כחולבן משקיעה מיליונים כדי לנג...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
הקצין הבריטי ג'ון לינקלייטור, שאינו כפוף לפיקוד הבריטי בארץ ישראל, מסייע לאנשי ה"הגנה" בחיפה להשיג נשק, דלק ואף לחסל מפקדים ערביים; אנשי לח"י לשעבר - כנופיית שודדי רכב יהודים.
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
ספקי הסחורה בעיקר הבינוניים והקטנים, אובדי עצות שכן הם הכי פחות מוגנים במצבי קיצון שכאלו וזוכרים את קריסת מגה והנזקים שנגרמו להם
ההצעה הנדיבה ביותר [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
פרופ' דוד נבון
טענתו של אהוד אולמרט "כמעט הבאתי שלום" היא מיתממת, וניתוח מפוכח של המו"מ בינו לבין אבו-מאזן אף מעלה שהיא אינה אמת    אז מדוע אולמרט משכתב את המציאות? אולי בניסיון לחזור לזירה הפוליט...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שרון: ההינתקות היא כלי לשינוי המצב הלאומי
מאת: עומר שיקלר  |  30/06/2005
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רק מלחמת גרילה מאסיבית
  אאא   30/06/05 22:04
תמוטט את משטר המנד"ט האשכנזי הסמולני ותביא לבריחתם של הקולוניאליסטים הסמולנים הצלבנים בחזרה הביתה לאירופה בדיוק כמו שקרה למנד"ט הבריטי
כתוב תגובה ל- אאא
2
שרון התמים.......
  צפוני   1/07/05 00:31
עד לפני כמה שנים היית שייך ל"כנופיות האלה" עליהן אתה מדבר. פתאום שינה שרון עורו והשועל את חברברותיו ואתה יוצא חוצץ כנגד כל מה שלימדת אותנו.
אבל ,בנוסף קשה לי להבין: מאיפה אתה מוצא את העוז המוסרי להטיח נגד העם טענות שונות באשר ל"חוליגניותו"?
האם בדקת מה קורה בדלת אמות ביתך עם בניך הצדיקים? כיצד אתה מגלגל את עיניך כלפי מעלה "לא יודע" ו"לא זוכר" דבר מכל מעשי השחיתות המיוחסים לך בשנים האחרונות?
ואדם נאור כמוך - טרם הבין שהפכת להיות מאוס עלינו, עם ההינתקות וגם בלעדיה?!!!
כתוב תגובה ל- צפוני
3
כששרון
  מקווה לטוב   1/07/05 00:40
מתחיל להתבכיין אז בודאי סימן טוב לבאות . הוא היקים את המדינה והוא הורס אותה וזאת זכותו כבעל בית...
כתוב תגובה ל- מקווה לטוב
4
מעללי פורום החווה של שרון
  רמית   1/07/05 00:44
כיצד ולמה נולדה תוכנית ההינתקות

השאלה שניסרה בחלל האוויר תקופה ארוכה "למה אריאל שרון שינה את עורו ומאבי ההתנחלויות הפך למחריבן" - קיבלה אתמול (15 ביוני 2005) מענה מצמרר בתוכניתו של נסים משעל "משעל חם". בעבר נטען בידי לא מעטים כי תוכנית ההינתקות נועדה להציל את שרון ממלתעות הפרקליטות - מתוך הערכה שהיא תנוח ותשקוט ולא תקדם את ההליך הפלילי נגדו כדי לא לחבל ב"עשייה" המדינית.


הסבר זה קיבל חיזוק וביסוס משמעותיים מהעיתונאים עפר שלח ורביב דרוקר בספרם "בומרנג". הממצאים שהשניים העלו, המתבססים לטענתם על ראיונות עם לא מעט אנשי צבא ומקורבים לשרון, מעידים כאלף עדים על מידת השחיתות ועזות המצח של שרון ומקורביו בכל הקשור להולדתה של תוכנית זו והמהלכים לקידומה.


גולת הכותרת של התחקיר היא: ההינתקות באה לעולם כדי למלט את שרון משיני הפרקליטות!!!
להלן קישור לצפייה בראיון המאלף שערך נסים משאל עם שלח ודרוקר, וכן תמצית הממצאים בתחקיר שערכו שלח ודרוקר.

jewish-mail.com


1. התוכנית נולדה במוחו של וייסגלס כמענה לחשש מכתב אישום נגד הבוס שלו שרון.

2. ההחלטות על התוכנית התקבלו תוך מידור מכוון של אנשי הצבא ובלי שיתוף הקבינט והממשלה.

3. שרון הציע לאחד האלופים שיהיה שתול מטעמו במטכ"ל וידווח לו מה קורה שם. דרוקר ושלח אומרים במפורש שאותו אלוף סיפר להם ששרון הציע לו זאת.

4. באוקטובר 2003 שרון עוד מתנגד לתוכנית ההינתקות. להזכירכם, כחודשיים לפני נאום הרצליה, שבו יצא עם התוכנית.

5. וייסגלס נוסע לוואשינגטון ומשכנע את קונדוליזה רייס בנחיצות התוכנית תוך הבטחה שישראל תיסוג עד סמוך לקווי 1967. כשהשלב הראשון ב"תוכנית השלבים" הוא נסיגה מעזה, השלב השני הוא נסיגה עמוקה ביו"ש, ובשלב השלישי הוא דיבור על קווי 1967.

6. רעיון ההינתקות נהגה על-ידי וייסגלס שחיפש אג'נדה מדינית משמעותית שתסיט את העניין הציבורי מחקירת שרון למשהו גדול וחשוב בהרבה.

7. בזמן ששרון היה משוכנע שמתגבשת המלצה להגיש נגדו כתב אישום, מתכנסים בחוות השקמים מקורביו ומחליטים כי צריך לעשות משהו שיטרוף את הקלפים. ההצעה היא תוכנית/יוזמה מדינית. גיורא איילנד מתנגד לתוכנית, משום, שלטענתו, אין בה כל תמורה, אך בהמשך מיישר קו.

8. כמעט כל צמרת הביטחון מתנגדת נחרצות לתוכנית, אך לבסוף גם היא מיישרת קו עם שרון.

9. מעט לפני ששרון יוצא עם התוכנית, אומר שר הביטחון שאול מופז, כי מי שהוא בעד נסיגה חד-צדדית לא היה כאן בשנתיים וחצי האחרונות.

10. כמה חודשים לפני העלאתה של תוכנית ההינתקות היה דיון במטכ"ל ובו הועלתה אפשרות לנסיגה חד צדדית. במטכ"ל הייתה אז התנגדות מקיר לקיר לנסיגה חד צדדית. ראש אמ"ן פרקש אמר שמהלך כזה יהיה אסון. ראש חטיבת המחקר באמ"ן אמר שזה יהיה המהלך הכי גרוע. לבסוף, כאמור, כולם יישרו קו.
כתוב תגובה ל- רמית
הגורם הוא הפחד מראש המאפיה שרון
  חץ   1/07/05 13:43
כתוב תגובה ל- חץ
5
מה זה לכל הרוחות הכנס קיסריה הזה ש
  האומה   1/07/05 07:45
תפס את מקום הכנסת, הממשלה, ה"נאום לאומה"? מצד שני, טוב שיש לנו אותו כי כבר התחלתי לחשוב שיש לנו ראש ממשלה שהוא לא רק חרש אלא גם אילם.
כתוב תגובה ל- האומה
6
גזענות בעליל!
  יואל הרואה נכוחה   1/07/05 08:59
כתוב תגובה ל- יואל הרואה נכוחה
7
ההינתקות היא כלי ליצירת אנרכייה.
  יאצק   1/07/05 09:11
האים לזה מיתכוון שרון?
כתוב תגובה ל- יאצק
8
זה הזמן לפיוס ולמשאל עם
  משה מ,,,   1/07/05 09:11
כתוב תגובה ל- משה מ,,,
9
גזענות בעליל!
  הרואה נכוחה   1/07/05 09:55
הביטוי "יהודי 'לא עושה' ליהודי" משמעו
מותר 'לעשות' ללא יהודי.זוהי גזענות
מגונה.
כתוב תגובה ל- הרואה נכוחה
אוי נכון. איך שכחת לדאוג קודם כל
  לרוצחיך?   1/07/05 15:13
כתוב תגובה ל- לרוצחיך?
10
גידל מימן ובוכה על החמס היהודי
  אליהו גלעדי   1/07/05 10:25
וכנופיות הטרור של קלגסי מועצת רשע שנאמר אבות האכילו בוסר ופרות באושים גדלו פרא בחממת הכיבוש ופשעיו.
כתוב תגובה ל- אליהו גלעדי
11
המשך ההתממות או המשך ההונאה?
  ל רפי   1/07/05 12:08
שני מאחזי העיניים ממשיכים להופיע בפני הצבור בארועי גאלה חסרי שחר. האחד - שקרן פתולוגי, בולדוזר פוליטי, ואדם חסר מצפון עם קבלות; האחר - פליבוי עם הבנה בסיסית בכלכלה תאורטית, חוסר הבנה במציאות הישראלית וציון "אפס" במנהיגות לאומית. האחד: זה שהיה; השני - זה שרוצה להיות ולא יהיה, משום שנכשל בכל מבחן מנהיגות עד כה.
כנס קיסריה; מי צריך את כנס קיסריה? אם זו במה להצגת תיאטרון אבסורד, ניחא, אבל מדוע לממן אותה מכספי ציבור? אם זו במה נוספת לנסיונות הנואלים לטשטש את התמונה בין אמת לשקר, בין אישי ללאומי ובין מועיל למזיק ולבלבל בכך את הציבור, שני הליצנים טועים. מנת ההונאות שהאכילו בה כבר את הציבור לא הותירה בידיהם שום קלפים נוספים.
לא יארך זמן רב עד אשר יתברר ששניהם שייכים כבר להיסטוריה, גם אם בהעמדת פנים מבודחת הם מנסים עדיין לשכנע שהם רלוונטיים.
כתוב תגובה ל- ל רפי
צודק ב 100%
  ישראל ו   1/07/05 14:00
כתוב תגובה ל- ישראל ו
12
סילוק שרון יביא לשינוי במצב הלאומי
  חץ   1/07/05 13:41
כתוב תגובה ל- חץ
13
כנופיות
  ישראל ו   1/07/05 13:56
הם לא כנופיות
הם אנשים ששומטים את הקרקע מתחת לרגליהם, כמו בתקופת החוזה של צמברליין ומולוטוב

אתה מאפיונר וכנופיית מושחתים
כתוב תגובה ל- ישראל ו
14
שינוי המצב הלאומי יבוא רק עם הינתקות
  רותה   1/07/05 15:12
הדיקטטור מכסאו, בית המשפח העליון מהפוסט ציונות שלו, מזוז מהמשקוף והמרצע, המשטרה ממזרחי וקראדי, המדינה מהשב"כ והמחלקה האנטי-יהודית שלו, התקשורת מהאתרוג, ואנחנו מכל אלה.
כתוב תגובה ל- רותה
15
שימו לב שוטים שהקרוק חיכה לסקר..
  יגאל,כהן   2/07/05 00:20
שאומר כי הציבור מתחיל למאוס בכם, ומדד ההינתקות עלה ל62 נקודות. ומיד הוא מסתובב אליכם ומטיף לכם מוסר.
לא לפני שהסקר הצדיק זאת.
אלה אלוהיך ישראל.
איך אתם לא מתביישים,שהנבל השוטה הזה, שיטה בכם?
כתוב תגובה ל- יגאל,כהן
בית משוגעים
  רופא   2/07/05 09:40
מרשים לך לכתוב מהמחלקה הסגורה?
כתוב תגובה ל- רופא
יגאל כהן
  בול   2/07/05 14:07
הקרוק שלך מתעורר לחיים.
הוא עלול עוד להפתיע אותך.
כתוב תגובה ל- בול
אני מקדים בחשיבה את השוטה שלך..
  יגאל,כהן   4/07/05 23:39
בכמה חודשים.
אני התחייבתי לכם.
ותקראו לי בדאי.
אם לא אוריד את הקרוק, ביי הוק או ביי קרוק.
מילה של יגאל כהן.
שאל עלי,יספרו לך שאני לא משקר ולא מרמה.
ולא מסתתר ולא מתחזה.
כפי שלימד אותי ראש בית"ר.
כגשת ארי אל אריות.
לא כפי שאתה והשועל נתניהו נוהגים.
קוראים לזה בז'בוטינסקאית:
תגר.
לא בורח לחו"ק ובוקי סרוקי.
מתייצב מאחרי כל מילה שלי.
כתוב תגובה ל- יגאל,כהן
16
בהחלט - שינוי לרעה
  בול   2/07/05 14:04
כתוב תגובה ל- בול
17
תירוצי משטרה חליפות לבקרים
  עמוראי   3/07/05 01:53
כמה מילים השחתת לריק על-מנת להסביר לנו העם מדוע זה טוב הגירוש של היהודים. אילו היה לך אומץ היית קם ועוזב את הממשלה לחושך העובדה הבסיסית הידועה זה מכבר ואשר קיבלה ביטוי וגושפנקה בספרם של שלח ודרוקר הבומרנג.
התוכנית נולדה במוחו הקודח של מר וייס גלס שאף אחד בעמנו לא בחר בו לשום משרה ציבורית. עתונות השמאל קנתה את הרעיון ונשבתה בקסמיו. גירוש יהודים יסיט את התביעה מנהול תיקים נגדך ונגד בניך המושחתים . ואחר כך כבר נראה. בטח יצןץ משהו.
כל מה שתגיד בנושא הוא הבל ורעות רוח.
זמנך עבר. פנה מקומך לטוב ממך בנאמנות לעם בארץ ובתפוצות.בנית והיו לך זכויות עד שמעשיך הרעים מחקו את כל זכויותיך.
כתוב תגובה ל- עמוראי
18
שרון,יא-בוגד , הכותרת שלי היא הפוכה
  צבי תמרי , רשל"צ   4/07/05 21:58
לכותרת שלך ;

ביטול ה-ג-י-ר-ו-ש ומחיקתו ,הוא כלי לאומי
של היהודים במדינת-ישראל , לגרום לשינוי מוחלט במצבו / במצבך :

האישי,הקיומי והגיאוגרפי- של בוגד נאלח
כ-מ-ו-ך ,שרון - ומחיקתך הסופית מן הזירה המדינית , כפועל יוצא סביר מן
התוצאה של הרשום מעלה.

כל אמצעי ח ו ק י (וחוקי ב-ל-ב-ד )
הינו מקדש ומקודש להשגתה ומימושה של מטרה זו !

...וכן ,על היהודים גם לוודא , שבדרכך לאותו שום-מקום, תקח איתך גם את שפוטיך המגעילים, כגון, אחד המוכר כבר לבאי אתר
נכבד זה בשמו : יגעל-המגעיל כהן, המכונה
"שרץ".
כתוב תגובה ל- צבי תמרי , רשל"צ
תמרי,לא תעבוד עלי,אתה שמפנייה.
  יגאל,כהן   4/07/05 23:47
רק שב"כניק ידבר כל כך הרבה שטויות ובאלימות כזו.
אתה "אובר ראקטינג".
ההצגה שלך מוגזמת עד כדי פתטיות.
אין במציאות שוטה אלים כמוך.
אתה פיקציה.
כתוב תגובה ל- יגאל,כהן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |