News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 462,633  סלולר - 722,865
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
אחרי הכינוס המרשים של מנהיגי העולם ביד ושם וערב יום השנה ה-75 לשחרור אושוויץ, חובה לשאול האם השואה עלולה לחזור על עצמה. שורה של גורמים מביאים לכך שהתשובה חיובית, והדבר מחייב לפעול ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
עוזרו של אבא חושי, ג'ול אמסטר, יוצר קשרים עם הבריטים ועם הערבים; קצינים גרמנים ופולנים עזרו לערבים; פעולות נפרדות ובלתי מתואמות של לוחמי האצ"ל ולח"י בחיפה; התקפת האצ"ל על הכפר הערב...
איך מתחלקת הבעלות [צילום: מאור קינסבורסקי, פלאש 90]
עו"ד צבי שוב, עו"ד ספיר זילבר
האם פירוק שיתוף בקרקע נעשה על-פי הרישום בטאבו או על-פי המצב בפועל? המקרים שהגיעו לבית המשפט מלמדים, כי הנסיבות וההסכם - אם יש כזה - הם שיכריעו
[צילום: אריק גיי/AP]
יוסי לוי בלז
התאבדות הינה אחת מגורמי המוות המרכזיים בעולם המערבי. בכל שנה מתים כתוצאה מהתאבדות כמיליון איש ברחבי העולם    תוכניות למניעת התאבדות שהחלו לפעול בשנים האחרונות מצמצמות את שיעורי ההתא...
פוטין השבוע ביד ושם [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מיקי אהרונסון
השתתפותו של נשיא רוסיה בפורום השואה השבוע היא חלק ממדיניות ארוכת שנים, בה הוא נאבק באנטישמיות ומדגיש שרוסיה מגנה על מיעוטים - כחלק מן האסטרטגיה המקומית והבינלאומית שלו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בריאות/רפואה
מאת: פורומים  |  28/01/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
ג'ימנמה צמחית בזמן אי ספיקת לב
  סעדיה משולם   9/01/20 00:31
שלום ברצוני לדעת האם ניתן להשתמש בתוסף מזון צמחי שנקרא ג'ימנמה בזמן של אי ספיקת לב. כאן באתר: vitamin.022.co.il קראתי שג'ימנמה משפרת את פעילות הלב וחשוב לי לדעת האם זה בסדר להשתמש בזה לאי ספיקת לב. ובכלל האם זה צמח טוב, האם מישהו מכיר את זה. והאם ניתן לסמוך ולהסתמך על מידע שרשום באינטרנט בנושא. תודה
 כאן
כתוב תגובה ל- סעדיה משולם
+
ג'ימנמה בזמן אי ספיקת לב
  סעדיה משולם   9/01/20 00:23
שלום ברצוני לדעת האם ניתן להשתמש בתוסף צמחי שנקרא ג'ימנמה בזמן של אי ספיקת לב. כאן באתר: vitamin.022.co.il קראתי שג'ימנמה משפרת את פעילות הלב וחשוב לי לדעת האם זה בסדר להשתמש בזה לאי ספיקת לב. ובכלל האם זה צמח טוב, האם מישהו מכיר את זה. והאם ניתן לסמוך ולהסתמך על מידע שרשום באינטרנט בנושא. תודה
כתוב תגובה ל- סעדיה משולם
+
הסרת נקודות חן בלייזר
  אתר דוקטור חן   14/11/19 17:52
הדרך המתקדמת ביותר להסיר נקודות חן ללא שום סימן או צלקת היא בלייזר. את כל המידע והמרכזיים האסתטיים לטיפול בפריסה ארצית תמצאו באתר דוקטור חן: dr-hen.co.il/
כתוב תגובה ל- אתר דוקטור חן
+
תרופות סבתא לכאב גרון
  גילי גילי   28/05/19 06:18
שלום לכולם! כולנו מכירים אותו, וכולנו סבלנו ממנו לא פעם, וכנראה גם נסבול ממנו בעתיד, ואני מדבר על כאב גרון. כאבים אלו מצריכים בדיקה של רופא כמובן, על מנת לקבוע האם הם ויראליים או שנובעים ממקור חיידקי, ואז יש לצרוך אנטיביוטיקה, אבל כך או כך, לא משנה מה בטיפול הכאב ילווה אותנו לכמה ימים לפחות. אני רוצה לצרף לכם כאן מאמר מעולה שקראתי לאחרונה, שמציע מגוון תרופות סבתא לכאב גרון. אחרי שניסיתי כמה מהפתרונות המוצעים אני יכול לומר שזה בהחלט שיפר את המצב, ומציע למי שסובל או יסבול מכאבי גרון בעתיד לנסות אותם. תהנו!
כתוב תגובה ל- גילי גילי
+
מאמר מעניין על רפואה סינית
  אלון ראובני   24/04/19 08:38
לאחרונה חשתי בבעיות ראייה בעקבות מחלה והמליצו לי על טיפול טבעי אצל איתי שרף. מאוד התרשמתי ממנו
כתוב תגובה ל- אלון ראובני
+
מאכלים שמגדילים את הפין
  אחד שמבין   31/01/19 12:39
הידעת? יש מאכלים שיכולים לחזק את הזקפה שלך ולשפר את חיי המין שלךף, הם עובדים על אותו עקרון עליו פועלים כדורי הויאגרה למיניהם רק שמדובר בפתרון שהוא 100% טבעי.
כתוב תגובה ל- אחד שמבין
+
מחלות עיניים
  עודד עופר   21/01/19 08:44
קראתי באתר מאמרים מעניינים של איתי שרף. ממליצים עליו לטיפול טבעי?
כתוב תגובה ל- עודד עופר
+
המחלה הכואבת
  רוני פרץ   1/04/18 01:31
הי לכולם מי מהגולשים כאן סובל או מכיר מישהו שסובל מפיברומיאלגיה? לאלו מכם שלא מכירים את המחלה, מדובר בתסמונת דאבת השרירים, שהסובלים ממנה מתמודדים עם כאב כרוני על בסיס קבוע בעוצמות משתנות על פני היום. הרפואה המערבית אינה מוצאת פיתרון לריפוי המחלה, והחולים חיים בדרך כלל על משככי כאבים ברמות שונות על מנת להתנהל בחיי היום יום שלהם. אני מצרף לכם כאן קישור להסבר על טיפול בפיברומיאלגיה באופן טסעי, שעשה פלאים אצל אימי הסובלת מהמחלה. למעשה הטיפול האלטרנטיבי גם הוא אינו מרפא את המחלה, אבל הוא ממזער את הופעת הסמפטומים, ומאפשר לחולים לחיות לצידה. בהצלחה!
כתוב תגובה ל- רוני פרץ
+
טיפול טבעי לכאבי פיברומיאלגיה
  eladw80   12/03/18 15:47
שלום לכולם האם יש כאן גולשים אשר סובלים ממחלת הפיברומיאלגיה (דאבת שרירים)? תופעה זו מוגדרת כתסמונת שמתאפיינת במקבץ של תסמינים המאפיינים מצב רפואי קשה הגורם לכאבים עזים, מה שמשבש משמעתית את אורח החיים התקין של החולה. הרפואה הקונבנציונלית לא מצאה תרופה למחלה, וכרגע הטיפול עומד על טיפול בתסמינים בלבד, ומתן משככי כאבים בדרגות שונות. אני רוצה להמליץ לכם בחום על טיפול טבעי בכאבים הנובעים מפיברומיאלגיה, שעזר משמעותית לאשתי, והצליח להחזיר לה את אורח החיים התקין שהיא נהגה לנהל לפני המחלה. הטיפול עצמו מפחית את עוצמת הכאבים בזמן התקף, וגם מםחית משמעותית את תדירות ההתקפים. תוכלו לקרוא עליו עוד פרטים בלינק המצורף.
כתוב תגובה ל- eladw80
+
אבחון דידקטי
  מוריה   21/02/18 14:53
מבצע מטורף במכון הישג, אבחון דידקטי לילדים במחיר מטורף. כנסו לאתר לפרטים
כתוב תגובה ל- מוריה
+
ראיון מעניין עם איתי שרף
  נועה דוד   10/01/18 19:16
ראיון מרתק עם איתי שרף בנוגע לשילוב בין רפואה מערבית לרפואה קונבנציונלית. הרפואה המערבית כיום כל כך מתמחה שהיא שוכחת שהאדם הוא יחידה אחת שיש קשר בין חלקיה השונים, ולכן השילוב של רפואה אלטרנטיבית מסייע. איתי שרף מרואיין בכתבה זו לתוכנית ברדיו 88 FM.
 איתי שרף
כתוב תגובה ל- נועה דוד
+
גרסיניה קמבוג'יה להרזיה
  שירה ארגמן   8/01/18 12:53
היי. רציתי להמליץ לכל מי שמתקשה לרדת במשקל וזקוקה לטיפה עזרה. יש מוצר טבעי בטוח ואיכותי בשם גרסיניה קמבוג'יה. הוא מסייע מאוד בתחושת שובע ואומרים שהוא גם חוסם את ייצור השומן בגוף. בנוגע לעובדה האחרונה אני לא בטוחה אבל אני כן יכולה להגיד שמבחינת תחושת שובע אני מרגישה שהוא עוזר. אני אוכלת לפי תפריט של 1200 קלוריות שתזונאית כתבה לי והשילוב בינהם בנתיים עובד מעולה. ירדתי כ-5 ק"ג בחודש. רק תשימו לב כשאתם בוחרים מוצר גרסיניה קמבוג'יה שיהיה עשוי מתמצית גרסיניה קמבוג'יה ולא אבקה. ההבדל הוא שמיים וארץ מבחינת איכות חומרי הגלם וההשפעה על הגוף. אל תצפו לקסמים! אין כדורי קסם בהרזיה! המוצר רק מסייע ומקל על תהליך ההרזיה ולא מחליף אותו, כך שלא ניתן להמנע באכילה מסודרת של תפריט בריאה. ותאמינו לי, אין כמו לאכול בריא. בהצלחה!
כתוב תגובה ל- שירה ארגמן
+
תוספי תזונה
  דוד מלרון   8/01/18 12:42
היי. התחלתי לצרוך תוספי תזונה שונים בהמלצת הרבליסט קליני שהתחלתי אצלו טיפול. יש לי דלקות וכאבים שונים באיזורים בגוף והוא המלי לי על התוסף תזונה כורכומין. הוא עובד בעיקר עם מוצרי של חברת ד"ר גרין שמאושרים ע"י הבד"צ. הוא חרדי וטוען שהכשרות שלהם הכי טובה ובעקבות כך, גם המוצרים של ד"ר באיכות מעולה. האם את מכירים את החברה וממליצים עליה? כי הם לא נמצאים ברשתות הפארם למיניהן. תודה.
כתוב תגובה ל- דוד מלרון
+
המלצה לטיפול בערמונית מוגדלת
  הדס דביר   22/08/17 23:43
בעלי סובל מבלוטת ערמנוית מוגדלת , הוא ניסה הרבה דרכים לפתור את זה , זה ממש השפיע על איכות החיים שלו לרעה, שינה גרועה , לאחרונה הוא ניסה את התוסף של בריזו וזה ממש הביא להקלה מיידית והחזיר לו את אוכות החיים בחזרה, רציתי להמליץ ושאולי עוד גברים שסובלים מזה יכולו להנות מהתוסף הזה כי חבל לסבול סתם זה ממש פשוט לטיפול ואפשר אפילו להזמין את זה מהאתר שלהם
כתוב תגובה ל- הדס דביר
+
פוריות
  אישה   5/02/17 17:52
מופנת להזרעה ללא הורמונים... אסטרדיול ביום ה16 למחזור 300 פרוגסטרון 5 זקיקים בגודל 10-9לא התפתחו עובי רירית 6 זה אומר..שיש ביוץ וזיקיקים אין.. מה עושים?האם יש צורך בהורמונים? האם המצב לא כל כך כריתי?וניתן לטל במעט הורמונים?
כתוב תגובה ל- אישה
+
החלמה מניתוח בגיל השלישי
  יהודית 7   27/11/16 16:44
היום קיימים מוסדות שונים המספקים שירותי החלמה מניתוח עבור הגיל השלישי. כשמדברים על שירותי בריאות בשלב זה בחיים, חשוב לבדוק מה השירותים מכסים. במסגרת שירותי בריאות בדיור המוגן או בבתי אבות שונים, ניתן לקבל מגוון טיפולי החלמה מניתוח או מכל תהליך אשפוז שמשלבים מגוון טיפולים רפואיים, סיעוד והשגחה. מידע נוסף על אגפי ההחלמה מניתוח
כתוב תגובה ל- יהודית 7
+
עוף בריא יותר
  יהודית 7   6/10/16 13:48
קבוצת עוף טוב מכריזה פעם נוספת על מהפכה ירוקה ומציעה שניצל חדש שגם הוא בדומה לשאר מוצריה מיוצר ללא שימוש באנטיביוטיקה. בנוסף ניתן לקבל פה מזון קפוא עם 100 אחוז רכיבים טבעיים. לא כל ספק מוצרי מזון קפוא מציג בפנינו שקיפות יחסית ביחס לאותם רכיבים וזה חומר למחשבה גם להורים לגבי מוצרים קפואים בריאים יותר.
כתוב תגובה ל- יהודית 7
+
הטיפול ברפואה סינית עובד?
  אשריכהן   27/06/16 15:55
בשנים האחרונות ישנה מודעות הולכת וגוברת לאפשרויות הטיפול הטבעיות במחלות. הרפואה הסינית מציעה טיפול מקיף, שכולל דיקור, צמחי מרפא והמלצות תזונה. אך האם הרפואה הסינית כדרך טיפול רפואית באמת עובדת? מומלץ לקרוא.
כתוב תגובה ל- אשריכהן
-  לי זה עזר
  אלון ראובני   21/01/19 08:50
סבלתי ממחלות עור והלכתי לטיפול שעזר לי. מאמין שזה אינדיבידואלי אבל שווה לנסות. תבדוק אצל דוד פרלה, הוא מטפל ותיק
כתוב תגובה ל- אלון ראובני
-  עוזר באופן אישי
  Jhony21   2/07/16 11:34
היי, אני יכול להעיד על עצמי, טיפול בדיקור סיני מאוד מועיל לכאבי הגב שלי, ואפשר לומר שבזכות הטיפול של המטפל שלי עמדתי שוב על הרגללים וחזרתי לתפקד, יתרה מכך, לאחר תקופה של טיפול משולב הגשמתי חלום ונרשמתי לקורס צלילה! אז מבחינתי טיפול סיני הציל לי את החיים.
כתוב תגובה ל- Jhony21
+
לחץ נפשי ופסוריאזיס
  יהושע4912   30/05/16 06:15
מחקרים הוכיחו שלחץ ומתח נפשי משפיעים על בריאות העור, ובמיוחד בעלי השפעה על מחלת הפסוריאזיס, שעלולה להיגרם כתוצאה ממצב של מתח. אפשר לקרוא על כך במאמר העוסק בהשפעה של המתח הנפשי על הגוף.
כתוב תגובה ל- יהושע4912
+
חוות דעת על מנתח
  shiran_peretz23   29/04/16 15:01
שלום האם מישהו כאן יוכל להעניק לי חוות דעת על ד''ר שלמה ברודובסקי. שוקלת לעבור אצלנו ניתוח אף. אשמח לקבל מידע על כל מה שקשור לניתוח אצלו, למשל אופן ביצו הניתוח, החומרים היחס, אחוזי ההצלחה, המחיר וכן הלאה זה האתר שלו: brodovsky.co.il/ אפשר כאן או במייל. shiran_peretz23@walla.com תודה והמשך יום נעים, שירן
כתוב תגובה ל- shiran_peretz23
+
טיפול פנים מפנק
  אורטל שדה   17/01/16 14:39
היי שמי אורטל שדה, ואני רוצה לתת לכם המלצה מקרב לב על קוסמטיקאית בשם מור בראל עברתי אצלה טיפול פנים והפנים שלי יצאו חלקות! באמת ששוה בדיקה!
כתוב תגובה ל- אורטל שדה
+
יוגה רמת גן
  tomgalza   14/01/16 19:11
מאז שהתחלתי לעשות יוגה הגוף שלי הרבה יותר גמיש ואני מרגישה פחות כאבים מבעבר. אני מאמינה כי חשוב למצוא סטודיו שאת מרגישה בו בנוח וצוות המורים מקצועי כמו בסטודיו יוגה ברמת גן. אני ממליצה לך בחום ללכת לסטודיו זה ולהתחיל לנסות.
כתוב תגובה ל- tomgalza
+
ספורט נכון
  בוליהג   29/12/15 09:51
בוקר טוב, קראתי פה על פציעות ספורט ואיך להמנע... כתוב: הר? כמשנה זהירות, צריך לנהוג בגישת ה”אם יש ספק, אין ספק” – אני מסוגל בכלל לבצע את התרגיל הזה? האם הקצב הזה מהיר מדי עבורי? האם המשקלים האלה גדולים עלי? אני אוכל לעמוד בסיבוב נוסף? הרגל עוד לא החלימה ואני תוהה אם נכון לי לעשות את זה ואת זה – אם אתה לא בטוח, אל תעשה. יש עוד טיפים
כתוב תגובה ל- בוליהג
+
מחשבון BMI
  mybmi   28/10/15 23:49
שלום, רציתי לפרסם לכם כאן מחשבון BMI נחמד שיציג לכם האם המשקל שלכם תקין וכך תוכלו לעקוב אחר המשקל והבריאות שלכם
כתוב תגובה ל- mybmi
+
מערכת הבריאות הציבורית קורסת?
  משפטן   20/07/15 16:43
כתוב תגובה ל- משפטן
+
מוצרי ספיגה למבוגרים
  אורנה 343434   2/07/15 10:14
שלום רציתי להמליץ לכם על אתר עם מוצרי ספיגה למבוגרים מכל הסוגים- קישור לאתר: sfiga10.com
כתוב תגובה ל- אורנה 343434
+
טיפ חיסכון במקום בבית
  יפה רמון   25/05/15 18:09
אחלה אתר שנתקלתי בו לאחרונה ורוצה לשתף אתכם האתר מציע מגוון פתרונות אחסון לבית ולגן ומידוף לחנות
 מידוף לחנות
כתוב תגובה ל- יפה רמון
+
חבל שסילבן שלום חתם על חוזה
  שמעביר לירדן מים   3/05/15 10:55
ויספק לישראלים מיים מותפלים עם טעם לווי. הדרך הנכונה היתה להקים לירדנים מערכות התפלה. אין שום הגיון לתת לנו מי תעשיה ולהעביר להם את כל המיים הטובים. החוזה נחתם במחשכים (כמו הסכם אוסלו) והשר הציג עובדה מוגמרת לרעת עם ישראל ובניצוח (ואינוס) אמריקאי כפי הנראה. רצוי להתמרד ולהתנגד להסכם המביש
כתוב תגובה ל- שמעביר לירדן מים
+
כאבים בגב התחתון
  robi   4/03/15 17:05
שלום רב.. בחדשים האחרונים אני חש כאבים נקודתיים בגב התחתון. לאחר התייעצות הבנתי שהגורם הוא תנוחות השינה שלי או המזן הישן שעליו אני ישן. ההחלטתי להחליף את המזרן הישן בחדש והבנתי שעאדיף שאלך על מזרוני פולירון שאני יודע שהם המובילים בקטגוריית הללא קפיצים. אני גר במרכז ושמעתי על החנות "סליפ דיפו" שם חנות המפעל של פולירון בפתח תקווה. כניסה לאתר. כמו כן התקציב שלי דל ואשמח לדעת אם מישהו מכיר חנות עם מזרונים במבצע ובאיכות טובה וכן גם מיטה זוגית במבצע תתקבל בברכה. תודה מראש.
כתוב תגובה ל- robi
+
אשמח לקבל דעה בנושא
  רותם.ד.   25/01/15 16:47
שלום חברים, אני רוצה לדעת אם למישהוא יש דעה בנושא קנאביס רפואי?
כתוב תגובה ל- רותם.ד.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |