s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרוסים על רבין
מאת: שאול רזניק  |  17/10/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רזניק: לשם שינוי אתה לא ..
  שטאל   17/10/13 17:09
רזניק: לשם שינוי אתה לא שונא מיזרחיים אלא שמאלנים. הבעיה שלך שאתה בן-אדם שונא = בזבוז אנרגיה.
כתוב תגובה ל- שטאל
2
יש גם לאלה תרבות הערצת מנהיגים
  אתה טועה   17/10/13 18:14
אבל הם צריכים להיות ״חזקים״ וגם ״קשוחים״, או לפחות להראות כאלה. לכן רווחת בקרב יוצאי ברה״מ ההערצה לאנשים כמו פוטין או ליברמן (ע״ע אנסטסיה מיכאלי). פוטין תומך בסוריה ובטהראן, מה שלא מפריע להם להעריץ אותו. רבין נחשב בעיני מעריצי ״ המנהיג החזק״ כחלש וותרן ולכן הם לא אוהבים אותו.  
כתוב תגובה ל- אתה טועה
3
מעולה
  נחום שחף   17/10/13 18:18
כתוב תגובה ל- נחום שחף
4
ישר ולעניין
  קורא ותיק   17/10/13 18:58
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
5
למגיבים 1 ו- 2: מה היה רבין?
  נוח   17/10/13 19:00
צפיתי בערוץ 8 בהוט סרט תעודה על רבין ופרס ״הכל אישי״. . הערצת מנהיגים ברוסיה וצפון קוריאה יכולים ללמוד איך לעשות זאת מהמפלגה ״שהקימה״ את המדינה - מפא״י. . השוותי את הדמויות והתהילות שהדביקו לרבין בתוכנית הכל אישי לפרסומים של ד״ר אורי מילשטיין על יצחק רבין. . לבד מדברי מילשטיין, בסרט ניכר וגלוי לראות שיצחק רבין דביל ואינפנטיל במקרה המחמיא לו וגרוע מכך במציאות. . היו צריכים מנהיג המליכו את האפס הזה כשהדביקו לו תהילות כמפקד ומצביא. מצביא? בתחום הזה גם אילו לא היה מעורב בכשלונות, בגין ללא נסיון צבאי היה טוב ממנו. שלא להשוות את רבין לבגין במנהיגות, ההבדל ביניהם זה בדיוק כמו שחור ולבן.
כתוב תגובה ל- נוח
אתמול הראו בערוץ 1 תכנית אודות
  פלא יועץ   18/10/13 09:57
מלחמת יום כיפור,ובו היה קטע מוקלט בו דנים דיין ודדו,בעקבות מלחמת הגנרלים בסיני,האם לשלוח מפקד על שהיה רמטכ"ל לשעבר מישהו בעל סמכות,לנהל את הקרבות בחזית,בדיון הם מעלים את שמותיהם של רבין וברלב,את רבין הם ישר פוסלים כמי שאינו עומד בלחצים,אינו מספיק סמכותי ואינו יודע באמת לנהל מלחמה,[כפי שמביא ד"ר א.מילשטיין בכתבותיו],הם אומרים שם כי ברלב עולה בחמישים דרגות על רבין ומחליטים לשלוח אותו לסיני,ומזמן בואו מתחיל השינוי המיוחל בכל ניהול המלחמה.היה מדהים לשמוע את קטע הדיון בין שר הביטחון לרמטכ"ל והזלזול העמוק שבו התייחסו לכישוריו של רבין מתוך אי אמון מוחלט ביכולתו. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
גם אני צפיתי בערוץ 8"הכל אישי"
  היה מרתק! קיראו:   22/10/13 17:04

זה היה שיעור בהסטוריה שלא יישכח! סרט בן שעה וחצי של אריק הניג, אותו חייבים להקרין בכל חודש הפסטיבל שניכפה עלינו עד לזרא !
השניים: יצחק רבין ושמעון פרס, הניצים כל חייהם הפוליטיים, ולדעת חברי מפא"י=המערך השנאה ביניהם עמדה לרועץ לעתיד המפלגה. השניים לא יכלו לסבול זה את זה ולשם כך מונה גיורא עיני כמפשר בין השניים. כל הזמן התרוצץ הלה בין מגוריהם של רבין ופרס שהיו במרחק כמה בתים ספורים באותו רחוב !
גם בערב העצרת האחרונה היה על הבמה מאחורי הצמד הזה אותו גיורא עיני, מה שבטוח בטוח...
וא-פרופו העצרת: רבין התנגד עד לרגע האחרון להגיע לעצרת. באותה שבת הגיע לביתו חיים רמון (כן, שוב האיש הזה), ושכנע אותו לשווא ללבוש אפוד מגן. פרס לחץ על רבין עד לרגע האחרון להגיע לעצרת. (מממ... מדוע? מה היה כל כך חשוב בעצרת הזאת?)

דב גולדשטיין שסייע לרבין לכתוב את ספרו 'פנקס שרות' סיפר בסרט על סלידתו של רבין מפרס, סלידה אותה אי אפשר היה להעביר בכתובים. רבין לפואד בן אליעזר: "שמעון ירדוף אותי עד יומי האחרון". "הנחש עדיין מכיש" פלט רבין מאחורי גבו של פרס...
בסרט נראה פרס בפנים נפולות אחרי שרבין זכה לעמוד בראשות המערך, בעוד רבין אדום כסלק (הרוסים יכלו להישבע שכך נראה שיכורניק) מכריז: "אני אנווט"!!!
אחרי "התרגיל המסריח" , כך כינה רבין את האירוע בו הוכשל שמעון פרס בטריקים ובשטיקים להיבחר כראש ממשלה,
מיהר שמעון פרס לבית הנשיא דאז חיים הרצוג שסיפר על האירוע בספרו: פרס היה חיוור עך סף התמוטטות פיזית ונפשית. אורה הרצוג מיהרה להכין לו ארוחה...

כאשר התברר שערפאת ורבין עומדים לנסוע לקבל את פרס נובל לשלום, בעוד ששמו לא הוזכר, זעם פרס ופלט ברוגז: "רבין לוקח לעצמו קרדיט גם על אוסלו". המתווכחים המפא"יניקים מיהרו לדאוג שגם פרס יסע ויקבל את הפרס הזה.

אחרי שנודע שרבין נרצח, כינה אותו פרס: "אחי" וסיפר שנשק על מצחו המת ב'איכילוב'. מאז בכל שנה הוא מופיע בטקסי האבל, מנשק לדליה רבין כאילו לא היו דברים מעולם. וואאוו !

אחרי כמה חודשים בבחירות, נחל פרס כשלון ונתניהו ניצח. על כך פלטה לאה רבין: "מדוע לא השתמשו ברצח?!" ועוד אמרה"
"בא לי לארוז מזוודה ולהתחפף מכאן".

רבותי: אין גבול לגועל נפש !!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- היה מרתק! קיראו:
6
רזניק ,הליכוד כבר 40 שנה
  מערכ"ניק נטו   17/10/13 19:06
40 שנה הליכוד בשילטון למעט שנתיים שרבין ז"ל היה רוה"מ ועוד שנה וחצי ברק .
על איזה מפא"י אתה מדבר ?
מפ"אי כבר יובל שנים אינה קיימת .
מפלגת העבודה היא מפלגה קטנה יחסית וב"ה תגדל ותגדל .
מסתבר דווקא שהשיטה הסוציאליסטית היא המתאימה לנו כאן בישראל .
הפקיטאליזים המפריטי תאצ'ריסטי עושה לילדי ישראל לא טוב .
אם רק נדע לשלוט במדינת צה"ל הרעבה לעוד ועוד תקציבים יהיה כאן הרבה יותר טוב . ואל תדאג - אני דווקא בעד לא לגיייס חרדים לשירות צבאי . הם מיותרים . יקרים ולא מועילים . ניתן לגייס אחוז קטן קטן בהתנדבות וזהו . אין צורך בכל האלפים . זה יקר מאד
כתוב תגובה ל- מערכ"ניק נטו
אתה טועה כמובן
  קוסא מחשי   17/10/13 19:56
מפא"י חיה קיימת ובועטת ברשות השידור , במשרד החוץ , בבית המשפט העליון , בפרקליטות , במרבית כלי התקשורת. מפא"י אינה נמצאת רשמית בשלטון. בפועל , מפא"י אף פעם לא הפסיקה לשלוט בנו.
כתוב תגובה ל- קוסא מחשי
המאמר כישרוני "ברוסית"...
  ירון זכאי 1   17/10/13 20:08
1. המאמר מצוין בייחוד שיצא בעברית טובה מאדם שגדל בתרבות רוסית כמו סבא שלי. הזכיר לי את האמיתות הישנות על בריה"מ שנשלטה על ידי מגלומן שרצח עשרות מיליונים. אין סוף לאבסורדים שהתרחשו שם. 2. לידיעת המערכניק. בישראל שלטו בזמן המנדט הבריטי על הציבור היהודי אנשי "תנועת העבודה", שגבו מיסים פנימיים מהיהודים, השתלטו על הסוכנות היהודית, על המפעלים (מקורות הפרנסה), על הבריאות (ההסתדרות), ואפילו הסגירו לבריטים לוחמי אצ"ל ולח"י בזמן "הסזון", כדי שהבריטים לא יגעו בהם!!! כמובן כאשר הגיע הזמן להקים מדינה הם, "הכריזו" עליה, חילקו את הנשק שנותר לישוביהם, והטביעו את אניית הנשק של האחרים (אלטלנה)! 3. כמובן פעולות מסוג זה אפשרו להם לשלוט בממשלות ישראל עוד 29 שנים. אפילו המחדל הנוראי של מלחמת יום כיפור לא הצליח להעביר את השלטון לימין מידית. 4. כאשר הגיע הליכוד לשלטון עדיין הוא מצא את ההסתדרות שולטת בחלקים ניכרים בכלכלה עם בנק הפועלים, קונצרנים תעשייתיים כגון "כור", ו"כלל", וכל הפקידות הממשלתית עדיין הייתה של המערך. 5. כל פעולה ביטחונית הכרחית כמו הפצצת הכור העיראקי הייתה בסכנת הדלפה או דה-לגיטימציה מצד המערך. כמובן שמלחמת לבנון הראשונה שהייתה מוצלחת חובלה בעזרת הפגנות והאשמת יהודים בפשע מלחמה שעשו הערבים לערבים, כלומר עלילת דם קלסית!!! 6. עד היום הימין לא השתלט באמת על המדינה שעדיין מערכת המשפט והעיתוזנות שלה בידי "מרץ" שהיא תמצית מיץ הזבל של "המערך". 7. כמה טוב שקיבלנו מיליון יהודים מחוסנים מרוסיה, למרות המחיר הכבד שנדרשנו להקריב! אשמח לקבל עוד מיליון. 8. אתם המערכניקים תתפוגגו לאט ותיעלמו. אתם מייצגים את הגנים הגלותיים הכי גרועים בעמנו. אפילו לא התחלתי למנות את פשעיכם, שמגמדים את לנין וסטאלין, כי הם היו שיכורים ששלחו לגולגים בעיקר בני עמים אחרים, בזמן שהמערכניקים/מפאיניקים לדורותיהם פגעו באחיהם היהודים לרוב!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
תגובה
  צנחן   17/10/13 21:56
מאמר מעולה ותגובה מצויינת.
כתוב תגובה ל- צנחן
ירון זכאי- תגובה מעולה
  אברהם שלום   17/10/13 23:11
ירון זכאיהצליח לסכם בצורה בהירה את תולדות השלטון בישראל של המערך לשעבר וכיום של השמאל.

יש ממשלה של הלכוד, אך הלכוד אינו שולט. האשמה אינה רק בכת השלטת של העבר. מנהיגי הלכוד אינם מכבדים את בוחריהם ומבקשים למצא חן בעיני השלטון של העבר שהפסיד בבחירות. הסבה יכולה להיות חברתית, הם מבקשים להשתיך לחוגים של העבר, או עדתית.

הלכוד אינו פועל ליצור אזון בתקשרת הממלכתית. הלא שערוריה היא שהמיקרופונים של הרדיו ומצלמות הטלביזיה משמיעים רק קולות של השמאל הקיצוני, בלא שום יומרה לאזון. די גם להשוות את הקולות ברחוב הירושלמי, למשל, הגיה ספרדית של עברית יפה, עם הקולות של הטלביזיה, הגיה מסולפת שנקראת 'צברית' וצורת דבור של תינוק שרק החל לדבר ומתקשה לבטא את התנועות ולפתח את פיו.
כתוב תגובה ל- אברהם שלום
ירון זכאי - אתה תותח
  דאגנית   22/10/13 06:15
הנך ארכיב מהלך על שניים, מלא ידיעות וכותב בבהירות.
כתוב תגובה ל- דאגנית
7
אתה לוקה בהבנת הנקרא
  חייםק'ה   17/10/13 22:58
המאמר בעתון הארץ אומר ההפך ממה שאתה כותב. שומסקי מציין כי על אף התמיכה המאסיבית של העליה הרוסית ברבין ובמפלגת העבודה הם לא הצטרפו לאבל הכבד שנפל על הארץ עם הרצח וזאת משום ההסתייגות שלהם ממה שנדמה להם כהערצת אישיות. אין כאן שום האשמה ושום בקורת אלא הסבר מעניין לתופעה.
כתוב תגובה ל- חייםק'ה
8
פראבדה זה כאן='הארץ' עיתון לאו
  קורןנאוה טבריה   18/10/13 06:01
לאוטו-אנטישמים-סלקטיבית='חושבים'!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
ישראלים רוסים ימנים הם אחלה
  יהודי ישראלי   18/10/13 13:07
ישראלי זה הכי אחי .
אני אוהב לראות אחים ישראלים עולים חדשים שהם ציונים ומוכנים להילחם על המדינה כמו רובנו . לראות חייל רוסי אתיופי או ארגנטינאי זה דבר הממלא את ליבי באהבה לאחים האלה שחזרו הביתה
ושבו בנים לגבולם .
נ.ב . אני מעדיף אחים עולים חדשים ימנים על כל שמאלני יליד הארץ
כתוב תגובה ל- יהודי ישראלי
10
מצוין ישר כוח
  יוסף הצדיק..   19/10/13 08:46
כתוב תגובה ל- יוסף הצדיק..
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il