s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אריאל שרון נפטר בן 85
מאת: אריאל י. לוין  |  11/01/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ברוך דיין האמת!
  קורןנאוה טבריה   11/01/14 14:53
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
נגד מי מכבי ת''א משחקת היום?
  חתיכה משיינקין   11/01/14 15:18
כתוב תגובה ל- חתיכה משיינקין
3
סוף-סוף נגמרה הפארסה
  יתרו   11/01/14 15:21
כתוב תגובה ל- יתרו
4
אחריתו הרסה את זכויותיו
  חשדנית   11/01/14 15:27
עשה רבות למען עם ישראל וביטחון המדינה, כולל במלחמת יום כיפור, אך ביום שבגד בארץ ישראל - ארץ ישראל הקיאה אותו מתוכה הפכה אותו לצמח 8 שנים מתנדנד בין חיים למוות. ייזכר לעד כמי שהרס 8000 משפחות יהודיות גירש אותן מביתן תלש את המתים מקבריהם והחריב בתי כנסת. על זה אין מחילה. לא בשמיים ולא בארץ.
לידיעת הבא בתור...
כתוב תגובה ל- חשדנית
5
מסכנים היתומים עמרי וגלעד
  דיתה   11/01/14 15:33
אבדה ההכנסה של מיליון ומאתים אלף ש"ח לשנה..
כתוב תגובה ל- דיתה
6
עוד נסבול רבות בגלל האיש
  אחד שלא יודע   11/01/14 15:38
את פירות הבאושים שהשאיר אחריו האיש המושחת הזה עוד נואכל אנ חנו וילדינו ועוד יואכלו נכדנו והדורות הבאים. הנזק הגדול שגרם לעם ישראל בבריחה הגדולה מגוש קטיף אנחנו עוד נסבול בהמשך...כבר רואים את תחילת ההתפרקות שלנו את החולשה הרבתית שפושה בצה"ל ומנהיגות הישראלית...ועוד תראו את מכירת החיסול הסופית שיבצע ביבי נהנתניהו..
כתוב תגובה ל- אחד שלא יודע
7
לבסוף ה' גאל אותו מיסוריו
  מב"י   11/01/14 15:54
יותר משמונה שנים היה אריאל שרון לא בשמים ולא בארץ: מונשם, מוזן, מטופל במיטב התרופות והציוד במחירי אישפוז יקרים מאד שלא זכה להם אף בן אנוש עלי אדמות:צוותי רופאים ואחיות לאורך היממה, בחדר פרטי, השגחה יומם ולילה שמירה צמודה ואפילו נהג צמוד ועוד ועוד): אינו מדבר, בספק אם שומע...תרדמת הנמשכת יותר משמונה שנים. האדמה לא רצתה אותו בתוכה, השמים ננעלו בפני נשמתו...והעונש המר והקשה נמשך ונמשך. אחת הרופאות העידה, שאריאל שרון שהוגדר "צמח" עדיין חש כאבים, אלא שלא יכול היה לומר זאת. מכל זריקה שקיבל גופו רעד מכאבים עזים, אך רחמי הקב"ה לא נכמרו עליו...עד שבא השטן, בכבודו ובעצמו ומתוך מחוות ידידות עם המסכן ביקש מהקב"ה להפסיק מיד לבייש ולהכלים את הקולגה שלו, שהרי הוא למרות הכל ולפי דעת רבים יצור אנוש ועל פי הפסוק "ורחמיו על כל מעשיו" לרחם על המסכן המורדם ולהחליט כבר...כנראה שלבסוף נענה הקב"ה להפצרות השטן והחליט להזמין את המסכן לבית דין של מעלה ולשפוט אותו על מעלליו..
בניו,עומרי וגלעד, מתאבלים על מות אביהם וגם קצת מצטערים שבא לפתע הקץ למשכורת השמנה שירשו מאביהם מידי חודש בחודשו בעודו בחיים במשך שמונה שנים...
נמסר ממקורות מהימנים, כי בבי"ד של מעלה לא נמצא מי שיסנגר עליו...גם השטן סירב, אבל נמנע מלמסור את הנימוקים לכך...כנראה גם הוא נפגע מסיפור ה"הינתקות".
זל"ק !!!

כתוב תגובה ל- מב"י
8
בנפול רשעים רינה
  חתיכה משינקין   11/01/14 15:56
כתוב תגובה ל- חתיכה משינקין
9
אחרי מות קדושים אמור
  אליהו חיים   11/01/14 16:16
במאזן חובותיו וזכויותיו עולות הזכויות על החובות. תורת הלחימה של צהל, חציית תעלת סואץ, מספיק בהן להירשם בהיסטוריה של עם ישראל לכף זכות.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
10
אריאל שרון נפטר בן 85
  שמ   11/01/14 16:24
השעה 1605 יום שבת 11 ינואר 2013 ומזה למעלה משעה,הטלוויזיה משדרת, בשלושת הערוצים, את שבחיו של האיש המת.ואני דווקא זוכר את ההתנפלות עליו ועל חיילי צה"ל,על לא עוול בכפם,בסיום הטבח שביצעו פלנגות נוצריות,במחנה הפליטים הבילסטינים-סברא ושתילה- בביירות.הוא וחיילי צה"ל נאשמו,על ידי אבות הקח"ל,ושאר עמותות ואגודות אנטישמיות אויבות ישראל ויהודיה,"שלום עכשיו"למשל,באחריות ישירה לטבח. עברו מאז-1982 31 שנים,וזכר המעשה המגונה, שעשו יהודים מהמין האנטישמי באיש ובחייליו,קיים בי גם היום.מאז,למדו הנבלות היהודיות,לצרף אליהם נבלות נוצריות,הנבלות המוסלמיות מצטרפות מאליהם.לא צריך לבקשם.מצב האומה מחמיר והולך,והנבלות רק מגדילות את כוחן,ומעמיקות את הנזקים שהם גורמים ליהדות,ליהודים,לארץ ישראל,למדינת ישראל,לשלום,לצדק,לאמת.מי יתן וכל הללו יצטרפו במהרה בימינו לישיבה של מטה(גהינום),בטרם יוסיפו נזק על זה שהם גורמים כל רגע שהם נושמים.
כתוב תגובה ל- שמ
11
אסור שמותו יקדש אותו
  שבץ חלובה   11/01/14 17:32
אדם נשפט תמיד לפי המעשה האחרון שעשה. ככה זה קרה אפילו עם נפוליאון הגדול שכל נצחונותיו מתגמדים לנוכח מפלתו בווטרלו וככה זה קרה עם שרון שכל נצחונותיו והשגיו בשדה הקרב מתגמדים לנוכח נסיגתו בריחתו ללא הסכם מחבל עזה והפקרת הגבול הדרומי שלנו בידי בכירי אויבנו שגבו מאיתנו באופן מיידי את המחיר חולשתנו. בריחתו מחבל עזה איפסה את כל השגיו הקודמים. הבריחה נעשתה תוך כדי הולכת שולל את ציבור המצביעים שלו באמצעות יצירת מפלגה חדשה שהיתה בנויה מכלנטריסטים שבגדו בשולחיהם ויצרו מפלגה חדשה בצלמו ודמותו של שרון. זאת היתה מפלגה של איש אחד שנעלמה אחרי ירידת מנהיגה מעל הבמה הפוליטית. היום כחלק מריטואל צפוי כולם בוכים בדמעות תנין על הסתלקותו של גדול הבוגדים מעל בימת חיינו. אפילו ביבי יריבו תורם את קולו למקהלת הבכי בתקווה שדרכו של שרון תיתן לו אור ירוק לסגת משטחי מולדת בגדה. שרון הפך את הנסיגה לכלי הצלה שהוריד אותו מעמוד הקלון עליו היה צריך להעקד בגלל פרשיות השוחד שבניו קיבלו בשמו. שרון ניצל אבל במחיר קבורת המדינה. אפילו המצרים התנגדו לנסיגה מעזה כי צפו את התוצאות אבל מי זה מוברק ליד שרון שראה את עצמו גדול החכמים והאיסטרטגים. שרון חשב שכל החוכמה מצויה בכיסו וכל היתר הם סתם טמבלים. השתן עלה לו לראש והוא הטביע אותנו בדלי שתן שהשתין עלינו. שרון תקע נאד יצא מהאולם והשאיר אותנו עם הריח.....ריח החמס החיזבאללה והטילים שמכסים את כל המדינה. ריח הנסיגה ללא הסכמים משטחי יש"ע מה שדורשים עכשיו אויבנו בגיבוי אירופי אמריקאי. דווקא ביום זה יום מותו חובה עלינו להזכיר את כל מעלליו הבזויים של איש זה. לא נרחם עליו ונרדוף אותו ואת הסמול שבוכה עליו עד לקבר.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
12
שרון המליך את אולמרט הטמבל
  ttt   11/01/14 18:03
ואולמרט הטמבל ואשתו הסהרורית פרצו את הגבול למסתננים והפולשים מאפריקה, עכשיו 100 אלף עוד דור חצי מליון ועוד דור והעם היהודי מוכחד בארצו.
כתוב תגובה ל- ttt
13
קללת ההתנתקות
  חשדנית   11/01/14 18:12
גבתה את קורבנה, האחראי הראשי לפשע נגד העם היהודי, לא לפני שעינתה אותו במשך 8 שנים בעונש הנורא מכל - לחיות כמו מת !
כתוב תגובה ל- חשדנית
איש לא מזכיר גראדים באשקלון
  מוטי מ.   11/01/14 18:39
באשדוד וטילים בתל אביב, לחובת שרון.
הבריחה מעזה - תוך גירוש חומת המגן האנושית גרמה לנזק בל יתואר. עלית החמאס ויצירת רצועה עויינת ששולטת לנו בחיים.
עשרות אלפי אזרחים ישראלים נמצאים במצב פוסט טראומתי בעקבות המהלך שנוצר כדי להציל את שרון ובניו מחקירה משטרתית.
כתוב תגובה ל- מוטי מ.
14
נתקיים מאמר הרב עובדיה יוסף.
  חשדנית   11/01/14 18:23
מתוך מעריב -

1. "מה עשו גזירות על חבל קטיף, מה שעושים להם. אנשים שבנו ביתם בזיעת אפם, שנים על גבי שנים. דור שני, דור שלישי, יבואו תיכף, ינתקו אותם, יקחו אותם וייתנו את הבתים לערבים. איזה בתי מדרש יפים יש שם, איזה בתי כנסת יפים יש שם, איזה בתים נפלאים יש שם. את הכל ימסור לערבים".
מיד אחר כך המשיך הרב בדרשה ואמר במה שנשמע כרמז לראש הממשלה, אריאל שרון: "איזה אכזר הרשע הזה, שהוא עושה דברים כאלה. הקב"ה רוצה שאנחנו נחזור כולנו לתורה, ואז ייתן לו 'באנה' אחת - ימות. יישן ולא יקום... זה שהוא מתאכזר על עם ישראל, מתאכזר".

2. "...כמעט יממה לאחר הדרשה הפרובוקטיבית שבה איחל הרב עובדיה לראש הממשלה ש"יקבל מכה וימות", התנצל מנהיגה הרוחני של ש"ס והבהיר: "אני מאחל לראש הממשלה אריכות ימים ושנים".

מסתבר ששני 'איחוליו' של הרב עובדיה יוסף, זצוק"ל, נתקיימו במלואם:
שרון גם קיבל מכה בראש, ישן ולא קם, וגם 'זכה' לאריכות ימים-עוד 8 שנים באותו מצב.


כתוב תגובה ל- חשדנית
15
"לאחר מות קדושים"
  שוחר נטוב   11/01/14 18:25
אקסיומה יהודית רבת שנים " לאחר מות קדושים" אינה יכולה לחול על אריאל שרון, אשר יזכר לדראון עולם בגין שקריו הרבים והולכת שולל של מנחם בגין ז"ל ראש ממשלת ישראל בשנת 1982 והממשלה כולה בפתיחת מלחמת לבנון הראשונה ובמהלכה, אשר הביאו למותם של מאות חיילים ישראלים והפיכת מאות רבות של משפחות לשכולות.
כתוב תגובה ל- שוחר נטוב
16
הכבשים שמחים וצוהלים ניצלו מהש
  באבוד רשעים רינה   11/01/14 18:36
. עוף טלה – מחכים לך עים לאפות פתוחות חשב שיתחמק מהכלא קיבל 8 שנים בפנים!!! אם לא היה מפנה היו דוחפים אותו לשנתיים מקסימום- האהבל קיבל 8!!
כתוב תגובה ל- באבוד רשעים רינה
17
תודה על האופניים שלילי קנתה לי
  שלום, חבר   11/01/14 18:51
מצביא, מדינאי, לוחם... הכל נכון. אבל בשבילי היית פשוט בן אדם. אדיר. תודה על האופניים שקניתם לי בגיל חמש, בעזה.
כתוב תגובה ל- שלום, חבר
18
זכרונו לקללה. פשע נגד העם.
  קורצ'אק   11/01/14 19:22
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
19
3 ראשי ממשלה אחד אחרי השני
  ישראל 99   11/01/14 19:25
3 ראשי ממשלה אחדג אחרי השני נפלו בשיא כהונתם
רבין ,שרון אולמרט..=המשותף להם..וויתרו על ארץ אבותינו בשיא חוצפתם ...עבור שלום הזוי עם פיסת נייר ..אולמרט היה ונשאר נחש נוכל לפחות לרבין ושרון יש זכויות לצד החובה אבל אולמרט יחטוף עוד בושות ...אז ביבי תזהר
כתוב תגובה ל- ישראל 99
20
ברגע זה שרון עומד למשפט
  שאול.   11/01/14 20:54
בפני השופט העליון שופט כל הארץ שכל דרכיו אמת ומשפט.
ברגע זה שואל אותו השופט העליון: מדוע גירשת אלפי יהודים מבתיהם ומאדמתם, מדוע הרסת את פרנסתם, מדוע השפלת את כבודם והפכת אותם לפליטים בארצם?
כתוב תגובה ל- שאול.
21
לא ינוח בקברו ?
  חשדנית   11/01/14 21:00
פעילי ימין מתכוונים לעתור לבג"צ נגד קבורתו של אריק שרון בגבעת הכלניות, שמורת טבע מוכרזת ע"י רשות הטבע והגנים. לטענת פעילי הימין אסור לקבור שם כי זה לא בית עלמין מוכרז. כזכור, רק לאחרונה נאסרה קבורתו של נפטר ביישוב בשומרון בדיוק מאותה סיבה שהמקום אינו בית עלמין מוכרז.
מתוך מעריב -
אבנר ריין ז"ל הקים את הבית הראשון בשערי תקווה שבשומרון. לפני כשבועיים הוא הלך לעולמו, ובצוואה שהותיר אחריו ביקש להיטמן באדמת היישוב שלהקמתו היה שותף. בני משפחתו פנו לקיים את בקשתו האחרונה, הבעלים מאיימים להוציאו מקברו. הסיבה - לא מדובר בבית עלמין מאושר.
ונשאלת השאלה, האם רשויות המדינה יעברו על החוק במקרה של שרון ובכל זאת יקברו אותו באתר שהוא שמורת טבע ולא בית עלמין מוכרז ?
למושחתים הפיתרונים !

כתוב תגובה ל- חשדנית
22
כמה כתרים שקריים עוד יקשרו לו?
  אזרח שואף אמת   11/01/14 21:59
ההי מצביא צבאי דגול ואיש מושחת. התקשורת מאתרגת אותו גם כיום, בזכות עקירת גוש קטיף על ידו, למרות התוצאות הנוראיות שהיו יודעות מראש, לגבי עליית החמאס ברצועה וירי הטילים משם על ישראל.
סיפור הרקע של נישואיו ל-לילי נשמט גם הוא למרות שהעיתונאים יודעים את האמת על נסיבות מותה של מרגלית.
כתוב תגובה ל- אזרח שואף אמת
מה הם חיסלו אותה???
  איריס כהן   11/01/14 23:49
כתוב תגובה ל- איריס כהן
23
כמו ההוא מלטף טלה ומחבק ילד!
  בש"מ   11/01/14 22:08
אגדה ערבית יפה מספרת על תמימות נוראה להאמין בכל מה שהעינים רואות:
צייד רעב יצא ליער בקור צורב לצוד ציפורים. הוא ירה חץ בציפור והפילה ארצה. מיד אחז בה והחל למרוט את נוצותיה - מלאכה קלה - כל עוד בשרה חם. עיניו צרבו מן הקור העז והחלו לדמוע. שתי ציפורים, שחזו במה שקורה לידידתן המסכנה, החלו לדבר ביניהן:
אמרה האחת לחברתה: "תראי איזה אדם רחמן וטוב לב הצייד הזה. עיניו דומעות מרוב צער, רחמים וכאב".
השיבה לה חברתה המפוקחת: "אל תסתכלי על עיניו...תסתכלי על
ידיו, שרצחו את ידידתנו ומורטות אחת לאחת את נוצותיה"!
כשאני רואה את אריק מחבק טלה או מחבק ילד קטן אני רוצה להגיד לו: "אל תעבוד עלינו, אנחנו זוכרים היטב כמה אלפי משפחות יהודיות אימללת, גדעת את פרנסתן, עקרת מתים מקברם,
הרסת בכספי מדינת ישראל מאות בתים, ובתי כנסת עלו באש,
זוגות התגרשו, אנשים התאבדו ונותרו חסרי עבודה וחסרי בית!
וזה מזכיר את ה"הוא" שחיבק את כלבו ב"קן הנשרים", וליטף ילדים קטנים בעוד הוא שולח את אנשיו לטבוח בנו...


כתוב תגובה ל- בש"מ
24
ביבי הימנע מגורלו של שרון
  דודאש   11/01/14 22:42
ביבי חלילה לך לשלוח ידך אל ארץ ישראל לתיתה לפורעים האיסלמו-נאציים, למד מגורלו של שרון והצל את נפשך וגופך, אך אם חלילה תפשע, השם יתברך, לא מעשה אדם, יענישך בעונש אכזר שלעומתו גורלו של שרון יהיה כטיול אביבי בפארק.
כתוב תגובה ל- דודאש
25
סוף סוף,האיש שהרג ישראלים יותר
  אזרח הארץ1   11/01/14 22:52
מכול אירגוני הטרור גם יחד

היו חייליו ב 73 יהי זיכרם ברוך

זוכרים את רד אילנו אוירון קח אתנו לילבנון נלחם בשביל שרון ונחזור בתוך ארון

אני זוכר !
כתוב תגובה ל- אזרח הארץ1
26
היה פחדן גדול פחד לעמוד לדין ל
  שרון מפקיר ההתישב   11/01/14 23:09
שרון היה פחדן גדול. הוא פחד לעמוד למשפט על ספיחי פרשת האי היווני ולכן אימץ עמדות שמאל.
כתוב תגובה ל- שרון מפקיר ההתישב
27
ממאנים לשכוח ממאנים לסלוח
  יעקב יעקב   11/01/14 23:12
כמו רבין,,כן הוא,,אחרי מותו יכריזו עליו כקדוש ויקראו עליו הילל,,ולפולחן אישיות מזעזע,,ושקרי,ועם ישראל ברובו יהיה עד למופע מגוחך מביש של ליקוק וסגידה לאיש,כמו רבין,,גם שרון נרצח לשניהם הייתה ידם ביהודים ,,שניהם טעו ביודעין או שלא ביודעין וכתוצאה הביאו על עמם חורבן בהרוגים ופצועים, הראשון הביא עלינו את אוסלו, האיש הימר על כל הקופה ובגדול מבלי שטרח לשאול את העם כשיותר ממחציתו היה נגד, וכך כשהוא שיכור מבולבל לחוץ ונדחף ולקול תרועת השמאל והתיקשורת נתן הכרה רשמית,, לעוד עם שמעולם לא היה עם לפני כן,, היושב בין הנהר לים,שגם לו מגיעה הארץ,זה היה מאורע היסטורי גורלי מאין כמוהו והיה ראוי לשאול את העם? אף ראש ממשלה לא מהימין ולא מהשמאל יש לו מושג איך להתמודד עם הסכם אוסלו,, כחרב יושב על הגרון ומאיים לקחת את חלקת אלוהים הקטנה האחרונה שנשארה ליהודים אחרי אלפיים שנות גלות ושוואה,, ומה עם הגנראל שהלך היום,,האיש מעולם לא האמין שהעקירה וגירוש התושבים מהרצועה יביא רגיעה ושלום,, דין נצרים כדין תל אביב אמר בעוז,,השמאל ותיקשורת השמאל לא אהבו אותו שנאו אותו,,שינאת מוות ,,וביקשו להפילו,,הוא יותר מדי ימני יותר מדי אוהב מתנחלים ויותר מדי חזק,,אמרו בליבם,,נכה את הרועה ואיתו הצאן,,הכלבים הטורפים וצמאי הדם מהתיקשורת הכתובה והמשודרת הכריזו עליו מלחמת חורמה,התיקים הפליליים נגדו ונגד בניו התחילו לקבל צורה וצבע והמכה הסופית ירדה עליו מהפרקליטות מארבל,,כשהחליטה להגיש כתב אישום חמור בגין גניבות רמאות מעילה באימון וכו וכו,, והכל אמרה מוצק כבטון ברזל,,ואז כאחוזי אמוק פרשני הרדיו והמסך ובראשם המפלצת מערוץ2 היכו בגנראל המסכן יום ולילה ודשו אותו ואת בניו לעפר,, עד שהורידו אותו על ברכיו לבקש רחמים ,,מה אני צריך לעשות שתרדו מעלי התחנן הגנראל הגיבור לדעת, תכה במתנחלים אמרו לו,, הציעו לו דרך מילוט מהתיקים שהלכו ונערמו על ראשו,תהיה לנו לאתרוג ציוו עליו תעמוד על יד השערים,,,,יחף חגור שק ,,ונר בידך ,,כחוטה החוזר בתשובה ואז ,,נכריז עליך כאתרוג שאסור לגעת בו לרעה,,וככה זה היה ,,אחד על אחד הכל התקיים הגנארל הגיבור שינה כיוון החליף צבע צורה וטעם,, הקיף עצמו באומרי,,הן, חנפנים ונבערים והתחיל להכות ביהודים,כמו נורקומן אחוז אמוק גייס את ,הצבא,,צבא הגנה לישראל וניתנה הפקודה לבצע פוטש באחיהם היהודים חסרי המגן,,והמשטרה משטרת ישראל לא איחרה לבוא לעזרת הצבא,,בכוח עצרו את האוטובוסים על אם הדרך בדרכם לכפר מימון גברים זקנים נשים וטף נגררו החוצה אל הכביש, כשהכלבים הגרמנים המאיימים שהריחו דם,,דם יהודי רודפים אחריהם בחמת זעם,, וסוף סוף הגנראל הפך לאתרוג,, בעיני השמאל,וכהרף עיין הגנב והשקרן מאתמול הפך להיות גיבור העם נקי כפיים ובר לבב,צח כשלג והתיקים הפליליים נסגרו בזה אחרי זה ולא נשאר מהם זכר,, אירועי העקירה והגירוש של מתישבים יהודים שבנו את ביתם ברשות ובסמכות נהרסו ואנשיהם הוגלו אל מחנות הפליטים אירוע יחודי בעוצמתו ובהיקפו בהיסטוריה של העם,בכיכובו של גנראל גיבור,,שהפך לחמור רתום למזחלת בידי מחנה השמאל ועשה את אשר ציוו עליו,, הביא לשקיעה הארוכה והמכוערת וגם הטרגית של האיש עם דרגות הגנראל ,,הוא ,התוקף הכל יכול,, הפך למותקף והוא הטורף הפך לנטרף,,והשרה שרת החוק והמשפט הגברת עם מכנסי הגבר עדיין אחוזה בחבלי האהבה לאביר הנועז שלה,,הרי הוא זה שעשה אותה לשרה על ישראל,,כדי שתתפעל פי כמה מעלילות גיבורה ומאופיו הנעלה ,על אף שגיבורה שהלך,,היה משרתו של השטן,,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il