s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המשטרה שוב משקרת
מאת: איתמר לוין  |  18/06/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יש עוד אפשרויות
  גרדלת   18/06/14 18:56
1. ייתכן שהשמיעו לשר הקלטה ערוכה כדי להכשיל אותו. 2. השמיעה של השר מתדרדרת. וכו'
כתוב תגובה ל- גרדלת
2
לא רק המשטרה השקרנית היחידה
  משה גורליק   18/06/14 19:48
המשטרה משקרת, מזייפת ומסלפת ללא הפסקה. סוף-סוף הפנמנו את זה. סוף-סוף - כי לפני מעט מאוד שנים אי אפשר היה אפילו לחשוב כך. אבל בדיוק כמו המשטרה מתנהגת גם פרקליטות המדינה ופרקליטי המדינה רבים, ומה שהרבה יותר גרוע וחמור - שופטים בכל בתי המשפט, כולל בית המשפט העליון. על זה עדיין חל איסור פרסום מרצון. אנו חיים בעולם מופלא!
כתוב תגובה ל- משה גורליק
3
שוטר דיבר אמת
  סקופ   18/06/14 20:18
סקופ עולמי: שוטר משטרת ישראל נתפס דובר אמת ממקורות יודע דבר השוטר צפוי למאסר על התנהגותו הנלוזה
כתוב תגובה ל- סקופ
4
איתמר מדוע אתה כל כך שונא?
  יועד   18/06/14 21:21
מציע לך להפסיק את ההסתה הבלתי פוסקת שלך ולבוא לבקר ולהכיר קצת את הארגון שאתה לא מפסיק להשמיץ. תכיר עשרות אלפי אנשים שעובדים קשה ביום ובלילה, בשכר לא גבוה, בכפיות טובה ובתחושת שליחות. הסגנון שלך בלתי ראוי ומעיד שאתה פשוט לא מכיר את הארגון הזה. עצוב!
כתוב תגובה ל- יועד
ראינו בעמונה ובגירוש איך הם
  אלה בראש   18/06/14 21:46
עובדים קשה בלפצח גולגלות של יהודים .בני שרמוטות נאציות אין פלא שהמפכ'ל מזכיר את הילדים מברזיל הוא גם מתנהג כמו האבא הרוחני של הילדים מברזיל רק שהם היו ישרים ואמרו שהם רוצים להשמיד את היהודים והצואה הזה משקר.
כתוב תגובה ל- אלה בראש
זה לא איתמר זה האזניים שלך...
  קורא בעיון   19/06/14 09:42
איתמר מתאר ומציג את העובדות המצערות והמבישות בהתנהלות המשטרה (התנהלות שיטתית לצערנו). אין בדבריך שמץ של מענה להתנהלות המתוארת. ניראה שדווקא אתה אינך מבין את ההבחנה בין ביקורת על ההתנהלות המערכתית לבין ביקורת על כל פרט במערכת (שעושה רושם שאתה קשור אליה...)
כתוב תגובה ל- קורא בעיון
על זה נאמר,
  הג'וקר   19/06/14 20:54
90% מהשוטרים מוציאים ל10% הנותרים שם רע. אין ספק שיש שוטרים טובים ואפילו נהדרים, אשר החוק הוא נר לרגליהם, הגינות ומוסר בסיסי הם לחם חוקם ומעל לכל יש להם כבוד לכל אזרח באשר הוא אזרח. אך בארגז התפוחים הזה, מעט מהשוטרים הטובים ומעשיהם המופלאים שכבר יש, נבלעים ונעלמים בין הר הריקבון. ד"א, זו לא בעיה ששמורה רק למשטרת ישראל, שחיתות ורקב קיימים אצל כלל עובדי המדינה ומשרתי הציבור. אנחנו יושבים בבית ומקללים את הפוליטיקאים כאשר גם להם אין את הכוחות להניע שינויים מהותיים, וכי מה יקרה לאותו שר שיעז לפתוח בהליכי רפורמה מרחיקי לכת במשטרת ישראל? התשובה ידועה כבר לכל, ודי לחכימא ברמיזה.
כתוב תגובה ל- הג'וקר
5
יש כאן משהו חדש ?=============
  יוד יוד   18/06/14 22:28
כשרואים את השוטר "מספר אחד" על המסך ,מבינים מה הולך להיות
כתוב תגובה ל- יוד יוד
6
בורות השופטים הביאה להפקרות
  חשכת המשפט   19/06/14 04:17
היה היה מזמן שופט בעליון שכתב ספר על טריבונלים שיפוטיים עיקרו של הספר "בהברקה" ש.. גוף יודע טוב מאחרים כיצד להתנהל ולכן בית המשפט לא יתערב ולא ישנה מסקנותיו. נו נו... מה לך הבטחה 'טובה' יותר לבעלי שררה נפסדים לפרוק עול, לעשות ככל שיצריהם האפלים יגיעו ? הבטחה להם מבית המשפט שלא להתערב כך איבדו אין ספור בני אדם את עולמם עת נעשו להם עוולות נעשקו ונשדדו ע"י רשעים לאור יום, ובית המשפט עמד מנגד !! אז מה מתפלא הכותב שאם תהיה חקירה עצמית, תוצאה ידועה מראש?
כתוב תגובה ל- חשכת המשפט
רשויות אכיפת הפשע1
  חורפי   19/06/14 14:03
פשעי שוטרים מגובים בפשעי תובעים ושופטים. חוקרי משטרה וגם תובעים בין אם משטרתיים ובין אם מהפרקליטות המבצעים פשעים לא רק שאינם נענשים אלא מקודמים. שופטים גם הם משלימים את מלאכת הרמיה ובכך נענים לדרישת בית המשפט העליון להרשיע. כל כך שכיחה נטייתם של השופטים להרשיע עד שכאשר שופט לפעמים מזכה הוא מכונה "שופט סנגורי" לדוגמא השופטת דליה דורנר מכונה כך. למה הכונה בכינוי זה "שופט סנגורי"? תפקידו של סנגור לנסות בכל מקרה להשיג את התוצאה האפשרית הטובה ביותר עבור מרשו. בעדיפות הראשונה להוציאו זכאי ואם לא ניתן, אשמה פחותה בלבד ובנסיבות מקלות ובעונש מופחת אם בכלל. כל זה בשום אופן אינו אומר שברבים אינו צודק. האם "שופט סנגורי" כפי שהוא נקרא גם הוא פועל באותה הדרך? הרי לא עולה על הדעת שכאשר ההוכחות הן ברורות לכך שנאשם ביצע את המיוחס לו ובנסיבות מחמירות שופטים ישאפו להשיג את ההיפך. ודאי ש"שופט סנגורי" גם מרשיע ובמקומותינו אף הרבה יותר מאשר מזכה. אלא שזיכוי במשפט הוא כל כך נדיר - וישנם שופטים המתגאים בכך ושואלים זיכוי? מה זה? עד ששופט אשר איננו מרשיע בכל מקרה נקרא "שופט סנגורי". קיומו של ביטוי זה מעיד כאלף מונים על הכלל.
מרגע שבפני המשטרה מובא חשוד, זו עושה כל כדי להוציא ממנו "הודאה". אין היא עושה למציאת ראיות אוביקטיביות וגם לא למצא סתירות או הפרכות מתוך התלונות עצמן. המשטרה באופן עקבי מסרבת לחקור כל מה שיוביל לזיכויו של החשוד. המשטרה עושה הכל כדי להפליל והחשוב מכל להוציא מהחשוד "הודאה". החקירות הן מגמתיות תוך שינוי כל עדות לחפות. תובעים ושופטים אינם פוסלים שימוש בשקרים כדי להוציא "הודאה" מפי החשוד. יחסה האופיני של הפסיקה אל פשעי חוקרי משטרה כאשר הפסיקה מואילו להמכיר בהם ואינה מרומית מרצון, הוא של אדישות. מקרה רגב שוובר אשר הואשם באונס שמעולם לא ביצע. השופטת דליה גנות אשר זיכתה אותו ואף צינה את על שקרי המשטרה,היא מקרה כל כך יוצא דופן עד שצריך לחזור ולהללה ולשבחה. בניגוד לכזביהם של השוטרים הנאנסת מעולם לא זיהתה את החשוד קל וחומר שלא צעקה או בכתה למראהו. לא נמצא אצל החשוד כובע גרב וממלא אין עדות שהאנס חבש כובע גרב בעת האונס, הנאנס טענה שחבש כובע קסקט צהוב. נגד החשוד הוצא כתב אישום גם כשלא נשבר ולא "הודה" במשטרה שאילו כן ספק אם היה מזוכה, אך למרות שלא "הודה" פסיקתה של השופטת דליה גנות נחשבת יוצרת דופן! גם בקורתה על המשטרה ועל הפרקליטות. המסמכים שעשויים לסייע לתביעת הניזוק לפיצויים נעלמו.
השופט חיים כהן בענין ערעור שבו זיכה נאשם: "אודה כי למקרא ולמשמע הערעור הנוכחי התחלתי לראשונה לפקפק במקצת שמא הגיע הזמן והמלחמה בפשעי הפושעים צריכה להדחות מפני מלחמה בפשעי השוטרים. שאלתי את עצמי אם כל ידי השמוש אשר אנו השופטים עושים בראיות ולו גם כשרות מבחינת דני הראיות שהושגו על ידי חוקרים-פושעים, אין אנו עושים עצמנו שותפים לאחר מעשה לפשעיהם. סוף סוף אין החקירה המשטרתית אלא הליך הכנה למשפט, ויש בפשעי החקירה כדי להטיל צל כבד על הליכי משפט הבאים בעקבותיה. אילו ראיתי שהעלנו בתקנתנו, ולו רק במקצת מן המקצת, והחוקרים הפושעים באו על עונשם הראוי להם, ומקרי ההתעללות בעצורים הולכים ומתמעטים – כי אז החרשתי, אבל הרושם העגום הוא שמקרים אלו הולכים ורבים, וחומרתם הולכת ומחריפה. השוטרים מצפצפים על הבקורת הנמתכת עליהם מהשופטים ואינם מקיימים הוראותיהם, ואין פוצה פה". כלומר "התחיל" "לראשונה" לפקפק "במקצת" "שמא" מאוד חבל שרק "התחיל" "לראשונה" "במקצת" לפקפק "שמא" ורק לאור "הערעור הנוכחי".
כתוב תגובה ל- חורפי
רשויות אכיפת הפשיעה3
  חורפי   19/06/14 17:56
וכך הוא מגן על האזרח בפני היותו למרמס בידי הרשות המבצעת, וכך הוא כ"דמוקרט" רואה באזרח שווה זכויות לרשויות.
המפלצת התלת ראשית של משטרה-פרקליטות-בית המשפט היא שלושה אירגוני פשע כשכל ראש מחפה על רעהו הפורע כל חוק! זהו מעגל סגור שלא ניתן לשבור אותו כל זה בעזרת החוקים הלא חוקתיים הקיימים שכנופית החוק דאגה לקדם! במקרים אלו אין זה חשוב שהחוקים אינם חוקתיים בעליל. הקובע מכולם הינו בית המשפט והוא גם צואר הבקבוק. מרגע שיש כתב אישום גם בלתי מוצדק לחלוטין, ביטולו גם אם מתבקש מאיליו תלוי בתביעה. התביעה המשטרתית כמעט לעולם לא עושה זאת והפרקליטות לעיתים נדירות ביותר. מרגע שיש כתב אישום למבקר המדינה על פי חוק, לעד אסור להתערב ולחקור. המחלקה לחקירת שוטרים מחלקה השייכת לפרקליטות אך חוקריה מושאלים מהמשטרה ופרקליטיה מקודמים על ידי המשטרה בכך היא נשלטת על יד המשטרה אותה היא אמורה לחקור. העברת מח"ש לפרקליטות שחרר את המשטרה מאחריות אך השליטה נשארה בידיה. גם מח"ש אינה מתערבת כאשר יש כתב אישום. על הפרקליטות אין גוף חיצוני להתלונן בפניו לכן הפרקליטות כל כך רוצה שיהיה זה רק מבקר המדינה אשר יבקר אותה כי אסור לו להתיחס למקרים מוגדרים!. מעתה ואליך הכל תלוי בבית המשפט אשר שאיננו מעוניין שהנושא יחקר במקום אחר כי והוא מצדו מחפה על המשטרה והפרקליטות הפושעות! נציב תלונות הציבור על שופטים, בעצמו שופט בית המשפט העליון בדימוס, נבחר על ידי הועדה למינוי שופטים שזה אומר כוח חוסם לנשיא בית המשפט העליון. הנציב מחפה על שופטים! כך יוזמות הפשעים - המשטרה ולעיתים גם הפרקליטות טוענות "בית המשפט אמר את דברו" – שהוא לא אחר מדבר המשטרה או הפרקליטות. אכן הכל "מאוזן" שלא יפריעו להם בפשעיהם.
כתוב תגובה ל- חורפי
7
זאת הארץ עליה חלמנו?האם יהודים
  קורןנאוה טבריה   19/06/14 05:09
מנהלים את 'מדינת היהודים'? הצילו!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
זדורוב
  אבי22   19/06/14 08:05
המשטרה השקרנית הכניסה את זדורוב לכלא למרות שלא היה לו קשר לרצח, אותה משטרה שקרנית הכניסה את סולימן אל עביד לכלא והוא עדיין בכלא 25 שנים למרות שלא היה לו קשר לרצח, למרות שגופת הנרצחת נמצאה 20 קילומטרים מהמקום שבו אמר שהגופה נמצאת, למה החליטו שהוא הרוצח? כיון שרחץ את מכוניתו בעיתוי אומלל, יום לאחר הרצח!
כתוב תגובה ל- אבי22
תגלית מרעישה?
  עידןסובול   19/06/14 09:57
אין שום חידוש בכך שבמשטרה, כמו בצה"ל, כמו במערכת המשפט, כמו במערכת הבריאות, ולמעשה -- כמו בכול מוסדות המדינה, לא חסרים מומחים לתפירת כיסויי-תחת על פזיזויות, רשלנויות ומחדלים, שלעתים קרובות הם נבזיים, ולעתים לא נדירות הם גם קטלניים.

המשטרה שבימים אלה מיהרה לעצור נערים ערבִיִּים במטרה לחלץ מהם הודאות על רצח על רקע לאומני, שביצעו כביכול (בינתיים הם שוחררו ללא שזכו להתנצלות על הפזיזות המשטרתית המבישה) -- היא אותה משטרה שנמנעה מלעצור ולחקור בזמן-אמת נערים יהודִיִּים, חברי כת-השטן בגולן, בקשר לרצח תאיר ראדה;
והיא אותה משטרה שבפזיזותה ורשלנותה גרמה לכך שרוצח החיילת רחל הלר מסתובב חופשי עד עצם היום הזה.

כדאי לכול אחד ואחת בישראל להיזהר מלהאמין בעיניים עצומות לאדמה שמוסדות המדינה ניצבים עליה.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
תאור מערכות ההפקר של המדינה
  סובול מבריק,אמין   28/06/14 06:38
כתוב תגובה ל- סובול מבריק,אמין
9
השקר הפך לתרבות הניהול שלה
  משטרה כושלת-מדאיג   28/06/14 05:44
כתוב תגובה ל- משטרה כושלת-מדאיג
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il