|   15:07:40
  אהרון רול  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

הסוסים הטרויאנים בינינו

הקרן לישראל חדשה הוקמה מראשיתה ובכוונת מכוון כסוס טרויאני עלינו לייבש את מקורותיה המוניטריים של הקרן התמימה
20/05/2010  |   אהרון רול   |   מאמרים   |   תגובות
תמימה ומזיקה כסוס טרויאני. נעמי חזן, יו"ר הקרן לישראל חדשה [צילום: פלאש 90]

"הקרן" עושה בחלקו שימוש בוגדני בכספי תורמים יהודים, אמריקנים בעיקר, המעלים תרומתם בלב ונפש חפצה בעבור כולנו מפאת שמאמינים באמונה שלמה כי בכך הינם תורמים לחיזוקה, לביצורה ולקיומה של מדינת היהודים היחידה בחלד

יפעת ארליך
המשפחה הסודית

מי רוצה ישראל חדשה
אהרון רול
"הקרן החדשה לישראל" שואפת בעזרת סוכניה, השתולים באושיות הממסד, להשתלטות עוינת על ישראל והפיכתה למדינת כל אזרחיה
לרשימה המלאה

נעמי חזן - פרופיל: לא מבחינה בין טוב לרע
אהרון רול
מראיון שפורסם ב-nrg מעריב עולה כי יו"ר "הקרן לישראל חדשה" לא מבחינה בין עובדות לשקרים ובעלת אידיאולוגיה חסרת בסיס
לרשימה המלאה

בקרב חברת בני אנוש מקובל להניח כי בגידה בעמך ובמולדתך הינה פעולה בה הבוגד בפועל קושר קשר עם גורם חיצוני לנו, ידיד או אויב, על-מנת ליצור בעזרתו מציאות אחרת הנוגדת את אמונתם, רצונותיהם ואף קיומם של תושבי מדינתו.

ההגדרה לעיל אינה חד-משמעית ונחרצת. קיימות דרגות של חומרה בנאמר לעיל - לדוגמה: שינוי תרבותי אינו כלול בהגדרה זו - המגיעות בהדרגה עד למעלת בגידה בעמך ובמולדתך תוך הפיכה פשיסטית וכוחנית (שאינה באמצעים דמוקרטיים) של המשטר השורר. לא כל קשר לקשירת-קשר חתרני עם גורמים חיצונים לנו ייחשב כבגידה. כבכל תחום מחיינו, המידתיות חייבת להישקל לחומרה אם לקולא.

הנאמר לעיל בהחלט מציב את "הקרן לישראל חדשה" אשר פעולותיה משך שני העשורים שחלפו שנויות במחלוקת קשה, וזאת עדיין בלשון המעטה, בעמדה המחייבת בחינה מעמיקה באשר להגדרת פעולותיה כסיפה של בגידה במולדתם של ישראלים, פעילים בקרן הן בארצות-הים והן בישראל.

מאז שנת 2009 וביתר שאת בשנת 2010 עלו לכותרות ונשזפו בקרני השמש המחטאות פעולותיה של "הקרן", נוצרו מחנות בינינו אשר האחד והעיקרי רואה בפעולות "הקרן" מעשה בגידה בנו כולנו ברמות שונות של חומרה, מפאת שפועלת להפוך המשטר השורר במדינה באמצעים חיצוניים-כוחניים; בעוד המחנה האחר, מצומצם בהיקפו אך שלא בדין, מפאת מחטף דמוקרטי, משמעותי במשקלו הסגולי, רואה בפעילות הקרן מעשה לגיטימי ואף מבורך.

ללא כל ספק הוקמה "הקרן" מראשיתה ובתוך כוונת מכוון כ'סוס טרויאני' הבא להציג מצג שווא של עצמו בעודו פועל באורח "אורווליאני" כ'איפכא מסתברא' בכיוון שונה לחלוטין מהמוצג. "הקרן" עושה בחלקו שימוש בוגדני בכספי תורמים יהודים, אמריקנים בעיקר, המעלים תרומתם בלב ונפש חפצה בעבור כולנו מפאת שמאמינים באמונה שלמה כי בכך הינם תורמים לחיזוקה, לביצורה ולקיומה של מדינת היהודים היחידה בחלד.

אנשי "הקרן", האמורים להיות הנאמנים על ניתוב התרומות ובה במידה מודעים היטב להגדרות ה'מעילה באמון', עושים שימוש ציני, נכלולי ומאחז-עיניים בכספים אלו, שלא בידיעת התורמים ובהסכמתם, על-מנת להוציא לפועל אג'נדה מוכמנת המרוחקת ת"ק מונים מהצהרותיה ומכוונותיה הפומביות. בכך מועלים אנשי הקרן בפעם הראשונה באמון שולחיהם התורמים, אך זו אך ההתחלה, הבגידה בארצם ומולדתם חמורה מונים רבים.

לצורך זה פועלת הקרן בשני מישורים. האחד הינו מצג 'הסוס הטרויאני' במלא הדרו - דהיינו, אלו כספי התרומות המנותבים בישראל לצרכים לגיטימיים ואף נאותים. אלו באים לסבר ולהפיס דעתם של התורמים ומשמשים בידי מנהלי "הקרן" כעילה הפומבית לפעילותה הלגיטימית לכאורה וזאת בנוסף להשפעה מאחזת-עיניים על תמימונים בתוככי מדינת ישראל אשר קצרה הבנתם מלהשיג את גודל ההונאה. זוהי הפסאדה, אחיזת-העיניים בה משתמשת "הקרן" על-מנת להסוות את מטרתה העיקרית ובמקביל להשתיק קולות ביקורת אפשריים כנגדה.

המישור השני, העיקרי, אשר לשמו הוקמה ופועלת הקרן מלכתחילה מתחילת שנות התשעים ועד עצם ימינו אלו הוא מימון, תמיכה והדרכה (באמצעות עמותת "שתיל" בישראל), של עמותות חוץ-פרלמנטאריות (ביניהן אותן 14 "עמותות גולדסטון" הידועות לשמצה), אשר חרטו על דגלן את כוונותיהן, הנעות החל משינוי המשטר בישראל, עבור דרך ביטול אופייה היהודי של המדינה וכלה בביטול המסגרת היהודית הלאומית והפיכת מדינת ישראל למדינת "כל אזרחיה" - דהיינו, מדינה בעלת רוב פלשתיני ומיעוט 'דהימי' יהודי.

עמותות אלו, הממומנות בנדיבות מפליגה על-ידי "הקרן לישראל חדשה" פועלות בריש גלי ובראש חוצות ומשתפות פעולה החל מקשירת קשר עם גורמים שוטמי-ישראל במדינות ידידותיות (לכאורה) לישראל, תוך ניצול המשטרים הדמוקרטיים בהן ועד שיתוף פעולה בוטה, הן גלוי והן חתרני וסמוי, עם אויבינו המרים ביותר אשר אינם מהססים לבטא את רצונם למחוק אותנו מהמפה.

סוסים טרויאנים נוספים
גל"צ. תחנת בוגדני צה"ל [צילום: פלאש 90]

תחנת "גלי צה"ל", הראויה יותר לכינוי "תחנת בוגדני צה"ל", אשר אינה מחמיצה כל הזדמנות להכפיש את מדינת ישראל, עמה וצבאה בעודה מתהדרת באצטלת צה"ל באותו נוסח טרויאני

ביסוס עובדתי לנאמר בנוגע ל"קרן לישראל חדשה" ניתן למצוא בהרחבה במהדורה השנייה (2009) של ספרי "משנאי החינם בינינו" המצוי חינם להורדה לכל דורש.

הדרך להתגבר על נכלולי "הקרן" הינה פשוטה, יש ליידע התורמים הפוטנציאלים בקרב יהדות אמריקה על אשר מעוללת הקרן, ולהמליץ בפניהם להרים תרומתם לישראל דרך קרנות תמיכה אחרות הפועלות ביבשת האמריקנית - דהיינו, עלינו לייבש את מקורותיה המוניטריים של "הקרן" והיא תקרוס מכובד עצמה. במקביל עלינו לבחון לעומקן את תרומות הקרן לעמותות שוטמות-ישראל הפועלות מתוכנו תוך שמסיתות אומות העולם לפעול נגדנו, ולהצמיתן.

כעת, מצוידים בתובנת "הסוסים הטרויאנים" המובאות במאמר זה, הבה ונתבונן סביבנו ונבחין על נקלה כי מוקפים אנו בעדרי סוסים טרויאנים חסרי-רסן המצויים בכל אתר ואתר בינינו. על-מנת להצדיק בגידתם בעמם ובארצם בעבור מילוי גחמותיהם האישיות, מעטרים הללו מעשיהם הנכלוליים בשלל צבעים "טרויאנים". דוגמאות? בבקשה:

אקדמאים בינינו מצדיקים בגידתם בשם "החופש האקדמי" (מה זה בדיוק?). אנשי משפט מצדיקים שפיטתם המוטה החד-צדדית, האג'נדתית בשם רוממות שלטון החוק ושמירה על ערכי המשטר הדמוקרטי (כן, ודאי, דמוקרטיה מתונה וחד-צדדית, אליטיסטית-אג'נדתית). אנשי מדיה מצדיקים תמיכתם הבלתי מסויגת באויבי ישראל המרים ביותר בשם "חופש הביטוי" ו"זכות הציבור לדעת" (מי שמם להחליט בשמנו על זכותנו אנו לדעת, כל דבר שהוא).

דוגמה טובה לכך הוא השופט "הטרויאני" אהרן ברק שחש מחויבות עמוקה יותר לעמיתיו שוטמי-ישראל בארצות הברית מאשר לבני עמו בתוכם ישב ואותם שפט למשפח. כמובן שלא נרצה לפגוע בחברי הפרקליטות בוגרי השתלמויות השמאל הקיצוני הפשיסטי באירופה וארה"ב ונזכירם באותה נשימה, הם ראויים לכך.

דוגמה נוספת היא פעולותיהם של ארגוני "שלום עכשיו" ובצל"ם כארכי-טיפוסים לבוגדנות ישראלית המתהדרים ב"שלום אכזב" וב"טובת ישראל", המחויבים בראש ובראשונה למשלמי אתננם האירופים והאמריקנים על פני טובת בני עמם בנוסח "טרויאני" להלל.

בל ייפקד מקומה של תחנת "גלי צה"ל", הראויה יותר לכינוי "תחנת בוגדני צה"ל", אשר אינה מחמיצה כל הזדמנות להכפיש את מדינת ישראל, עמה וצבאה בעודה מתהדרת באצטלת צה"ל באותו נוסח טרויאני. מדוע תחנה "טרויאנית" זו אינה מופרטת ומורחקת משורות צה"ל הינו נושא לתמיהה גדולה (שמא נתחיל בכך באהוד ברק?).

והכיצד נשכח את עיתון הארץ אשר הינו נושא הדגל של "הטרויאנים" במגזר המדיה הישראלי. עיתון זה מתהדר ב"אהבת הארץ" (כן, ודאי, איזו ארץ בדיוק?), אך הלכה ולמעשה מהווה את שופרם של כלל שוטמי-ישראל בעולם ובפרט ארגוני הטרור הפלשתיני סביבנו ובתוכנו. מי שהופתע כי אירוע הבוגדנות של "קם-בלאו" יכול היה להתרחש דווקא בעיתון הארץ שיקום. די לקרוא את קרקס תגובות השיטנה האוטו-אנטישמיות היום-יומיות בכל נושא הקשור ליהדות, לציונות ולדמוקרטיה במדינתנו של מרבית קוראי ומגיבי המהדורה האינטרנטית של עיתון הארץ, אשר הפכה ולא בכדי לארץ מקלט הזויה לכל ריקא, מצורע וזב חוטם במדינת ישראל, על-מנת להבין כי החומר שיצרם פג תוקפו והפך מעופש מזה שנים ובכל זאת המשיכו ב"ייצור". האם יכול אי-מי להסביר באורח רציונלי מדוע זה מצויים עדיין אנשים בינינו המוכנים לשלם עבור מינוי בעיתון הסתה עלוב זה?

תמיכה חלמאית ועיוורת

התירוץ החביב עליהם לבגידתם הרעיונית והמעשית בעמם הוא "אהבת ישראל" אשר, רחמנא לצלן, מביאם לעשות את אשר עושים - דהיינו מעשי בגידה מובהקים במדינתם, ב"אהובתם ישראל". לגבי דידם הם המורמים מעם, הם היודעים טוב יותר מכולנו מהו שטוב עבורנו בעודם, נלעגים, הדיוטות וטיפשים שכמותם, אינם משיגים עד כמה טועים ומטעים הם

מסע אחיזת-העיניים נמשך במלא עוזו בעזרת כסות נכלולית וצינית המכונה "זכויות אדם" המבורכות ורצויות לכשעצמן במידה ונעשות ככאלו, אשר בשמן מנסה "הקרן" להכשיר כל דבר עוולה המבוצע על ידה. כאמור, אנשי "הקרן" המודעים היטב לפעולותיהם החתרניות, אמור בוגדניות, במדינת ישראל ועימה מנסים להכשיר את השרץ תוך טבילה במקווה "זכויות האדם".

חמור מכך, אנשי הקרן מנסים להדוף הביקורת נגדם ובפירוש לסתום פיות המבקרים, בתייגם הביקורת כרדיפה "מקארת'יסטית", בהעלימם מהשומעים כי לאחר שנפתחו ארכיוני המשטר הסובייטי בסוף שנות התשעים נמצא כי למעט בודדים, כל אותם כמאה וחמישים בכירים אמריקנים, קומוניסטים מושבעים שהואשמו על-ידי הסנאטור מקארת'י בתחילת שנות החמישים בקומוניזם ובבגידה בארה"ב נמצאו בהתאם למסמכי הקג"ב הסובייטי שפורסמו לעין כל, קשורים בעבותות עבים של מסירת מידע ובגידה בארצם.

למותר לציין כי כל עמותות השמאל הרדיקלי ובייחוד המדיה האמריקנית הגנו בזמנו על שורת הבוגדים שם בחירוף נפש. למותר גם לציין כי לא נשמעה ולו מילת התנצלות אחת משהוברר לאחר שנים כאמור, כי אכן בגידה הייתה גם הייתה והמדיה האמריקנית טעתה בתום לב אם ביודעין בהגינה על בוגדים.

ואצלנו, כל שורת בוגדי ישראל מקום המדינה ועד הלום, כולם עד אחד, עשרות רבות, היו שייכים לשמאל התקני כמו גם הרדיקלי והפשיסטי הישראלי, לא נמצא ביניהם ולו חובש כיפה אחד לרפואה. אהה, למותר לציין את תמיכתם הבלתי מסויגת של מרב חברי המדיה הישראלית בשורת הבוגדים בינינו. האם תמיכה הדיוטית, אווילית זו חוזרת גם בעניין "הקרן לישראל חדשה"?

תומכי הקרן נחלקים לשלושה מחנות עיקריים. האחד כולל בתוכו אנשי אקדמיה, מדיה ומשפט המודעים היטב אידיאולוגית למטרותיה האמיתיות של הקרן - דהיינו, הפיכת המשטר בישראל למשטר של "כל אזרחיו", בעודם כמובן מודעים למשמעות הנגזרת - כלומר, הפיכת מדינת ישראל למדינה פלשתינית ובכך אין תימה איפוא כי תומכים ב"קרן" באופן עיוור ונחרץ.

התירוץ החביב עליהם לבגידתם הרעיונית והמעשית בעמם הוא "אהבת ישראל" אשר, רחמנא לצלן, מביאם לעשות את אשר עושים - דהיינו מעשי בגידה מובהקים במדינתם, ב"אהובתם ישראל". לגבי דידם הם המורמים מעם, הם היודעים טוב יותר מכולנו מהו שטוב עבורנו בעודם, נלעגים, הדיוטות וטיפשים שכמותם, אינם משיגים עד כמה טועים ומטעים הם, עד כמה אובדי דרך, חזון ומציאות הינם, עד כמה אנטי-אינטלקטואלים הם, עד כמה מביישים הם את המושג "אקדמאים". צדקנותם ותירוציהם הינם כה מטופשים ואינפנטילים עד כי רק אינטלקטואלים כדוגמתם מסוגלים להאמין ולתמוך בהם.

השני הינו מחנה האופורטוניסטים ותאבי הבצע והשררה. עשרות אלפי ישראלים המוצאים פרנסה מכובדת בכך שפועלים למען מטרות הקרן, מועסקים וממומנים על-ידה דרך עמותות השיטנה בינינו. כולם מודעים למטרותיה האמיתיות של הקרן וחלקם אף אינם מסכימים עימן, אך הללו "ימכרו את סבתם" בעבור נזיד עדשים. אלו הם אותם הבואשים מתחתית החבית האנושית אשר לצערנו חיים בינינו.

על מחנה זה נמנים גם אותם דו-פרצופיים אשר במודע ובכוונת מכוון מעלים באופן פומבי תמיכה בפעולות "הקרן" אף אם מתעבים את האג'נדה הנסתרת שלה וזאת עקב רצונם להימנות על המחנה בעל המשקל הסגולי הגבוה במדינתנו, המדיה, מערכת המשפט והסקטור האקדמי. נסתר מעיניהם כי ימיה של "האליטה" הישראלית הזו קצובים והם יפלו לשאול תחתיות יחד עימה. התהליך כבר החל.

הקבוצה השלישית הינה קבוצת "יפי-הנפש", אותם התמימונים בינינו (אמור גם אתרוגנים), אשר אינם מסוגלים עקב חסך אינטלקטואלי ורגשי להבחין בין טוב לרע, להבחין בין המטרות הלגיטימיות של הקרן לבין פעילותה הבוגדנית בכולנו באמצעות זרועה הארוכה - הלא הן העמותות שוטמות-ישראל בינינו.

נבצר מהללו להבין כי רוצח אשר נכמרו רחמיו על זקן תשוש ומעבירו צומת תנועה סואן עדיין נותר רוצח. נבצר מהם להבין כי המפלגה הנציונל סוציאליסטית (נאצים) בגרמניה, אשר חוללה ניסים ונפלאות עבור העם הגרמני שלאחר אסון מלחמת העולם הראשונה בהוליכה אותו ממשבר כלכלי אדיר-ממדים לחיי רווחה יצרנים, אין בכך כדי למחול לה על אותם 25 מיליון נרצחים בני עמים שונים שבאחריותה, כולל ששת מיליוני בני עמנו.

גם הניצחון אדיר-הממדים ממלחמת העולם השנייה של רוסיה הסובייטית על המפלצת הנאצית אין בו כדי למחול ולו כקוצו של יוד לסטאלין ולמפלגה הקומוניסטית שם (על שלל יהודיה), את רצח 25 המיליונים מבני עמם שוחרי החופש וזכויות העיסוק והביטוי, המתנגדים למשטר.

דהיינו, אינך מצדיק רע בטוב שאולי נעשה במקביל. הרע נשאר, הוא שריר וקיים ומעשים טובים אינם מסוגלים למרקו. נכון, בטיעון לעונש עלינו להתחשב בכך לקולא, אך לא יותר מכך.

נמנים על קבוצה זו גם כל אותם אלו אשר העובדות אינן מבלבלות אותם. לגבי דידם, העובדות הינן אך המלצה בלבד, אשר ניתן לכופפן או אף להתעלם מהן בהתאם לגחמות ומשאלות לב המתבונן. אלו הינם הכסילים בינינו.

מפליא הוא כי אנשים טובים, אפשר אף מוכשרים, מולכים שולל, כה בקלות, על-ידי נכלולי "הקרן לישראל חדשה". ראוי היה כי יפקחו עיניהם, יפתחו מוחם לאשר מתחולל לנגד עיניהם.

תאריך:  20/05/2010   |   עודכן:  20/05/2010
אהרון רול
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסוסים הטרויאנים בינינו
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צנחן
20/05/10 22:52
 
שולטי
21/05/10 00:24
2
איל גיא חיים
15/08/10 22:09
3
איל גיא חיים
15/08/10 22:23
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עם תחילת העונה השנייה של הסדרה 'סרוגים', לפני כחצי שנה, נכתב במדור הזה בין השאר: "משימת כתיבת העונה השנייה אינה פשוטה כלל, על גבול הבלתי אפשרית. הציפיות בשמיים, את כל הרעיונות והסיטואציות נדמה שכבר מיצינו בעונה הראשונה, והתחושה היא שמשבר העונה השנייה יהיה מחויב המציאות".
20/05/2010  |  אריאל שנבל  |   מאמרים
אני מתאר לעצמי ששר התחבורה ישראל כ"ץ, כמו כל יהודי סקרן המעוניין לדעת איזו דוקטרינה פושעת עמדה מאחורי רציחתם של שישה מיליון יהודים - שלח ידו ל'מיין קאמפף' של היטלר. בספר שלו, שהפך את עמו לרוצחים ברברים, קבע מנהיג הגרמנים כי כל מה שלא שייך לגזע הארי הוא זיפת.
20/05/2010  |  אדוארד אטלר  |   מאמרים
דבריה הבהירים של עורכת-הדין אירית באומהורן (כמו גם דבריו של עו"ד אורי קורב) היו צריכים להדליק נורת אזהרה לגבי תפקודה של הפרקליטות מחד-גיסא ומערכת בתי-המשפט מאידך-גיסא.
19/05/2010  |  רועי אורן  |   מאמרים
דבר ידוע הוא ש"רוח המפקד" נושפת בעורפו של כל עורך עיתון וממנו לממונים תחתיו. לכל מו"ל יש עניינים ואינטרסים כאלה ואחרים שהוא "מבקש" להם ביטוי בעיתון שבבעלותו הפרטית לחלוטין. עיתון 'הארץ' אינו שונה, ואפילו ממוקד ומצומצם הרבה יותר, מעיתונים אחרים בישראל בכל הנוגע ל"רוח המפקד". הקו של העיתון חד וברור, העמדות גלויות והמקצועיות הפרקטית בחלוקת העיתון למספר חלקים לפי נושאים, העיצוב, העימוד, הכותרות וכותרות המשנה, התחביר העברי, הפיסוק, התמונות וכל דבר שקשור בחיצוניותו של העיתון עשויים בקפידה. לעילא ולעילא. תאווה לעיניים.
19/05/2010  |  דודו אלהרר  |   מאמרים
הנסיגה המלאה מעזה לא הספיקה להם, לאנשי השמאל בתוכנו. לא די להם במעשה העקירה המכאיב שבוצע בלמעלה מ-8,000 מתיישבים יהודיים. הם ממשיכים להצדיק עד תום את האויב. לתמוך בכל דרישותיו שאין להן סוף.
19/05/2010  |  יוסי אחימאיר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
ישראל נמנעת מהכרה ברצח העם הארמני, למרות ששליש מבני הארמנים נרצחו    האירוע האסוני שפקד את העם הארמני במלחמת העולם הראשונה לא יוזכר בנוכחות נציג רשמי של ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il