"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש ספטמבר 2006.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "ספטמבר היה השנה חודש החגים, קרי חודש רשתות השיווק בפרסום. קטגוריה זו מובילה בגדול החודש עם הוצאה לפרסום של כ- 8 מיליון דולר, פי שניים מקטגוריית הסלולר הממוקמת במקום השני".
שופרסל ביג - המותג המוביל בתתי ענפים
כאמור, במקום הראשון בקטגורית תתי ענפים, ממוקם תת ענף רשתות שיווק. המותג המוביל בפרסום בקטגוריה זו הוא שופרסל ביג עם הוצאה ריאלית של כמיליון ומאה אלף דולר וקמפיינים בולטים כמו "1+1 בכל המחלקות מאותו מוצר" ו"חג בחצי מחיר" באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.
במקום השני בקטגוריה ממוקם המשביר החדש לצרכן עם הוצאה ריאלית לפרסום של כמיליון דולר וקמפיינים בולטים כמו: "תבואי כמו שאת, תצאי עם כל מה שאת אוהבת", באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין. במקום השלישי ממוקם הסופרפארם עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 900 אלף דולר וקמפיינים בולטים של מבצעי בשמים באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
במקום השני בטבלת הקטגוריות המושקעות בפרסום ממוקמת התקשורת הסלולרית אשר ערכה גם היא התאמת מסרים לרוח החג. פרטנר המובילה בפרסום החודש מזמינה את לקוחותיה ליהנות מדגמי 2007 בשנה החדשה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן. סלקום במבצע חו"ל מוזל לקראת נסיעות החג לחו"ל באמצעות גיתם BBDO ופלאפון פחות מתמקדת בפרסום מוטה חג אלא יותר בפרסום הטלוויזיה הסלולרית שלה "הרגעים המרגשים" באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "תת ענף סרטים פרח גם הוא בחגים עם הוצאה ריאלית של כ- 1.6 מיליון דולר. הסרטים הבולטים בפרסום הם "המגן" ו"השטן לובשת פראדה" באמצעות פרסום גולן".
מפרסמים - ג'ין פונדה - עדיין מוכרת
המפרסמת המובילה החודש היא שטראוס עלית עם הוצאה ריאלית מרשימה של כ- 2.1 מיליון דולר. המותגים המובילים בפרסום של הקבוצה הם עוגות עלית החדשות באמצעות ראובני פרידן ושוקולד פרה עם מארז חגיגי לראש השנה באמצעות שלמור אבנון עמיחי.
במקום השלישי החודש באופן לא שגרתי ממוקמת אינטרביוטי עם קרם לפנים של לוריאל :age re-perfect pro-calcium בכיכובה של ג'ין פונדה באמצעות אריאלי פובליסיס, אקסלנס קרם של לוריאל פריס באמצעות גיתם BBDO ועוד.
קמפיינים בולטים - "משפחתית לכל החיים"
באומן בר ריבנאי ומקאן אריקסון מובילים את הטבלה עם פער מזערי ביניהם. הקמפיינים הבולטים של באומן בר ריבנאי הם: קולאז' של ברק 013 - "מישהו מחכה שתאחל לו שנה טובה", "משפחתית לכל החיים" של מפעל הפיס, "טוב שיש טלוויזיה בפלאפון" ועוד. ואילו של מקאן אריקסון: "יופלה WHITE בטעמים", "לא תמצא זול יותר מהדיוטי פרי", "מהפכת הסדרות של YES נמשכת" ועוד.