אוניברסיטת בן-גוריון בנגב יוצאת, לראשונה, בקמפיין פרסום ארצי. הקמפיין מבוסס על סיפורים אמיתיים של סטודנטים מצטיינים אשר התקבלו לאוניברסיטאות מובילות אחרות באותו תחום לימוד בדיוק (באותה מחלקה), ובחרו ללמוד באוניברסיטת בן-גוריון, כל אחד מסיבותיו שלו.
כל הסטודנטים המשתתפים בקמפיין הם תושבי המרכז או הצפון, שהבחירה הטבעית עבורם היתה האוניברסיטה המובילה הקרובה יותר לביתם (למשל, הטכניון, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת תל אביב) ועל חלקם אף הופעלו מאמצי שכנוע לעשות כן מצד משפחה ואחרים, ולמרות זאת הם בחרו בבן-גוריון. מטרת הקמפיין היא להציג את אוניברסיטת בן-גוריון כבחירה מצוינת ולתת ביטוי לסיבות הרבות לבחירה זו - מבחינת הרמה האקדמית, האווירה בקמפוס והביקוש לבוגרים בשוק העבודה.
מנהל השיווק של האוניברסיטה, שגיא לנגר, המוביל את המהלך בעידודה של הנהלת האוניברסיטה, מסר כי הסטודנטים המשתתפים בקמפיין אותרו בשיתוף הפקולטות, אגודת הסטודנטים ומנהל תלמידים והם התנדבו להשתתף בקמפיין מתוך רצון לתרום והזדהות עם האוניברסיטה. הסטודנטים נמנים עם המחלקות: הנדסת תעשיה וניהול, הנדסת חשמל ומחשבים, כלכלה וחשבונאות, כלכלה וניהול, פסיכולוגיה, פיזיותרפיה, וכן סטודנטים לתואר שני בכימיה ובמנהל עסקים. בהמשך יעלה קמפיין דומה בהשתתפות חברי סגל שבאו לבאר-שבע מאוניברסיטאות מובילות בעולם, וחלקם עזבו לשם כך משרות מרצה עם קביעות.
הקמפיין יבוצע על-ידי משרד הפרסום ירקוני בן-נתן. ויכלול שלטי חוצות (החל מה-5 בפברואר), עיתונות, רדיו ואינטרנט.