עו"ד טל ארגמן תבע את חברת פירלס שיווק ואלקטרוניקה בע"מ מנצרת עלית, בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב בסכום של 2,856 שקל לאחר שקנה מכשיר DVD בסכום של 1,569 שקל, "מיד לאחר הקנייה גיליתי שאינו תקין ולא ניתן לראות ולשמוע דבר". לדבריו, שלוש פעמים הגיע למשרדי החברה בפתח-תקווה, ומסר את המכשיר ה"סורר" לתיקון והתקלות חזרו על עצמן. "מאחר והנתבעת מכרה מוצר שאינו תקין, הודעתי לה במכתב רשום, על ביטול העסקה וביקשתי לקבל את כספי אולם היא התעלמה".
בכתב ההגנה טענה חברת פירלס שיווק ואלקטרוניקה בע"מ שהמכשיר נבדק במעבדה ונמצא תקין ויש לדחות את התביעה. כמו כן שבתום תקופת האחריות נתגלו רעשים וכרטיס הוידאו הוחלף על חשבונה מטעמים של יחסי לקוחות. חברת פירלס ניסתה לדבריה, להתפשר עם ארגמן מחוץ לכתלים אך הוא סירב.
בפסק הדין קיבלה השופטת יעל אילני את התביעה וקבעה שחברת פירלס מכרה מוצר פגום. לדבריה, עדותה של יעל ארגמן, מהנדסת אלקטרוניקה, אשתו של עו"ד ארגמן, שהתקלה קשורה במכשיר ולא בהיעדר כישורים להפעילו - אמינה. "העובדה שהתובע טרח ומסר את המכשיר לנתבעת מספר פעמים, כמו גם העובדה שבכל פעם שחזר מתיקון אצל הנתבעת הוא פעל במשך חודשים ספורים, תומכות אף הן בגרסת התובע. עדויות התובע והגב' ארגמן היו כנות ואמינות ולא נסתרו".
השופטת ציינה שחברת פירלס לא העידה את מנהל המעבדה ולא הגישה דוחות המתייחסים לטיפול במכשיר. "הימנעות הנתבעת מהבאת עדים ומהגשת מסמכים מחזקת גם היא את גרסת התובע. המסקנה היא שהתובע הוכיח שהנתבעת הפרה את חיוביה כלפיו בכך שמכרה לו מוצר פגום שאין בו את האיכות או התכונות הדרושות לשימושו הרגיל. עוד הוכח שהתובע אפשר לנתבעת לתקן את הפגם מספר פעמים עד שאמר נואש. לכן זכאי הוא לבטל את העסקה". חברת פירלס חויבה לשלם לעו"ד ארגמן 1,800 שקל בתוך 21 יום ולקחת את המכשיר.