"ישראל היום" ירחיב את היקפו ל-48 עמודים לאחר חג הפסח - כך מוסר גורם ב-"ישראל היום". המתכונת הנוכחית של העיתון כוללת 32 עמודים. אותו גורם הוסיף, כי אומנם תוכנן להגדיל את נפח העיתון במהלך 2008, אך הוחלט להקדים את ההרחבה בשל עלייה בביקוש לפרסום. לדבריו, לפני כשבוע הרחיבו את העיתון ל-40 עמודים עקב הביקוש הרב למודעות.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ניכר גידול בשטחי הפרסום ב-"ישראל היום". בחודש ינואר 2008 מכר החינמון 16.5 אלף אינצ'ים לפרסום. בחודש פברואר גדל המספר ל-18 אלף אינצ'ים.
נכון לחודש מרס מכר העיתון כ-17 אלף אינצ'ים. נתונים אלה מהווים גידול מסוף 2007. אז מכר העיתון כ-14 אלף אינצ'ים בחודש נובמבר וכ-16 אלף אינצ'ים בדצמבר. יתכן שהסיבה להתחלת הגידול נובעת מהתוצאות החיוביות להן זכה העיתון בסקר ה- TGI שהתפרסם בסוף ינואר. אז הגיע לחשיפה של 15% במהלך תקופת הפצתו - במחצית השנייה של 2007. להשוואה מעריב מציג ירידה במכירת שטחי פרסום. בחודשים ינואר ובפברואר מכר מעריב כ-66 אלף אינצ'ים עבור פרסום לכל חודש. עד מארס מכר מעריב כ-45 אלף אינצ'ים בלבד. לעומת זאת בסוף 2006 מכר כ-90 אלף אינצ'ים, בחודש דצמבר מכר 93 אלף אינצ'ים. עם זאת, יש לציין כי המחיר אותו גובה מעריב לעמוד גבוה מזה של "ישראל היום". לדברי גורם בכיר, בחברת רכש מדיה גדולה, בעוד ש"ישראל היום" גובה בין 25-15 אלף שקל לעמוד, מעריב גובה סכום הנע בין 40-25 אלף שקל לעמוד בימי חול בעמודי החדשות.
"העיתון 'ישראל היום' נמצא בתנופה של גיוס מפרסמים, חלק מלקוחותינו חתמו עמם על הסכמים שנתיים. מבחינת מחיר הוא זול יותר מ'מעריב', ומבחינת חשיפה הוא יותר משתלם" מוסיף אותו גורם. בסקר ה-TGI האחרון, מעריב רשם ירידה דו-ספרתית של 11.5% ונחשף ל-17% ב-2007. ממעריב נמסר בתגובה: "במקביל להשבחת תכני העיתון התייקר המחיר הממוצע לאינץ' בשיעור של 25%, מה שמביא בטווח הקצר לירידה במספר האינצ'ים אבל לשיעור רווח גבוה יותר. אנו מאמינים שבטווח הבינוני והארוך העיתון המחודש יגדיל דרמטית את מספר האינצ'ים".