שחר רוזנצוויג נבחרה לפרזנטורית של חברת אקספוז, מחזיקת מותג בגדי הים - בננה. רוזנצוויג מחליפה את רוני סופרסטאר שהובילה את קמפיין החברה במשך ארבע עונות.
איזי מוכתאר, סמנכ"ל שיווק ומכירות של אקספוז, מסר: "הבחירה בשחר הייתה מתוך זיהוי הפוטנציאל הגלום בה, ממש כשם שפעלנו לפני כחמש שנים עם רוני סופרסטאר שהייתה אז בתחילת דרכה".
לדבריו, "בחרנו להפיק קמפיין שייצג את תפיסת העולם הערכית של המותג. בננה הינו מותג צעיר ואופנתי הפונה לקהל יעד צעיר ברוחו המחובר למגמות האופנתיות ומתעדכן כל הזמן. מכאן גם הוחלט על החלפת פרזנטורית ושימוש בפנים חדשות ורעננות יותר למותג, מתוך אמונה כי הם יכולים להזין ולקדם האחד את השני".
קמפיין קיץ 2008 יעלה באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב שקד, בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים. הקמפיין יכלול מודעות ושלטי חוצות בפריסה ארצית.