סיגל שחמון נבחרה להוביל את שירות הכדים של מי עדן. שחמון תשמש כפרזנטורית של החברה, ובתוך כך תוביל את קמפיין הפרסום ויחסי הציבור של מי עדן במהלך קיץ 2009 של "מי עדן עד אליך".
הקמפיין, שיעלה בהשקעה של למעלה ממיליון דולר, תחת המסר: "הילדים שותים יותר מים - עם בר של מי עדן בבית!", ייחשף בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות.
במסגרת המהלך השיווקי, תתמקד החברה סביב השמירה על אורח חיים בריא לכל המשפחה ובמיוחד תשים דגש על הדרך הפשוטה להקנות הרגלי שתייה נכונים לילדים, אצלם המודעות לשתיית מים נמוכה יותר והם נוטים לצרוך יותר משקאות ממותקים או לא לשתות כלל.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, מנמקת את בחירתה של שחמון לפרזנטורית ואומרת כי "סיגל, כאמא לשני ילדים צעירים, המנהלת אורח חיים בריא ומאוזן, הייתה עבורנו בחירה טבעית לקידום המסר הזה במהלך הקיץ שלנו".
לדבריה, "להורים, כמחנכים, ישנה אחריות בחינוך הילדים להרגלים בריאים לחיים, כבר מגיל צעיר. אחת הדרכים הקלות לעידוד צריכת מים בקרב ילדים היא הכנסת בר של מי עדן הביתה".