מירית וקנין, חביבת הקהל מהישרדות איי הפנינה, תוביל את קמפיין האופנה זברה. עבור הקמפיין תקבל וקנין 40,000 דולר.
הקמפיין יכלול קטלוג, שילוט חוצות, עיתונות, אינטרנט, טלוויזיה ופעילויות פרסום מיוחדות שיעלו במשך השנה.
פרדריק בלסן, המנהל את הקמפיין, אמר: "הבחירה במירית היא כמעט טבעית. היא נבחרה בפער ענק לחביבת הקהל בבית, העם מאוד אוהב אותה, היא חמה, אמיתית, בגובה העיניים ומדברת לכל עם ישראל, בדיוק כמו "זברה", זה חיבור מצוין גם כבן אדם וגם כפרזנטורית".