כוכבי התוכנית "הישרדות", מהעונות הקודמות, ישתתפו בקמפיין של משרד הבריאות וקופת החולים לאומית, העוסק בחינוך לתזונה נכונה.
הקמפיין יעלה תחת הסיסמה "הישרדות, החיים האמיתיים". במסגרת הקמפיין יסבירו השורדים נעם טור, נעמה קיסרי (זוכת העונה הראשונה) וד"ר אריק אלפר (זוכה העונה השנייה), שההישרדות האמיתית היא לא בפיליפינים, אלא ביומיום מול המקרר.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים, מקבוצת אדלר חומסקי, בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות, וילווה בפעילות שטח במרפאות לאומית.
אורן ציבלין, מנכ"ל ציבלין תקשורת צעירים, מסר כי "נושא החינוך לתזונה נכונה הינו בסדר חשיבות עליון, ומועלה בקמפיין מטעם מדינות, ואנו נרגשים לקחת בו חלק עם שותפים נכבדים כמו משרד הבריאות וקופת חולים לאומית. השיתוף של כוכבי 'הישרדות' יסייע לנו בהעברת המסרים לכל שכבות האוכלוסיה".
יאיר עמיקם, סמנכ"ל הסברה וקשרי חוץ במשרד הבריאות, אמר כי "משרד הבריאות ישתף פעולה עם כל גורם שיתגייס למאבק בנגע ההשמנה ובהנחלת ערכים של תזונה נבונה. משרד הבריאות עוקב בדאגה אחרי נגע ההשמנה המתפשט והולך, ויעשה הכל להיאבק בנגע זה, בעיקר בקרב הצעירים".
לדברי מנכ"ל לאומית, ניסים אלון, "לאומית חרתה על דגלה בשנים האחרונות את קידום בריאות מבוטחיה. קמפיין חשוב זה למניעת השמנה בקרב ילדים ובני נוער, הינו נדבך נוסף בפעילותה המבורכת של לאומית לקידום בריאות לקוחותיה".