|
שפירא. ככה זה כשאוהבים [צילום: סיון פרג´]
|
|
|
|
|
חברת סלקום תסגור את כל מוקדי שירות הלקוחות ומוקדי השירות הטלפוניים מוקדם יותר ב-26 בינואר 2009. הסגירה מתבצעת בשל אירוע הצדעה לעובדיה אותו מתכוונת החברה לקיים באותו יום. כאמור, יושבת שירות הלקוחות למעט מוקד לשירות בנושאי אובדן מכשיר וגניבתו, קשיים בהוצאת שיחות וקבלתן ומקרים דחופים. לקוחות יקבלו עדכון מראש באמצעות הודעות בכלי התקשורת ובמענה הקולי של החברה.
אל הארוע בהיכל נוקיה בתל אביב צפויים להגיע עובדי החברה והמשווקים. מנכ"ל החברה, עמוס שפירא, אמר כי מטרת הארוע היא הבעת תודה אמיתית וכנה על מאמציהם להובלת החברה ולביסוסה כמובילת שוק הסלולר בישראל.
הוא השווה את עובדי החברה בראשותו לעובדים בחברות המתחרות, ואמר כי "מה שתרם וקידם את הצלחתה והובלתה של סלקום, הוא בראש ובראשונה העובדים שבארגון והמחויבות של כלל הארגון, העובדים והמנהלים, לנצח יחדיו בדומה לתזמורת המנגנת יחדיו, ועל ידי כך להגיע לתוצאות טובות יותר ממתחרינו".
"ארגון עסקי", הסביר שפירא, "אינו יכול להצליח ללא מוטיבציה, עבודה קשה משותפת ונשמה יתרה. מה שמבדיל בין ארגון מצליח לבין ארגון מצליח יותר הוא הרצון המשותף של כל אלה שעובדים בארגון לעשות קצת יותר יחד, ואנחנו עשינו קצת יותר יחד".