|
השר מיקי איתן [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
מטרת הרפורמה בשירות הממשלתי
|
|
|
|
שינוי מגמה בשירות הממשלתי תוך אימוץ נורמות הנהוגות בשירות הלקוחות במגזר הפרטי בשינויים המתחייבים, ופיתוח שירותים בשיתוף עובדי המדינה תוך רתימת טכנולוגיות חדשניות והסרת חסמים. | |
|
|
|
|
המשרד לשיפור השירות הממשלתי לציבור הוציא
קול קורא למועמדים לספק את שירותיהם להוצאת הרפורמה לשיפור השירות הממשלתי לציבור לפועל. במסגרת ההודעה, מזמין המשרד מומחים בטכנולוגיית IT, בשירות לקוחות ובניו-מדיה להציע את מועמדותם.
שלושת התפקידים הנדרשים לצורך ביצוע הרפורמה הם: מנהל פרויקט שירות לקוחות ממשלתי, מנהל פרויקט למיכון שירותי הממשלה ומנהל פרויקט דו-שיח ממשלה אזרח. להלן הפירוט:
- יועץ טכנולוגי ראשי - אחראי פרויקטים לשירות לקוחות וניהול קשרי לקוחות (CRM) של הממשלה מול האזרח (נותן שירותים ברמה 1);
- אחראי הובלת פרויקטים משולבים בשיטת PPP - Public-Private-Partnership למיכון שירותי הממשלה (נותן שירותים ברמה 2);
- אחראי פרויקט "ממשלה שלי" - תקשורת שיתופית בין הממשלה לאזרח (נותן שירותים ברמה 2).
על-מנת להציג מועמדות, על המועמדים לחבור לאחד מתוך כ-
50 ספקים המאושרים על-ידי המשרד. הפירוט המלא לדרישות מהמועמדים
מופיע כאן.
את הרפורמה מוביל השר המופקד על שיפור השירות הממשלתי לציבור,
מיכאל איתן. הוא הביע תקווה כי בחודשים הקרובים יושלמו ההכנות והרפורמה תעבור לשלב הביצוע, ותעבור את נקודת האל חזור, בדרך ליישום שירות ממשלתי ראוי ומתקדם לציבור הישראלי.
התקציב הראשוני לשלב א' של הרפורמה ולהרצת מספר תוכניות חלוץ הוא שישה מיליון שקלים. בתוך חודשיים, יסתיים שלב גיבוש תוכניות העבודה לביצוע הרפורמה ויובאו לאישור ראש הממשלה, אך עם זאת הוחלט כבר בשלב זה לאייש את שלושת מנהלי הפרויקטים המרכזיים.