קואופרטיב אגד החל בניסוי הכנסתו לשירות של הכרטיס החכם "רב-קו". בכך מצטרף אגד לשאר חברות התחבורה הציבורית שכבר מפעילות את הכירטוס האלקטרוני המחליף את הכרטיסיות מנייר.
הניסוי פועל בשלב זה רק בעיר רחובות. הצפי הוא כי הניסוי יצליח, ומכאן הדרך להטמעתו בבת-אחת בכל קווי אגד תהיה קצרה. ההצטרפות המאוחרת של אגד נובעת מהיערכות הממושכת הנובעת מן המורכבות שבהיותו גוף התחבורה הציבורית הגדול ביותר, המסיע מדי יום כמיליון נוסעים באוטובוסים.
הסנונית האחרונה בכניסה לרב-קו תהיה
רכבת ישראל. עיכובים משפטיים של מכרזים וכדומה מונעים בשלב זה את כניסת הכרטיס לשימוש ללא הפרעות.
השלמת ההטמעה באוטובוסים - בתוך שנה
במשרד התחבורה צופים כי כל מערך התחבורה הציבורית במדינת ישראל באוטובוסים, למעט הרכבת, יהיה מוכן, אם לא יהיו עיכובים בלתי צפויים, באמצע שנת 2011.
כפי הנראה, האחרונה להיכנס תהיה ירושלים שבה יופעל הכרטיס החכם בתחילת 2011. זאת משום שהתפעול בירושלים קשור עם הפעלת הרכבת הקלה בבירה, שתנהיג כירטוס משותף. אגד נותן לירושלים עדיפות, מאחר שהיא מהווה עבורו מקור הכנסה עיקרי.
יושב-ראש מזכירות אגד, גדעון מזרחי: "אגד היה הראשון שפיתח והפעיל בהצלחה כרטיס חכם, כחלק מחזון שיפור השירות והגדלת רווחתו של הנוסע. אולם עם בחירת כרטיס ארצי שונה, נאלץ אגד להתאים את מכשירי הכרטוס שלו לכרטיס שנבחר".
עד היום הופצו כ-800,000 כרטיסי רב-קו בחברות התחבורה הציבורית. מעבר לכרטיס המנופק חינם, אגד מאפשר גם לרכוש כרטיס אנונימי ללא תמונה בעלות של עשרה שקלים. עם זאת, הוא אינו מאפשר כעת טעינת כרטיס בערך צבור, אלא רק להטעין את הרב-קו אצל הנהג בערך חוזי של כרטיס חופשי חודשי או כרטיסיה רגילה לנסיעה עירונית ברחובות (קוד 1) - שניים מתוך כשמונה חוזים אפשריים.