טמפו יוצאת בקמפיין פתיחת עונה למותג 'גולדסטאר' בהיקף השקעה של 750 אלף דולר. מטרת הקמפיין הינו רענון הלוגו וחידושו תוך שמירה שקהל הצרכנים למותג לא יפגע. במהלך זה השקיעה טמפו כ-9 מיליון ש"ח.
סמנכ"ל שיווק, זהר מורגן מסר: "בירה גולדסטאר ממשיכה להיות המותג המוביל בישראל, השומר על יציבות במכירות, ונהנה מנתח שוק גדול פי שניים מהמותג המוביל אחריו".
הקמפיין, תחת הסיסמא, "ביננו גולדסטאר", מורכב מחמישה סרטונים קצרים בהם מככבים חברים הנהנים לשתות בירה אחד עם השני ולשוחח שיחות ללא מעצורים.
היקף מכירות הבירה בישראל מוערך בכ-130 מיליון דולר בשנה - טמפו תופסת כ-70% משוק זה עם המותגים גולדסטאר, היינקן, מכבי, מרפיס, דספרדוס.
שוק הבירה, בישראל מוערך בכ-15 ליטר לנפש. לאחרונה המצב הכלכלי השפיע גם על שתיית בירה, ומורגשת ירידה קלה.