|
הקמפיין שבר שיאים בתיירות בתל אביב [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
בעקבות קמפיין לעידוד תיירות הפנים בתל אביב שהתקיים החל בסוף חודש אוגוסט ועד לתחילת אוקטובר, נמסר (יום ה', 21.10.10) כי נרשמה בתל אביב עלייה משמעותית של כ-32% בהיקף לינות הישראלים ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
בחודש ספטמבר 2010 נרשמו בעיר קרוב ל-58,000 לינות ישראלים - המספר החודשי הגבוה בארבע השנים האחרונות.
הקמפיין, שנעשה בשיתוף פעולה בין העמותה לתיירות תל אביב-יפו, התאחדות המלונות תל אביב רבתי ומשרד התיירות, כלל הטבות ומחירים מיוחדים במלונות וכרטיסי כניסה חינם במודל של אחד ועוד אחד לשורה של אתרים לכל המשפחה ולסיורים עירוניים. כמו-כן, אורחי המלונות קיבלו עם כניסתם לחדר חוברת (city pass) ובה פירוט שלל האטרקציות התיירותיות ברחבי העיר ואירועים עירוניים בתקופת הקמפיין.
הקמפיין כלל מודעות בעיתונות, באנרים ומיני-אתר מיוחד שהושק, ובו פירוט כל ההטבות והאירועים העירוניים. בנוסף, העמידה העמותה לתיירות לרשות הפונים את לשכת המידע שלה, אליה זרמו במהלך התקופה מאות פניות, שהצביעו כבר אז על המגמה החיובית ועל ההתעניינות הרבה שעורר הקמפיין.
הקמפיין הוא חלק ממערך השיווק של העמותה לתיירות בנושא תיירות הפנים. העמותה מפעילה שורה ארוכה של סיורים אורבניים במהלך כל ימות השנה, הן לקהל הרחב והן לקבוצות פרטיות.