משרד התיירות מעלה (יום ג', 12.7.11) בתקשורת הרוסית בישראל קמפיין לעידוד תיירות הפנים בקרב קהל דוברי הרוסית בארץ, המונה למעלה מ-700 אלף נופשים פוטנציאליים.
הקמפיין, שעלותו מיליון שקלים וחצי, יעלה בשני גלים. הראשון, אשר עולה כאמור היום, יפורסם בעיתונות הכתובה, ברדיו ובאתרי אינטרנט ייעודיים, ויימשך עד לסוף חודש יולי, תחת הסיסמה "חופשה בישראל - חוויה בלתי נשכחת". הגל השני צפוי לעלות לאחר חגי תשרי ובו ישולב גם פרסום בטלוויזיה.
מניתוח שעשה משרד התיירות, עולה כי מקור המידע העיקרי בנושאי התיירות והנופש עבור קהל דוברי השפה הרוסית בארץ, הוא המדיה האינטרנטית. לפיכך, לצד הפרסום הקלאסי, ייעשה במסגרת הקמפיין שימוש נרחב בפלטפורמה האינטרנטית, כולל במדיה החברתית.
בנוסף, ריכז המשרד את כל המידע בנושא תיירות הפנים, בעמוד נחיתה ייעודי בשפה הרוסית. בעמוד ניתן למצוא מידע על אירועים, מסלולים, אתרים וכולי, וכן קישורים לגופי תיירות בהם מצוי מידע ברוסית.