חברת בגיר הגדילה את מחזור המכירות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2003 בכ-15.2% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2002. היקף המכירות בתקופה זו הסתכם בכ-423 מיליון ש"ח לעומת כ-367 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
עופר גלבוע, מנכ"ל חברת בגיר, מציין כי עלייה במכירות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2003 נובעת במיוחד מגידול המכירות של חברת בגיר בחו"ל ובמיוחד ברשת מקס & ספנסר באנגליה וברשתות המובילות בארה"ב.
גורם בכיר בהצלחה השיווקית של חברת "בגיר" ביצוא מוצר ייחודי - חליפה המתכבסת שאף זכתה לפני כשלושה חודשים בפרס מטעם מלכת אנגליה כאחד מהפיתוחים המקוריים בשנת 2003.
ברבעון האחרון החלה החברה גם לשווק את החליפות המתכבסות לחברת ג'יסי פני בארה"ב. בחודשים האחרונים החלה חברת בגיר לאחר הפסקה של 6 שנים לייצר ולשווק שוב אופנה לנשות קריירה ברשתות המובילות בארה"ב. היקף המכירות הצפוי בחצי השני של שנה זו הנו
כ-5 מליון דולר. כ-97% מכלל היקף המכירות של החברה בתקופה זו היה ייצוא לחו"ל.
מבדיקת שוק שערכה חברת בגיר באנגליה עולה נתון מפתיע - שכל אנגלי שביעי לובש חליפה מתוצרת "בגיר" מאחד המותגים שהחברה מוכרת בשוק האנגלי.
בגיר הייתה בשנה האחרונה אחת משתי החברות המובילות בשוק האנגלי. חברה מתמקדת בעיקר בכיוונים של חדשנות ונוחות בתחום האופנה המחויטת. מכירותיה בשנה האחרונה הסתכמו בכ-1 מיליון חליפות ובנוסף בכ-2 מליון מכנסיים.
חליפות "בגיר" משווקות בשוק האנגלי בשני מותגים: מותג "מקס&ספנסר" ומותג "פייר באלמן", ולאחרונה חתמה החברה הסכם עם המעצב האנגלי המוביל סיימון קארטר לייצר מותג חליפות חדש לצעירים. בשנת 2003 החלה החברה לשווק כמות מוגבלת של חליפות במותג "סיימון קארטר" בבוטיקים ובחנויות המתמחות באופנת גברים צעירה. מר גלבוע מציין עוד, שלחברת "בגיר" משרד ייצוג ומכירות בלב לונדון ומועסקים בו כ-25 אנשי מכירות ושיווק ומשרד נוסף בניו יורק ובו מועסקים כ-10 אנשי מכירות.
בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2003 חל שיפור ברווח התפעולי של החברה בשיעור של 5.9% ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת חיובי הנו בסך 52 מיליון ש"ח שנובע בעיקר מהרווח בתקופה זו וירידה במלאי בשיעור של כ-42 מיליון ש"ח.
במהלך הרבעון האחרון השקיעה חברת בגיר כ-5 מיליון ש"ח בפיתוח החברה, רכישת ציוד טכנולוגי מתקדם והרחבת תשתית המפעלים.