|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

הוקמה השדולה לתחבורה בת-קיימא

כ"ץ: האוצר רוצה לייקר את הנסיעה בת"א ב-40 אג'

שר התחבורה תוקע את רפורמת התעריפים בתחבורה הציבורית בשל מחלוקת מול האוצר על מקורות המימון לסבסוד הנסיעה ברכבות בדרום האוצר מוכן לסבסוד אם תעריף הנסיעה בגוש-דן יעלה ל-7.30 ש"ח
07/07/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
זנדברג, כ"ץ, מקלב וטרכטנברג בישיבת השדולה

רמלוד מעכבות את רפורמת התעריפים הארצית
עידן יוסף
רפורמת תעריפי התחבורה הציבורית אמורה לצאת לדרך עד ספטמבר * יש הסכמה בעניין תחנות הרכבת בפריפריה אך לא בעניין צירוף רמלה ולוד לרפורמה * באוצר סקפטיים באשר ליישום מהיר
לרשימה המלאה

סיטיפס תוקעת את רפורמת התעריפים בי-ם
עידן יוסף
זמן רב מבקש משרד התחבורה להנהיג תעריפי נסיעה זולים המאפשרים מעבר בין אמצעי תחבורה במטרופולין ירושלים, אולם מערכות הכרטוס של הרכבת הקלה אינן מאפשרות יישום * 35 מיליון שקל מציעה המדינה לסיטיפס, אך שנה וחצי חלפה וכלום לא זז
לרשימה המלאה

נמשכת ההעדפה לרכב פרטי
לקראת דיון השדולה לתחבורה ציבורית, אסף מרכז המחקר של הכנסת את הנתונים הרלוונטיים בנושא ההשקעה בתחבורה ציבורית. מן הדוח עולה כי פיתוח הכבישים מהווה את החלק העיקרי של תקציב משרד התחבורה. לפי הצעת התקציב לשנת 2015 יעמוד סעיף זה על 7,787 מיליון שקלים המהווים כ-42% מתקציב המשרד, זאת לעומת כ-39% מתקציב המשרד ב-2014 וכ-35% ב-2013. תקציב פיתוח התחבורה הציבורית יסתכם ב-3,445 מיליון שקלים המהווים כ-18% מתקציב המשרד, בתוספת של כ-1,900 מיליון שקל המהווים כ-10% מהתקציב ממקורות חוץ תקציביים, לעומת 28% מהתקציב בשנת 2014 ו-1% ממקורות חוץ תקציביים. בחוברת התקציב של משרד התחבורה מוסבר שהקיטון נובע מאומדן יתר בהכנת התקציב לשנת 2014 אשר לא נוצל וכי תקציב 2015 מהווה גידול ביחס לתקציב בפועל בשנת 2014.
סבסוד התחבורה הציבורית עלה בשיעור של כ-86% מ-2,684 מיליון שקל בשנת 2010 ל-5,000 מיליון שקל בשנת 2015. בדברי ההסבר לחוברת התקציב הוסבר כי בשנים האחרונות משרד התחבורה ומשרד האוצר מובילים קו מדיניות היוצר תעדוף של תחבורה ציבורית על פני נסיעה ברכב פרטי. אולם, כך לפי דברי ההסבר, קשיי תכנון, תיאום וביצוע בתחום התחבורה הציבורית גורמים להסטת תקציב לא מנוצל מפרויקטים של תחבורה ציבורית ומטרופולינים לפרויקטים של כבישים.

שר התחבורה, ישראל כ"ץ, מאשים (יום ג', 7.7.15) את משרד האוצר בכך שגורם לו לתקוע את רפורמת התעריפים בתחבורה הציבורית בשל מחלוקת בשאלה מהיכן יגיע הכסף לסבסוד ההנחות ברכבות לפריפריה אותן מבקש האוצר להנהיג.

בכינוס היסוד של השדולה לתחבורה בת קיימא בכנסת, גילה השר כי פקידי האוצר אומרים שעליהם לייקר את תעריף הנסיעה בגוש-דן ב-40 אגורות, מ-6.90 ש"ח ל-7.30 ש"ח. כ"ץ: "בכל הנוגע להוזלת תעריפי הנסיעה ברכבת, האוצר עושה טעות. פקידי האוצר רוצים שהנוסעים ברכבות בדרום (שדרות, אופקים ונתיבות) ישלמו מחיר מלא ולא מאפשרים הנחה של 50% בערי הפיתוח בשנים הראשונות. זה מצטרף לכך שהם בכלל לא רצו את הרכבות האלה מלכתחילה. אני טוען שאם אנחנו מקימים בערי פיתוח ומביאים תשתיות במיליארדים אני לא רוצה מחירים יקרים שיגרמו לחלק לא להשתמש בזה. אני רוצה לעודד נסיעה בתחבורה הציבורית ולא להפך, אבל במחירים כל כך גבוהים זה לא יקרה. פקידי האוצר לא מוכנים לתת 50% הנחה כדי שנמצה את ההשקעה האדירה שלנו בתחנות שם. בעיני זו טעות מוחלטת ואני אאבק בזה".

מוקדם יותר, בדיון בוועדה המיוחדת לפניות הציבור של הכנסת, התברר כי הבטחת מנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי להתחיל בהרצת הרפורמה ביולי 2014 טרם מומשה עד היום וכי היא תקועה כבר 8 שנים! יו"ר הוועדה ח"כ ישראל אייכלר התפלא על שר התחבורה כ"ץ שלדבריו ואמר כי יודע לפרוץ מנהרות לכבישים אך שמונה שנים אינו מצליח לקדם את רפורמת התעריפים בתחבורה הציבורית.

בראש השדולה לתחבורה בת קיימא עומדים חברי הכנסת תמר זנדברג (מרצ) ואורי מקלב (יהדות התורה). זנדברג תקפה את מדיניותו של כ"ץ להשקיע בתשתיות לכלי רכב פרטיים ופחות בתחבורה ציבורית. לדבריה, הכוונות הטובות של משרדי הממשלה בנושא שיפור התחבורה הציבורית נשארות ברובן בגדר כוונות בלבד. היינו יכולים להיות בעיצומה של מהפכה משנת מציאות בתחום התחבורה הציבורית, אבל אנחנו מדשדשים במקום ואפילו הולכים אחורה. הנתונים מוכיחים כי המדיניות המעשית של הממשלה היא המשך השקעה אדירה בכבישים ומחלפים שישרתו את הרכב הפרטי, והשקעה נמוכה בהרבה בתחבורה ציבורית. הפער של ישראל מהעולם במדדי התחבורה הציבורית מצביע על פער גדול בתקציב השוטף אך מעבר לזה על פער אדיר של השקעה בתשתיות".

בתגובה, אמר כ"ץ: "אני רואה קשר ישיר בין כל סוגי התחבורה. יש אסכולה שאומרת אם תשקיע פה לא תשקיע שם, יש בה הטעיה. המימון לא היה מכשול בקידום תחבורה ציבורית בשש השנים האחרונות. הסיבה שהתחבורה הציבורית בישראל היא לא ברמה הנדרשת, זה בגלל שהיא דבר יותר מורכב, מסובך ואיטי בהתקדמות. לפרויקטים לוקח הרבה זמן, הרבה דברים צריכים לקרות כדי להתניע אותם. הם כל הזמן על השולחן ובתוכניות".

ח"כ משה גפני (יהדות התורה) אמר כי "שני ציבורים משתמשים בתחבורה הציבורית - מי שאין לו רכב פרטי, ומי שלא רוצים לזהם את האוויר ולהביא לצפיפות ולתאונות דרכים. 250 מיליון שקל לרפורמה בתעריפים זה באמת לא הרבה כסף. זה פרומיל במתווה של תשובה. אני כמובן אתרום את חלקי בכל מה שאוכל לעשות בעניין הזה".

יו"ר ועדת המשנה לתחבורה ציבורית, ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת), אמר כי "נדמה לי שדבריו של השר היו אופטימיים מדי לגבי מצב התחבורה הציבורית. אנחנו נמצאים בפערים אדירים לעומת מה שצריך להיות. אנחנו נמצאים בשעבוד לרכב פרטי, הדרך לצאת מזה היא לקדם חלופות. צריך לעשות פה לא פחות ממהפכה לתחבורה הציבורית, צריך לקדם אותה". ח"כ מקלב הביע תקווה כי שיתוף הפעולה עם משרדי הממשלה ובעיקר של משרד התחבורה שהבטיח לסייע - יביא בסופו של דבר לשיפור השירות". הוא התחייב להדק את המעקב אחר הפעילות בתחום התחבורה הציבורית. ח"כ מנואל טרכטנברג (המחנה הציוני) אמר כי "לנושא התחבורתי יש השפעה מכרעת על פערים כלכליים וחברתיים. במיוחד במדינת ישראל שהיא קטנה וצפופה. היה פה צירוף קטלני של עלייה במחירי הדיור והיעדר תחבורה ציבורית נאותה. השילוב הזה פגע קשות בשכבות החלשות. מדינת ישראל הלכה למודל של פירבור (לוס אנג’לס), והמענה לפרבור היה כבישים למכוניות פרטיות. אנחנו צריכים לשנות מהיסוד את הגישה. המדינה היא קטנה, צריך לחזק את הגישה האורבנית, המטרופולינית, את הבנייה לגובה. אבל כדי שזה יתפקד צריכה מערכת של תחבורה זולה, נגישה".

8% עלייה בנסיעות ב-5 שנים

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, אמר: "בחמש השנים האחרונות יש גידול במספר הנסיעות בתחבורה הציבורית - עלייה של 8% - עשרות מיליוני נסיעות [הצלחה נמדדת בעלייה באחוז המשתמשים בתחבורה הציבורית, ע.י.]. זה לא רק אוטובוסים, גם רכבת, רכבת קלה, מטרונית. יש גידול גם בתשומות שהשקענו בתחבורה הציבורית. יש 34% יותר אוטובוסים. זה כדי לשפר את רמת השירות. גם בקילומטר-שירות יש גידול של 20%. נכון, זה תהליך ארוך וצריך סבלנות, אי-אפשר להביא את הפתרונות מחר בבוקר. בקרוב יחוברו המפעילים למסלקה שתצא לדרך, תהיה עלייה מכל הדלתות בקווים עתירי נוסעים, רב-קו יוטען באינטרנט ויהיו קווי הזנק למקומות תעסוקה".

יפתח שוע מארגון תחבורה היום ומחר הציג סקר שבחן את רצונות הנוסעים בתחבורה ציבורית ומה הפרמטרים החשובים להם ביותר. לדברי שוע, "הדברים הכי חשובים הם הזמן והתדירות - מקום ראשון מבחינת חשיבות ואחרון מבחינת שביעות הרצון. דבר שני, עמידה בלוחות זמנים. לא משנה מה התדירות, צריך לעמוד בה. פרמטר נוסף הוא משך זמן הנסיעה. נקודות נוספות שעלו בסקר: נוחות וביטחון אישי בזמן ההמתנה והנסיעה. מעבר לאוטובוסים תקינים ונוחים, גם סביבת המתנה שמספקת הגנה משמש וגשם".

מיטל להבי, סגן ראש עיריית תל אביב ומחזיקת תיק התחבורה, אמרה כי "תחבורה ציבורית חינם תהיה יעילה פי 2 מכל תוכנית מע"מ 0. היום מדינת ישראל מסבסדת 60%. ישראל צריכה להוסיף 1.5 מיליארד שקל בשביל לסבסד תחבורה ציבורית חינם לכולם".

גיל יעקב מארגון 15 דקות אמר כי "ישראל מפגרת מאוד בנושא הנת"צים (נתיבי תחבורה ציבורית, ע.י.). אנחנו קוראים לכנסת לקדם את הצעת החוק לאכיפה על-ידי הרשויות המקומיות. זה נושא שנמצא בידיים שלכם ולא לחכות למשרד התחבורה. עוד נושא הוא אזורי תעסוקה - נעשתה תוכנית לפני שנתיים לקווי פרמיום לאזורי תעסוקה. המטרה הייתה למפות את אזורי התעסוקה שבהם חסרה תחבורה ציבורית. שנתיים אחרי אנחנו עדיין באותה נקודה. צריך להחליף אוטובוסים, ללכת לפעמים 15-10 דקות".

איתי חיים, מנכ"ל "תחבורה בדרך שלנו" אמר: "לקראת עבודות הרכבת הקלה בגוש-דן, לא ניתן מענה לוויסות התנועה ממזרח למערב בעיקר מכיוון פתח תקוה הפקוקה ממילא. חשש ל'אפקט דומינו' שישפיע על המערכת. כמו-כן, אנו מבקשים להתייחס גם לנושא המחסור החמור בנהגים ותנאי השכר, יש לכך השפעה ישירה על אי-הוצאת נסיעות, באזור בנימין חברת אגד תעבורה לא מצליחה לתפעל באופן יעיל ויש הרבה תלונות על תפקודה".
הנדון: רקע ונתונים - תכניות לקידום התחבורה הציבורית / מסמך
מסמך רקע לקראת כינוס היסוד של השדולה לתחבורה בת קיימא בראשות אורי מקלב ותמר זנדברג (6 עמ')

תאריך:  07/07/2015   |   עודכן:  07/07/2015
עידן יוסף
+הקליטה אינה מעניינת את חברי הכנסת
11:41 08/07/15  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
כשהשר זאב אלקין פסל דרישה לוועדת חקירה ותבע, שהדיון יתנהל בוועדת הקליטה, הוא לא העלה על דעתו שקיימת אפשרות של 0!!! חברי כנסת נוכחים בדיון
(לא הגיעה... [צילום: פלאש 90])
+עיתונאים מגויסים נגד הדת
10:54 08/07/15  |  ישראל אייכלר   |   לרשימה המלאה
רפורמים וקונסרבטיבים מאמריקה שולחים לכאן מסיונרים המשחדים קבוצות עיתונאים להעלות אותם לשידור בזה אחר זה. התקשורת "הממלכתית" מקדישה להם שעות ארוכות של שידור, בלי להביא שום תגובה רצינית מהצד של העם היהודי
(התקשורת משתיקה את בעיות העם היומיומיות ומעסיקה אותו ביצירת איבה ומדנים [צילום: פלאש 90])
+תומא סלימאן: צוק איתן נועד להכשיל אחדות פלשתינית
01:04 08/07/15  |  עידן יוסף
ח"כ עאידה תומא סלימאן (הרשימה המשותפת) אוצרת כי המטרה העיקרית של מבצע צוק איתן הייתה שממשלת ישראל רצתה להכשיל מהלך של הקמת ממשלת אחדות פלשתינית. בדיון בכנסת במלאת שנה למבצע, אמרה: "שנה עברה לרצח והסבל מאז המלחמה הנפשעת על בני העם הפלשתיני. כ-2,200 קורבנות, משפחות שלמות, נמחקו לגמרי ונשארה מהם רק תמונה על הקיר. מלחמה זו נועדה להשיג מטרות בעיקר פוליטיות. תחת מעטה ביטחון תושבי הדרום, שמצאו את עצמם בני ערובה של מדיניות אגרסיבית.

היא הוסיפה כי העם הפלשתיני ימשיך להיאבק כל עוד יש כיבוש וכי יש להביא לסיום הכיבוש ולהקמת מדינה פלשתינית שבירתה ירושלים המזרחית. בתגובה קרא לעברה ח"כ חיים ילין (יש עתיד): "איזה כיבוש? החייל האחרון שהיה ברצועת עזה זה גלעד שליט".
+"עלולים להתרשם שלא אוכפים שימוש בקנביס"
00:39 08/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כ-27 אלף תיקים נפתחו על עברות סמים, כשליש על שימוש בקנאביס  ▪  עלייה של פי 1.5 בשימוש בקנביס  ▪  לצה"ל אין כוונה להקל ראש נגד סמים קלים
([צילום: לואיס הידאלגו/AP])
+ועדת משנה תציע הידברות לסוגיית המשחקים בשבת
23:52 07/07/15  |     |   לרשימה המלאה

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אגד   אגד תעבורה   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אמיר אסרף / Amir Asraf   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה אדרעי   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דן / Dan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   הרשות הארצית לתחבורה ציבורית /  National Authority for public transport   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מטרופולין /  Metropoline   מיטל להבי / Meital Lehavi   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd   נתיב אקספרס   סופרבוס /  Superbus   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עוזי יצחקי / Uzi Yizchaki   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קווים   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כ"ץ: האוצר רוצה לייקר את הנסיעה בת"א ב-40 אג'
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
בעיות הרב-קו, הכרטיס החכם בתחבורה הציבורית, שוב עולות על שולחנה של הכנסת, והפעם בוועדה לפניות הציבור. מנהל אגף תקציבי סובסידות ופיתוח במשרד התחבורה, אריה זדה, הודיע (יום ג', 7.7.15) כי לאחר החגים ניתן יהיה להטעין את כרטיסי הרב-קו של כל מפעיל, באינטרנט דרך המחשב האישי באמצעות מכשיר חכם שיחולק לציבור ככל הנראה בחינם. בנוסף עדכן זדה כי בקרוב יצא מכרז על הפעלת תשלום דרך הסלולר. נראה כי המכשיר המתאם למחשב לביצוע תשלום יחולק חינם ע"י משרד התחבורה.
07/07/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה של הכנסת דנה (יום ג', 7.7.15) בחשש לגזענות בחברת אלבר, בעקבות תחקיר ששודר בחדשות ערוץ 2 בו נטען כי החברה הנחתה שלא להשכיר מכוניות לערבים. הדיון התקיים לבקשת ח"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) וח"כ מיכל בירן (המחנה הציוני).
07/07/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
יושב-ראש ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, סירב לאשר סעיף שקיפות המחייב לפרסם לציבור באתר משרד התחבורה מידע על הפרות שהפרו מפעילי רכבות - קלות וכבדות, בטענה כי מדובר ב"שיימינג", אך חייב את החברות להגיש את רשימת ההפרות לוועדה על בסיס שנתי. עם זאת, לא קיבל כבל את העובדה כי משרד התחבורה אינו מתכוון לקנוס את המפרים, ודרש להעביר לוועדה בהקדם תיקון לחוק שיאפשר הטלת עיצומים כספיים, כפי שדרש איתי חיים, מנכ"ל "תחבורה בדרך שלנו", ארגון נוסעי התחבורה הציבורית.
07/07/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בתום סקירה על יישום הפיצויים לבעלי עסקים ולתושבי הדרום שנפגעו בצוק איתן, הודיעה (יום ג', 7.7.15) ועדת הכספים כי תקדם הצעת חוק שתאפשר לבעלי עסקים לדחות תשלומים שהם מחויבים בהם לרשות המיסים עד לקבלת מלוא הפיצויים להם זכאים בעקבות נזקי מלחמה.
07/07/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
"למרות שהוקצה כסף למטרה של בינוי מעונות לסטודנטים, אין יכולת להשתמש בו בשל בעיות ביורוקרטיות", כך אמר יו"ר ועדת החינוך של הכנסת ח"כ יעקב מרגי (שס) במסגרת בדיון שהתקיים (‏יום ב', 5.7.15) בוועדת החינוך של הכנסת 'אי יישום תוכנית להקמת מעונות סטודנטים'.
07/07/2015  |  יפעת גדות  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   תחבורה ציבורית  /  מי ומי  
הדלקן האוניברסלי מתעכב בעוד 4 חודשים  /  מירב ארד
ח"כ במרצ: לאסור את הביטוי "עבודה עברית"  /  עידן יוסף
ועדת הכספים: התקציב יהיה דו-שנתי בלבד  /  עופר וולפסון
ירון מזוז עשה את שלו  /  קיסר קבהא
פרשת אורן חזן: הרשעה ללא משפט  /  עמי דור-און
לחרות על דגלנו את הפריפריה  /  ח"כ טלי פלוסקוב
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il