|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

יעלון: החייל סרח; בנט: משפיע על מצ"ח

שר הביטחון: נבדוק האם יש קשר בין ההתלהמות להחלטת החייל לעבור על החוק ועל ערכי המוסר שלנו השר בנט: מה ההשפעה על חוקרי מצ"ח, כששר הביטחון קובע שהחייל פעל בצורה פסולה מוסרית?
28/03/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
יעלון. מבקש לא להתערב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

תחקיר מד"א: היה חשש למטען
תחקיר פנימי, שנערך לבקשת מנכ"ל מגן דוד אדום אלי בין, מצא כי החבלן הצבאי הוא זה שהורה לפראמדיקים לא להעניק טיפול רפואי למחבל כאשר היה פצוע - וההוראה נשארה בתוקף גם לאחר הירייה בראשו של המחבל, שהביאה למותו, בשל החשש ממטען חבלה. הדברים עומדים בניגוד לתחקיר הצבאי, שהעלה כי החייל ירה במחבל השכוב על הקרקע על דעת עצמו, וללא הוראות מהמפקדים בשטח. כמו-כן, עלה מהתחקיר כי המפקדים בשטח הופתעו כאשר ירה החייל במחבל, ונשללה האפשרות שהחייל ביקש מחיילים אחרים לזוז כדי שיוכל לירות במחבל. המ"פ, שהיה בשטח, דיווח למח"ט כפיר על הירי והוא דיווח למצ"ח.

שר הביטחון, משה יעלון, התייחס לסרטון הירי בחברון ואמר: "מה שקרה בחברון זה אירוע חמור. היה תחקיר ראשוני כבר ביום חמישי, שהשורה התחתונה שלו היא שיש פה אירוע של חייל שסרח ולא של גיבור. מי שהעביר את זה לחקירה פלילית זה המח"ט, עוד לפני שהסרטון פורסם בידי בצלם. מאז חקירת מצ"ח מתקיימת. היה חשוב שנאמר, גם הרמטכ"ל גם שר הביטחון וגם ראש הממשלה, מיד, איך אנחנו רואים את האירוע הזה. אנחנו לא כמו הצד השני.

"לכן כל ההתלהמות והוצאת המידע השקרי והמניפולציות וההתקפות על הרמטכ"ל, מה אתם רוצים, צבא מתבהם שאיבד חוט שדרה מוסרי? אני גאה על זה שהמ"פ הצביע שזה אירוע חריג. לצערי, גם מתוך הקואליציה - כולל שר שבמקום להתקשר לשר הביטחון לפני שהוא יוצא לתקשורת - התקשר כדי לעודד ולתמוך. מי שסרח צריך לתת את הדין. ואני מבקש מכם לא להתערב בדברים שהם בנימי הנפש. האמירות האלה מבלבלות את החיילים באשר הם. אחר כך נבדוק האם יש קשר בין ההתלהמות ברשת וכל מיני אמירות של פוליטיקאים לגבי החייל שקיבל החלטה לעשות מעשה שהוא מעבר על החוק ועל ערכי המוסר שלנו".

יושב-ראש הבית היהודי, השר נפתלי בנט, הגיב במליאה לדברים ואמר: "מעל הדוכן הזה עמד שר הביטחון, המשיך לדבר סרה על החייל שכרגע מצוי תחת חקירת מצ"ח. מה ההשפעה על אותם חוקרים צעירים חיילים, כששר הביטחון קובע שהחייל פעל בצורה פסולה מוסרית? יותר מזה, הוא גם ביקר אותי על שהרמתי טלפון לאבא של החייל. אני אומר פה שכמה פעמים שוחחתי איתו. יכול להיות שהבן עשה שגיאה חמורה מאוד, זה הופך אותם לרדיואקטיביים? פתאום החייל המצטיין ממשפחה מופלאה, אסור לנו לדבר איתם? איבדנו את הצפון? אנחנו שולחים ילדים להגן עלינו, מדובר על שדה קרב לא על איזה אולפן תקשורת סטרילי.

"לגבי האירוע עצמו, יוצאים שני מחבלים לרצוח אזרחים ויש אירוע שנוי מאוד במחלוקת. עוד לא החלה חקירת מצ"ח וכל הנהגת מדינת ישראל, גם בקואליציה וגם באופוזיציה, כבר מוקיעים. כולם קופצים על החייל הזה ואז מעבירים את החומר לחוקר מצ"ח. איזה סיכוי יש לחקירת אמת?", דברי השר בנט.

שר הביטחון יעלון התייחס אף לגל הטרור ואמר: "אני שומע בחודשים האחרונים הרבה הרצאות מלומדות על איך להילחם בטרור שמורכבות מהרבה סיסמאות פופוליסטיות תוך התעלמות מהמציאות, מהעובדות וגם מההישגים. אני יכול להגיד בביטחון שגבולותינו שקטים באופן חסר תקדים. כל זה נובע לא מתוך עצות מטופשות אלא משיקול דעת ומדיניות אחראית.

"גל הטרור באיו"ש הוא אתגר שנובע מלא מעט תופעות וגם כתוצאה מהצלחה סיכולית למנוע מארגוני הטרור לבצע פיגועי התאבדות קשים. אני רוצה לחדש לכל המייעצים שאנחנו בהתקפה מאז חומת מגן. אנחנו מבצעים מעצרים ויוצאים החוצה. לא צריך להפעיל מטוסים. ההצלחה הסיכולית יחד עם ההסתה הפלשתינית, משפיעים על אותו יחיד שמחליט לעשות מעשה. גם מול אלה אנחנו נותנים מענה, גם אם לא במאה אחוז. אנחנו גם מענישים את המחבלים שרובם לא יוצאים חיים. במקביל אנחנו מאפשרים למי שאינו מעורב בטרור, לחיות את חייו בכבוד וברווחה. לכן הסיסמאות המתלהמות לא היו מביאות ביטחון אלא להפך.

"כל מי שנותן לציבור תחושה שיש לו פתרון של זבנג וגמרנו, זורה חול בעיני הציבור ולצערי יש לא מעט גורמים פוליטיים שעושים את זה".

תאריך:  28/03/2016   |   עודכן:  28/03/2016
עידן יוסף
+ועדת הכנסת תבקש להעלות תקציב הקשר עם הבוחר ל-62 אלף שקל
10:02 29/03/16  |  
ועדת הכנסת החליטה (ב') לפנות לוועדה הציבורית לצורך קבלת המלצה להעלות את תקציב הקשר עם הציבור של השרים וסגני השרים ב-27 אלף שקלים, כך שהוא יעמוד מעתה על 62 אלף ש"ח.יו"ר הוועדה ח"כ דוד ביטן: "הבקשה הגיעה ממספר שרים, שטענו שבשל תפקידם הם זכאים לתקציב לקשר עם הציבור נמוך יותר מחברי הכנסת. בעוד חבר כנסת זכאי ל-93 אלף ש"ח, הם מקבלים רק 35 אלף שקל שלא מספיקים למימון פעילותם. ביקשתי מחשב הכנסת להפחית עלויות שאין לשרים כמו הצורך לשכור לשכה ועלויות נוספות שלא נמצאות בתחשיב של שרים".
+שלי שלי ושלך שלי
09:19 29/03/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
חברת הכנסת שנושאת ברמה את דגל השמירה על כספי הציבור ומשאביו, מתנהגת אחרת לגמרי כאשר מדובר בה עצמה. ראו את תקציב הקשר עם הציבור ואת השימוש שעשתה באמצעי התקשורת
(אלופת ההוצאות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+לוין נגד שופטי העליון: יצורים נעלים
09:09 29/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
"קומץ שופטים מכתיבים את אמונותיהם על כלל החברה ומבטל החלטת ממשלה נבחרת ללא בסיס ממשלתי"  ▪  "בדמוקרטיה יש שלטון חוק ולא שלטון השופט"
(לוין. אימצו לעצמם את הדת הדרוזית [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+שכר הבכירים יוגבל; יחימוביץ': "אוימנו"
00:57 29/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת הצביעה פה אחד בעד הצעת החוק שתגביל שכר בכירי המגזר הפיננסי  ▪  "אולי החוק המוסרי ביותר שאושר אי-פעם בכנסת ישראל"
(יחימוביץ'. מכתבים מעורכי דין [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+סופית: רשות ני"ע תוכל להדק את השת"פ עם רשויות זרות
23:44 28/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק ניירות ערך (תיקון מס' 59), התשע"ו-2016. יתוקן החוק כך שיתאים לשינויים שחלו בדין המקומי ובשיתופי הפעולה הבין-לאומיים. בין השאר, יותאמו הסמכויות שהוקנו לרשות לשם מתן סיוע לרשויות חוץ לשינויים שחלו בסמכויות אלה במרוצת השנים בדיני ניירות ערך בישראל. שר האוצר יוסמך לקבוע הוראות שבהתקיימן תהיה רשאית רשות ניירות ערך לקבוע כללים לעניין יישום של תיקון דיווח כספי בין-לאומי בתשקיף או בדוחות לפני מועד תחילתו המחייב של התקן. יובהר שבסמכות ראש רשות ניירות ערך להעביר מידע לרשויות חוץ גם בנוגע לפיקוח על ביצועם של דיני ניירות ערך. בנוסף, יותאמו סמכויות נוספות שהתווספו לסמכויות אכיפה של רשות ניירות ערך גם בקשר למסירת מידע לרשות חוץ וכן למפקח על הבנקים ולממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון. תחילתו של חוק זה: שלושים ימים מיום פרסומו.
+ישראל ביתנו נעדרה מהצבעה על חוק ההשעיה
22:56 28/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יש עתיד התנגדה  ▪  עודה: "עכשיו זה אנחנו, בעוד שנה זה יגיע לאחרים"  ▪  הרצוג: "מביאים את הדמוקרטיה הישראלית לתהום"
(לא ברוב של 61 [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+דיכטר לעודה: יאסין ורנטיסי יקבלוך בשערי הגהינם
19:43 28/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ אבי דיכטר הגיב לדברי ח"כ איימן עודה על כך שקרא לו רוצח על כך שחיסל רבי-מחבלים  ▪  ברשימה המשותפת מחו
(דיכטר. אלוהים יבוא חשבון עם עודה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+אפילו משרד המשפטים לא יודע
19:27 28/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המשרד אינו יודע כמה חוקים מתעכבים מביצוע  ▪  יו"ר הוועדה לביקורת המדינה: יריקה בפרצוף של חברי הכנסת. הם, כנציגי הציבור חוקקו - ומאומה לא קורה  ▪  נציגי משרדי ראש הממשלה, החוץ, הכלכלה והביטחון אפילו לא טרחו להגיע לדיון
(אות מתה [צילום: פלאש 90])
+הפטור ממס שבח קוצר ל-18 חודש
18:15 28/03/16  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
בעלי דירות הקונים דירה נוספת יצטרכו למכור את דירתם הנוכחית בתוך שנה וחצי כדי לקבל פטור ממס שבח  ▪  האוצר הציע לקצר את תקופת הפטור לשנה  ▪  הקלה לאחים יורשים
([צילום: נתי שוחט, פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי בין / Eli Bin   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יעלון: החייל סרח; בנט: משפיע על מצ"ח
תגובות  [ 46 ] מוצגות   [ 46 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בבר
28/03/16 22:29
 
תיק דבקה
30/03/16 12:03
2
חשדנית
28/03/16 22:38
 
ישנים בלילות
28/03/16 23:56
 
המשך ..
30/03/16 12:21
3
שר לא חכם
28/03/16 23:44
 
היא אידיוט
29/03/16 00:42
4
באום
28/03/16 23:46
5
פועה
29/03/16 00:08
 
באום
29/03/16 01:10
 
מגיב ותיק
29/03/16 01:23
 
פועה
29/03/16 11:08
 
באום
29/03/16 12:32
 
פועה
29/03/16 16:23
 
באום
29/03/16 18:50
 
פועה
29/03/16 21:01
 
באום
29/03/16 22:02
 
מגיב ותיק
30/03/16 00:30
 
פועה
30/03/16 09:34
 
באום
30/03/16 13:42
 
פועה
30/03/16 19:54
 
באום
30/03/16 21:17
 
פועה
31/03/16 10:13
 
באום
31/03/16 12:58
 
פועה
31/03/16 14:15
 
באום
31/03/16 15:45
 
פועה
29/03/16 16:24
6
מונחון
29/03/16 02:26
7
קורןנאוה טבריה
29/03/16 07:16
 
הגוי..
29/03/16 15:29
 
קורןנאוה טבריה
29/03/16 19:17
 
הגוי..
2/04/16 11:03
8
קורןנאוה טבריה
29/03/16 07:16
9
מפוכח
29/03/16 07:34
 
הגוי..
29/03/16 15:12
 
מפוכח
29/03/16 22:45
 
כמה שטויות???????
30/03/16 13:14
 
נו די איתך.
30/03/16 13:19
 
הגוי.. לפוכח.
31/03/16 07:15
10
תופרים תיק
29/03/16 08:34
11
הגוי..
29/03/16 14:51
 
מגיב ותיק
30/03/16 00:33
 
הגוי..
31/03/16 07:30
 
הגוי..
31/03/16 07:35
12
הגוי..
29/03/16 15:24
13
יעלון תעוף ומייד!
30/03/16 13:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ח"כ אבי דיכטר (ליכוד) תקף (יום ב', 28.3.16) מעל דוכן הכנסת את יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, על דבריו כי בכנסת יש רוצחים, ואמר: "איך לא רעדו לך השפתיים כשהאשמת אותי וחברי כנסת אחרים ברצח של רבי-מרצחים כמו יאסין ורנטיסי. הרי באזור מגוריך, חיפה והצפון, היו פיגועי טרור של החמאס והג'יהאד האיסלאמי, פיגועים שבהם נהרגו גם ערבים.
28/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
עשרות רבות של חוקים, אולי יותר, אינם מיושמים בארץ, מפני שמשרדי הממשלה מתעכבים מפירוט ההפעלה שלהם על-ידי קביעת תקנות. "אולי יותר", כי אפילו משרד המשפטים, המעורב בכל חוק וחוק של כל משרד, איננו יודע בכמה חוקים מדובר. כך התגלה (יום ב', 8.3.16) בוועדה לביקורת המדינה.
28/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
מי שבבעלותו דירה, והוא רוכש דירה נוספת, יהיה פטור ממס שבח על מכירת דירתו הקודמת, רק אם ימכור את דירתו הנוכחית בתוך 18 חודש מיום שרכש את החדשה. כך החליטה (יום ב', 28.3.16) ועדת הכספים של הכנסת, בדיון על הצעת חוק בעניין זה. כיום, הפטור הוא לשנתיים. האוצר ביקש לקצר את תקופת הפטור לשנה, והוועדה החליטה על פשרה - שנה וחצי.
28/03/2016  |  אלעזר לוין  |   חדשות
ועדת הפנים והגנת הסביבה אישרה (יום ב', 28.3.16) פה אחד להעביר את חוק השקיות לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת. במסגרת החוק תופסק חלוקת שקיות בחינם ברשתות השיווק הגדולות וכל שקית תעלה 10 אגורות.
28/03/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
שר הפנים אריה דרעי ביקש (יום א', 27.3.16) מיו"ר הוועדה המשותפת ליישומים ביומטריים, ח"כ ניסן סלומינסקי - ועדה המורכבת מוועדות החוקה חוק ומשפט, הפנים והגנת הסביבה, והמדע והטכנולוגיה, לכנס עוד השבוע את הוועדה על-מנת לאשר את בקשתו להאריך את תקופת הניסוי של התיעוד ביומטרי בתשעה חודשים נוספים.
27/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il