מיום שני הבא, תחילת חופשת הקיץ של התלמידים, יצטרפו למערך קווי הלילה חמישה קווים חדשים בישובים הבאים: אור עקיבא, קריית עקרון, קריית ענבים, פרדס חנה, כוכב יעקב, מזכרת בתיה, הר אדר וגני תקוה.
רוב הקווים, למעט שניים, יפעלו בכל ימות החול ועד השעה שלוש לפנות בוקר. מספר קווי הלילה השנה צפוי לעמוד על 82.
קו 269 בית אל-ירושלים [א'-ה', מוצ"ש: מבית אל - 00:00, 01:00, 02:00; מי-ם: 01:00, 02:00, 03:00].
קו 326 מזכרת בתיה-רחובות דרך קריית עקרון [א'-ה', מוצ"ש: ממזכרת בתיה - 22:00, 23:00; מרחובות - 01:30, 02:30, 03:30].
קו 387 הר אדר-ירושלים דרך קריית ענבים ומבשרת ציון [ה', מוצ"ש: מהר אדר - 23:30; מי-ם - 01:00, 02:00, 03:00].
קו 735 אור עקיבא-תל אביב [ה', מוצ"ש: מאור עקיבא - 21:30, 23:00; מת"א - 01:00, 03:00]
קו 807 פרדס חנה-תל אביב [א'-ה', מוצ"ש: מפרדס חנה - 22:00, 23:00; מת"א - 04:00-01:00 מדי שעה].
ל-News1 נודע כי מסלול קו 471 (
נתיב אקספרס) ממעלות לחיפה יתארך ויגיע עד כפר ורדים.
שר התחבורה, ישראל כ"ץ שהנחה על הרחבת מערך קווי הלילה, אמר כי קווים אלה כבר הפכו לשם נרדף לשירות חיוני ומובנה בחיי הלילה של ישראל. לטענתו, "מדובר בשירות מציל חיים, פשוטו כמשמעו".
על-פי נתוני
משרד התחבורה, בשנה האחרונה נסעו בקווי הלילה כ-800 אלף נוסעים בלבד. בשנה הקרובה, עם התרחבות השירות, צפויים קווי הלילה להסיע כמיליון נוסעים. מאז הקמת קווי הלילה לפני כעשור ועד היום נסעו בקווים אלה רק כ-6 מיליון נוסעים. לשם השוואה, מספר הנוסעים בכלל התחבורה הציבורית עומד על כ-2.2 מיליון
ביום. עם זאת, יש לציין כי שעות הפעילות של קווי הלילה מצומצמות, ולמעט תקופת החופשות הם פעילים רק בסופי-שבוע.