בקווי התחבורה הציבורית העירוניים בעפולה וביקנעם, אותם מפעילה חברת
סופרבוס, יחלו לפעול בקרוב אוטובוסים בהנעה חלופית של גז טבעי ושל חשמל. חברות נוספות בוחנות את האפשרות להצטייד באוטובוסים דומים. האוטובוסים האמורים הם מתוצרת חברת גולדן סוכנויות אוטובוסים, המשווקת בישראל את מותג האוטובוסים הסיני "גולדן דרגון". אוטו חן היא הבעלים של גולדן ומפעילה את סופרבוס.
בהמשך, מתכננת גולדן דרגון ישראל, בראשות דני בליליוס, לקלוט אוטובוסים נוספים, בהתאם להסדרי התקינה והרישוי בישראל ובתיאום עם משרדי התחבורה והגנת הסביבה. ההשקעה במעבר להנעה חלופית נאמדת במיליוני שקלים.
פנג דוגנקינג, ממנהלי גולדן דרגון העולמית, אמר באירוע השקה בתל אביב כי "מדובר באוטובוס זוכה הפרס האקולוגי של 2015. בישראל אנחנו משיקים שבעה דגמים, מתוכם שני דגמים של הנעה חלופית. עיריית פריז הזמינה 10 אוטובוסים של הנעה חלופית. יש להם סוללה מיוחדת והם נחשבים בכל העולם בתור אוטובוס העתיד".
האוטובוסים המונעים בגז מצוידים במנועי FPT יורו 6, מזגני sutrak, גיר voith, תקשורת WiFi, שקעי USB להטענת טלפונים חכמים לכל נוסע, ומערכת לכיבוי שריפה מתוצרת להבות, מערכת למניעת תאונות ועומדים בתקני הנגישות של מובילאיי וכן מצלמות פנים.
לאוטובוסי גולדן יש את כל אישורי התקינה האירופים, ובימים הקרובים צפוי להתקבל אישור התקינה הישראלי.
על-פי הוראות היצרן, מרחק הנסיעה בין טעינות עומד על כ-250 ק"מ ובאוטובוס גז על כ-600 ק"מ. תדלוק הגז צפוי להתבצע בתחנת הדלק של אלון תבור.