|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

"שני ח"כים לא שווים חצי מיקי זוהר"

חברי כנסת, בעיקר מהאופוזיציה, בביקורת נוקבת על חלוקת כספים במסגרת הסכמים פוליטיים, להבטחת תמיכת חברי קואליציה בתקציב ראש אגף התקציבים באוצר: "כל ההסכמים הקואליציוניים וגם ההסכמים הפוליטיים מונחים על שולחן ועדת הכספים לפני אישור תקציב המדינה בהתאם להנחיית היועץ המשפטי לממשלה"
19/12/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ביקורת קשה מצד חברי כנסת בוועדת הכספים, בעיקר מהאופוזיציה, על חלוקת כספים במסגרת הסכמים פוליטיים טרם אישור תקציב המדינה. דברי הביקורת נאמרו במסגרת דיוני הוועדה על תקציב המדינה לשנים 2018-2017, שהחלו בערב (יום ב', 19.12.16), לאחר שבחודשיים האחרונים הוועדה סקרה את תקציבי משרדי הממשלה והגופים המסונפים להם. הדיון היה סוער במיוחד עד שיו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, נאלץ להרחיק חברי כנסת מהדיון.

זה התקציב השני שבו אגף התקציבים באוצר פועל בהתאם לנוהל שקבע היועץ המשפטי לממשלה, לפיו ככל שמתקיים הסכם כספי כלשהו בין ראש הממשלה או שר האוצר עם חבר כנסת, או שר לגבי נושא שאינו בתחום אחריות משרדו ושיש לו משמעות תקציבית אגב החקיקה בכנסת, הרי שזה מוגדר 'הסכם פוליטי' וחייב להיות מונח על שולחן ועדת הכספים טרם אישור התקציב.

עם פתיחת הדיונים הסופיים על תקציב המדינה בוועדה, לקראת אישור והעברתו לאישור סופי במליאת הכנסת בהמשך השבוע, הונחו ההסכמים הפוליטיים שסוכמו בין חברי כנסת לאוצר טרם אישור תקציב 2018-2017. מהפירוט בהסכמים עולים סיכומים כספיים בסך עשרות מיליוני שקלים עם חברי כנסת שונים. ההסכמים מופיעים בפורטל ועדת הכספים.

בתחילת הדיון הסבירה סגנית הממונה על התקציבים באוצר, יעל מבורך, את מה שעומד מאחורי הקיצוצים הרוחביים האחרונים בתקציב 2017, שמגיעים לכדי כ-6 מיליארד שקל ואמרה שהם "נובעים משינויים שהוכנסו לחוק ההסדרים והם בעלי השלכות תקציביות, כגון שינויים בחוק הנוגע למס על הקיבוצים שבעקבות השינויים, ההכנסות ממנו פחתו ב-150 מיליון שקל מ-500 מיליון שקל ל-350 מיליון שקל. כך גם לגבי סוגיות אחרות והסתייגויות שהתקבלו במהלך העבודה על חוק ההסדרים. בנוסף, סיכומים עם המפלגות, שימושים קואליציוניים, שמהותם שינוי סדרי עדיפויות. עתה, כל משרד ממשלתי צריך להחליט איפה הוא מקצץ ולכן עדיין לא הכל מופיע בתקנות המפורטות בספר התקציב. זה תהליך זהה למה שנעשה בכל תקציב מדינה". בכל מקרה אמרה, "לקראת סוף יוני 2017, אנחנו נבדוק אם ההכנסות יעלו על הצפי המחודש עקב שינוי סדרי העדיפויות הנוכחי, נאזן את הקיצוצים הללו".


רכז מאקרו באגף תקציבים באוצר, איתי טמקין: "הממשלה אישרה קיצוץ של 4.5% ואתמול החליטו על עוד 1.3% בינתיים; 5.8% ב-2017. זה אותם שני קיצוצים רוחביים ב-2017. עם כל הקיצוצים הרוחביים והתקציב ל-2017 ול-2018 הגידולים הנומינליים הכי גדולים בשנים האחרונות על-אף הקיצוצים. כל אחוז פחות או יותר 900 מיליון שקל. בסופו של דבר הממשלה החליטה לקחת את הכסף הזה ממקומות מסוימים למקומות אחרים. ההסכמים הקואליציוניים עומדים על 325 מיליון שקל בהתאם לסדרי העדיפויות של ממשלת ישראל שהשתנו. מעבר לזה יש את ההסכמים הפוליטיים".


כאמור הביקורת של חברי הכנסת, בעיקר מהאופוזיציה הייתה חריפה במיוחד ושוב ושוב עלתה הטענה, כי מדובר בשוחד פוליטי לצורך השגת תמיכתם של חברי קואליציה בתקציב ובחוק ההסדרים.

ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) אמר על המסמך שהונח בפני חברי הכנסת על ההסכמים הפוליטיים: "במסמך ממשלתי זה שוחד פוליטי, לא היה דבר כזה בתולדות הכנסת, אומרים לח"כ בקואליציה, רק תרים את היד ותקבל כסף. היעדים עוד לא ברורים, קודם כל מבטיחים להם את הכסף ואח"כ מבררים מה יעשו עם הכסף. הבטיחו כספים ליו"ר ועדת הפנים, דודי אמסלם. ח"כ מיקי זוהר הוציא כסף מאגף התקציבים בשביל הצעת חוק שתאסור על פרסומי תועבה, כשלא ברור מהי תועבה בעיניו. אולי אני תועבה בעיניו, אולי שמאלנים, אולי חילול שבת. לא היה כדבר הזה וכבר ראיתי הסכמים קואליציוניים, טינופת כזו עוד לא ראיתי".


ח"כ אורלי לוי-אבקסיס (ישראל ביתנו): "כנראה שמיקי זוהר ואורן חזן שווים יותר מ-160 אלף משפחות קשות יום בדיור הציבורי. הכסף הזה הוא כסף לא נקי. נתנו לחברי הכנסת שווי ערך, מיקי זוהר שווה 20 מיליון שקל ואורן חזן שווה 5 מיליון שקל. זה כסף שהם השיגו בצורה מאוד מוזרה. לצרכים בשיקום שכונות לא היה כסף אבל עשרות מיליונים לחברי כנסת יש".

ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני): "היו לי דיונים מקצועיים באוצר ואמרו לי תבואי תראי לנו שינויים וצרכים ואני תוהה מה קסמם של חברי הכנסת מיקי זוהר ואורן חזן שקיבלו. מיקי רוזנטל: כל פעם שהצביעו נגד קיבלו כמה מיליונים. מיכאלי: "וגם מוטרדת מהאפליה בתוך הקואליציה ובתוך הליכוד, שני ח"כים לא שווים חצי מיקי זוהר". ח"כ יוסי יונה (המחנה הציוני): "אני נלחם על צרכים חברתיים חשובים ולא מצליח להוציא סכומים קטנים בהרבה וכאן אני רואה שרכז הקואליציה מקבל תקציב אישי עבור תמיכתו בתקציב וכך גם חברי כנסת אחרים מהקואליציה". ח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני): "לפני שנתיים ישבנו כאן בוועדה, היה יו"ר אחר ובמשך שנה התרעתי בפני היועץ המשפטי לממשלה על אי-סדרים בהעברת התקציב ובהעברות התקציביות לגופים שונים שהרבה מהם מהסכמים פוליטיים ללא פרוטוקולים. סכומים שהגיעו במצטבר למיליארדי שקלים ואמרו שבאמצעותם תומכים בפריפריה ואז התברר שלא, אלא כספים למטרות פוליטיות והכל מאחורי גבה של הכנסת. חלק מהדברים הגיעו גם לחקירות משטרה. הכל על חשבון הציבור. כשאני מסתכלת על ההסכמים הפוליטיים אני מתביישת בכנסת, ברשימה הזו נמצאים ח"כים שמסתכלים על זה בגאווה. כמה שווה כל אצבע כאן בוועדה".

ח"כ מיכל בירן (המחנה הציוני): "לא מסכימה עם סתיו שפיר שכל הסכם לא סביר כשהמטרות הן ציבוריות. זה מה שאנחנו עושים בכנסת, מתווכחים על משאבים וכסף. מה כן, חברי כנסת פה, לא מצהירים לאילו מטרות זה הולך. המינימום זה שהם יישבו כאן ויסבירו". ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי): "לפי איזה קריטריון מחליט האוצר מהו הסכם פוליטי ומהו הסכם קואליציוני? לפי מה הוא מחליט מה צריחך להיות מונח כאן ומה לא. לעומת מה שכן מופיע כאן, לא מופיע כאן הכסף עבור חוק מטופש של רחל עזריה מסיעתו של שר האוצר שעלותו 460 מיליון שקל, שמי שתקצר בשבוע את חופשת הלידה תקבל מענק וזה אחרי שפעלנו להאריך את חופשת הלידה. האם כל מה שקשור למפלגה של שר האוצר אינו פוליטי?". ח"כ אלי אללוף (כולנו): "אני מקווה שחברי הכנסת האלה ינתבו את הכסף לילדים בסיכון ולמטרות חברתיות".

היועץ המשפטי של משרד האוצר, אסי מסינג: "הסכם פוליטי הוא הסכם שנעשה בין ראש הממשלה או שר האוצר או שניהם עם חברי כנסת או שר, שההסכם אינו נוגע לתקציבים הקשורים בתחומי אחריות משרדו, ושיש להם משמעות כספית, אגב החקיקה בכנסת".

ראש אגף התקציבים באוצר, אמיר לוי: "יש נוהל שנועד בשונה ממה שהיה נהוג בעבר לשים את הסיכומים הפוליטיים שמתקבלים בכנסת אגב החקיקה בצורה מפורטת על השולחן, גם בשנה שעברה ובתחילת ינואר אנחנו מגישים מסמך עם רמת פירוט גבוהה יותר, של 8 ספרות. תפקידינו להנגיש לכם, זה מתאפשר כי קבענו נוהל כזה עם היועץ ואנחנו עומדים בזה".

חרף המחאה של האופוזיציה, הוועדה ממשיכה לדון בהצעת חוק התקציב וכעת עוסקת בהקראת סעיפיו תוך מתן הסברים על-ידי אנשי האוצר. הודעה מקיפה עם פירוט תקציב משרדי הממשלה ורשויות השלטון תפורסם לאחר סיום ההצבעות בהמשך הערב.
הסכמים פוליטיים-תקציביים - 19.12.16 / מסמך
כמה יקבל כל חבר כנסת לצרכים לפי בחירתו

תאריך:  19/12/2016   |   עודכן:  19/12/2016
עידן יוסף
+"חסרים 70 מיליארד שקל לתקציב הרווחה"
12:36 20/12/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך הבהיר מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, פרופ' שלמה מור-יוסף בהתייחס לדוח העוני  ▪  הבהיר: הממשלה צריכה לקבוע יעדים מקרו-חברתיים
(שלמה מור יוסף. החלטה מאז'ורית [צילום: פלאש 90])
+נציגויות בעולם: הערבים מגדילים, ישראל מקצצת
11:23 20/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציגי האוצר: רה"מ כשר החוץ פעל לקיצוץ תקציב משרדו  ▪  אירן והפלשתינים מגדילים מדי שנה את שגרירויותיהם ב-10%, ואילו ישראל תקצץ את 50 תקנים במשרד החוץ  ▪  יו"ר הוועדה לביקורת המדינה: נתניהו מייבש את שירות החוץ, כדי לפעול לבדו
(נתניהו כשר חוץ [צילום: קובי גדעון/פלאש 90])
+ועדת הכספים אישרה את תקציב המדינה
09:27 20/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עתה נותר לאשרו בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת  ▪  יו"ר ועדת הכספים גפני: "אישור התקציב והתוכנית הכלכלית טוב למשק ולמדינה"
(עד אור הבוקר [צילום: דוברות הכנסת])
+"שדלני בריאות נגועים בניגוד אינטרסים"
22:28 19/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אלאלוף: "יש חברות לובינג שביד אחת נלחמות למען בריאות האזרחים, וביד השנייה מוכרות להם רעל כדי שימותו"  ▪  מנכ"ל בפוליסי: מי שקובע מהו ניגוד עניינים זה הממונה על הגבלים עסקיים
([צילום: AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסי מסינג / Asi Mesing   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסי יונה / Yossi Yona   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"שני ח"כים לא שווים חצי מיקי זוהר"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, ח"כ אלי אלאלוף, הודיע כי יקדם חוק שיאסור על גופי בריאות להיות מיוצגים על-ידי גורמים המקדמים במקביל פעולות המזיקות לבריאות. את ההודעה מסר (יום ב', 19.12.16) במהלך דיון ביוזמת חברי הכנסת סתיו שפיר (המחנה הציוני), יעל גרמן (יש עתיד), מיכל רוזין (מרצ) ועבדאללה אבו מערוף (הרשימה המשותפת). הדיון עסק בכך שחברות שדלנות ("לובינג"), המייצגות בכנסת גופי בריאות, כגון קופות חולים וההסתדרות הרפואית, מקדמות במקביל אינטרסים של חברות טבק.
19/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המשנה לבטיחות בדרכים של ועדת הכלכלה דנה (יום ב', 19.12.16) בהרחבת החינוך התעבורתי בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים והתיכוניים ובהעצמתו. יו"ר הוועדה, ח"כ יעקב אשר, הזכיר כי מדובר בישיבה רביעית של ועדת המשנה, שמתקיימת במסגרת המעקב השוטף שהיא מבצעת אחר יישום דוח השימוע למאבק בקטל בדרכים שהוביל יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, במושב הקודם של הכנסת. הוא הוסיף כי מדי שבוע נפתחות ישיבות ועדת הכלכלה בתזכורת כואבת לקטל בדרכים, וציין כי מתחילת השנה נהרגו 366 בני אדם בדרכים, לעומת 357 הרוגים בכל השנה שעברה, מתוכם 26 ילדים עד גיל 14.
19/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
מנכ"ל משרד הממשלה אלי גרונר יתכלל, לבקשת יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם, עבודת מטה בינמשרדית למיפוי הצרכים והפתרונות לבעיית הבולענים באזור ים המלח ולהצלת היישובים באזור. כך נקבע בפגישה (יום ב', 19.12.16) בנוכחות נציגי כל משרדי הממשלה וראשי הרשויות הנוגעים בדבר. מנכ"ל משרד הראש הממשלה אלי גרונר יציג בפני ח"כ אמסלם את מסקנותיו בעוד ארבעה חודשים, ואז תחליט הממשלה על המקורות התקציביים לביצוע הפתרון.
19/12/2016  |  יפעת גדות  |   חדשות
בשורה לרוקחים לעתיד: ועדת הבריאות של הכנסת אישרה (יום ב', 19.12.16) פה אחד לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של יו"ר הוועדה, ח"כ אלי אלאלוף, לפיה:
19/12/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
אחת לשנה מתרחשת הפארסה העלובה והמבישה הזו, בבית המחוקקים שלנו, הלא היא הכנסת. פארסה זו מתרחשת ומתחדשת, מדי שנה בשנה, לקראת העברת חוק התקציב ואין - כמעט - מי שיפצה פה ויזעק, זעקה גדולה ומרה, על עצם קיומו של הליך חקיקתי משפיל ומכוער זה. אם עד כה טרם הבנתם למה ירמזו מלים, הרי נציב לפניהם המראה, כדי שתוכלו ראות פנים אל פנים ונכוחה הליך החקיקה השנתי הדוחה הזה, הקרוי בשפת העם: "חקיקת חוק ההסדרים". ובכן, בואו, לכו אחרי ואציג בפניכם, דרך, אופן וצורת ההתנהלות המאוסה, בה נוהג הממשל השולט (והדברים נכונים וישימים, באשר למפלגות הימין והשמאל, מפלגות השמאל והימין, גם יחד, ללא כל שוני וללא שינוי מהותי, כל שהוא).
19/12/2016  |  חיים שטנגר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il